LOL. Dus de afleveringen zijn eigenlijk te lang gemaakt? Knip er dan liever tussenstukjes uit die er toch niet toe doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:19 schreef wolfrolf het volgende:
Dat schokkerige is een rotgeintje van ABC (no shit!). iets met frame dropping ofzoiets zodat ze meer commercials kunnen passen. Door dat gedoe was vorig jaar de seizoen 5 premiere van Lost zo laat pas te krijgen in 720p omdat het beeld als een hoer framedropte.
Als je een serie maakt, hou je toch rekening met de kabelproducent en de reclames? En anders kun beter wat shots verwijderen ipv de hele serie te fucken met framelagging.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:55 schreef Johnny Blaze het volgende:
Nee de afleveringen zijn niet te lang gemaakt, ABC wil meer reclame erin stouwen.
Dit verhaal heb ik ook wel eens eerder gehoord geloof ik. Een aflevering op CityTV Canada bv. is 30 seconden langer dan dezelfde aflevering op ABC.
T/m 4 geloof ik, maar bedoel je dat je ervoor hebt gekozen om de eerste eps te skippen en in plaats daarvan een special te kijken? Dat klinkt een beetje vaag namelijk..quote:Op woensdag 14 april 2010 16:01 schreef farscapevr7 het volgende:
ik heb die special gekeken, vanaf welke aflevering kan ik nu kijken? maw tot welke aflevering is die special?
ja wilde kijken of de serie wat is;)quote:Op woensdag 14 april 2010 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
T/m 4 geloof ik, maar bedoel je dat je ervoor hebt gekozen om de eerste eps te skippen en in plaats daarvan een special te kijken? Dat klinkt een beetje vaag namelijk..
Dat heet drama, niet soap. Dat is wel ff wat anders.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:30 schreef pberends het volgende:
Wat een kut-aflevering, bijna GTST qua soap-gehalte.
quote:
Deze aflevering sloeg nergens op, snap niet waarom iedereen hier zo positief is. Dat babygezeik, dat Tyler-gezeik, dat nep-zelfmoord-gezeikquote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dat heet drama, niet soap. Dat is wel ff wat anders.
Dat achterdochtige mens met der kluis ookquote:Op woensdag 14 april 2010 22:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Deze aflevering sloeg nergens op, snap niet waarom iedereen hier zo positief is. Dat babygezeik, dat Tyler-gezeik, dat nep-zelfmoord-gezeik.
Omdat het einde van V wel in zicht is...quote:Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef Johnny Blaze het volgende:
Waar komt die neiging om door te kijken dan vandaan? Je bent er vrij negatief over
Wees blij dat iemand ze voor je riptquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Iemand met een IQ hoger dan 80.
Dit is voor het eerst dat ik het zie bij een Amerikaanse serie. Het wordt gewoon zo uitgezonden (of het is zelfs zo opgenomen). Ik dacht eerst dat m'n PC naar de klote was.
Ja, ik kijk voor de dramaquote:Op woensdag 14 april 2010 22:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
E07 van gister bekeken. Vette aflevering dit keer. Action packed, plot unfolding shiz.. En de drama-fans komen ook niets te kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |