NIET een weerloos kindje aanvallen? Maar goed je hebt ook weer gelijk want de moeder liet ze met de baby alleen.quote:
Ja, laat die moeder maar inslapen.quote:Op zondag 11 april 2010 23:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die moeder wel, stom rund.
wie laat er nou een kind alleen bij 2 pitbulls
Ja maar die jongen kan geen nageslacht meer krijgen of misschien zelfs geen seks meer hebben..quote:Op zondag 11 april 2010 23:18 schreef Harde_Kip het volgende:
Het is maar een incident. Het is een kleine groep die het voor de meerderheid verpest.
Zoiets schrijf je trouwens toch niet in een artikel, wat een mongolentaalquote:Op zondag 11 april 2010 23:06 schreef synchrowise het volgende:
De moeder en haar vriend waren op dat moment in een andere kamer van het appartement. De pitbulls verscheurden eerst de luier van de baby en vervolgens zijn testikels.In het ziekenhuis kon zijn klokkenspel niet meer gerepareerd worden.
Er valt niks te verdedigen, die beesten moeten ze niet meer fokken.quote:Op zondag 11 april 2010 23:41 schreef Mr.J het volgende:
= en andere moordmachine-verdedigende droeftoeters; kom er maar in en vertel hoe lief deze monsters zijn en dat het allemaal aan het baasje ligt.
Dat ookquote:Op zondag 11 april 2010 23:52 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Nouja, het kan niet vaak genoeg gezegt worden dat je geen enkele hond alleen moet laten met een klein kind.
Tsja, dat de hond op zijn baas lijkt doet zeker met dit soort rassen zijn opgeld. Iedere joker die ik hier zie lopen met een pitbullachtig beest zijn over het algemeen niet de meest frisse figuren.quote:Op maandag 12 april 2010 01:15 schreef StormWarning het volgende:
Onberekenbare agressieve kutbeesten zijn het, allemaal.
Dit dus. Wat mij betreft mogen ze daar ook eens wat meer aandacht aan besteden bij de kraamzorg en dergelijke, ouders erop attenderen dat je je kind nooit alleen moet laten met een huisdier dat tanden en/of klauwen heeft.quote:Op zondag 11 april 2010 23:52 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Nou ja, het kan niet vaak genoeg gezegd worden dat je geen enkele hond alleen moet laten met een klein kind.
Zou mooi zijn ja, maar in de praktijk is dat nauwelijks te handhaven.quote:Op maandag 12 april 2010 09:05 schreef MelanieA het volgende:
Gewoon een algeheel verbod op het FOKKEN van dit ras (en van mijn part tevens aanverwante rassen)....kunnen ze NOOIT meer bijten...en hoeven ze NOOIT meer afgemaakt te worden...probleem bij de wortels aanpakken!!!
Ze kunnen beter een algeheel verbod maken op het fokken van mensen die wel een hond nemen, maar deze niet opvoeden.quote:Op maandag 12 april 2010 09:05 schreef MelanieA het volgende:
Gewoon een algeheel verbod op het FOKKEN van dit ras (en van mijn part tevens aanverwante rassen)....kunnen ze NOOIT meer bijten...en hoeven ze NOOIT meer afgemaakt te worden...probleem bij de wortels aanpakken!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |