abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 april 2010 @ 22:54:47 #1
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80208337
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_80208430
Die TT
pi_80208481
Waarom staat Tiendalli trouwens in de OP?
  zondag 11 april 2010 @ 22:57:31 #4
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80208512
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:17 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Waar werden Cissé en Fernandez dan van betaald? Van kassa-bonnetjes? Er is ruimte om te investeren in zekere spelers. Bijvoorbeeld een Pluim vond ik al meer opvallen dan die twee VVV'ers bij elkaar in het hele seizoen. Die halen we dan weer niet, en waarom? Omdat ze er TIJDENS het gesprek achterkomen dat het een rechtspoot is. Het is toch werkelijk waar te gek voor worden dat je zo bezig bent met het scouten van spelers.
Alweer vergeten dat Cissé en Fernandez dankzij Peter Blokland naar Feijenoord konden komen? Die zijn niet uit eigen zak door de club betaald.
quote:
Zoals ik al zei, als je kijkt naar de Vrij dan mag je toch wel zeggen dat die evaluatie kant noch wal raakt. Of leerde hij pas voetballen ná dat Fernandéz gehaald werd? Dacht het niet toch? Hij heeft de verkeerde keuzes gemaakt en juist in deze periode kunnen wij ons dat niet veroorloven.
Wat weet jij nu over de evaluatie? Waaruit blijkt dat De Vrij beter is dan Fernandez? Laatsgenoemde heeft pas vijf wedstrijden kunnen meespelen. Dus hoe kan je dan oordelen over de keuzes van Been?
quote:
Zeggen dat de jeugd opleiding niet goed genoeg zou wezen voor het 1e is klinkklare onzin. De jeugd-spelers van Feyenoord zijn degene die nu de kar trekken en straks voor een duit vertrekken. Veel slechter kunnen we er toch niet meer van spelen.
De huidige jeugdspelers zijn goed genoeg, ja. Of al die andere dat ook zijn moet nog blijken. Gezien het feit ze niet bij het eerste zitten doet anders vermoeden.
quote:
Been speelt altijd 4-3-3 en het kan hem geen reet rotten welke spelers hij ervoor heeft. Bij Nec was het ook altijd 4-3-3. Feit is dat Feyenoord het hele seizoen slecht speelt maar hij het niet eens een keer in zijn kop haalt om spelers op hun positie te zetten en de formatie om te buigen naar 1 die overeenkomt met de spelers-selectie.
Misschien wat vaker naar Feijenoord kijken dan, want toch regelmatig een 4-4-2 gezien dit seizoen. En ook genoeg wedstrijden gezien waar Feijenoord goed speelde.
quote:
En leuk dat je antwoord met een smiley. Qua mening zitten we totaal op een andere golf lengte. Jij bent de school voorbeeld Feyenoorder waar ze het het liefst nog 50.000 wekelijks in het stadion van willen zien. Sorry dat ik wat meer verwacht van me club en vooral de trainer.
Dubbel

Als ik iets niet ben dan is het wel het schoolvoorbeeld supporter. Nogal makkelijk om dat te zeggen, omdat ik het niet eens ben met jouw kritiek.

Feijenoord moet komend seizoen de aanval versterken en zorgen dat de belangrijke spelers blijven. Verder bouwen aan sportief succes en het jaar afsluiten met een positief saldo. Dat is het enige wat nu belangrijk is.
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:27 schreef Ritmo het volgende:
Het is wel jammer dat veel Feyenoorders zo weinig kritisch durven te zijn idd.
Je kan natuurlijk ook elk seizoen weer gaan roepen om de koppen van het bestuur. Goed voor de continuiteit van de club.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 11 april 2010 @ 22:58:29 #5
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80208568
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom staat Tiendalli trouwens in de OP?
Ruud zijn schuld.
Elite
Tegen TTIP
pi_80209027
Goede TT.

Gudde Jacobs
-
  zondag 11 april 2010 @ 23:06:47 #7
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_80209054
Het is al jaren bekend dat Feyenoord uit de poel van transfervrije spelers en jeugdspelers moet vissen, dat er het vorige seizoen nou iemand opstond die twee spelers wilde financieren doet daar niets aan af. Ik snap echt niet dat mensen verbaasd zijn dat Feyenoord twee VVV'ers contracteert, dat had je echt 10 jaar geleden ook al kunnen weten allemaal.

Er is gewoon geen geld, hoe moeilijk kan het zijn? En je kan niet aan blijven vullen met jeugdspelers aangezien er vier of vijf contracten aflopen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 11 april 2010 @ 23:08:22 #8
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80209157
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:06 schreef Ritmo het volgende:
Goede TT.

Gudde Jacobs
Oplossingen, oh alwetende.
Elite
Tegen TTIP
pi_80210008
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:06 schreef TC03 het volgende:
Het is al jaren bekend dat Feyenoord uit de poel van transfervrije spelers en jeugdspelers moet vissen, dat er het vorige seizoen nou iemand opstond die twee spelers wilde financieren doet daar niets aan af. Ik snap echt niet dat mensen verbaasd zijn dat Feyenoord twee VVV'ers contracteert, dat had je echt 10 jaar geleden ook al kunnen weten allemaal.

Er is gewoon geen geld, hoe moeilijk kan het zijn? En je kan niet aan blijven vullen met jeugdspelers aangezien er vier of vijf contracten aflopen.
Dan zal Been ter compensatie toch meer uit de selectie moeten gaan halen dan wat ie nu doet, want de prestaties komend jaar mogen zeker niet omlaag gaan.

Maar goed, ik ga er vanuit dat de VVV'ers vooral opvulling van de selectie zullen zijn, en veel slechter dan Biseswar en Makaay zullen ze het niet doen, terwijl veelal jonge basisspelers allemaal volwassener zijn. Maar toch vind ik het triest om deze spelers zoveel tekort zien komen tegen Ajax.

Kunnen die Bruins en WIjnaldum overigens niet de komende 5 dagen een training op afronden krijgen?
-
  zondag 11 april 2010 @ 23:30:24 #10
53267 TC03
pi_80210293
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dan zal Been ter compensatie toch meer uit de selectie moeten gaan halen dan wat ie nu doet, want de prestaties komend jaar mogen zeker niet omlaag gaan.

Maar goed, ik ga er vanuit dat de VVV'ers vooral opvulling van de selectie zullen zijn, en veel slechter dan Biseswar en Makaay zullen ze het niet doen, terwijl veelal jonge basisspelers allemaal volwassener zijn. Maar toch vind ik het triest om deze spelers zoveel tekort zien komen tegen Ajax.

Kunnen die Bruins en WIjnaldum overigens niet de komende 5 dagen een training op afronden krijgen?
Van wie niet? Houd er gewoon rekening mee dat plaats 4-7 de komende jaren voor ons is.
pi_80210636
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Van wie niet? Houd er gewoon rekening mee dat plaats 4-7 de komende jaren voor ons is.
Niet mee eens, Feyenoord moet voor de komende jaren gewoon voor plek 3-5 gaan, niet lager.
-
  zondag 11 april 2010 @ 23:39:52 #12
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80210706
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Niet mee eens, Feyenoord moet voor de komende jaren gewoon voor plek 3-5 gaan, niet lager.
Mee eens. En dat moet ook gewoon mogelijk zijn, mits Been gewoon de kans krijgt.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 11 april 2010 @ 23:40:45 #13
53267 TC03
pi_80210735
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Moeten ze voor gaan ja, maar als je dat nu al zo stellig beweert weet ik zeker dat je de komende jaren zal blijven zeiken, want het ligt gewoon in de lijn der verwachting dat dat niet structureel gaat lukken. We zijn al jaren niet meer bij de eerste vier geëindigd, en dan zou dat nu ineens structureel moeten gaan lukken, net nu we alleen nog maar transfervrije spelers kunnen halen en we bijna failliet zijn?

Als je constant onrealistische verwachtingen hebt is het logisch dat je blijft zeiken.
pi_80210811
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Mee eens. En dat moet ook gewoon mogelijk zijn, mits Been gewoon de kans krijgt.
Krijgt ie ook wel. Ben zeker wel kritisch op enkele punten over hem, maar al met al is het eindelijk rustig bij de club en worden de minimale doelstellingen behaald.
-
pi_80210876
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

Moeten ze voor gaan ja, maar als je dat nu al zo stellig beweert weet ik zeker dat je de komende jaren zal blijven zeiken, want het ligt gewoon in de lijn der verwachting dat dat niet structureel gaat lukken. We zijn al jaren niet meer bij de eerste vier geëindigd, en dan zou dat nu ineens structureel moeten gaan lukken, net nu we alleen nog maar transfervrije spelers kunnen halen en we bijna failliet zijn?

Als je constant onrealistische verwachtingen hebt is het logisch dat je blijft zeiken.
Het zou nu moeten lukken zoals het dit jaar ook gelukt is: met jeugdspelers en de kennis/kwaliteiten van Been en Beenhakker.
-
  zondag 11 april 2010 @ 23:46:30 #16
53267 TC03
pi_80210989
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het zou nu moeten lukken zoals het dit jaar ook gelukt is: met jeugdspelers en de kennis/kwaliteiten van Been en Beenhakker.
Zou goed kunnen, maar zou ook zomaar niet kunnen. Europees voetbal halen moet iig elk seizoen een doelstelling zijn, maar als je meer gaat verwachten/eisen ben je gewoon niet realistisch. Gewoon hopen op het beste en vertrouwen hebben in Been en Beenhakker, want als zelfs zij er momenteel al niets van kunnen (zoals ik hier en daar alweer mensen hoor praten) zou ik niet weten wie dan wel geschikt is.
pi_80211323
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zou goed kunnen, maar zou ook zomaar niet kunnen. Europees voetbal halen moet iig elk seizoen een doelstelling zijn, maar als je meer gaat verwachten/eisen ben je gewoon niet realistisch. Gewoon hopen op het beste en vertrouwen hebben in Been en Beenhakker, want als zelfs zij er momenteel al niets van kunnen (zoals ik hier en daar alweer mensen hoor praten) zou ik niet weten wie dan wel geschikt is.
Dat vind ik nogal slap, je moet om achteraf te kunnen evalueren wat er goed en mis ging een duidelijke doelstelling opstellen waar je een moeilijke uitdaging in legt.

Feyenoord zal om niet af te zakken volgend seizoen voor de jongere spelers meer een presteer-cultuur moeten worden. Als Wijnaldum vandaag weer zo'n kans mist krijgt ie nu een aai over z'n bol van Been, volgend jaar is hij een van de dragende spelers en is z'n tijd als talent dat vrolijk mag rondhuppelen voorbij.
-
  zondag 11 april 2010 @ 23:59:47 #18
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80211463
Europees voetbal is de perfecte doelstelling. En dan niet via de play-offs.
Elite
Tegen TTIP
pi_80211486
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:59 schreef Happel het volgende:
Europees voetbal is de perfecte doelstelling. En dan niet via de play-offs.
Idd, en dat is de 6e en 7e plek dus wel. Play-offs winnen we toch nooit.
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 april 2010 @ 12:28:23 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_80221137
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_80222629
Prima, als ie als 2e of 3e keeper blijft. Met 3 jonge keepers schiet het ook niet op.
-
pi_80222654
quote:
Uitlatingen Van Praag irriteren Feyenoord

ROTTERDAM - Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, heeft zeer geïrriteerd gereageerd op uitlatingen van Michael van Praag. Dat meldt het AD. De bondsvoorzitter liet zondag weten dat de bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord deze maand niet in in een uit- en thuiswedstrijd wordt beslist 'omdat Feyenoord dat absoluut niet wilde'.

,,De KNVB wilde beide clubs ook in twee duels laten strijden om de beker,'' stelt Van Praag.

Gudde is furieus dat in Zeist met de beschuldigende vinger naar Feyenoord wordt gewezen als de blokkerende factor voor een dubbele eindstrijd. ,,De KNVB heeft ons juist gezegd dat wij onze rug recht moesten houden wat betreft één finale,'' zegt Gudde. ,,Ze kenden ons standpunt en vroegen ons expliciet om voet bij stuk te houden. De KNVB wil ook één finale en moet nu niet naar Feyenoord wijzen.''

Van Praag deed zijn uitlatingen tijdens PSV-Feyenoord bij RTV Rijnmond.

Gudde doet deze week overigens nog een ultieme poging om meer kaarten te bemachtigen voor fans van Feyenoord. Een half lege Kuip op 25 april is ook voor Van Praag een doorn in het oog. En dat heeft veel te maken met het feit dat Nederland bezig is het WK 2018 binnen te halen. ,,Als het aan mij ligt, proberen we daar nog iets aan te doen,'' zegt de bondsvoorzitter. ,,Maar dat is vooral de verantwoordelijkheid van de sectie betaald voetbal.''
-
pi_80224097
GKL terug!
  maandag 12 april 2010 @ 13:50:12 #24
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80224112
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:49 schreef DrDentz het volgende:
GKL terug!
troll.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 12 april 2010 @ 14:55:22 #25
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_80227012
quote:
Tomasson en De Guzman terug bij Feyenoord
12 april 2010

Feyenoord lijkt in de laatste weken van het seizoen te kunnen beschikken over Jon Dahl Tomasson en Jonathan de Guzman. Beide voetballers hervatten maandag, na enige tijd afwezigheid wegens blessures, de groepstraining.

Tomasson kwam eind februari, in de uitwedstrijd tegen FC Groningen, voor het laatst in actie. Sindsdien ontbrak hij met een voetblessure. De Deen heeft nu aangepast schoeisel tot zijn beschikking. Afhankelijk van de reactie op de training van maandag zal besloten worden of Tomasson dinsdag met de complete selectie mee zal trainen.

De Guzman is volledig hersteld van een knieblessure, die hij begin maart opliep tijdens een training. Dani Fernndez, die herstellende is van een knieblessure, maakte het eerste deel van de training maandag met de groep mee. Het afsluitende partijspel liet hij aan zich voorbij gaan.

Feyenoord speelt woensdag in de Eredivisie thuis tegen Sparta. De Kuipbewoners staan momenteel vierde maar voelen de hete adem van AZ in hun nek.
Hopelijk dat Tomasson snel mee kan doen
pi_80228036
Goed nieuws van van Dijk. Darley en Mulder laten uitvechten wie eerste keeper wordt, degene die het niet wordt verhuren, van Dijk op de bank en Lamprou als derde keeper/jong-Feyenoord.
  maandag 12 april 2010 @ 20:26:01 #27
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80239742
Als ze winnen van Sparta hoeven ze geen play-offs te spelen.
pi_80240581
"De Kuip niet langer veilig voor bekerfinale." Omdat het na jaren weer een keer Feyenoord - Ajax is?
Feyenoord Rotterdam
pi_80240639
Volgens snor is er helaas interesse voor Vlaar
  maandag 12 april 2010 @ 21:27:17 #30
53267 TC03
pi_80242265
Zou vreemd zijn als er geen interesse was. Vlaar moet gewoon blijven, als je nu iedereen gaat verkopen speel je volgend seizoen in de middenmoot.
pi_80242492
Paupers kunnen geen speler van Veendam betalen.
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 april 2010 @ 21:37:50 #32
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_80242705
quote:
Op maandag 12 april 2010 20:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens snor is er helaas interesse voor Vlaar
Logisch ook, hij is voor een prikkie te halen. Ik mag hopen dat PSV een poging waagt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 12 april 2010 @ 21:40:59 #33
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80242831
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:33 schreef Ritmo het volgende:
Gaan we nog wel 100.000 keer lezen, ben het inmiddels wel gewend. Er gaat geen Voetbal International voorbij zonder dat het weer moet worden genoemd. We weten nu wel dat Feyenoord geen geld heeft, ik begin me er zo langzamerhand aan te irriteren.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
  maandag 12 april 2010 @ 21:46:16 #34
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80243076
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:33 schreef Ritmo het volgende:
Vertel eens wat nieuws.

Heb ik nou gisteren voor janlul zitten uit te leggen, dat er geen geld is. Leer eens lezen.
Elite
Tegen TTIP
pi_80244123
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Vertel eens wat nieuws.

Heb ik nou gisteren voor janlul zitten uit te leggen, dat er geen geld is. Leer eens lezen.
Blijkbaar wel, want waar komen die 3 ton per maand die naar Hofland en De Cler gaan dan vandaan?
-
  Moderator maandag 12 april 2010 @ 22:08:24 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80244208
Werder Bremen wil Vlaar hebben, meldde Derksen in VI vanavond.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_80244680
Alleen boven de 8 miljoen verkopen.
-
  maandag 12 april 2010 @ 22:32:15 #38
53267 TC03
pi_80245503
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, want waar komen die 3 ton per maand die naar Hofland en De Cler gaan dan vandaan?
Uit de verliezen van ¤17 miljoen over het vorige jaar?
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:06:42 #39
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80256538
quote:
Been: Feyenoord draait een goed seizoen
Mario Been. FOTO ANP

ROTTERDAM - Mario Been is te spreken over de manier waarop Feyenoord zich ontwikkeld heeft dit seizoen. ,,We hebben alle kansen het seizoen heel positief af te sluiten. Tot dusver vind ik echt dat we het goed hebben gedaan."
In Voetbal International noemt de coach van de Rotterdammers het doelpuntloze gelijkspel bij PSV van afgelopen weekend als voorbeeld voor de groei die zijn ploeg heeft doorgemaakt.

,,Het is jammer dat we niet winnen, omdat we de kans er voor hadden. Als je het zo bekijkt zijn we vergeten te winnen, maar ik kan goed leven met het gelijke spel omdat PSV ook kansen kreeg."

Been vindt dat zijn ploeg volwassen aan het worden is. ,,We spelen geconcentreerd. Bovendien was het een belangrijk punt. FC Utrecht, Heracles Almelo en AZ kwamen daardoor niet dichterbij."

,,Ik hoor vaak dat het nog niet goed genoeg is", gaat Been in op de kritiek op het spel van Feyenoord. ,,Zal best een kern van waarheid in zitten, maar we zitten middenin een proces."

,,Als je ons vergelijkt met de eerste wedstrijd tegen PSV (1-3) en die van zondag, zit er een wereld van verschil tussen. Toen waren we duidelijk de mindere, dit keer vond ik ons de betere ploeg."

Been denkt het seizoen met Feyenoord zeer positief te kunnen afsluiten. ,,We zijn volop in de race om de vierde plaats en spelen we de bekerfinale tegen Ajax. Tot dusver vind ik echt dat we het goed hebben gedaan. Zeker als je ziet waar deze club vandaan komt." (RED)
Kan me wel vinden in wat Been zegt. Nu proberen het elftal bij elkaar te houden en de aanval te versterken. Kan dan alleen maar beter worden.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 13 april 2010 @ 12:48:58 #40
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80260164
Het is ook wel zo dat het Feyenoord van vorig jaar kansloos had verloren van Psv. Ook hebben we dit seizoen toch maar 4x verloren. Als Been de mentaliteit en de wil om te winnen verbeterd dan zie ik ons tot betere en grotere dingen in staat.

Als Been 4-3-3 wilt vasthouden heb je in ieder geval een links en rechts-buiten nodig. Afgezonderd van het feit dat ik Schaken niets vind hebben we in ieder geval een snelle rechtsbuiten. Nu zou je nog een echte linksbuiten nodig hebben en dan bijvoorbeeld Tomasson/Cissé in de spits.

Toch ga ik het nog een keer zeggen:

4-4-2

-------Tomasson---Cissé---------
Auassar-Fer-Ahmadi-Wijnaldum
Giovanni-Bahia-Vlaar-De Vrij----
--------------Mulder-----------------

Dat zie ik wel zitten. Eventueel Auassar voor iemand anders zoals Bruins/Biseswar maar je moet hem toch de kans geven. Schaken voor achter de hand als je wat snelheid nodig hebt.

En dat niet voor 1 wedstrijd, maar gewoon wedstrijden achter elkaar de kans geven. Ik denk dat het dan misschien toch wat beter zou gaan wat betreft het kansen creeëren en het spel maken.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:01:03 #41
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80260492
Pedro is toch een linksbuiten?
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:10:51 #42
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80260793
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:01 schreef Happel het volgende:
Pedro is toch een linksbuiten?
Volgens mij een rechtsbuiten, maar volg de Jupiler League niet echt dus kan er naast zitten.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80261018
Toch wel storend dat Been vindt dat hij een topprestatie levert dit seizoen. Topprestatie zou zijn als je bij de eerste drie eindigt. Plek 4 is acceptabel, wat je mag verwachten dit jaar. We moeten niet gaan doen alsof Feyenoord een selectie heeft van het niveau Roda JC en het ontzettend knap of bijzonder is om Europees voetbal te halen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_80261097
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:16 schreef Ritmo het volgende:
Alleen boven de 8 miljoen verkopen.
Ik zie de huidige directie ervoor aan om hem voor 4-5 miljoen weg te doen.
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:25:54 #45
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80261323
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:17 schreef heiden6 het volgende:
Toch wel storend dat Been vindt dat hij een topprestatie levert dit seizoen. Topprestatie zou zijn als je bij de eerste drie eindigt. Plek 4 is acceptabel, wat je mag verwachten dit jaar. We moeten niet gaan doen alsof Feyenoord een selectie heeft van het niveau Roda JC en het ontzettend knap of bijzonder is om Europees voetbal te halen.
Stoort mij ook. Hij doet het naar verwachting, en zeker niet erboven.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80261352
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Kan me wel vinden in wat Been zegt. Nu proberen het elftal bij elkaar te houden en de aanval te versterken. Kan dan alleen maar beter worden.
Je ziet dat we het goed doen tegen sterkere teams die proberen te voetballen, wat hopelijk gunstig gaat uitpakken in de Europa League. Tegen de zwakkere teams moeten we het echt hebben van een iemand zoals Tomasson en daar moeten we er zeker nog eentje van bijkrijgen voor het komende seizoen. Als Vlaar zou vertrekken, hoe gaan we dat dan in godsnaam opvangen?
pi_80261396
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:26 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Je ziet dat we het goed doen tegen sterkere teams die proberen te voetballen, wat hopelijk gunstig gaat uitpakken in de Europa League. Tegen de zwakkere teams moeten we het echt hebben van een iemand zoals Tomasson en daar moeten we er zeker nog eentje van bijkrijgen voor het komende seizoen. Als Vlaar zou vertrekken, hoe gaan we dat dan in godsnaam opvangen?
Ja, wie staat er dan in vredesnaam centraal achterin, Bart Schenkeveld?
pi_80261455
de Vrij centraal (wat ie van origine is) en Fernandez rechtsback
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:31:04 #49
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80261516
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat zou dan voor mij ook de oplossing wezen, niet de ideale dat mogen duidelijk wezen. Ik zie liever Fer/Wijnaldum vertrekken dan Vlaar.

Ook heb je nog Nieveld natuurlijk, ik weet niet hoe hij er bijstaat tegenwoordig.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80261596
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:29 schreef Irritatie100 het volgende:
De Vrij is volgens mij gewoon een back, Schenkeveld is eigenlijk een centrumverdediger.

Nieveld is realistischer. Maar ja, dat kan eigenlijk niet, centraal achterin zo'n knul in de basis zetten samen met Bahía.
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:35:06 #51
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80261682
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De Vrij is volgens mij gewoon een back, Schenkeveld is eigenlijk een centrumverdediger.

Nieveld is realistischer. Maar ja, dat kan eigenlijk niet, centraal achterin zo'n knul in de basis zetten samen met Bahía.
Nee, de Vrij is wel een centrum verdediger.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:35:18 #52
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80261691
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:17 schreef heiden6 het volgende:
Waar zie je hem in godsnaam zeggen dat ze een topprestatie leveren? Gezien de afgelopen jaren was het zeker niet te verwachten dat een vierde plaats iets was wat we even zouden halen.

Het is sowieso een seizoen waarin we zeker progressie hebben geboekt. Verdedigend staat het aanzienlijk beter, jeugd krijgt meer kansen, al dan niet dankzij blessures en er wordt minder verloren.

Minpunten zijn het gebrek aan doelpunten en de mentaliteit in de wedstrijden tegen de kleintjes.

Als het kan, dan moet Vlaar gewoon behouden blijven voor Feijenoord. Zaak is sowieso om het team intact te houden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Happel op 13-04-2010 13:36:20 ( ) ]
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:39:13 #53
63192 ursel
pi_80261876
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:35 schreef Happel het volgende:

[..]

Waar zie je hem in godsnaam zeggen dat ze een topprestatie leveren? Gezien de afgelopen jaren was het zeker niet te verwachten dat een vierde plaats iets was wat we even zouden halen.

Het is sowieso een seizoen waarin we zeker progressie hebben geboekt. Verdedigend staat het aanzienlijk beter, jeugd krijgt meer kansen, al dan niet dankzij blessures en er wordt minder verloren.

Minpunten zijn het gebrek aan doelpunten en de mentaliteit in de wedstrijden tegen de kleintjes.

Als het kan, dan moet Vlaar gewoon behouden blijven voor Feijenoord. Zaak is sowieso om het team intact te houden.
Verdigend staat het perfect zelfs, alleen de top 4 en utrecht hebben minder dan 10 westrijden verloren.
Alleen het aanatl gelijkspelen is schrijnend, maar dat is deels ook te verklaren in het weinige scorings vermogen
pi_80262073
Hoe zit het trouwens met die 50% van de transfersom van Vlaar die naar AZ zou gaan? Ik lees nou weer overal verhalen dat die clausule afgekocht zou zijn toen Vlaar zwaar geblesseerd was dus dat dat niet meer aan de orde is.
pi_80262222
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe zit het trouwens met die 50% van de transfersom van Vlaar die naar AZ zou gaan? Ik lees nou weer overal verhalen dat die clausule afgekocht zou zijn toen Vlaar zwaar geblesseerd was dus dat dat niet meer aan de orde is.
Dat zou mooi zijn, maar ik zie de logica daar niet van in? Vlaars carierre leek ten einde en Feyenoord dacht: "he laten we maar eens die clausule afkopen?" waar AZ mee akkoord ging?
-
pi_80262255
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:47 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn, maar ik zie de logica daar niet van in? Vlaars carierre leek ten einde en Feyenoord dacht: "he laten we maar eens die clausule afkopen?" waar AZ mee akkoord ging?
Ik heb geen idee. Blijkbaar had Feyenoord er nog vertrouwen in en AZ niet meer
pi_80262269
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:47 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat zou achteraf erg slim zijn geweest als het waar is
pi_80262361
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Blijkbaar had Feyenoord er nog vertrouwen in en AZ niet meer
Maar wat had AZ daar voor voordeel aan? Het bedrag dat Feyenoord betaalde ofzo?

Het zou achteraf idd een geniale zet zijn geweest als Vlaar straks voor 8 miljoen naar Duitsland vertrekt.
Maar goed, Feyenoord en geniale zetten...
-
pi_80262478
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:51 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Maar wat had AZ daar voor voordeel aan? Het bedrag dat Feyenoord betaalde ofzo?

Het zou achteraf idd een geniale zet zijn geweest als Vlaar straks voor 8 miljoen naar Duitsland vertrekt.
Maar goed, Feyenoord en geniale zetten...
Als AZ denkt dat ie nooit meer op niveau zou spelen dan inderdaad het bedrag dat Feyenoord betaalde.

Overigens heb ik niet echt een goede bron ofzo, ik lees het her en der op internet. Daarbij staat dat Bosz het gedaan zou hebben, dus uiteindelijk zal het wel niet waar zijn
pi_80262820
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:35 schreef Happel het volgende:

[..]

Waar zie je hem in godsnaam zeggen dat ze een topprestatie leveren?

Hij heeft toch gezegd 'heel tevreden', blijft er maar op hameren dat het zo goed is dat we Europees voetbal hebben gehaald alsof hij er een medaille voor wil hebben dat we FC Utrecht en Heracles voorblijven.

quote:
Gezien de afgelopen jaren was het zeker niet te verwachten dat een vierde plaats iets was wat we even zouden halen.
Dat je het ene seizoen keihard faalt betekent niet dat je het volgende seizoen een goede prestatie levert als je dat niet doet.

Been doet het acceptabel, naar verwachting, redelijk en niet meer dan dat.
pi_80262991
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:02 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hij heeft toch gezegd 'heel tevreden', blijft er maar op hameren dat het zo goed is dat we Europees voetbal hebben gehaald alsof hij er een medaille voor wil hebben dat we FC Utrecht en Heracles voorblijven.

[..]

Dat je het ene seizoen keihard faalt betekent niet dat je het volgende seizoen een goede prestatie levert als je dat niet doet.

Precies. Been doet het gewoon ongeveer zoals je het met deze selectie moet doen, misschien had het zelfs nog beter gekund maar ook hij is nog in de leer.

Iedereen die blij is met elke punt meer dan de afgelopen jaren.
-
pi_80263082
Ik doe ook niet mee aan de polonaise omdat we de voorronde van de Europa League weer een keer in mogen.
  dinsdag 13 april 2010 @ 14:13:02 #63
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80263235
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:09 schreef heiden6 het volgende:
Ik doe ook niet mee aan de polonaise omdat we de voorronde van de Europa League weer een keer in mogen.
Als Ajax 1/2e wordt dan hebben we toch direct Europa League? Ongeacht we de finale winnen of niet
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80263311
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:13 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Als Ajax 1/2e wordt dan hebben we toch direct Europa League? Ongeacht we de finale winnen of niet
Je hebt toch sowieso een voorronde? Alleen als je 5e wordt eentje meer
  dinsdag 13 april 2010 @ 14:27:27 #65
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80263793
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:06 schreef Ritmo het volgende:
Iedereen die blij is met elke punt meer dan de afgelopen jaren.
Mensen die nog steeds denken dat we tot de top 3 clubs van het land behoren.
Elite
Tegen TTIP
pi_80263982
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat horen we nog steeds, in veel opzichten.

Mensen die het niet meer uitmaakt welke plek er behaald wordt.
-
  dinsdag 13 april 2010 @ 14:31:44 #67
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80263999
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:14 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Je hebt toch sowieso een voorronde? Alleen als je 5e wordt eentje meer
Ja, wat ongelukkige word keuze maar met direct bedoelde ik dat we dan geen 100.000 voorrondes hoeven te spelen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 13 april 2010 @ 14:34:11 #68
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80264105
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:31 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat horen we nog steeds, in veel opzichten.
Sportief allang niet meer.
quote:
Mensen die het niet meer uitmaakt welke plek er behaald wordt.
Jij hebt het geheugen van een vis. Lees het vorige topic nog even hoe ik over de doelstellingen denk.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 13 april 2010 @ 14:34:12 #69
63192 ursel
pi_80264106
quote:

[..]

En daarnaast is denk ik al 5 jaar niet zozeer meer te spreken over een top 3, maar over een top 5, gezien AZ en Twente al meerdere jaren in de top meedraaien.
pi_80264165
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Sportief allang niet meer.
Maar volgend jaar moet je het beter dan dit jaar doen en wel weer een stapje die richting op zetten. Niet achterover gaan zitten.
quote:
Jij hebt het geheugen van een vis. Lees het vorige topic nog even hoe ik over de doelstellingen denk.
Maar als die niet behaald worden vind je dat ook prima.
-
pi_80264597
quote:

[..]

Niet bij de beste 3, wel bij de beste 5.
  dinsdag 13 april 2010 @ 14:47:42 #72
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80264664
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Maar volgend jaar moet je het beter dan dit jaar doen en wel weer een stapje die richting op zetten. Niet achterover gaan zitten.
Groeien als elftal is het voornaamste, ja. Er hoeft niet direct geoogst te worden.
quote:
Maar als die niet behaald worden vind je dat ook prima.
Oh?
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 13 april 2010 @ 16:39:25 #73
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_80269415
Tjah, of we nou 4e of 5e worden. Onze doelstelling is bereikt, Europees voetbal halen, en daar gaat het uiteindelijk om. En het spelen van een extra voorronde heeft ook zo zijn voordelen. Een heerlijk tripje naar pakweg Estland of Georgie, en een extra thuiswedstrijd voor Feyenoord, wat natuurlijk ook weer wat extra recettes oplevert.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_80269682
Dat is inderdaad wel zo. De kans dat je die extra voorronde wint is toch 99.9% (hoewel, met Feyenoord weet je het maar nooit ) omdat je ongetwijfeld tegen FC Verweggistan moet.
pi_80270531
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 16:39 schreef PIETR het volgende:
Tjah, of we nou 4e of 5e worden. Onze doelstelling is bereikt, Europees voetbal halen, en daar gaat het uiteindelijk om. En het spelen van een extra voorronde heeft ook zo zijn voordelen. Een heerlijk tripje naar pakweg Estland of Georgie, en een extra thuiswedstrijd voor Feyenoord, wat natuurlijk ook weer wat extra recettes oplevert.
Waar een van die lokale houthakkers Tomasson voor 4 weken uit de roulatie schopt.
  dinsdag 13 april 2010 @ 17:02:29 #76
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80270591
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:01 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waar een van die lokale houthakkers Tomasson voor 4 weken uit de roulatie schopt.
Ik denk eerder dat hij over zijn veters struikels en zijn poten breekt.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 13 april 2010 @ 17:16:00 #77
63192 ursel
pi_80271175
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Maar goed dat die geen hond heeft
  dinsdag 13 april 2010 @ 17:19:04 #78
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80271288
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:02 schreef Happel het volgende:

[..]

.... en dan nog scoort
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 13 april 2010 @ 17:41:21 #79
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_80272056
quote:
Het Algemeen Dagblad meldt vandaag dat naast de contractverlenging van doelman Rob van Dijk, ook keeper Erwin Mulder zijn contract, dat nog een jaar doorloopt met nog een seizoen verlengt tot 2012.

Mulder werd vorig seizoen nog verhuurd aan satellietclub Excelsior. Mario Been haalde de keeper echter terug naar Feyenoord, waar hij de laatste weken in de basis staat.
Goed nieuws. Zo hebben we voor volgend seizoen 3 goede keepers in huis. Ben benieuwd wie de eerste keeper gaat worden. Mijn voorkeur gaat uit naar Darley. Vind ik net wat getalenteerder dan Mulder. Al ontlopen ze elkaar niet veel.
Niets is sterker dan dat ene woord
  dinsdag 13 april 2010 @ 17:59:42 #80
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80272733
Ik vind Mulder wat rustiger overkomen dan Darley.
2000 light years from home
pi_80274315
Ook een goedenmiddag Rotterdammers.

Ik ga ervan uit dat jullie komend weekend(zondag) uit bij Twente jullie
plicht doen door daar gewoon drie punten weg te halen.

Als dat lukt dan zal men niet zielig doen over een eventuele 'joodse'
financiële injectie voor de stadionclub uit Rotterdam-Zuid.
75 topics = FIN
  dinsdag 13 april 2010 @ 18:52:04 #82
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80274476
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 18:47 schreef FP128 het volgende:
Ook een goedenmiddag Rotterdammers.

Ik ga ervan uit dat jullie komend weekend(zondag) uit bij Twente jullie
plicht doen door daar gewoon drie punten weg te halen.

Als dat lukt dan zal men niet zielig doen over een eventuele 'joodse'
financiële injectie voor de stadionclub uit Rotterdam-Zuid.
Ik geniet meer van een huilende Jol dan van een paar ton. Ik hoop dat Mulder er 1 in zijn doel tikt
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80275035
Ach, Twente wint toch wel van NAC en AZ
pi_80276099
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:02 schreef heiden6 het volgende:

[..]

[..]

Hij zegt toch ook niet euforisch te zijn, hij is tevreden omdat hij voldoet aan de doelstelling. Goed werk geleverd (niet uitmuntend).
Na jaren waarin we verdedigend zoek gespeeld werden en we moesten hopen dat de aanval minstens zo effectief was om nog punten te halen, vind ik het een enorme verbetering dat we nu kunnen verdedigen. Nu weer de aandacht op de aanval leggen.
pi_80277255
Extra voorronde is ook voordelig ivm de nog steeds openstaande straf die feyenoord moet uitzitten..
wedstrijd zonder supporters op de gele zijde als ik mij niet vergis.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_80277843
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:59 schreef Calciumdude het volgende:
Extra voorronde is ook voordelig ivm de nog steeds openstaande straf die feyenoord moet uitzitten..
wedstrijd zonder supporters op de gele zijde als ik mij niet vergis.
Is ook lastig omdat het geringe aantal punten nog wel eens kan resulteren in een betere ploeg voor je kiezen te krijgen.
  Moderator dinsdag 13 april 2010 @ 21:02:40 #87
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80280087
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, Twente wint toch wel van NAC en AZ
Dan mogen ze er wel even wat harder in kleunen, want AZ is véél feller en staat terecht voor.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_80283566
gaat feyenoord verliezen van twente om die haatmensen uit 020 van de 1e plek te houden?
pi_80283587
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:01 schreef mikerw het volgende:
gaat feyenoord verliezen van twente om die haatmensen uit 020 van de 1e plek te houden?
Ja
  Moderator dinsdag 13 april 2010 @ 22:08:02 #90
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80284056
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:01 schreef mikerw het volgende:
Alleen als Twente belooft dat ze dan ook van NAC winnen. Niet aan de belofte houden = Ruiz inleveren en Tiendalli verplicht nóg een jaar opstellen.
pi_80286006
Kut kut kut AZ

Rampscenario: Feyenoord speelt de komende 3 wedstrijden allemaal gelijk waarmee we 5e worden, AZ wint en we maken Ajax voor niets kampioen. Echt geen zin om 3 weken bedankjes te ontvangen van die joden.
-
  Moderator dinsdag 13 april 2010 @ 22:46:50 #92
138438 crew  Pizzakoppo
pi_80286542
Weten jullie wel hoe fucking mooi dit gaat worden, Feyenoord die ons het kampioenschap gaat bezorgen, de grote rivalen die het ultieme cadeau geven aan hun grote voorbeeld, ik ga nu al spontaan huilen van geluk
  Moderator dinsdag 13 april 2010 @ 22:47:07 #93
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80286550
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:38 schreef Ritmo het volgende:
Kut kut kut AZ

Rampscenario: Feyenoord speelt de komende 3 wedstrijden allemaal gelijk waarmee we 5e worden, AZ wint en we maken Ajax voor niets kampioen. Echt geen zin om 3 weken bedankjes te ontvangen van die joden.

Je vergeet nog even dat ajax in een rampscenario dan ook de dubbel nog pakt. Nóg meer bedankjes.

Ik zie het maar zo gebeuren ook hè, godver de godverdomme.
Ah nee.. de neuzen winnen de beker niet. Niet levend.
pi_80286795
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Je vergeet nog even dat ajax in een rampscenario dan ook de dubbel nog pakt. Nóg meer bedankjes.

Ik zie het maar zo gebeuren ook hè, godver de godverdomme.
Ah nee.. de neuzen winnen de beker niet. Niet levend.
Ook dat nog idd. Voor Ajax straks de volledige top 4 uit de beker gegooid, ze kampioen gemaakt, PSV eerder voor de 2e plek uitgeschakeld en ze dan ook die beker nog geven. Dat mag nooit gebeuren.
-
pi_80286882
Zou echt weer typisch zijn ook, AZ uitgeschakeld, PSV uitgeschakeld, Twente uitgeschakeld. Iedereen gelooft erin, er staat iets moois te gebeuren. En dan krijg je in de finale even met 0-4 om je oren. Heerlijke Feyenoord-anti-climax weer
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:53:13 #96
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80286907
Interesseert me werkelijk geen reet dat Ajax eventueel kampioen kan worden door ons. Zijn belangrijkere dingen dan dat.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:54:34 #97
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_80286980
overigens zou het wel heel stom zijn als jullie nu van twente verliezen alleen om ajax een hak te zetten. want dan worden jullie zelf ook 5e en dat is nou niet echt handig
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_80287103
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
overigens zou het wel heel stom zijn als jullie nu van twente verliezen alleen om ajax een hak te zetten. want dan worden jullie zelf ook 5e en dat is nou niet echt handig
Als dat een extra voorronde oplevert vind ik het niet eens zo heel erg. Eventuele inkomsten, en niet te vergeten die straf die dan tegen zo'n vierderangs club ingaat, daar gaat toch geen hond heen
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:57:57 #99
63192 ursel
pi_80287181
quote:
Als ajax kampioen wordt dan krijgt toch verliezend finalist van de beker de EL PO ticket?
pi_80287444
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:53 schreef Happel het volgende:
Interesseert me werkelijk geen reet dat Ajax eventueel kampioen kan worden door ons. Zijn belangrijkere dingen dan dat.
Ja, die 4e plek en die beker. Maar dan moet je die wel pakken.
-
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:03:57 #101
53267 TC03
pi_80287482
Feyenoord heeft beste ticket in handen als Ajax eerste of twee wordt, ongeacht hun eigen prestatie.
pi_80287524
quote:
Mwoah, ze zullen sowieso niet expres verliezen. Maar als het 0-0 staat in de 85e minuut en je staat onder druk gaan ze echt niet met hun leven dat punt verdedigen, want dat is toch te weinig.

Maar goed, gewoon winnen, net als de overige wedstrijden en de finale. Alleen dan kun je het seizoen 'goed' noemen, anders hoogstens acceptabel.
-
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 00:55:08 #103
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80290949
Van de KNVB-site. Bekerfinale. Hoe zit het met de EL-deelname van Feyenoord als ajax 1e of 2e in de competitie eindigt:

woensdag 14 april 2010 @ 07:49:28 #104
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80292747
Gewoon alles winnen vanaf vandaag dus.
Elite
Tegen TTIP
pi_80293023
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mwoah, ze zullen sowieso niet expres verliezen. Maar als het 0-0 staat in de 85e minuut en je staat onder druk gaan ze echt niet met hun leven dat punt verdedigen, want dat is toch te weinig.

Maar goed, gewoon winnen, net als de overige wedstrijden en de finale. Alleen dan kun je het seizoen 'goed' noemen, anders hoogstens acceptabel.
Zullen de spelers daar ook zo erg mee bezig zijn? En zullen die het ook zo 'verschrikkelijk' vinden wanneer zij helpen Ajax kampioen te laten worden?

Je speelt toch voor jezelf, niet voor iemand anders. Neem aan dat Feyenoord gewoon voor de overwinning gaat en niks weggeven of iets. Twente moet zelf maar zorgen dat zij hun wedstrijden winnen, dat moet Feyenoord niet voor ze doen
  woensdag 14 april 2010 @ 08:28:45 #106
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_80293145
quote:
KNVB kan niet uitsluiten dat bekerfinale verboden wordt

De KNVB maakt zich grote zorgen over de bekerfinale. Nu de problemen over de verdeling van de tickets zijn opgelost, zit de bond met de dreigementen die op Internet verschenen zijn in haar maag. Volgens het Dagblad van het Noorden kan de bond niet uitsluiten dat de wedstrijd wordt verboden wanneer de dreiging voor de openbare orde te ernstig wordt.

De voetbalbond heeft dinsdag aanvullende maatregelen, wat wil zeggen verscherpte kaartcontrole en ingrijpen bij ongewenste spreekkoren, getroffen om niets aan het toeval over te laten. Door de vele dreigementen die op Internet zijn verschenen kan de KNVB echter niet uitsluiten dat het alsnog misgaat. In dit geval gaat de finale niet door.

De bekerfinale trekt zeker 10.000 Feyenoord-aanhangers en 7700 Ajax-fans naar de Kuip. Er worden circa duizend ordebewaarders ingezet, onder wie een kleine vijfhonderd man van de Mobiele Eenheid. De totale kosten voor de beveiliging bedragen naar schatting één miljoen euro.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 08:36:21 #107
138438 crew  Pizzakoppo
pi_80293281
quote:
Op woensdag 14 april 2010 08:20 schreef stame het volgende:

[..]

Zullen de spelers daar ook zo erg mee bezig zijn? En zullen die het ook zo 'verschrikkelijk' vinden wanneer zij helpen Ajax kampioen te laten worden?

Je speelt toch voor jezelf, niet voor iemand anders. Neem aan dat Feyenoord gewoon voor de overwinning gaat en niks weggeven of iets. Twente moet zelf maar zorgen dat zij hun wedstrijden winnen, dat moet Feyenoord niet voor ze doen
Idd kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 speler is die zo denkt, net als gisteren bij de vuurwerk geluiden heb je daar Tiote en Ruiz echt totaal niet mee. Ohja Babovic is natuurlijk wel 110% anti Ajax om de supporters te vriend te houden
pi_80293361
quote:
Op woensdag 14 april 2010 08:36 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Idd kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 speler is die zo denkt, net als gisteren bij de vuurwerk geluiden heb je daar Tiote en Ruiz echt totaal niet mee. Ohja Babovic is natuurlijk wel 110% anti Ajax om de supporters te vriend te houden
deze sentimenten leven alleen bij de supporters..
als ze zondag kunnen dan zullen ze hem echt wel gewoon winnen hoor..
ze voetballen uiteindelijk voor hun eigen salaris en niet voor de supporters
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_80293386
quote:
Op woensdag 14 april 2010 08:40 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

deze sentimenten leven alleen bij de supporters..
als ze zondag kunnen dan zullen ze hem echt wel gewoon winnen hoor..
ze voetballen uiteindelijk voor hun eigen salaris en niet voor de supporters
Zonder supporters geen salaris.
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 08:47:02 #110
138438 crew  Pizzakoppo
pi_80293470
quote:
Op woensdag 14 april 2010 08:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zonder supporters geen salaris.
Bij Feyenoord misschien bij alle andere clubs niet.
pi_80293509
quote:
Op woensdag 14 april 2010 08:47 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Bij Feyenoord misschien bij alle andere clubs niet.
Hoe snel denk je dat Ajax de stekker eruit kan trekken als er niemand meer naar het stadion komt en het niet meer volgt via de tv?
  woensdag 14 april 2010 @ 08:54:03 #112
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80293595
quote:
Op woensdag 14 april 2010 08:28 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]
Dat zou pas echt een schande zijn. De bekerfinale aflasten, vanwege wat supporters. Zo blijft Nederland het lachertje van Europa.
Elite
Tegen TTIP
pi_80293615
quote:
Op woensdag 14 april 2010 08:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zou pas echt een schande zijn. De bekerfinale aflasten, vanwege wat supporters. Zo blijft Nederland het lachertje van Europa.
Dag WK
pi_80295410
Ik denk juist dat ze zondag juist even extra gas geven, om de vriendjes bij Ajax te helpen.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 14 april 2010 @ 10:26:37 #115
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80295843
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:12 schreef MB23 het volgende:
Ik denk juist dat ze zondag juist even extra gas geven, om de vriendjes bij Ajax te helpen.
Om gewoon vierde te worden, ja. Ben je nou Feijenoordsupporter of niet?
Elite
Tegen TTIP
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 10:28:55 #116
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80295915
Been houdt rekening met vertrek Vlaar

ROTTERDAM - Feyenoord-trainer Mario Been houdt er serieus rekening mee dat verdediger Ron Vlaar na dit seizoen vertrekt uit De Kuip. Vlaar, die dit seizoen uitgroeide tot steunpilaar van de Rotterdammers en terugkeerde in Oranje, zou in de belangstelling staan van Werder Bremen.

"Ik kan me wel voorstellen dat dat gaat gebeuren", aldus Been, die een vertrek van de centrale verdediger "verschrikkelijk" zou vinden. "Het zou ongelooflijk jammer zijn als deze groep uit elkaar zou vallen. Maar dat is nu eenmaal de realiteit hier, we hebben een schuld van bijna 40 miljoen euro."

Volgens Been zou een vertrek "een sneeuwbaleffect kunnen hebben". Zo heeft aanvoerder Giovanni van Bronckhorst aangegeven dat zijn aanblijven voor een belangrijk deel afhangt van de sterkte van de selectie voor het nieuwe seizoen. Zélf zei de 25-jarige Vlaar onlangs niet per se weg te willen en voor zichzelf "nog genoeg uitdagingen te zien" bij Feyenoord. Hij gaf wel aan bij een mogelijk vertrek een voorkeur te hebben voor Engeland óf Duitsland.

De kans dat Denny Landzaat volgend jaar nog in De Kuip te zien is, lijkt daarentegen een stuk groter geworden. De middenvelder heeft een aflopend contract dat niet wordt verlengd, maar heeft de laatste weken een prima indruk gemaakt op Been. "Ik ben erg tevreden over hem. Denny is een op en top prof en is een geweldige jongen in de groep." Landzaat heeft al gezegd flink te willen inleveren om bij Feyenoord te kunnen blijven.

(telegraaf)
pi_80296044
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Om gewoon vierde te worden, ja. Ben je nou Feijenoordsupporter of niet?
Ik word veel liever 5e, ivm die voorronde. Daarnaast vind ik alles best, zolang hun maar geen kampioen worden, dan krijg je weer te horen hoe geweldig het allemaal wel niet was.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 14 april 2010 @ 10:43:16 #118
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80296352
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:32 schreef MB23 het volgende:

[..]

Ik word veel liever 5e, ivm die voorronde. Daarnaast vind ik alles best, zolang hun maar geen kampioen worden, dan krijg je weer te horen hoe geweldig het allemaal wel niet was.
Dus je speelt liever een voorronde, dan dat ze direct gekwalificeerd worden?

Ajax speelt goed, valt toch niet te ontkennen?
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 14 april 2010 @ 10:50:47 #119
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80296563
quote:
Sibon: 'Als Feyenoord belt, zal ik erover nadenken'

Sibon: 'Als Feyenoord belt, zal ik erover nadenken' Gerald Sibon (foto, links) staat niet afwijzend tegenover een dienstverband bij Feyenoord. De Rotterdammers zijn driftig op zoek naar bruikbare spitsen die van grote clubs kunnen worden geleend of transfervrij zijn.

Sibon valt in de laatste categorie: SC Heerenveen deelde de bijna 36-jarige spits twee weken geleden mee dat zijn aflopende contract niet wordt verlengd. Of Feyenoord geïnteresseerd is in de aanvaller die in de laatste twaalf wedstrijden voor de Friezen liefst tien keer doel trof is onduidelijk, Sibon zelf gooit de deur naar de Kuip niet bij voorbaat dicht.

"Ik ga er niet vanuit dat het gebeurt, maar áls ze bellen, zal ik erover nadenken," zegt hij in de nieuwe Sportweek. "Praten kan altijd." (SvH)
Leuke pinch-hitter.
Elite
Tegen TTIP
pi_80296568
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Dus je speelt liever een voorronde, dan dat ze direct gekwalificeerd worden?

Ajax speelt goed, valt toch niet te ontkennen?
Ja, eventueel meer inkomsten van de kaartverkoop. En we hebben die straf nog, van een Europees duel waarbij de gele zijde en vak W en Z leeg moeten zijn, toch? Dan heb ik liever dat dat gebeurt bij een wedstrijd waar anders toch bijna niemand zit.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 14 april 2010 @ 11:05:12 #121
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80297063
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:51 schreef MB23 het volgende:

[..]

Ja, eventueel meer inkomsten van de kaartverkoop. En we hebben die straf nog, van een Europees duel waarbij de gele zijde en vak W en Z leeg moeten zijn, toch? Dan heb ik liever dat dat gebeurt bij een wedstrijd waar anders toch bijna niemand zit.
Wat je zegt conflicteert met elkaar. Meer inkomsten bij een wedstrijd waar toch niemand zit.

Ik wil dat Feyenoord gewoon direct geplaatst is en hoop dat ze daar ook alles voor doen.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 14 april 2010 @ 11:16:39 #122
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80297477
quote:
Op woensdag 14 april 2010 07:49 schreef Happel het volgende:
Gewoon alles winnen vanaf vandaag dus.
Nee, vandaag winnen en tegen Heerenveen winnen. Twente laten we winnen

Als Ajax 2e blijft dan hebben we de meest gunstigste EL-ticket ongeacht onze eigen prestaties. We moeten gewoon alles inzetten om die beker-finale te winnen. Overigens is het ook zo dat als ze 3e worden en de beker winnen dat ze 2x een EL-ticket hebben dus dan krijgen wij er alsnog 1.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  woensdag 14 april 2010 @ 11:56:54 #123
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80298991
quote:
Feyenoord gaat ook tegen Twente vol voor de winst

Hoewel Feyenoord zo goed als zeker is van Europees voetbal, zal de ploeg van Mario Been zich komende zondag tegen FC Twente niet inhouden.

De Tukkers zijn volop in de race om de landstitel, terwijl Feyenoord een week later de bekerfinale speelt en eventueel spelers zou kunnen sparen. We zouden inderdaad spelers met kleine pijntjes rust kunnen gunnen, zegt Been, maar zo ver is het nog lang niet. Als wij woensdag (vandaag) van Sparta winnen zijn we helemaal zeker van Europees voetbal. Dat heb ik ook zo op het bord geschreven, dan hebben we onze doelstelling bereikt.

Maar daarnaast zijn we met AZ verwikkeld in de strijd om de vierde plaats. Je kunt zeggen dat het weinig uitmaakt of je vierde of vijfde wordt, maar ik vind die vierde plek wel belangrijk. Staat toch wat netter op op de ranglijst. Daarom gaan wij ook tegen FC Twente vol voor de winst, omdat wij iedere wedstrijd willen winnen. De oefenmeester wil niks weten van de sentimenten in Rotterdam, waar de supporters liever FC Twente dan ajax landskampioen zien worden. Maar ze willen ook dat wij iedere wedstrijd winnen stelt de trainer, daarom hou ik me bewust niet bezig met dat soort theorieën. Wij als Feyenoord zullen gewoon onze sportieve plicht vervullen.
Been snapt het.
Elite
Tegen TTIP
pi_80299106
Ik moet zeggen dat uiteraard het liefst Feyenoord gewoon zie winnen van Twente, maar dat ik er ook niet wakker van zal liggen mocht het niet zo zijn.
  woensdag 14 april 2010 @ 12:02:52 #125
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80299227
Ik krijg er gewoon rillingen van als ik dat bericht lees.

Het is wel duidelijk dat de rivaliteit alleen nog meer leeft onder de eigen supporters. Helaas, we zakken dus niet alleen maar sportief en financieël achteruit.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  woensdag 14 april 2010 @ 12:28:24 #126
63192 ursel
pi_80300188
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:02 schreef Sinnie het volgende:

Het is wel duidelijk dat de rivaliteit alleen nog meer leeft onder de eigen supporters. Helaas, we zakken dus niet alleen maar sportief en financieël achteruit.
  woensdag 14 april 2010 @ 12:32:02 #127
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80300322
Maar ik had het wel verwacht hoor. Maar ik heb er nog goede hoop op dat dit Feyenoord niet bij machten is om het Twente echt moeilijk te maken.

Enige waar ik voor vrees is een gelijkspel, wat dus hetzelfde resultaat heeft als winnen. En gelijkspelen kunnen we wel
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80300399
Waar maken jullie je druk om, Ajax verspeelt het kampioenschap toch wel door op de laatste speeldag tegen NEC gelijk te spelen.
  woensdag 14 april 2010 @ 12:36:26 #129
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80300466
quote:

Had je verwaht dat Been in de media zou aankondigen dat Feyenoord niet naar Twente gaat om zo een reglementaire 3-0 te incasseren ofzo?
pi_80300474
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:34 schreef Sloggi het volgende:
Waar maken jullie je druk om, Ajax verspeelt het kampioenschap toch wel door op de laatste speeldag tegen NEC gelijk te spelen.
Sterker nog, vanavond bij Willem 2 al
  woensdag 14 april 2010 @ 12:38:00 #131
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80300509
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:36 schreef Merkie het volgende:

[..]

Had je verwaht dat Been in de media zou aankondigen dat Feyenoord niet naar Twente gaat om zo een reglementaire 3-0 te incasseren ofzo?
Lezen mijn beste.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80301260
quote:

Been is gewoon politiek correct, je kunt bijna niets anders zeggen dan dit.
-
  woensdag 14 april 2010 @ 13:02:19 #133
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80301311
quote:
Feyenoord en CSKA zien Wanderson scoren

13 april 2010 K

Opnieuw was een delegatie van Feyenoord aanwezig bij GAIS, zo melden Zweedse kranten. Ze bekeken Wanderson do Carmo in de uitwedstrijd tegen Örebro (0-2). Naast Feyenoord zou ook CSKA Moskou met een vertegenwoordiging aanwezig zijn geweest voor de spits. Wanderson tekende voor zijn eerste treffer van het seizoen. Het andere doelpunt kwam uit een assist van de spits. Na vijf duels staat hij nu op een treffer en vier assists.
quote:
Been: 'Komst De Leeuw vooralsnog niet aan de orde'

Afgelopen maandag werd bekend dat Michael de Leeuw vanaf volgend seizoen misschien wel bij Feyenoord terecht zou kunnen. De aanvaller van BV Veendam zou al meerdere keren zijn bekeken door de technische leiding van de Rotterdammers en leek een betaalbare kracht voor Feyenoord. De club zelf heeft de deur echter dichtgegooid voor de aanvaller.

Trainer Mario Been is meerdere keren wezen kijken voor de 23-jarige aanvaller van BV Veendam. Hij viel weliswaar op, maar lijkt vooralsnog niet te kunnen rekenen op een transfer naar Rotterdam. “Ik heb De Leeuw een paar keer zien spelen”, aldus Been tegenover AD/Sportwereld. “Een goede speler, maar vooralsnog is zijn komst naar Feyenoord niet aan de orde.”

De Leeuw maakt een opzienbarend goed seizoen door in de Jupiler League. De aanvaller scoort opvallend gemakkelijk voor de club met financiële problemen. Na 34 competitiewedstrijden staat de doelpuntenteller van de 23-jarige spits inmiddels al op 23 doelpunten. Hij heeft nog een contract tot medio 2012, maar bij een faillissement van BV Veendam is hij transfervrij.
quote:
Been: 'Leuk om eens een keer niets te zeggen'

Been: 'Leuk om eens een keer niets te zeggen' Feyenoord neemt het woensdagavond in de Kuip op tegen stadsgenoot Sparta. Een dag voor de wedstrijd wilde trainer Mario Been (foto) zijn opstelling nog niet prijsgeven. ‘Ik vind het wel leuk om eens een keer niets te zeggen,’ vertelde hij op de clubsite van de Rotterdammers. ‘We gaan in ieder geval heel aanvallend spelen, want we willen winnen,’ voegde de oefenmeester daar aan toe.

Bij winst is Feyenoord verzekerd van de vijfde plaats en dus Europees voetbal. Om voorrondes voor de Europa League te ontlopen moet Feyenoord vierde worden. ‘Wij moeten daarom onze resterende wedstrijden maar naar één ding kijken en dat is zorgen dat we zo snel mogelijk de letters EC achter onze naam krijgen,’ aldus Been.

Voorrondes
‘Dat was vanaf het begin van het seizoen de doelstelling. Nu we daar dichtbij zijn, moeten we het ook afmaken. Daarbij is het heel belangrijk dat we de vierde plaats vasthouden, zodat we niet al in juli voorrondes voor de Europa League hoeven te spelen.’

De Mos
Sparta zette vorige week trainer Frans Adelaar op straat en stelde Aad de Mos aan als zijn opvolger. Been vindt het moeilijk in te schatten wat het effect van de trainerswissel op Sparta zal zijn. ‘De trainer kan de ballen niet in het doel schoppen. Aad de Mos is qua ervaring de aangewezen man voor Sparta, maar de spelersgroep blijft hetzelfde. Tegen Heracles hebben we gezien dat ze streden voor elke meter, maar wij moeten alleen naar onszelf kijken. Als we Europees voetbal tegen Sparta definitief binnen kunnen slepen, zou dat rust geven.’ (MT)
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 14 april 2010 @ 13:03:11 #134
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80301346
Been en niets zeggen, het zou voor het eerst zijn. Hij heeft wat mij betreft al teveel gezegd
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  woensdag 14 april 2010 @ 13:06:42 #135
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80301465
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:03 schreef Sinnie het volgende:
Been en niets zeggen, het zou voor het eerst zijn. Hij heeft wat mij betreft al teveel gezegd
Ik zou een spandoek maken en om zijn ontslag gaan vragen, als ik jou was.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 14 april 2010 @ 13:09:36 #136
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80301553
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik zou een spandoek maken en om zijn ontslag gaan vragen, als ik jou was.
Ik zou er eerder 1 ophangen om te vragen of hij nog die media-training over kan doen.

Kan je niet gewoon kritisch zijn op spelers en trainers zonder dat ze meteen moeten vertrekken? Dat jij Been en zijn manschappen adoreert na zo'n top-seizoen betekent niet dat iedereen daarin meedoet.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80301667
Beetje kritischer zonder direct 'met stenen naar het maasgebouw!!' te roepen zou best mogen idd Happel.
-
  woensdag 14 april 2010 @ 13:19:15 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80301927
Jullie twee (Ritmo en zijn kloon) hierboven moeten echt een keer leren lezen of een bril kopen. Leg zelfs in dit topic nog uit wat er aan schort bij Feijenoord.

En Been heeft gewoon gelijk met dat hij wil winnen bij Twente. Het hele seizoen zeggen jullie dat ze altijd moeten spelen om te winnen. Kunnen die joden kampioen worden, moeten we opeens verliezen, omdat ze dan niet kampioen kunnen worden. Treurig, dat zoiets blijkbaar belangrijker is dan het welzijn van de club die je aanhangt.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 14 april 2010 @ 13:24:24 #139
53267 TC03
pi_80302121
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:03 schreef Sinnie het volgende:
Wat ben jij een zeikerd zeg, pfff.
pi_80302461
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:19 schreef Happel het volgende:
Jullie twee (Ritmo en zijn kloon) hierboven moeten echt een keer leren lezen of een bril kopen. Leg zelfs in dit topic nog uit wat er aan schort bij Feijenoord.

En Been heeft gewoon gelijk met dat hij wil winnen bij Twente. Het hele seizoen zeggen jullie dat ze altijd moeten spelen om te winnen. Kunnen die joden kampioen worden, moeten we opeens verliezen, omdat ze dan niet kampioen kunnen worden. Treurig, dat zoiets blijkbaar belangrijker is dan het welzijn van de club die je aanhangt.
Kloon.

En als jij eens las wist je dat ik ook vond dat ze moeten winnen. Maar dan wel winnen, en de andere 2 wedstrijden ook. Niet tegen Twente gelijkspelen en alsnog 5e worden.
-
  woensdag 14 april 2010 @ 13:57:49 #141
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80303362
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Kloon.

En als jij eens las wist je dat ik ook vond dat ze moeten winnen. Maar dan wel winnen, en de andere 2 wedstrijden ook. Niet tegen Twente gelijkspelen en alsnog 5e worden.
Nogal nutteloos dit, je kan de uitslag niet van tevoren vaststellen. Gewoon elke wedstrijd pogen te winnen, niks meer niks minder, klaar.
  woensdag 14 april 2010 @ 15:44:29 #142
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80307552
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:19 schreef Happel het volgende:

HET HEEFT NIKS MET HET WELZIJN TE MAKEN WANT WE SPELEN TOCH EUROPEES, OF WE NOU 4e of 5e WORDEN.

Jezus christus, over lezen gesproken.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  woensdag 14 april 2010 @ 15:47:46 #143
53267 TC03
pi_80307682
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:44 schreef Sinnie het volgende:

[..]

HET HEEFT NIKS MET HET WELZIJN TE MAKEN WANT WE SPELEN TOCH EUROPEES, OF WE NOU 4e of 5e WORDEN.

Als Feyenoord vierde eindigt, is de meest gunstige EL-ticket verzekerd. Anders moeten we net zoals NAC tegen Villarreal ofzo, dat wordt een lastig verhaal.
  woensdag 14 april 2010 @ 15:50:36 #144
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80307766
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:44 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Dat heeft het wel.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 14 april 2010 @ 15:55:41 #145
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80307968
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:50 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat heeft het wel.
Dat heeft het niet

De enige mogelijkheid wanneer wij play-offs moeten spelen is als Ajax 3e wordt en Feyenoord 5e. Dat zie ik niet zo 1,2,3 gebeuren. Dus het maakt geen hol uit, Ajax wordt 2e en of ze nou de beker winnen of niet, wij krijgen die EL-ticket. Klaar.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  woensdag 14 april 2010 @ 16:00:44 #146
53267 TC03
pi_80308168
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:55 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Dat heeft het niet

De enige mogelijkheid wanneer wij play-offs moeten spelen is als Ajax 3e wordt en Feyenoord 5e. Dat zie ik niet zo 1,2,3 gebeuren. Dus het maakt geen hol uit, Ajax wordt 2e en of ze nou de beker winnen of niet, wij krijgen die EL-ticket. Klaar.
Het grote Feijenoordtopic #530: Bestuur oprotten!
  woensdag 14 april 2010 @ 21:37:03 #147
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_80321867
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

zouden ze hebben meegelezen?
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  woensdag 14 april 2010 @ 21:40:01 #148
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_80321996
quote:
Vlaar valt uit met hamstringblessure [Update]
Ron Vlaar is woensdag met een hamstringblessure al vroeg afgehaakt in de stadsderby. De verdediger van Feyenoord liet zich tegen Sparta na een kwartier wisselen met klachten aan zijn hamstrings.

Het is nog onduidelijk hoe ernstig de blessure van Vlaar is en of hij dus mee kan doen als de Rotterdamse club komend weekend op bezoek gaat bij FC Twente. Mogelijk moet trainer Mario Been het zelfs zonder zijn complete vaste verdedigingscentrum doen. André Bahia, de andere vaste centrumverdediger, pakte namelijk geel en is daardoor geschorst voor de eerstvolgende wedstrijd.

[Update]

De blessure die Ron Vlaar woensdagavond in de stadsderby tegen Sparta opliep lijkt mee te vallen. De verdediger heeft een lichte verrekking van de hamstring opgelopen.

Vlaar moest al in de openingsfase van de stadsderby met een blessure naar de kant. Onderzoek van de medische staf wees uit dat de verdediger een lichte kwetsuur aan de hamstring heeft. De komende dagen moet duidelijk worden of Vlaar zondag kan aantreden in het uitduel met FC Twente.
Als hij er tegen twente niet bij is bespaart het iig een hoop gediscussieer of we nou moeten winnen of niet
pi_80322046
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:37 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  woensdag 14 april 2010 @ 21:43:31 #150
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80322163
Wat een feest op Radio Rijnmond zeg. Ik citeer: "Een fantastisch seizoen als je twee wedstrijden voor het einde Europees voetbal veilig kunt stellen". Kneuzen.
  woensdag 14 april 2010 @ 21:47:09 #151
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80322336
Het enige wat ik uitstekend aan dit seizoen vind is dat we maar vier keer verloren hebben. Voor de rest ben ik niet meer dan gematigd tevreden.
pi_80322760
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:37 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

-
pi_80322782
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:43 schreef Merkie het volgende:
Wat een feest op Radio Rijnmond zeg. Ik citeer: "Een fantastisch seizoen als je twee wedstrijden voor het einde Europees voetbal veilig kunt stellen". Kneuzen.
Te kansloos idd.
-
  woensdag 14 april 2010 @ 21:59:55 #154
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_80322903
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:43 schreef Merkie het volgende:
!
Ik vind het een erg matig seizoen. Tegen de (sub)topclubs spelen we netjes, boven verwachting zelfs soms, maar zoals je af en toe de indruk maakt dat je eigenlijk liever korfbalt in de wedstrijden tegen de middenmoters/degradatiekandidaten is gewoon genant. Dat we uiteindelijk relatief gemakkelijk Europees voetbal halen is vooral ook te danken aan een slecht begin van AZ en een waardeloos seizoen van Groningen en Heerenveen die voorgaande jaren toch nadrukkelijk aan de deur rammelden.
pi_80323090
Matig zou ik het ook weer niet willen noemen. Organisatie staat prima, verdediging is topclub-waardig maar de aanval draait gewoon niet.

Redelijk is meer het juiste woord. Europees voetbal behaald, bekerfinale bereikt en er is rust. Je kunt niet verwachten dat Been direct kampioen wordt. We spelen met het jongste elftal van de eredivisie.
-
  woensdag 14 april 2010 @ 22:12:17 #156
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80323546
Positief is natuurlijk wel dat qua prestaties een opwaartse trend is ingezet, de laatste jaren ging het elk seizoen eigenlijk slechter. We kunnen op 66 punten komen, dat is vrij behoorlijk in vergelijking met voorgaande jaren.

Toch is het duidelijk dat we te weinig creativiteit en scorend vermogen voorin hebben. We hebben twaalf keer gelijkgespeeld, dat komt grotendeels omdat de aanval geen potten kan breken. Stel dat we twee betere aanvallers voorin hadden, dan hadden we misschien 7x gelijkgespeeld ipv 12x. Dat had 10 punten gescheeld. Hadden we nu op 70 gestaan met twee wedstrijden te gaan. Dus daar moet aan gewerkt worden.
  woensdag 14 april 2010 @ 22:13:02 #157
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_80323579
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:03 schreef Ritmo het volgende:
Matig zou ik het ook weer niet willen noemen. Organisatie staat prima, verdediging is topclub-waardig maar de aanval draait gewoon niet.

Redelijk is meer het juiste woord. Europees voetbal behaald, bekerfinale bereikt en er is rust. Je kunt niet verwachten dat Been direct kampioen wordt. We spelen met het jongste elftal van de eredivisie.
In de beker is er gewoon klasse gevoetbald. De finale halen alleen al, ongeacht of je hem nu wint of niet, is zeker gezien de loting gewoon top. Hierdoor heeft het seizoen nog wel wat glans.

De competitie is een ander verhaal: de verdediging staat inderdaad weer, maar in wedstrijden tegen clubjes als VVV, RKC, willem II etc. speel je gewoon zó zwak, dat hoort ook met deze selectie stukken beter te kunnen. Juist omdat ik Been meer kwaliteiten als peoples manager toedicht dan voetbaltechnisch inzicht valt me dat gewoon zwaar tegen. Maargoed, laten we het inderdaad op redelijk houden, en zoals ik 2/3 maanden geleden al riep, doelstelling gehaald, op naar volgend seizoen

Tegen twente in ieder geval Vlaar en Tomasson sparen ivm de beker.
  woensdag 14 april 2010 @ 22:14:27 #158
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80323664
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:13 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Blessure van Vlaar komt niet eens zo slecht uit idd, die gaan er natuurlijk vol voor tegen Feyenoord.
pi_80323897
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:13 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

In de beker is er gewoon klasse gevoetbald. De finale halen alleen al, ongeacht of je hem nu wint of niet, is zeker gezien de loting gewoon top. Hierdoor heeft het seizoen nog wel wat glans.

De competitie is een ander verhaal: de verdediging staat inderdaad weer, maar in wedstrijden tegen clubjes als VVV, RKC, willem II etc. speel je gewoon zó zwak, dat hoort ook met deze selectie stukken beter te kunnen. Juist omdat ik Been meer kwaliteiten als peoples manager toedicht dan voetbaltechnisch inzicht valt me dat gewoon zwaar tegen. Maargoed, laten we het inderdaad op redelijk houden, en zoals ik 2/3 maanden geleden al riep, doelstelling gehaald, op naar volgend seizoen
Aanval moet idd enorm veel beter komend seizoen. Dan kun je heel dicht bij de top 3 komen, die komend seizoen waarschijnlijk nooit zoveel punten zal halen als dit jaar.
quote:
Ben benieuwd of Been dat aandurft. Dat gaat wel enorm veel kritiek wekken. Maar van mij mag ie, Europees is binnen en je mag je volledig gaan richten op de bekerfinale.
-
pi_80324178
Gewoon spelers sparen tegen Twente idd.
  woensdag 14 april 2010 @ 22:27:50 #161
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_80324354
Overigens toch bizar hoe ongelooflijk weinig we scoren. We hebben misschien niet de beste aanvallers van de competitie, maar scoren doe je ook als team.

Van niet alleen de 3 teams boven ons, maar ook de 2 onder ons hebben meer gescoord.
Als je kijkt naar de 10 topscorers uit de competitie zie je dat er 9 uit de top-6 komen (Ajax 2 spelers, 45 doelpunten, twente 1 speler, 23 doelpunten, AZ 2 spelers 30 doelpunten, heracles 2 spelers 27 doelpunten, PSV 2 spelers 25 doelpunten). Feyenoord heeft met Tomasson alleen 1 speler die 10 keer heeft gescoord. Precies 1,5 doelpunt per wedstrijd en daarmee een doelsaldo van +21 in 32 wedstrijden.

Ik ben benieuwd hoeveel effect het zou hebben als we een goede afmaker er bij zouden halen (Wanderson toch nog?)...

Overigens hebben alle teams boven ons ook even weinig of zelfs minder tegendoelpunten, dus ook de zo geroemde verdediging is niet meer dan 'wel okay'.
  woensdag 14 april 2010 @ 22:32:57 #162
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_80324663
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ben benieuwd of Been dat aandurft. Dat gaat wel enorm veel kritiek wekken. Maar van mij mag ie, Europees is binnen en je mag je volledig gaan richten op de bekerfinale.
Persoonlijk vind ik dat twente best mag winnen, de 4e of 5e plaats maakt toch niet bijzonder veel uit.
Ook vind je dit wel erg belangrijk en wil je per se die 4e plaats vasthouden, dan nog is de beker wmb belangrijker nu; hoe je het ook bekijkt, dat is een tastbare prijs die het seizoen glans kan geven. Twee half-gekwetste spelers die ongelooflijk belangrijk zijn voor je team in de finale buiten de basis houden vind ik dan ook geen competitievervalsing: de knvb stelt het rooster zo op (al kan dat ook moeilijk anders).
  woensdag 14 april 2010 @ 22:33:55 #163
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80324713
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
Overigens hebben alle teams boven ons ook even weinig of zelfs minder tegendoelpunten, dus ook de zo geroemde verdediging is niet meer dan 'wel okay'.
Dat komt natuurlijk ook door het welbekende "als je hem zelf niet maakt valt hij aan de andere kant".
pi_80324781
Ik zou er idd ook niet zo heel erg mee zitten. Competitie is voor mij klaar, alles op de bekerfinale nu.
-
pi_80324897
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat komt natuurlijk ook door het welbekende "als je hem zelf niet maakt valt hij aan de andere kant".
Dat is sowieso waar ja.
Ajax doet dat truukje wekelijks: steeds zo snel scoren dat de tegenstander na 1 helft al geen hoop meer heeft en je rustig de score uit gaan bouwen zonder jezelf moe te maken.
-
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 22:39:02 #166
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80324997
Tellen gele kaarten in de competitie ook voor de beker eigenlijk?

Zo ja, dan toch even kijken wie er op scherp staan en evt op de bank houden tegen Twente.
pi_80325418
Goede vraag.
-
  woensdag 14 april 2010 @ 22:49:45 #168
53267 TC03
pi_80325547
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:34 schreef Ritmo het volgende:
Ik zou er idd ook niet zo heel erg mee zitten. Competitie is voor mij klaar, alles op de bekerfinale nu.
Hoezo is de competitie al klaar?

Hoe minder voorrondes hoe beter, lijkt me...
pi_80325584
Sibon weer gescoord. Eigenlijk mag ie van mij toch wel gewoon komen. Je gaat er zelfs op vooruit ten opzichte van Makaay.
-
pi_80325670
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoezo is de competitie al klaar?

[ afbeelding ]

Hoe minder voorrondes hoe beter, lijkt me...
Mwoah, ik zie eigenlijk ook wel voordelen aan zulke voorrondes. Gewoon een extra goede voorbereiding, en je bent al beter ingespeeld als de competitie start.
-
  woensdag 14 april 2010 @ 22:52:30 #171
53267 TC03
pi_80325687
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:50 schreef Ritmo het volgende:
Sibon weer gescoord. Eigenlijk mag ie van mij toch wel gewoon komen. Je gaat er zelfs op vooruit ten opzichte van Makaay.
Leuke pinchhitter idd, al is het maar omdat ie het vaak goed doet tegen Ajax.
  woensdag 14 april 2010 @ 22:52:53 #172
53267 TC03
pi_80325701
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mwoah, ik zie eigenlijk ook wel voordelen aan zulke voorrondes. Gewoon een extra goede voorbereiding, en je bent al beter ingespeeld als de competitie start.
Ik zie het alleen maar als meer kans om te falen en de groepsfase niet te halen.
pi_80325777
Als je die wedstrijdjes tegen de nummer 6 van Macedonie al niet kunt winnen hoor je ook niet in Europa thuis.
-
  woensdag 14 april 2010 @ 22:55:04 #174
53267 TC03
pi_80325820
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:54 schreef Ritmo het volgende:
Als je die wedstrijdjes tegen de nummer 6 van Macedonie al niet kunt winnen hoor je ook niet in Europa thuis.
Ja, als je die loot. NAC moest tegen Villarreal.
pi_80325955
Wat was dat trouwens voor maffe liefdesverklaring van Wijnaldum?
-
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 22:58:13 #176
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80325980
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:55 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, als je die loot. NAC moest tegen Villarreal.
Pas in de vierde voorronde.
Of de rondes daarvoor "gewogen" zijn weet ik eigenlijk niet.

Overigens tellen gele kaarten in de competitie niet mee voor de beker, heb het even opgezocht.
Maar houd een blessuregevoelige speler als Tomasson tegen Twente toch maar op de bank wat mij betreft, en ook met Vlaar en z'n naar het schijnt lichte hamstringblessure moet geen enkel risico worden genomen. Schenkelveld deed het prima trouwens.
  woensdag 14 april 2010 @ 23:03:48 #177
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_80326278
Aan een extra voorronde zitten evengoed voor- als nadelen, denk niet echt dat het uiteindelijk zo veel beter of slechter is.

Het levert je enerzijds bijvoorbeeld extra geld op aan ticketverkoop, doordat de eerste wedstrijd de publieksschorsing weggewerkt wordt en het is een interessant extra oefenduel om op stoom te komen voor de competitie. Anderzijds kun je blessures oplopen of beschamend verliezen van de nummer 7 van andorra...

Doe in ieder geval nou maar alles inzetten op de beker
pi_80326809
Wat een rare keuze om niet met de Cler te beginnen. Niet dat ik zo'n fan van hem ben, maar die had die zeeen van ruimte die Bahia steeds kreeg veel beter benut.
pi_80326869
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
Aan een extra voorronde zitten evengoed voor- als nadelen, denk niet echt dat het uiteindelijk zo veel beter of slechter is.

Het levert je enerzijds bijvoorbeeld extra geld op aan ticketverkoop, doordat de eerste wedstrijd de publieksschorsing weggewerkt wordt en het is een interessant extra oefenduel om op stoom te komen voor de competitie. Anderzijds kun je blessures oplopen of beschamend verliezen van de nummer 7 van andorra...

Precies.
-
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 23:26:01 #180
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80327422
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
Precies. En dat kan ook wel zonder onsportief te gaan lopen lanterfanten tegen Twente. Maar ga geen risico's nemen met je belangrijkste spelers.
  woensdag 14 april 2010 @ 23:50:37 #181
53267 TC03
pi_80328403
Feyenoord moet gewoon koste wat kost de kortste weg naar de groepsfase van de EL zien te vinden, dan verdien je tenminste wat geld.
  woensdag 14 april 2010 @ 23:58:41 #182
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80328707
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:57 schreef Ritmo het volgende:
Wat was dat trouwens voor maffe liefdesverklaring van Wijnaldum?
quote:
Wijnaldum: ‘Dit doelpunt was voor mijn oma’

Georginio Wijnaldum zette Feyenoord woensdagavond na een klein half uur koppend op voorsprong en vestigde vervolgens de aandacht op zich door zijn wedstrijdshirt over zijn hoofd te trekken. Daaronder droeg de aanvaller een shirt met daarop de tekst ‘I love Francina’. ‘Dat ging over mijn oma’, zei Wijnaldum na afloop. ‘Dit doelpunt was voor haar. Ik heb al vaker gezegd dat ik voor mijn oma zou scoren en dan wees ik na een doelpunt ook naar haar op de tribune. Misschien was dat niet altijd duidelijk, maar op deze manier zeker wel.’
Raar dat hij hier nog wel geel voor kreeg?
quote:
Bahia geschorst tegen FC Twente

André Bahia is geschorst voor de wedstrijd van aanstaande zondag tegen FC Twente. De verdediger kreeg woensdag tegen Sparta Rotterdam zijn zevende gele kaart en moet daarom één wedstrijd vanaf de kant toekijken. Giovanni van Bronckhorst en Karim El Ahmadi keren zondag in Enschede terug van een schorsing.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  donderdag 15 april 2010 @ 00:02:11 #183
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80328872
quote:
Veel onbegrip over idee KNVB-directeur Kesler

De 'normale' voetbalfans moeten weer lijden onder de kleine groep van raddraaiers. Dat is de reactie van de supportersverenigingen van Feyenoord en PSV op het idee van Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB, om in de toekomst bij 'zogenoemde' risicowedstrijden geen fans van de uitspelende clubs meer toe te laten. Bij competitieduels tussen Feyenoord en Ajax, ADO Den Haag en Ajax en FC Utrecht en ADO Den Haag geldt deze afspraak al.

,,Iedereen weet dat voetbal zonder uitsupporters leidt tot sfeerverlaging in de stadions. Dit kan toch niet het doel zijn van de beleidsmakers'', stelt Ger van Os, voorzitter van de supportersvereniging van PSV. Hij hoopt dat de overheid, clubs en de KNVB in het nieuwe beleidskader Voetbalvandalisme 2010 oog blijven houden voor de 'echte' voetbalfan. Die telt volgens hem helemaal niet meer mee.

Volgens Van Os wordt het beleid veel te veel beïnvloed door problemen als rond de bekerfinale Feyenoord - Ajax en de strandrellen in Hoek van Holland. ,,Het lijkt wel alsof Nederland verwordt tot een politiestaat. 99,9 Procent van de voetbalfans wordt de dupe voor iets waar zij part noch deel aan hebben, sterker nog voor iets wat ze verfoeien. Pak de relschoppers hard aan, maar laat de echte voetbalfan daar niet onder lijden'', aldus Van Os.

Eric van Dorp van de supportersvereniging van Feyenoord spreekt van paniekvoetbal door de KNVB. ,,Ze weten het niet meer en dan gaat Kesler rare uitspraken doen. Ik noem dit kretologie en de weg van de minste weerstand. De burgemeesters krijgen hiermee straks een vrijbrief om allerlei wedstrijden uit te roepen tot risicoduel. Dan hebben ze geen zin in gedoe en dan valt straks zelfs VVV-RKC eronder. Terwijl het gros van de fans zich uit en thuis goed gedraagt.''

De commotie rond de bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax doet de preses ook pijn. ,,Niemand heeft het meer over de wedstrijd of over Ron Vlaar of Luis Suarez. Dit had echt allemaal niet hoeven gebeuren als het gezond verstand was gebruikt. Hiermee wordt het voetbal volledig verkwanseld.''

Van Dorp denkt dat een meldingsplicht de enige manier is om de problemen met supporters aan te pakken. ,,Ze kunnen dan tijdens de wedstrijd absoluut niet in de buurt van het stadion komen. Maar dan krijgen weer te maken met de wet op de privacy, maar zo wordt het nooit wat.''
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  donderdag 15 april 2010 @ 00:06:18 #184
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80329051
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:50 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord moet gewoon koste wat kost de kortste weg naar de groepsfase van de EL zien te vinden, dan verdien je tenminste wat geld.
En zo is het.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 15 april 2010 @ 00:07:52 #185
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80329113
quote:
Feyenoord ontraadt deelname aan spelersfonds FSV

Elk initiatief om Feyenoord te steunen wordt door de club gewaardeerd. Feyenoord is echter ongelukkig met het zogenoemde Koop- en Spaarplan dat de Feyenoord Supportersvereniging morgen (woensdag) lanceert. Deelname wordt door de club dan ook ontraden. Volgens Feyenoord is het FSV-spelersfonds op punten vaag en verwarrend. Zo is bij voorbeeld onduidelijk welk percentage van de door supporters in te leggen gelden uiteindelijk bij de club terecht komt, hoe dit fiscaal zou moeten worden geregeld en of de club dit geld wel zal willen of kunnen aanwenden voor de doelen die door de supportersverenging worden genoemd.

Feyenoord heeft er geen moeite mee dat de FSV in het kader van de ledenwerving met een plan komt waar zij en hun leden beter van worden, mits het niet concurreert met Feyenoord en haar partners. Door dit te combineren met een spelersfonds zaait de vereniging nu echter minimaal verwarring en doet de FSV deelnemers toezeggingen over de besteding van de inleggeleden waarvan uiterst onzeker is of en zo ja in welke mate deze uiteindelijk ook zullen worden uitgevoerd. De FSV heeft dit niet met Feyenoord overlegd.

De organisatie achter het Koop- en Spaarplan meldde zich in eerste instantie bij de club zelf. Het ging om een commerciële partij die als doel had er zelf ook aan te verdienen. Feyenoord is niet met deze mensen in zee gegaan, onder andere omdat de club zelf al goed lopende spelersfondsen heeft en er dus geen behoefte was aan een alternatief met veel onduidelijker voorwaarden en spelregels. ‘Spijtig genoeg is de FSV vervolgens tegen het advies van de club in toch met hen in zee gegaan, met dit vage plan tot gevolg’, laat de directie van Feyenoord weten.

De directie zet ook vraagtekens bij de rol die de FSV zich aanmeet met de introductie van het Spelersfonds. ‘Je kunt je echt afvragen of het de rol van een supportersvereniging is om transferrechten van spelers te gaan kopen. Ook al lijken de bedoelingen op het eerste gezicht goed, volgens ons drijf je als FSV dan wel erg ver af van je eigenlijke doel, namelijk het vervullen van een vakbondsfunctie voor de supporters’, stelt algemeen directeur Eric Gudde vast. ‘Supportersverenigingen behoren in onze ogen primair op te komen voor de belangen van hun achterban. Dit bijvoorbeeld door zich in te zetten voor zaken als goede omstandigheden bij wedstrijden en goed vervoer daar naar toe. Maar het direct of indirect verwerven van transferrechten van spelers is volgens ons niet waarvoor ze zijn opgericht.’

Uit de plannen wordt volgens Feyenoord bovendien niet duidelijk welk percentage van de door de leden in te leggen gelden voor het genoemde doel worden aangewend en op welke formele basis dit wordt verstrekt. Zo staat er bij voorbeeld ook dat een percentage kan worden besteed aan bijvoorbeeld een loterij of een feestavond. ‘Dat mag natuurlijk, maar de vraag is of mensen die denken deel te nemen aan een echt Spelersfonds dit ook als een logische besteding van hun geld zien.’
pi_80332231
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:50 schreef Ritmo het volgende:
De opvolger van Makaay hebben we al in huis. Laten ze Kermit Erasmus maar een kans geven. Die jongen hebben ze niet voor niets naar Nederland gehaald.
  donderdag 15 april 2010 @ 10:06:29 #187
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80334162
Wie was trouwens die malloot, die gisteren in de gracht bij Z ging, om even een bal terug het publiek in te schoppen.

Kostte nog aardig wat moeite om eruit te geraken.
Elite
Tegen TTIP
pi_80334366
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:06 schreef Happel het volgende:
Wie was trouwens die malloot, die gisteren in de gracht bij Z ging, om even een bal terug het publiek in te schoppen.

Kostte nog aardig wat moeite om eruit te geraken.
ik was t niet.
W4 fo life, fo shizzle, my nizzle.

En als ik t dus goed heb gezien gisteren (en dat heb ik) heeft de luiste negert van t veld 2 assists gegeven?
Hopelijk dat het nog wat wordt met cisse. En JDT balletje meenemen a la uefa cup finale, mooi
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_80334371
Op telegraaf.nl stond een stuk over dat Feyenoordfans liever verliezen zondag. Stond ook een stukje over wat er zoal op internet geschreven wordt. En wat lees ik daar?
quote:
"Been zal het natuurlijk niet aan de grote klok hangen, maar voor Feyenoord is het financieel een stuk gunstiger om twee voorrondes Europa League te spelen in plaats van slechts één, dus zondag kan er beter verloren worden, in de hoop dat AZ geen punten laat liggen bij Willem II", schrijft Happel.
  donderdag 15 april 2010 @ 10:24:00 #190
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80334657
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Op telegraaf.nl stond een stuk over dat Feyenoordfans liever verliezen zondag. Stond ook een stukje over wat er zoal op internet geschreven wordt. En wat lees ik daar?
[..]

Dat is dan een andere Happel, dan ik. Want ik zit alleen op Fok!.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 15 april 2010 @ 10:55:20 #191
63192 ursel
pi_80335718
Kaarten voor Heerenveen besteld
De geest van mijn kleine neefje is nog rein en voordat dat vervuilt wordt maar eens mee nemen naar de kuip
pi_80340350
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is dan een andere Happel, dan ik. Want ik zit alleen op Fok!.
Op AD.nl zie ik ook wel eens een Happel posten.
-
pi_80340404
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=103129

bekerfinale toch in 2 duels kut van praag, kut knvb, kut ajax
pi_80340488
WTF 2 bekerfinales?

Voor mij is het klaar, ik kijk niet meer.
-
pi_80340596
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:01 schreef Ritmo het volgende:
WTF 2 bekerfinales?

Voor mij is het klaar, ik kijk niet meer.
Als dit gebeurt dan weet ik het zeker KNJB, gele kaart vergeten voor de zeeuw nee sorry kunnen we niets meer aan doen, Maar wel godverdomme omdat die kanker club uit amsterdam het zo graag wil de hele regelementen van de bekerfinale veranderen
pi_80340666
Nou, kans op bekerwinst is door ingrijpen van de knvb opeens een flink stuk kleiner geworden. Heel fijn van die tussentijdse regelwijzigingen.

Waarom stellen ze niet de regel in dat Ajax voortaan automatisch de beker krijgt?
Scheelt een hoop gedoe met zo makkelijk mogelijke lotingen voor Ajax en zo moeilijk mogelijk voor Feyenoord regelen. En als Feyenoord het dan toch tot de finale schopt hoef je ook niet meer van dit soort kutgeintjes uit te halen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_80340745
En waarom gaat die tering-malloot van een Gudde hiermee akkoord?
-
pi_80340800
De omstreden bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax wordt toch over twee duels gespeeld. Het eerste duel wordt gespeeld op 25 april. Het tweede op 6 mei. Om 14.00 uur geeft de Knvb in Zeist een persconferentie. De eerste wedstrijd wordt gespeeld in de Amsterdam Arena, de return is in De Kuip.

Wel staat vast dat bij beide duels geen supporters van de bezoekende club aanwezig zullen zijn. Het bekeraffiche is al weken in het nieuws vanwege de grote veiligheidsrisico's.

De beslissing is de uitkomst van het overleg tussen Ajax, Feyenoord, de gemeente Rotterdam en de politie. Uiteindelijk is Feyenoord als laatste partij overstag gegaan.
pi_80340836
Hoezo gaat Feyenoord hiermee akkoord. wat een stelletje kneuzen!
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  donderdag 15 april 2010 @ 13:10:49 #200
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80340893
Wtf . Echt ongelofelijk dit .
  donderdag 15 april 2010 @ 13:11:05 #201
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80340902
Belachelijk gewoon. Geen supporters van de tegenpartij bij beide wedstrijden.
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:07 schreef Ritmo het volgende:
En waarom gaat die tering-malloot van een Gudde hiermee akkoord?
Doe nou even normaal. Ze kunnen weinig anders.

[ Bericht 13% gewijzigd door Happel op 15-04-2010 13:12:02 ( ) ]
Elite
Tegen TTIP
pi_80341032
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:11 schreef Happel het volgende:
[..]

Flikker toch op man, natuurlijk kunnen ze dat wel.
-
pi_80341128
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:11 schreef Happel het volgende:
[..]

Tuurlijk kunnen we dat wel idioot, We moeten gewoon een keer onze rug recht houden en niet mee buigen met de knvb en ajax gewoon nou is een keer zeggen en nou is het klaar met die competitie vervalsing
  donderdag 15 april 2010 @ 13:16:31 #204
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80341144
Godverdomme zeg..
pi_80341164
Dit is ook gewoon letterlijk de beker aan Ajax cadeau doen. Gudde kan dat ding beter persoonlijk even alvast naar Amsterdam brengen, hoeven we ook niet meer te spelen.
-
  donderdag 15 april 2010 @ 13:17:44 #206
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80341197
Wat mij betreft speelt Feyenoord die finale gewoon niet als het zo moet hoor. Wat een kneuzenkermis.
pi_80341214
2 bekerfinales
pi_80341243
@ Feyenoord.. Ik hoor net dat we 2 wedstrijden hebben in de finale. Uit en thuis.. Finale hoort 1 wedstrijd te zijn. De KNVB loopt te klote!

Fer op z'n Twitter.
-
pi_80341270
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:17 schreef Merkie het volgende:
Wat mij betreft speelt Feyenoord die finale gewoon niet als het zo moet hoor. Wat een kneuzenkermis.
Mee eens. Maar dat doen ze wel, ze zijn akkoord gegaan.
-
  donderdag 15 april 2010 @ 13:20:44 #210
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80341339
De Champions League-finale is toch ook 1 wedstrijd? Finales zijn altijd 1 wedstrijd. Alleen maar omdat die mongolen uit Amsterdam zo triest doen moet het ineens in 2 wedstrijden. Sjongejonge zeg, ik kan er echt niet over uit .
  donderdag 15 april 2010 @ 13:21:02 #211
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80341358
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mee eens. Maar dat doen ze wel, ze zijn akkoord gegaan.
Ik snap daar echt niets van.
pi_80341395
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:18 schreef DrDentz het volgende:
2 bekerfinales
inderdaad.....waar voor je geld

wat een wanvertoning dit zeg. wekenlang verheugt op eindelijk eens een waardige knvb beker finale krijg je deze poppenkast....lol is er voor mij af en ik lees serieus de uitslagen wel op teletekst. hier is verder geen reet aan natuurlijk.
pi_80341498
het is aboutaleb die de beslissing heeft genomen
  donderdag 15 april 2010 @ 13:26:04 #214
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80341593
Nu hoop ik dus wel dat Feyenoord expres verliest van Twente.
  donderdag 15 april 2010 @ 13:26:05 #215
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_80341594
Kut toch een end heen knjb. Volgend jaar drie wedstrijden doen?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_80341662
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:26 schreef Merkie het volgende:
Nu hoop ik dus wel dat Feyenoord expres verliest van Twente.
Mwoah, ik zie Ajacieden hier net zo woedend over, vreemd genoeg.
-
  donderdag 15 april 2010 @ 13:29:43 #217
53267 TC03
pi_80341761
Godverdomme zeg.

Doe die beker maar meteen cadeau, in de Arena wordt het toch minimaal 3-0.
  donderdag 15 april 2010 @ 13:31:31 #218
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80341859
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:27 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mwoah, ik zie Ajacieden hier net zo woedend over, vreemd genoeg.
Dat snap ik dan weer echt niet, ajax is thuis voor Feyenoord is bijna altijd een onmogelijke missie. De kans dat hun de dubbel pakken is enorm groot. Vind dit echt een walgelijk idee

Snap ook niet dat Feyenoord hier mee akkoord gaan. Doe dan gewoon een beker finale met alleen maar Feyenoord-supporters en laat die neuzen lekker thuis.

Gister trouwens nog gevochten op Z, leuk met de mede-supporters
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80341947
Ik zou als Feyenoord directie nog eerder die hele finale hebben geboycot met een reglementaire nederlaag als gevolg dan mee te gaan met dit kansloze pro-Ajax beleid.
De regels vlak voor de finale even veranderen. Kan het nog gekker?
pi_80341982
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:20 schreef Merkie het volgende:
De Champions League-finale is toch ook 1 wedstrijd? Finales zijn altijd 1 wedstrijd. Alleen maar omdat die mongolen uit Amsterdam zo triest doen moet het ineens in 2 wedstrijden. Sjongejonge zeg, ik kan er echt niet over uit .
De eindstrijd zou op zondag 25 april in de Kuip worden afgewerkt, met fans van Ajax en Feyenoord. Door de veiligheidsrisico’s zou burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam hebben besloten dat dit niet door kan gaan.

donderdag 15 april 2010 @ 13:34:53 #221
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80342024
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:34 schreef mash_ het volgende:

[..]

De eindstrijd zou op zondag 25 april in de Kuip worden afgewerkt, met fans van Ajax en Feyenoord. Door de veiligheidsrisico’s zou burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam hebben besloten dat dit niet door kan gaan.

Die komt ook uit Amsterdam.
pi_80342074
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:03 schreef super-gabber het volgende:

[..]

Als dit gebeurt dan weet ik het zeker KNJB, gele kaart vergeten voor de zeeuw nee sorry kunnen we niets meer aan doen, Maar wel godverdomme omdat die kanker club uit amsterdam het zo graag wil de hele regelementen van de bekerfinale veranderen
pi_80342117
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:31 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Dat snap ik dan weer echt niet, ajax is thuis voor Feyenoord is bijna altijd een onmogelijke missie. De kans dat hun de dubbel pakken is enorm groot. Vind dit echt een walgelijk idee

Snap ook niet dat Feyenoord hier mee akkoord gaan. Doe dan gewoon een beker finale met alleen maar Feyenoord-supporters en laat die neuzen lekker thuis.

Oh en dat is best logisch. We willen de beker op een normale manier winnen. Leukste is nog om de beker in de kuip te winnen. Wij weten ook wel dat je de beker net zo goed aan ons kunt geven als het over 2 wedstrijden gaat. Maar heel de lol van de wedstrijd is er dan af. Dus ik zou ook liever gewoon 1 wedstrijd zien
pi_80342131
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:34 schreef mash_ het volgende:

[..]

het valt niet te ontkennen dat de risico's onevenredig opwogen tegen het plezier van een bekerfinale maar dit is gewoon een inktzwarte dag voor heel het nederlandse voetbal en voor mij persoonlijk een van de grootste voetbalteleurstellingen van de afgelopen jaren. had me erg verheugd op de klassieker eindelijk weer eens direct en frontaal voor een (hoofd)prijs....dat maak je zelden mee tegenwoordig in je leven.
pi_80342180
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:36 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

het valt niet te ontkennen dat de risico's onevenredig opwogen tegen het plezier van een bekerfinale maar dit is gewoon een inktzwarte dag voor heel het nederlandse voetbal en voor mij persoonlijk een van de grootste voetbalteleurstellingen van de afgelopen jaren. had me erg verheugd op de klassieker eindelijk weer eens direct en frontaal voor een (hoofd)prijs....dat maak je zelden mee tegenwoordig in je leven.
Ben ik het mee eens hoor. maar sommige reacties hier zijn een beetje kansloos. Alle schuld aan 1 partij geven slaat natuurlijk nergens op.
  donderdag 15 april 2010 @ 13:39:44 #226
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80342269
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:36 schreef mash_ het volgende:

[..]

Oh en dat is best logisch. We willen de beker op een normale manier winnen. Leukste is nog om de beker in de kuip te winnen. Wij weten ook wel dat je de beker net zo goed aan ons kunt geven als het over 2 wedstrijden gaat. Maar heel de lol van de wedstrijd is er dan af. Dus ik zou ook liever gewoon 1 wedstrijd zien
Het hoort ook gewoon zo, Ajax wilt niets liever dan van Feyenoord in de Kuip winnen en Feyenoord wilt niets anders dan van Ajax winnen. Met op het spel een prijs, of het nou een troostprijs is of niet, een prijs is een prijs.

Als ze dit zo doorzetten dan ga ik bijna hopen op dat Ajax kampioen wordt en dat Feyenoord de beker wint. Spelen we die fruitschaal ook in twee wedstrijden. Gezellig
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80342358
Hadden we Van De HERIK nog maar die was niet zo'n slappe zak als gudde, dan hadden we geen peter bosz gehad niet zoveel financiele problemen Jorien ik mis je
pi_80342365
Van mij hoeft die hele kut finale al niet meer. Klote Amsterdammers weten wel hoe ze alle lol eruit kunnen halen ..
pi_80342419
Als het waar is: wat een belachelijke actie. Het kan me niet schelen in wiens voordeel het is; je maakt bepaalde afspraken over een toernooi, en dan houd je je daar aan. Je kunt niet ineens de spelregels gaan veranderen omdat het even tegen zit.
  donderdag 15 april 2010 @ 13:43:00 #230
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80342420
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:41 schreef Hamilcar het volgende:
Van mij hoeft die hele kut finale al niet meer. Klote Amsterdammers weten wel hoe ze alle lol eruit kunnen halen ..
Atouleb kan er ook wat van.

Wat mij betreft hoeft het ook niet meer. Lever die beker maar lekker in bij Amsterdam en ze bekijken het maar.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80342480
Feyenoord naait z'n eigen supporters voor het hardst in de geschiedenis. Je zou ze nog beter behandelen als je die beker gewoon opstuurde. Dan maak je een statement.
-
pi_80342527
Update:
De bekerfinale wordt inderdaad over twee duels gespeeld. Het eerste duel zal op 25 april worden gespeeld, terwijl het tweede op 6 mei op het programma staat. Om 14.00 uur zal de KNVB deze beslissing toelichten tijdens een persconferentie in Zeist. Dan zal ook bekend worden gemaakt waar het eerste gespeeld zal gaan worden.

Update 13:13 uur
De Telegraaf meldt nu ook dat er bij beide duels geen uitpubliek aanwezig zal mogen zijn.

Update 13.27 uur
De bekerstrijd zal vermoedelijk op 25 april worden afgewerkt in Amsterdam en op 6 mei zal de bekerclash vervolgd worden in de Rotterdamse Kuip.
pi_80342534
Lerra_ Alle Fans... Ik kijk er op dezelfde manier als jullie naar, alleen het is de beslissing van de KNVB. Ik kan er weinig aan doen.. #tooBad

Van de spelers hoeven we ook weinig te verwachten dus.
-
  donderdag 15 april 2010 @ 13:46:02 #234
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80342539
Ik had liever het bericht gelezen dat Feyenoord besloten heeft de bekerfinale te spelen dan dit slappe gezeik.
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:45 schreef Ritmo het volgende:
Lerra_ Alle Fans... Ik kijk er op dezelfde manier als jullie naar, alleen het is de beslissing van de KNVB. Ik kan er weinig aan doen.. #tooBad

Van de spelers hoeven we ook weinig te verwachten dus.
Die kunnen er toch ook niks aan doen?
pi_80342615
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:46 schreef Merkie het volgende:
Ik had liever het bericht gelezen dat Feyenoord besloten heeft de bekerfinale te spelen dan dit slappe gezeik.
[..]

Die kunnen er toch ook niks aan doen?
Jawel, gewoon niet naar Amsterdam gaan en de boel boycotten voor een statement.
-
  donderdag 15 april 2010 @ 13:48:38 #236
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80342649
Nou die beker finale kan me nu dan ook geen ene flikker meer schelen. Heb weken naar de wedstrijd uit zitten kijken, maar als het zo gaat hoeft het van mij niet meer. 10 peletons M.E en nog denken ze dat het uit de hand gaat lopen. Stelletje lijpkadetten, er is ook maar geen 1 teken van de kant van Feyenoord geweest om helemaal los te gaan. Alleen die gasten uit neuzenvreugd zaten de boel op te stoken. Nog bedankt daarvoor
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80342678
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:47 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat zou ze leren!!
  donderdag 15 april 2010 @ 13:49:33 #238
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80342685
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:31 schreef Sinnie het volgende:
Was jij de knakker die apart werd genomen door de stillen.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 15 april 2010 @ 13:49:49 #239
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80342693
quote:
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 15 april 2010 @ 13:50:13 #240
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80342711
quote:

[..]

Soms ben je zo wereldvreemd, als speler ben je gewoon in dienst en heb je geen enkel recht om zo'n beslissing te nemen. Het lijkt mij extreem logisch dat je als speler niet op eigen houtje gaat beslissen niet te spelen. Zo'n speler zou ik ook niet in mijn selectie willen.
  donderdag 15 april 2010 @ 13:50:38 #241
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80342735
quote:
KNVB-bekerfinale wordt dubbele confrontatie

Feyenoord en Ajax gaan in een dubbele ontmoeting uitmaken wie de KNVB-beker in de prijzenkast mag zetten. De KNVB koos voor deze opvallende oplossing na topoverleg in Rotterdam op donderdagochtend. De dreigende confrontatie van de aanhang van Ajax en Feyenoord was aanleiding voor zorg over het verloop van de bekerfinale op 25 april. In Rotterdam voerde KNVB-directeur Henk Kesler topoverleg met onder anderen de Ajax-directeuren Rik van den Boog, Jeroen Slop en Feyenoord-directeuren Onno Jacobs en Eric Gudde.

De uitkomst was om de KNVB-bekerstrijd niet in één wedstrijd te beslissen maar te kiezen voor een dubbele ontmoeting. De data zijn vastgesteld voor 25 april (in Amsterdam) en 6 mei (in Rotterdam). Dat de finale van het nationale bekertoernooi wordt beslecht over twee duels is niet uniek. In 1983 was Ajax zowel in de heenwedstrijd als in de return te sterk voor NEC. De KNVB heeft om 14.00 uur een persconferentie belegd om het besluit officieel bekend te maken en toe te lichten.
Kut KNVB
Ook leuk als je zo lang voor een kaartje hebt gelegen.

Ajax moet gewoon beker-winnaar dan wel kampioen worden. Gele kaarten vergeten, pingels voor Twente niet toekennen maar in alle twijfel gevallen bij Ajax wel. En nu dit weer, geen uit publiek is geen uit publiek ook in het geval van Ajax meneer Kesler
pi_80342772
Geloven jullie echt dat Ajax de boel omkoopt?
pi_80342799
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:49 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dat zou ze leren!!
Je maakt er in elk geval een statement mee. Maar goed, dat statement zou Gudde moeten maken. Maar die teringhond heeft toch geen ballen, dat wisten we al.
-
pi_80342827
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:50 schreef Merkie het volgende:

[..]

Soms ben je zo wereldvreemd, als speler ben je gewoon in dienst en heb je geen enkel recht om zo'n beslissing te nemen. Het lijkt mij extreem logisch dat je als speler niet op eigen houtje gaat beslissen niet te spelen. Zo'n speler zou ik ook niet in mijn selectie willen.
Niet als individuele speler, als team met je trainer moet je naar je directeur stappen.
-
pi_80342830
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:50 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Kut KNVB
Ook leuk als je zo lang voor een kaartje hebt gelegen.

Ajax moet gewoon Beker-winnaar dan wel kampioen worden. Gele kaarten vergeten, pingels voor Twente niet toekennen maar in alle twijfel gevallen bij Ajax wel. En nu dit weer, geen uit publiek is geen uit publiek ook in het geval van Ajax meneer Kessler

Die zelfde scheids die twente geen penaly gaf heeft anders ook 2 100% penaltys voor ajax niet gegeven.
  donderdag 15 april 2010 @ 13:55:41 #246
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80342912
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:53 schreef mash_ het volgende:

[..]

Die zelfde scheids die twente geen penaly gaf heeft anders ook 2 100% penaltys voor ajax niet gegeven.
Hoeveel pingels hebben ze afgelopen weken wel niet mee gehad? Tegen Willem 2 en VVV vond ik het ook geen duidelijke strafschop, net zoals Groningen hem tegen Ajax niet kreeg. Vind het hoogst opmerkelijk.
pi_80342961
Ga toch weg, dit heeft helemaal niets te maken met Ajax een dienst bewijzen. Het is onze eigen trieste lafbek van een directeur en die kut-Marokkaan van een Rotterdamse burgermeester die hier mee akkoord gaan.
-
pi_80342966
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:55 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Hoeveel pingels hebben ze afgelopen weken wel niet mee gehad? Tegen Willem 2 en VVV vond ik het ook geen duidelijke strafschop, net zoals Groningen hem tegen Ajax niet kreeg. Vind het hoogst opmerkelijk.
Geloof jij echt in die complottheorieen?
pi_80343017
De Feyenoord supporters zijn het niet eens met de beslissing van de KNVB om de bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax in twee duels te laten spelen. Er zal dus vanavond om 20:00 uur gedemonstreerd worden bij De Kuip: één cup, één finale! De dreigende confrontatie van de aanhang van de twee clubs was aanleiding voor zorg over het verloop van de finale, die eigenlijk op 25 april gespeeld zou worden.

In Rotterdam voerde KNVB-directeur Henk Kesler topoverleg met onder anderen de Ajax-directeuren Rik van den Boog, Jeroen Slop en Feyenoord-directeuren Onno Jacobs en Eric Gudde. De uitkomst was om de KNVB-bekerstrijd niet in één wedstrijd te beslissen maar te kiezen voor een dubbele ontmoeting. De data zijn vastgesteld voor 25 april (in Amsterdam) en 6 mei (in Rotterdam). De KNVB heeft om 14:00 uur een persconferentie belegd om het besluit officieel bekend te maken en toe te lichten.

www.FR12.nl
pi_80343068
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:58 schreef super-gabber het volgende:
De Feyenoord supporters zijn het niet eens met de beslissing van de KNVB om de bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax in twee duels te laten spelen. Er zal dus vanavond om 20:00 uur gedemonstreerd worden bij De Kuip: één cup, één finale! De dreigende confrontatie van de aanhang van de twee clubs was aanleiding voor zorg over het verloop van de finale, die eigenlijk op 25 april gespeeld zou worden.

In Rotterdam voerde KNVB-directeur Henk Kesler topoverleg met onder anderen de Ajax-directeuren Rik van den Boog, Jeroen Slop en Feyenoord-directeuren Onno Jacobs en Eric Gudde. De uitkomst was om de KNVB-bekerstrijd niet in één wedstrijd te beslissen maar te kiezen voor een dubbele ontmoeting. De data zijn vastgesteld voor 25 april (in Amsterdam) en 6 mei (in Rotterdam). De KNVB heeft om 14:00 uur een persconferentie belegd om het besluit officieel bekend te maken en toe te lichten.

www.FR12.nl
Goede zaak.
-
  donderdag 15 april 2010 @ 14:00:47 #251
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80343096
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Was jij de knakker die apart werd genomen door de stillen.
Defineer stil?

Ik werd wel tot kalmte gemaand inderdaad. Ik laat niet over me heen lopen, of ze nou met 1,5 of 10 zijn.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80343164
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Goede zaak.
Ga jij heen, zo ja waar vandaan?
  donderdag 15 april 2010 @ 14:03:22 #253
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80343199
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:57 schreef Ritmo het volgende:
Ga toch weg, dit heeft helemaal niets te maken met Ajax een dienst bewijzen. Het is onze eigen trieste lafbek van een directeur en die kut-Marokkaan van een Rotterdamse burgermeester die hier mee akkoord gaan.
Die burgemeester komt ook uit Amsterdam he .
  donderdag 15 april 2010 @ 14:04:36 #254
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80343240
Maar Ajax heeft het ook in de hand gewerkt. Eerst dat gezeur met de supporters en dan vervolgens die provocerende teksten en plaatjes op websites. Atouleb schijt zeven kleuren stront als hij zoiets ziet.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80343275
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:55 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Tegen willem 2 en VVV waren gewoon pingels. En ja ajax krijgt veel pingels maar dat krijg je als je zo vaak in het 16 meter gebied van de tegenstander bent. Dan word er vaker een overtreding gemaakt dus krijg je meer penaltys dan team die minder aanvallen ja
  donderdag 15 april 2010 @ 14:08:03 #256
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80343373
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:05 schreef mash_ het volgende:
Tegen willem 2 en VVV waren gewoon pingels. En ja ajax krijgt veel pingels maar dat krijg je als je zo vaak in het 16 meter gebied van de tegenstander bent. Dan word er vaker een overtreding gemaakt dus krijg je meer penaltys dan team die minder aanvallen ja
Heel goed, je hebt mij mijn ongelijk in doen zien!
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Geloof jij echt in die complottheorieen?
Nou niet zo zeer. Maar ik vind wel dat men in Zeist vaak de oren laat hangen naar Amsterdam. En ook niks doet de twijfels weg te nemen. Dit is puur een idee door Ajax naar voren gebracht. En dat terwijl de KNVB heeft bepaald GEEN uitsupporters, geen uitzonderingen. Gewoon 1 finalewedstrijd in de Kuip zoals het hoort ongeacht welke clubs de finale spelen.

Bovendien minachting richting supporters van beide clubs die dagen in de rij hebben gelegen.
pi_80343377
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:02 schreef super-gabber het volgende:

[..]

Ga jij heen, zo ja waar vandaan?
Nou ik juich dit toe, maar risico is me toch iets te groot dat het er hard aan toegaat en ik heb geen geen zin om daar straks tussen de cappucons op het bureau te zitten.
-
pi_80343478
-
  donderdag 15 april 2010 @ 14:10:57 #259
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80343490
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:08 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nou ik juich dit toe, maar risico is me toch iets te groot dat het er hard aan toegaat en ik heb geen geen zin om daar straks tussen de cappucons op het bureau te zitten.
Het zijn meer degene met de petjes waar je voor moet uitkijken

Ik ga er wel naartoe, vind het echt volstrek belachelijk. Dan gaan ze het ook nog over de boeg gooien als 'het beste met de supporters voor te hebben'. Flikkerstraal toch op man, waar waren ze dan toen Feyenoord 45 minuten tegen Vitesse moest spelen. Nee, toen waren er regels en MOEST de wedstrijd alleen voor de 2e helft gespeeld worden, zo zijn de regels. Maar als het gaat om hun geliefde club dan worden de regels zo aangepast dat Ajax er het meeste profijt uit haalt.

Bah
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80343500
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:08 schreef Ritmo het volgende:

[..]

verstandig, maar je kan natuurlijk ook het risico nemen
  donderdag 15 april 2010 @ 14:11:48 #261
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80343520
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:10 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Het zijn meer degene met de petjes waar je voor moet uitkijken

Ik ga er wel naartoe, vind het echt volstrek belachelijk. Dan gaan ze het ook nog over de boeg gooien als 'het beste met de supporters voor te hebben'. Flikkerstraal toch op man, waar waren ze dan toen Feyenoord 45 minuten tegen Vitesse moest spelen. Nee, toen waren er regels en MOEST de wedstrijd alleen voor de 2e helft gespeeld worden, zo zijn de regels. Maar als het gaat om hun geliefde club dan worden de regels zo aangepast dat Ajax er het meeste profijt uit haalt.

Bah
Idd, echt debiel .
  donderdag 15 april 2010 @ 14:11:56 #262
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80343528
Joh, dit heeft helemaal niks te maken met Ajax. Gewoon met Aboutaleb en politie Rijnmond die het niet aandurven. Ajax en de KNVB vinden het wel best en Feijenoord kan samen met Gudde niets anders dan instemmen, omdat ze de rest tegen hebben. Ik neem ze dus niks kwalijk.

Blij ben ik er absoluut niet mee. Die hele finale hoeft van mij niet meer gespeeld te worden.
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Defineer stil?
Na, jah. Die gast met zijn badge om zijn nek.
quote:
Ik werd wel tot kalmte gemaand inderdaad. Ik laat niet over me heen lopen, of ze nou met 1,5 of 10 zijn.
Dus je was die gozert met het witte petje in de hoek van Z.
Elite
Tegen TTIP
pi_80343723
wtf is dit dan weer
En dit wil een WK organiseren
Stel je voor Duitsland - Engeland. "Nee jongens, we maken er 2 wedstrijden van. 1 in de Kuip met Duitsers en 1 in de Arena met Engelsen!"
  donderdag 15 april 2010 @ 14:16:32 #264
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80343724
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:11 schreef Happel het volgende:
Joh, dit heeft helemaal niks te maken met Ajax. Gewoon met Aboutaleb en politie Rijnmond die het niet aandurven. Ajax en de KNVB vinden het wel best en Feijenoord kan samen met Gudde niets anders dan instemmen, omdat ze de rest tegen hebben. Ik neem ze dus niks kwalijk.

Blij ben ik er absoluut niet mee. Die hele finale hoeft van mij niet meer gespeeld te worden.
[..]

Na, jah. Die gast met zijn badge om zijn nek.
[..]

Dus je was die gozert met het witte petje in de hoek van Z.
Nee, dat was degene die naar mij toe kwam.

Het ging zo, we waren wat aan het zingen en opeens riep er iemand kankerhomo. Dus ik liep naar die gasten toe (waaronder die gozert die jij voor je hebt) en vroeg waar het over ging. Hij stond strak van de pillen en werd al agressief. Ik zei doe toch eens normaal, ik ben hier voor Feyenoord en niet om met jou te knokken. Toen greep hij me bij me keel en duwde me op een stoeltje, toen sloeg ik hem en werd ik weggetrokken door iemand. En tijdens dat ik naar achter werd getrokken kreeg ik drie klappen van 1 van zijn vrienden. Later kwamen ze nog naar me toe om me te waarschuwen omdat ze met zoveel waren.

Ik voelde er helemaal niks van want ik had ook wat op, enige waar ik nu last van heb is me hand. Wel een blauw oog Gelukkig hadden we een leuke stewardesse

Ik had een witte vest aan met daaroverheen een Feyenoord (uit-shirt)
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80343742
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:11 schreef Happel het volgende:
Ze kunnen er toch uitstappen? De beker is sowieso al voor Ajax, en nu kun je een hard statement maken.
Meer voor lul kun je de KNVB niet zetten, nu komen zij nog als de winnaar uit de bus.
-
pi_80343787
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:16 schreef Irritatie100 het volgende:
wtf is dit dan weer
En dit wil een WK organiseren
Stel je voor Duitsland - Engeland. "Nee jongens, we maken er 2 wedstrijden van. 1 in de Kuip met Duitsers en 1 in de Arena met Engelsen!"
Hier heb je een zeer goed punt.
Nederland zet zichzelf lekker op de kaart.

Schrijf dat WK ook maar af.

Godver wat een randdebielen bij de KNVB
  donderdag 15 april 2010 @ 14:18:48 #267
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80343794
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:17 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ze kunnen er toch uitstappen? De beker is sowieso al voor Ajax, en nu kun je een hard statement maken.
Meer voor lul kun je de KNVB niet zetten, nu komen zij nog als de winnaar uit de bus.
Zal wel niet als Gudde ermee akkoord is gegaan. Wat een droeftoeter is het ook he
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80343920
quote:
Super-gabber 15 april 2010 om 14:08 #381important add De Feyenoord supporters zijn het niet eens met de beslissing van de Knvb om de bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax in twee duels te laten spelen. Daarom wilt Fr12.nl iedereen oproepen om vanavond om 20:00 uur te demonstreren bij De Kuip: één cup, één finale! De dreigende confrontatie van de aanhang van de twee clubs was aanleiding voor zorg over het verloop van de finale, die eigenlijk op 25 april gespeeld zou worden.
Nou mensen die het zo mee oneens zijn. veel plezier bij de kuip vanaaf
  donderdag 15 april 2010 @ 14:30:10 #269
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80344251
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:17 schreef Ritmo het volgende:

[..]

De beker is niet sowieso al voor Ajax. Daarom stappen ze er niet uit.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 15 april 2010 @ 14:30:58 #270
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80344291
quote:
Door de zware veiligheidsmaatregelen was de finale verre van uitverkocht. Feyenoord heeft nog niet gereageerd op het besluit. Algemeen directeur Eric Gudde heeft de afgelopen weken meerdere keren laten weten tegen een finale in twee wedstrijden te zijn. De reglementen schrijven volgens Gudde nu eenmaal één wedstrijd voor.
pi_80344292
Lekker thuis komen zo. Tyfus KNVB
Maar als ze toch zonder publiek gaan spelen dan kunnen ze het toch ook gewoon bij 1 wedstrijd houden? Waarom dan ook nog een wedstrijd in Amsterdam? Feyenoord moet gewoon die finale niet meer spelen.
Hoe gaan ze de Johan Cruijff schaal spelen als Ajax kampioen wordt? Ook over 2 wedstrijden?
  donderdag 15 april 2010 @ 14:33:00 #272
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80344367
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lekker thuis komen zo. Tyfus KNVB
Maar als ze toch zonder publiek gaan spelen dan kunnen ze het toch ook gewoon bij 1 wedstrijd houden? Waarom dan ook nog een wedstrijd in Amsterdam? Feyenoord moet gewoon die finale niet meer spelen.
De logica daarvan ontgaat mij ook een beetje. Zal wel 'oneerlijk' zijn. De regels aanpassen naar de wensen van Ajax daarintegen zijn wel redelijk
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80344529
En JA HOOR kankerjoden weer hun zin !

Aboutaleb Jodenvriend dank je wel!
pi_80344581
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:30 schreef Happel het volgende:

[..]

De beker is niet sowieso al voor Ajax. Daarom stappen ze er niet uit.

Kom op zeg Happel, denk je nou echt dat we in de Arena uberhaupt op een gelijkspel mogen hopen?
-
  donderdag 15 april 2010 @ 14:39:17 #275
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80344608
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Kom op zeg Happel, denk je nou echt dat we in de Arena überhaupt op een gelijkspel mogen hopen?
Deze instelling maakt dat we bij Feijenoord nooit iets zullen worden.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 15 april 2010 @ 14:39:48 #276
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80344633
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Kom op zeg Happel, denk je nou echt dat we in de Arena uberhaupt op een gelijkspel mogen hopen?
Tegen Ajax verliezen we gewoon met 3/4 doelpunten verschil, thuis spelen we dan weer gelijk zoals gewoonlijk.

Ik zou het echt geweldig vinden als Feyenoord uit de beker stapt vanwege deze idiote beslissingen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80344658
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Ach man rot toch op
Jij weet ook best wel dat we geen kans maken in die jodentempel
pi_80344698
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, op lange termijn moet je deze instelling idd niet hebben. Maar voorlopig wint geen enkele Nederlandse club in de Arena met Ajax in deze vorm.

Mensen die nog naar de thuiswedstrijd gaan. Dat is gewoon gaan kijken naar de huldiging voor Ajax.
-
pi_80344708
Ik ben ook tegen 2 duels. Het is gewoon traditie om de finale in De Kuip te spelen. Dat het nu voor het eerst sinds meer dan 20 jaar weer eens tussen Ajax en Feyenoord gaat, tja...

Konden ze maar normaal met elkaar omgaan, dan had je er gewoon met zijn allen één mooie dag van kunnen maken met spanning en gezonde rivaliteit zonder elkaar de hersens in te slaan of elkaar alle ziektes van de wereld toe te wensen.
pi_80344772
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:41 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ben ook tegen 2 duels. Het is gewoon traditie om de finale in De Kuip te spelen. Dat het nu voor het eerst sinds meer dan 20 jaar weer eens tussen Ajax en Feyenoord gaat, tja...

Konden ze maar normaal met elkaar omgaan, dan had je er gewoon met zijn allen één mooie dag van kunnen maken met spanning en gezonde rivaliteit zonder elkaar de hersens in te slaan of elkaar alle ziektes van de wereld toe te wensen.
Ja want nu komen er JUIST rellen
De eerste plannen worden al klaar gezet http://members.home.nl/danus/
  donderdag 15 april 2010 @ 14:45:07 #281
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80344839
Nu kan je er inderdaad er gewoon zeker van zijn dat er rellen komen. Zowel Ajax-supporters als Feyenoord-supporters zijn het er niet mee eens. Slimme zet
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 15 april 2010 @ 14:45:51 #282
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_80344877
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:43 schreef Righteous het volgende:

[..]

Ja want nu komen er JUIST rellen
De eerste plannen worden al klaar gezet http://members.home.nl/danus/
Geef die beste hoolies een cursus engels zeg :")
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_80345001
Iemand die al weet waarom het nou over 2 duels zonder publiek wordt gespeeld? Nu kan het toch net zo goed in 1 duel?
  donderdag 15 april 2010 @ 14:49:09 #284
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80345008
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:45 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Geef die beste hoolies een cursus engels zeg :")
Sneu volk ook. Heeft niks meer met voetbal te maken
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80345045
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand die al weet waarom het nou over 2 duels zonder publiek wordt gespeeld?
Tuurlijk heb je publiek, alleen thuispubliek.
pi_80345132
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:50 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Tuurlijk heb je publiek, alleen thuispubliek.
Hmm op verschillende sites lees ik dat er helemaal geen publiek gewenst is.
pi_80345237
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hmm op verschillende sites lees ik dat er helemaal geen publiek gewenst is.
Lijkt me niet toch? Anders is het inderdaad compleet zinloos om de finale over 2 wedstrijden te spelen (wat sowieso al compleet kansloos is, maar goed...).
pi_80345264
Ik denk dat de beste oplossing was geweest om helemaal niet meer te spelen.
pi_80345317
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De enige juiste oplossing ja.
-
  donderdag 15 april 2010 @ 14:56:21 #290
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_80345318
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:37 schreef Righteous het volgende:
En JA HOOR kankerjoden weer hun zin !

Aboutaleb Jodenvriend dank je wel!
wat ben jij voor een debiel zeg niet te geloven net alsof wij dit wel willen. zo'n kutwedstrijd zonder sfeer! ja leuk hoor. in tegenstelling tot jullie hebben wij wel vertrouwen in onze club ofwel "arrogantie" volgens jullie en zouden wij het echt niet erg vinden om maar 1 wedstrijd te spelen.

overigens ga ik de finale nu wel lekker op EL ofzo kijken want hier is natuurlijk geen reet aan
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_80345323
Twente - Feyenoord 3-0

Geen dank
pi_80345360
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dan moeten zowel Ajax en Feyenoord bij de KNVB bekend maken dat ze allebei de finale niet willen spelen op deze manier. Kijken wat de KNVB dan doet... stelletje prutsers dat ze zijn. Lekkere campagne ook voor het WK 2018
pi_80345417
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:56 schreef Righteous het volgende:
Twente - Feyenoord 3-0

Geen dank
Aan de ene kant mag Hofland van mij nu idd de bal bij een 0-0 in de 93e minuut in eigen doel tikken, aan de andere kant heb ik nog geen Ajacied gesproken die het hier mee eens is.
-
  donderdag 15 april 2010 @ 14:59:06 #294
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80345418
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:57 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dan moeten zowel Ajax en Feyenoord bij de KNVB bekend maken dat ze allebei de finale niet willen spelen op deze manier. Kijken wat de KNVB dan doet... stelletje prutsers dat ze zijn. Lekkere campagne ook voor het WK 2018
De finale wordt dan ook gewoon over twee wedstrijden gespeeld zonder supporters. De KNVB regelt het wel hoor
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80345439
KNVB
Feyenoord Rotterdam
pi_80345444
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

wat ben jij voor een debiel zeg niet te geloven net alsof wij dit wel willen. zo'n kutwedstrijd zonder sfeer! ja leuk hoor. in tegenstelling tot jullie hebben wij wel vertrouwen in onze club ofwel "arrogantie" volgens jullie en zouden wij het echt niet erg vinden om maar 1 wedstrijd te spelen.

overigens ga ik de finale nu wel lekker op EL ofzo kijken want hier is natuurlijk geen reet aan
Het gezeik is begonnen met die actie van "D-Day" Bommen op Rotterdam . En het gelul van die fanboy R de Vries waardoor het overdreven uitgemeten is in de media niet?
En dan die heerlijke Amsterdamse burgermeester . Mag ook opkankeren wat veel mensen betreft . Sowieso is het al een prutser omdat hij de Dance parade afgelast heeft maar ZC wel door laat gaan waar een dode bij gevallen is .
pi_80345448
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:57 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dat WK is sowieso over voor ze, gesloten zaak. Probeer het over 50 jaar nog maar een keer.
-
pi_80345473
quote:
De KNVB Bekerfinale wordt over twee duels gespeeld. Feyenoord zal zondag 25 april eerst in de Arena spelen en ontvangt Ajax op donderdag 6 mei in De Kuip. Beide duels vinden plaats zonder supporters van de bezoekende club. Dat is de uitkomst van een overleg met de KNVB, de burgemeesters van Rotterdam en Amsterdam en de directies van beide clubs, waarvoor Feyenoord donderdagmorgen werd uitgenodigd op het Rotterdamse Stadhuis. Deze uitnodiging was mede ingegeven door een interventie van de minister van Binnenlandse Zaken.

Tijdens het overleg zijn alle argumenten nog eens aan de orde geweest en hebben alle partijen hun zorg uitgesproken over de enorme maatschappelijke onrust die is ontstaan als gevolg van de grote veiligheidsoperatie die met de bekerfinale gepaard zou gaan. Feyenoord heeft nogmaals haar zienswijze op het zo goed mogelijk organiseren van de bekerfinale benadrukt. De Rotterdamse club stond een model voor waarin zo veel mogelijk kaarten aan bij de club(s) bekende supporters (seizoenkaarthouders) verkocht zouden worden en zo min mogelijk aan ‘neutrale’ bezoekers.

Hoewel de KNVB het principe van één finalewedstrijd onderschreef, liet de voetbalbond uiteindelijk weten - mede onder druk van het Ministerie van Binnenlandse Zaken - overstag te gaan en gebruik te maken van haar recht om, in het licht van de maatschappelijke verantwoordelijkheid van de bond en in het belang van het Nederlandse voetbal, de reglementen te wijzigen en te opteren voor een finale met een uit- en thuiswedstrijd. Uiteindelijk hebben alle partijen laten weten het besluit te zullen respecteren.

‘Ook in het overleg van donderdagmorgen hebben we ons nog zeer hard gemaakt voor één wedstrijd en extra kaarten voor de Feyenoord-supporters. We zijn dus ook teleurgesteld dat het sportieve reglement nu eenmalig gewijzigd wordt’, laat algemeen directeur Eric Gudde weten, ‘maar Feyenoord erkent dat de KNVB het recht heeft om deze stap te zetten. Bovendien is het nog altijd beter dan de opties die anders actueel waren geworden zoals een finale zonder publiek of helemaal geen finale. Vanwege de maatschappelijke verantwoordelijkheid die ook wij als voetbalclub dragen, leggen we ons nu neer bij het besluit om de finale over twee wedstrijden te spelen. Laten we er in gezamenlijkheid voor zorgen dat het na vandaag weer over voetbal gaat en dat het bekerseizoen toch een schitterend slot krijgt. Geluk bij sportief ongeluk is dat nu in elk geval zeker een kleine 40.000 Feyenoord-supporters straks de beslissende wedstrijd hier in De Kuip kunnen bijwonen.’

Mario Been sluit zich aan bij de woorden van Gudde: ‘Een finale hoort wat ons betreft in één wedstrijd gespeeld te worden en daar ging onze voorkeur ook naar uit. Maar nu de KNVB heeft beslist dat het eenmalig anders moet, gaan we dat gewoon doen’, zegt de Feyenoord-trainer.

'De KNVB is altijd voorstander geweest van één finale, maar sluit de ogen ook niet voor de maatschappelijke realiteit. Natuurlijk is Feyenoord teleurgesteld - het is te prijzen dat de club, net als de andere betrokkenen, heeft ingestemd met het besluit', aldus KNVB-directeur bedrijfsvoering Bert van Oostveen. De KNVB benadrukt dat het besluit zeker niet impliceert dat de finale in de toekomst altijd over twee wedstrijden gespeeld wordt. Na afloop van beide wedstrijden zal de hele gang van zaken met alle betrokken partijen worden geëvalueerd. De KNVB neemt daarna een besluit over de opzet van de KNVB bekerfinale in de toekomst.

De KNVB heeft in overleg met de clubs bepaald dat Feyenoord op zondag 25 april om 18.00 uur eerst in de Amsterdamse Arena aantreedt, terwijl op 6 mei in de Rotterdamse Kuip op hetzelfde tijdstip voor de return wordt afgetrapt. Gespeeld wordt volgens het Europa Cupsysteem en beide duels vinden plaats zonder uitsupporters. Per wedstrijd zullen 8.000 kaarten naar de KNVB gaan. Eventuele gele kaarten die spelers van beide teams tot nog toe in het bekertoernooi hadden verzameld, zullen worden weggestreept, zodat de teams met een schone lei aan de finale-in-tweeën kunnen beginnen.

Feyenoord zal op deze plek zo snel mogelijk berichten over de kaartverkoop voor de wedstrijd op 6 mei en de gevolgen voor supporters die al kaarten hadden aangeschaft.
Van de officiele site
pi_80345484
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:59 schreef Sinnie het volgende:

[..]

De finale wordt dan ook gewoon over twee wedstrijden gespeeld zonder supporters. De KNVB regelt het wel hoor
En een reisverbod voor alle Engelsen naar Nederland natuurlijk.
-
pi_80345551
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:59 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Aan de ene kant mag Hofland van mij nu idd de bal bij een 0-0 in de 93e minuut in eigen doel tikken, aan de andere kant heb ik nog geen Ajacied gesproken die het hier mee eens is.
Kijk dan hadden ze in beginsel moeten stellen dat de bekerfinale over 2 wedstrijden gespeeld had moeten worden . Omdat er eenmaal een ban was tussen FEYENOORD - ajax en vice versa . Maar wat is dit ? Eerst afspraken maken , kaarten verkopen en nu dit ??

Weet niet hoe de gemiddelde Feyenoorder er over denkt maar heb zelf ondanks dat ik mijn kaart al betaald heb echt geen zin om weer te gaan kijke naar Feyenoord thuis als ze een 3-0 achterstand weg moeten werken
  donderdag 15 april 2010 @ 15:03:18 #301
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80345565
Aha, dus als Feyenoord op miraculeuze wijzen tóch de beker wint dan zijn er niet eens supporters om dat te vieren?

Ongelooflijk hoe het hier kapot wordt gemaakt, eens in de 30 jaar maak je dit mee en zo wordt het verkracht. En als ze nou denken dat ze uit de zorgen zijn dan zijn ze helemaal niet goed bij hun plaat, dit is een garantie voor rellen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')