NIET een weerloos kindje aanvallen? Maar goed je hebt ook weer gelijk want de moeder liet ze met de baby alleen.quote:
Ja, laat die moeder maar inslapen.quote:Op zondag 11 april 2010 23:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die moeder wel, stom rund.
wie laat er nou een kind alleen bij 2 pitbulls
Ja maar die jongen kan geen nageslacht meer krijgen of misschien zelfs geen seks meer hebben..quote:Op zondag 11 april 2010 23:18 schreef Harde_Kip het volgende:
Het is maar een incident. Het is een kleine groep die het voor de meerderheid verpest.
Zoiets schrijf je trouwens toch niet in een artikel, wat een mongolentaalquote:Op zondag 11 april 2010 23:06 schreef synchrowise het volgende:
De moeder en haar vriend waren op dat moment in een andere kamer van het appartement. De pitbulls verscheurden eerst de luier van de baby en vervolgens zijn testikels.In het ziekenhuis kon zijn klokkenspel niet meer gerepareerd worden.
Er valt niks te verdedigen, die beesten moeten ze niet meer fokken.quote:Op zondag 11 april 2010 23:41 schreef Mr.J het volgende:
= en andere moordmachine-verdedigende droeftoeters; kom er maar in en vertel hoe lief deze monsters zijn en dat het allemaal aan het baasje ligt.
Dat ookquote:Op zondag 11 april 2010 23:52 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Nouja, het kan niet vaak genoeg gezegt worden dat je geen enkele hond alleen moet laten met een klein kind.
Tsja, dat de hond op zijn baas lijkt doet zeker met dit soort rassen zijn opgeld. Iedere joker die ik hier zie lopen met een pitbullachtig beest zijn over het algemeen niet de meest frisse figuren.quote:Op maandag 12 april 2010 01:15 schreef StormWarning het volgende:
Onberekenbare agressieve kutbeesten zijn het, allemaal.
Dit dus. Wat mij betreft mogen ze daar ook eens wat meer aandacht aan besteden bij de kraamzorg en dergelijke, ouders erop attenderen dat je je kind nooit alleen moet laten met een huisdier dat tanden en/of klauwen heeft.quote:Op zondag 11 april 2010 23:52 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Nou ja, het kan niet vaak genoeg gezegd worden dat je geen enkele hond alleen moet laten met een klein kind.
Zou mooi zijn ja, maar in de praktijk is dat nauwelijks te handhaven.quote:Op maandag 12 april 2010 09:05 schreef MelanieA het volgende:
Gewoon een algeheel verbod op het FOKKEN van dit ras (en van mijn part tevens aanverwante rassen)....kunnen ze NOOIT meer bijten...en hoeven ze NOOIT meer afgemaakt te worden...probleem bij de wortels aanpakken!!!
Ze kunnen beter een algeheel verbod maken op het fokken van mensen die wel een hond nemen, maar deze niet opvoeden.quote:Op maandag 12 april 2010 09:05 schreef MelanieA het volgende:
Gewoon een algeheel verbod op het FOKKEN van dit ras (en van mijn part tevens aanverwante rassen)....kunnen ze NOOIT meer bijten...en hoeven ze NOOIT meer afgemaakt te worden...probleem bij de wortels aanpakken!!!
dat is ook onzin imoquote:Op maandag 12 april 2010 15:49 schreef Bastard het volgende:
Honden.. maar ook katten gewoon niet alleen laten bij kleine kinderen. Ja ook katten kunnen als de baas weg is ineens heel naar gaan doen tegen zo'n kleintje.
Maar goed, neem je een pitbull of een andere vechthond loop je helemaal een verhoogd risico. Gewoon lekker houden als je geen kinderen hebt denk ik
Wij hadden als kind altijd een Rotweiler waar wij paard mee konden rijden. En een onbekende moest zeker niet bij ons zomaar in de buurt komen. Anders liet hij wel merken dat ie er was.quote:Op maandag 12 april 2010 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is ook onzin imo
wel moet je er altijd bij blijven, het kind kan iets doen waarop die hond reageert en anders om ook.
Onze hond beschermt de kleine nu zelfs
Juist...quote:Op maandag 12 april 2010 16:03 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Wij hadden als kind altijd een Rotweiler waar wij paard mee konden rijden. En een onbekende moest zeker niet bij ons zomaar in de buurt komen. Anders liet hij wel merken dat ie er was.
Kan mij echter niet voorstellen dat wij ooit alleen bij de Rottweiler werden gehouden.
Katten idem dito.
Je moet dieren nou eenmaal niet verpersonaliseren.
Ik bedoel met name pitbulls dan hequote:Op maandag 12 april 2010 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is ook onzin imo
wel moet je er altijd bij blijven, het kind kan iets doen waarop die hond reageert en anders om ook.
Onze hond beschermt de kleine nu zelfs
en toch had ik het verstand om te realiseren dat uitzonderingen voorkomenquote:Op maandag 12 april 2010 16:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik bedoel met name pitbulls dan he
Een Golden retriever in 1 kamer met een kind gaat vaak nog verrassend goed
Ja heb ik ook wel eens gehoord, meeste bijtincidenten met dat ras.. maar ja, die komen ook het meeste voorquote:Op maandag 12 april 2010 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
overigens is ergens bewezen dat golden retreivers juist de meeste kinderslachtoffers maken, maar omdat het vaak minder harde beten zijn en dus minder schade toegebracht wordt, komt dit niet in de media. Deze info heb ik van mijn eigen dierenarts
juist.. jij snapt het dus duidelijk welquote:Op maandag 12 april 2010 16:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel eens gehoord, meeste bijtincidenten met dat ras.. maar ja, die komen ook het meeste voor
Plus, kinderen kunnen zo gemeen zijn ook.. de jongste bij mij mag graag haar vingers in allerlei holten stoppen bij de katten.. tsja, krijg je een lel.
Dit ja. Wat moet je in hemelsnaam met zo'n zenuwpees?quote:Op maandag 12 april 2010 01:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tsja, dat de hond op zijn baas lijkt doet zeker met dit soort rassen zijn opgeld. Iedere joker die ik hier zie lopen met een pitbullachtig beest zijn over het algemeen niet de meest frisse figuren.
Status.quote:Op maandag 12 april 2010 16:28 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Dit ja. Wat moet je in hemelsnaam met zo'n zenuwpees?
Procentueel voeren ook Golden Retrievers en Jack Russels de top aan.quote:Op maandag 12 april 2010 16:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel eens gehoord, meeste bijtincidenten met dat ras.. maar ja, die komen ook het meeste voor
Plus, kinderen kunnen zo gemeen zijn ook.. de jongste bij mij mag graag haar vingers in allerlei holten stoppen bij de katten.. tsja, krijg je een lel.
quote:Op maandag 12 april 2010 15:50 schreef CasB het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een algeheel verbod maken op het fokken van mensen die wel een hond nemen, maar deze niet opvoeden.
Pitbulls kan je opvoeden wat je wil, maar bij die onberekenbare vechtmachines kan na jaren zonder problemen out of the blue in één keer een draadje doorbranden in de hersenen en dan ben je gewoon de lul.quote:Op maandag 12 april 2010 15:50 schreef CasB het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een algeheel verbod maken op het fokken van mensen die wel een hond nemen, maar deze niet opvoeden.
Dat kan met iedere hond.quote:Op maandag 12 april 2010 17:59 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Pitbulls kan je opvoeden wat je wil, maar bij die onberekenbare vechtmachines kan na jaren zonder problemen out of the blue in één keer een draadje doorbranden in de hersenen en dan ben je gewoon de lul.
Zal best, maar ik heb nog nooit gehoord dat een chihuahua of een labrador dat deed, en bij pitbulls al meerdere malen. Daarbij komt dat een pitbull vaak veel meer schade aanricht en ook niet meer ophoudt als hij eenmaal doordraait.quote:
labradors wel hoor!!quote:Op maandag 12 april 2010 19:51 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Zal best, maar ik heb nog nooit gehoord dat een chihuahua of een labrador dat deed, en bij pitbulls al meerdere malen. Daarbij komt dat een pitbull vaak veel meer schade aanricht en ook niet meer ophoudt als hij eenmaal doordraait.
Oh, ik geloof wel dat het voorkomt, maar ik heb er nog nooit persoonlijk van gehoord -itt pitbulls- dus het lijkt erop dat het minder voorkomt.quote:
Puntje voor jou.quote:ennuh, chihuahua..., durf je een loempia op pootjes een hond te noemen?
Bij onze labrador (zaligerquote:Op maandag 12 april 2010 23:44 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Oh, ik geloof wel dat het voorkomt, maar ik heb er nog nooit persoonlijk van gehoord -itt pitbulls- dus het lijkt erop dat het minder voorkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |