Alweer vergeten dat Cissé en Fernandez dankzij Peter Blokland naar Feijenoord konden komen? Die zijn niet uit eigen zak door de club betaald.quote:Op zondag 11 april 2010 22:17 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Waar werden Cissé en Fernandez dan van betaald? Van kassa-bonnetjes? Er is ruimte om te investeren in zekere spelers. Bijvoorbeeld een Pluim vond ik al meer opvallen dan die twee VVV'ers bij elkaar in het hele seizoen. Die halen we dan weer niet, en waarom? Omdat ze er TIJDENS het gesprek achterkomen dat het een rechtspoot is. Het is toch werkelijk waar te gek voor worden dat je zo bezig bent met het scouten van spelers.
Wat weet jij nu over de evaluatie? Waaruit blijkt dat De Vrij beter is dan Fernandez? Laatsgenoemde heeft pas vijf wedstrijden kunnen meespelen. Dus hoe kan je dan oordelen over de keuzes van Been?quote:Zoals ik al zei, als je kijkt naar de Vrij dan mag je toch wel zeggen dat die evaluatie kant noch wal raakt. Of leerde hij pas voetballen ná dat Fernandéz gehaald werd? Dacht het niet toch? Hij heeft de verkeerde keuzes gemaakt en juist in deze periode kunnen wij ons dat niet veroorloven.
De huidige jeugdspelers zijn goed genoeg, ja. Of al die andere dat ook zijn moet nog blijken. Gezien het feit ze niet bij het eerste zitten doet anders vermoeden.quote:Zeggen dat de jeugd opleiding niet goed genoeg zou wezen voor het 1e is klinkklare onzin. De jeugd-spelers van Feyenoord zijn degene die nu de kar trekken en straks voor een duit vertrekken. Veel slechter kunnen we er toch niet meer van spelen.
Misschien wat vaker naar Feijenoord kijken dan, want toch regelmatig een 4-4-2 gezien dit seizoen. En ook genoeg wedstrijden gezien waar Feijenoord goed speelde.quote:Been speelt altijd 4-3-3 en het kan hem geen reet rotten welke spelers hij ervoor heeft. Bij Nec was het ook altijd 4-3-3. Feit is dat Feyenoord het hele seizoen slecht speelt maar hij het niet eens een keer in zijn kop haalt om spelers op hun positie te zetten en de formatie om te buigen naar 1 die overeenkomt met de spelers-selectie.
Dubbelquote:En leuk dat je antwoord met een smiley. Qua mening zitten we totaal op een andere golf lengte. Jij bent de school voorbeeld Feyenoorder waar ze het het liefst nog 50.000 wekelijks in het stadion van willen zien. Sorry dat ik wat meer verwacht van me club en vooral de trainer.
Je kan natuurlijk ook elk seizoen weer gaan roepen om de koppen van het bestuur. Goed voor de continuiteit van de club.quote:Op zondag 11 april 2010 22:27 schreef Ritmo het volgende:
Het is wel jammer dat veel Feyenoorders zo weinig kritisch durven te zijn idd.
Ruud zijn schuld.quote:Op zondag 11 april 2010 22:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom staat Tiendalli trouwens in de OP?
Dan zal Been ter compensatie toch meer uit de selectie moeten gaan halen dan wat ie nu doet, want de prestaties komend jaar mogen zeker niet omlaag gaan.quote:Op zondag 11 april 2010 23:06 schreef TC03 het volgende:
Het is al jaren bekend dat Feyenoord uit de poel van transfervrije spelers en jeugdspelers moet vissen, dat er het vorige seizoen nou iemand opstond die twee spelers wilde financieren doet daar niets aan af. Ik snap echt niet dat mensen verbaasd zijn dat Feyenoord twee VVV'ers contracteert, dat had je echt 10 jaar geleden ook al kunnen weten allemaal.
Er is gewoon geen geld, hoe moeilijk kan het zijn?En je kan niet aan blijven vullen met jeugdspelers aangezien er vier of vijf contracten aflopen.
Van wie niet? Houd er gewoon rekening mee dat plaats 4-7 de komende jaren voor ons is.quote:Op zondag 11 april 2010 23:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan zal Been ter compensatie toch meer uit de selectie moeten gaan halen dan wat ie nu doet, want de prestaties komend jaar mogen zeker niet omlaag gaan.
Maar goed, ik ga er vanuit dat de VVV'ers vooral opvulling van de selectie zullen zijn, en veel slechter dan Biseswar en Makaay zullen ze het niet doen, terwijl veelal jonge basisspelers allemaal volwassener zijn. Maar toch vind ik het triest om deze spelers zoveel tekort zien komen tegen Ajax.
Kunnen die Bruins en WIjnaldum overigens niet de komende 5 dagen een training op afronden krijgen?
Niet mee eens, Feyenoord moet voor de komende jaren gewoon voor plek 3-5 gaan, niet lager.quote:Op zondag 11 april 2010 23:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van wie niet? Houd er gewoon rekening mee dat plaats 4-7 de komende jaren voor ons is.
Mee eens. En dat moet ook gewoon mogelijk zijn, mits Been gewoon de kans krijgt.quote:Op zondag 11 april 2010 23:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet mee eens, Feyenoord moet voor de komende jaren gewoon voor plek 3-5 gaan, niet lager.
Moeten ze voor gaan ja, maar als je dat nu al zo stellig beweert weet ik zeker dat je de komende jaren zal blijven zeiken, want het ligt gewoon in de lijn der verwachting dat dat niet structureel gaat lukken. We zijn al jaren niet meer bij de eerste vier geëindigd, en dan zou dat nu ineens structureel moeten gaan lukken, net nu we alleen nog maar transfervrije spelers kunnen halen en we bijna failliet zijn?quote:Op zondag 11 april 2010 23:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet mee eens, Feyenoord moet voor de komende jaren gewoon voor plek 3-5 gaan, niet lager.
Krijgt ie ook wel. Ben zeker wel kritisch op enkele punten over hem, maar al met al is het eindelijk rustig bij de club en worden de minimale doelstellingen behaald.quote:Op zondag 11 april 2010 23:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Mee eens. En dat moet ook gewoon mogelijk zijn, mits Been gewoon de kans krijgt.
Het zou nu moeten lukken zoals het dit jaar ook gelukt is: met jeugdspelers en de kennis/kwaliteiten van Been en Beenhakker.quote:Op zondag 11 april 2010 23:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Moeten ze voor gaan ja, maar als je dat nu al zo stellig beweert weet ik zeker dat je de komende jaren zal blijven zeiken, want het ligt gewoon in de lijn der verwachting dat dat niet structureel gaat lukken. We zijn al jaren niet meer bij de eerste vier geëindigd, en dan zou dat nu ineens structureel moeten gaan lukken, net nu we alleen nog maar transfervrije spelers kunnen halen en we bijna failliet zijn?
Als je constant onrealistische verwachtingen hebt is het logisch dat je blijft zeiken.
Zou goed kunnen, maar zou ook zomaar niet kunnen. Europees voetbal halen moet iig elk seizoen een doelstelling zijn, maar als je meer gaat verwachten/eisen ben je gewoon niet realistisch. Gewoon hopen op het beste en vertrouwen hebben in Been en Beenhakker, want als zelfs zij er momenteel al niets van kunnen (zoals ik hier en daar alweer mensen hoor praten) zou ik niet weten wie dan wel geschikt is.quote:Op zondag 11 april 2010 23:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het zou nu moeten lukken zoals het dit jaar ook gelukt is: met jeugdspelers en de kennis/kwaliteiten van Been en Beenhakker.
Dat vind ik nogal slap, je moet om achteraf te kunnen evalueren wat er goed en mis ging een duidelijke doelstelling opstellen waar je een moeilijke uitdaging in legt.quote:Op zondag 11 april 2010 23:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar zou ook zomaar niet kunnen. Europees voetbal halen moet iig elk seizoen een doelstelling zijn, maar als je meer gaat verwachten/eisen ben je gewoon niet realistisch. Gewoon hopen op het beste en vertrouwen hebben in Been en Beenhakker, want als zelfs zij er momenteel al niets van kunnen (zoals ik hier en daar alweer mensen hoor praten) zou ik niet weten wie dan wel geschikt is.
Idd, en dat is de 6e en 7e plek dus wel. Play-offs winnen we toch nooit.quote:Op zondag 11 april 2010 23:59 schreef Happel het volgende:
Europees voetbal is de perfecte doelstelling. En dan niet via de play-offs.
quote:Uitlatingen Van Praag irriteren Feyenoord
ROTTERDAM - Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, heeft zeer geïrriteerd gereageerd op uitlatingen van Michael van Praag. Dat meldt het AD. De bondsvoorzitter liet zondag weten dat de bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord deze maand niet in in een uit- en thuiswedstrijd wordt beslist 'omdat Feyenoord dat absoluut niet wilde'.
,,De KNVB wilde beide clubs ook in twee duels laten strijden om de beker,'' stelt Van Praag.
Gudde is furieus dat in Zeist met de beschuldigende vinger naar Feyenoord wordt gewezen als de blokkerende factor voor een dubbele eindstrijd. ,,De KNVB heeft ons juist gezegd dat wij onze rug recht moesten houden wat betreft één finale,'' zegt Gudde. ,,Ze kenden ons standpunt en vroegen ons expliciet om voet bij stuk te houden. De KNVB wil ook één finale en moet nu niet naar Feyenoord wijzen.''
Van Praag deed zijn uitlatingen tijdens PSV-Feyenoord bij RTV Rijnmond.
Gudde doet deze week overigens nog een ultieme poging om meer kaarten te bemachtigen voor fans van Feyenoord. Een half lege Kuip op 25 april is ook voor Van Praag een doorn in het oog. En dat heeft veel te maken met het feit dat Nederland bezig is het WK 2018 binnen te halen. ,,Als het aan mij ligt, proberen we daar nog iets aan te doen,'' zegt de bondsvoorzitter. ,,Maar dat is vooral de verantwoordelijkheid van de sectie betaald voetbal.''
Hopelijk dat Tomasson snel mee kan doenquote:Tomasson en De Guzman terug bij Feyenoord
12 april 2010
Feyenoord lijkt in de laatste weken van het seizoen te kunnen beschikken over Jon Dahl Tomasson en Jonathan de Guzman. Beide voetballers hervatten maandag, na enige tijd afwezigheid wegens blessures, de groepstraining.
Tomasson kwam eind februari, in de uitwedstrijd tegen FC Groningen, voor het laatst in actie. Sindsdien ontbrak hij met een voetblessure. De Deen heeft nu aangepast schoeisel tot zijn beschikking. Afhankelijk van de reactie op de training van maandag zal besloten worden of Tomasson dinsdag met de complete selectie mee zal trainen.
De Guzman is volledig hersteld van een knieblessure, die hij begin maart opliep tijdens een training. Dani Fernndez, die herstellende is van een knieblessure, maakte het eerste deel van de training maandag met de groep mee. Het afsluitende partijspel liet hij aan zich voorbij gaan.
Feyenoord speelt woensdag in de Eredivisie thuis tegen Sparta. De Kuipbewoners staan momenteel vierde maar voelen de hete adem van AZ in hun nek.
Logisch ook, hij is voor een prikkie te halen. Ik mag hopen dat PSV een poging waagt.quote:Op maandag 12 april 2010 20:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens snor is er helaas interesse voor Vlaar
Gaan we nog wel 100.000 keer lezen, ben het inmiddels wel gewend. Er gaat geen Voetbal International voorbij zonder dat het weer moet worden genoemd. We weten nu wel dat Feyenoord geen geld heeft, ik begin me er zo langzamerhand aan te irriteren.quote:Op maandag 12 april 2010 21:33 schreef Ritmo het volgende:
Paupers kunnen geen speler van Veendam betalen.![]()
Vertel eens wat nieuws.quote:Op maandag 12 april 2010 21:33 schreef Ritmo het volgende:
Paupers kunnen geen speler van Veendam betalen.![]()
Blijkbaar wel, want waar komen die 3 ton per maand die naar Hofland en De Cler gaan dan vandaan?quote:Op maandag 12 april 2010 21:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Vertel eens wat nieuws.
Heb ik nou gisteren voor janlul zitten uit te leggen, dat er geen geld is. Leer eens lezen.
Uit de verliezen van ¤17 miljoen over het vorige jaar?quote:Op maandag 12 april 2010 22:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want waar komen die 3 ton per maand die naar Hofland en De Cler gaan dan vandaan?
Kan me wel vinden in wat Been zegt. Nu proberen het elftal bij elkaar te houden en de aanval te versterken. Kan dan alleen maar beter worden.quote:Been: Feyenoord draait een goed seizoen
Mario Been. FOTO ANP
ROTTERDAM - Mario Been is te spreken over de manier waarop Feyenoord zich ontwikkeld heeft dit seizoen. ,,We hebben alle kansen het seizoen heel positief af te sluiten. Tot dusver vind ik echt dat we het goed hebben gedaan."
In Voetbal International noemt de coach van de Rotterdammers het doelpuntloze gelijkspel bij PSV van afgelopen weekend als voorbeeld voor de groei die zijn ploeg heeft doorgemaakt.
,,Het is jammer dat we niet winnen, omdat we de kans er voor hadden. Als je het zo bekijkt zijn we vergeten te winnen, maar ik kan goed leven met het gelijke spel omdat PSV ook kansen kreeg."
Been vindt dat zijn ploeg volwassen aan het worden is. ,,We spelen geconcentreerd. Bovendien was het een belangrijk punt. FC Utrecht, Heracles Almelo en AZ kwamen daardoor niet dichterbij."
,,Ik hoor vaak dat het nog niet goed genoeg is", gaat Been in op de kritiek op het spel van Feyenoord. ,,Zal best een kern van waarheid in zitten, maar we zitten middenin een proces."
,,Als je ons vergelijkt met de eerste wedstrijd tegen PSV (1-3) en die van zondag, zit er een wereld van verschil tussen. Toen waren we duidelijk de mindere, dit keer vond ik ons de betere ploeg."
Been denkt het seizoen met Feyenoord zeer positief te kunnen afsluiten. ,,We zijn volop in de race om de vierde plaats en spelen we de bekerfinale tegen Ajax. Tot dusver vind ik echt dat we het goed hebben gedaan. Zeker als je ziet waar deze club vandaan komt." (RED)
Volgens mij een rechtsbuiten, maar volg de Jupiler League niet echt dus kan er naast zitten.quote:
Ik zie de huidige directie ervoor aan om hem voor 4-5 miljoen weg te doen.quote:
Stoort mij ook. Hij doet het naar verwachting, en zeker niet erboven.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:17 schreef heiden6 het volgende:
Toch wel storend dat Been vindt dat hij een topprestatie levert dit seizoen. Topprestatie zou zijn als je bij de eerste drie eindigt. Plek 4 is acceptabel, wat je mag verwachten dit jaar. We moeten niet gaan doen alsof Feyenoord een selectie heeft van het niveau Roda JC en het ontzettend knap of bijzonder is om Europees voetbal te halen.
Je ziet dat we het goed doen tegen sterkere teams die proberen te voetballen, wat hopelijk gunstig gaat uitpakken in de Europa League. Tegen de zwakkere teams moeten we het echt hebben van een iemand zoals Tomasson en daar moeten we er zeker nog eentje van bijkrijgen voor het komende seizoen. Als Vlaar zou vertrekken, hoe gaan we dat dan in godsnaam opvangen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan me wel vinden in wat Been zegt. Nu proberen het elftal bij elkaar te houden en de aanval te versterken. Kan dan alleen maar beter worden.
Ja, wie staat er dan in vredesnaam centraal achterin, Bart Schenkeveld?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:26 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Je ziet dat we het goed doen tegen sterkere teams die proberen te voetballen, wat hopelijk gunstig gaat uitpakken in de Europa League. Tegen de zwakkere teams moeten we het echt hebben van een iemand zoals Tomasson en daar moeten we er zeker nog eentje van bijkrijgen voor het komende seizoen. Als Vlaar zou vertrekken, hoe gaan we dat dan in godsnaam opvangen?
Dat zou dan voor mij ook de oplossing wezen, niet de ideale dat mogen duidelijk wezen. Ik zie liever Fer/Wijnaldum vertrekken dan Vlaar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:29 schreef Irritatie100 het volgende:
de Vrij centraal (wat ie van origine is) en Fernandez rechtsback
De Vrij is volgens mij gewoon een back, Schenkeveld is eigenlijk een centrumverdediger.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:29 schreef Irritatie100 het volgende:
de Vrij centraal (wat ie van origine is) en Fernandez rechtsback
Nee, de Vrij is wel een centrum verdediger.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De Vrij is volgens mij gewoon een back, Schenkeveld is eigenlijk een centrumverdediger.
Nieveld is realistischer. Maar ja, dat kan eigenlijk niet, centraal achterin zo'n knul in de basis zetten samen met Bahía.
Waar zie je hem in godsnaam zeggen dat ze een topprestatie leveren? Gezien de afgelopen jaren was het zeker niet te verwachten dat een vierde plaats iets was wat we even zouden halen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:17 schreef heiden6 het volgende:
Toch wel storend dat Been vindt dat hij een topprestatie levert dit seizoen. Topprestatie zou zijn als je bij de eerste drie eindigt. Plek 4 is acceptabel, wat je mag verwachten dit jaar. We moeten niet gaan doen alsof Feyenoord een selectie heeft van het niveau Roda JC en het ontzettend knap of bijzonder is om Europees voetbal te halen.
Verdigend staat het perfect zelfs, alleen de top 4 en utrecht hebben minder dan 10 westrijden verloren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar zie je hem in godsnaam zeggen dat ze een topprestatie leveren? Gezien de afgelopen jaren was het zeker niet te verwachten dat een vierde plaats iets was wat we even zouden halen.
Het is sowieso een seizoen waarin we zeker progressie hebben geboekt. Verdedigend staat het aanzienlijk beter, jeugd krijgt meer kansen, al dan niet dankzij blessures en er wordt minder verloren.
Minpunten zijn het gebrek aan doelpunten en de mentaliteit in de wedstrijden tegen de kleintjes.
Als het kan, dan moet Vlaar gewoon behouden blijven voor Feijenoord. Zaak is sowieso om het team intact te houden.
Dat zou mooi zijn, maar ik zie de logica daar niet van in? Vlaars carierre leek ten einde en Feyenoord dacht: "he laten we maar eens die clausule afkopen?" waar AZ mee akkoord ging?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe zit het trouwens met die 50% van de transfersom van Vlaar die naar AZ zou gaan? Ik lees nou weer overal verhalen dat die clausule afgekocht zou zijn toen Vlaar zwaar geblesseerd was dus dat dat niet meer aan de orde is.
Ik heb geen idee. Blijkbaar had Feyenoord er nog vertrouwen in en AZ niet meerquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar ik zie de logica daar niet van in? Vlaars carierre leek ten einde en Feyenoord dacht: "he laten we maar eens die clausule afkopen?" waar AZ mee akkoord ging?
Dat zou achteraf erg slim zijn geweest als het waar isquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar ik zie de logica daar niet van in? Vlaars carierre leek ten einde en Feyenoord dacht: "he laten we maar eens die clausule afkopen?" waar AZ mee akkoord ging?
Maar wat had AZ daar voor voordeel aan? Het bedrag dat Feyenoord betaalde ofzo?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Blijkbaar had Feyenoord er nog vertrouwen in en AZ niet meer
Als AZ denkt dat ie nooit meer op niveau zou spelen dan inderdaad het bedrag dat Feyenoord betaalde.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar wat had AZ daar voor voordeel aan? Het bedrag dat Feyenoord betaalde ofzo?
Het zou achteraf idd een geniale zet zijn geweest als Vlaar straks voor 8 miljoen naar Duitsland vertrekt.
Maar goed, Feyenoord en geniale zetten...
Hij heeft toch gezegd 'heel tevreden', blijft er maar op hameren dat het zo goed is dat we Europees voetbal hebben gehaald alsof hij er een medaille voor wil hebben dat we FC Utrecht en Heracles voorblijven.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar zie je hem in godsnaam zeggen dat ze een topprestatie leveren?
Dat je het ene seizoen keihard faalt betekent niet dat je het volgende seizoen een goede prestatie levert als je dat niet doet.quote:Gezien de afgelopen jaren was het zeker niet te verwachten dat een vierde plaats iets was wat we even zouden halen.
Precies. Been doet het gewoon ongeveer zoals je het met deze selectie moet doen, misschien had het zelfs nog beter gekund maar ook hij is nog in de leer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij heeft toch gezegd 'heel tevreden', blijft er maar op hameren dat het zo goed is dat we Europees voetbal hebben gehaald alsof hij er een medaille voor wil hebben dat we FC Utrecht en Heracles voorblijven.
[..]
Dat je het ene seizoen keihard faalt betekent niet dat je het volgende seizoen een goede prestatie levert als je dat niet doet.
Been doet het acceptabel, naar verwachting, redelijk en niet meer dan dat.
Als Ajax 1/2e wordt dan hebben we toch direct Europa League? Ongeacht we de finale winnen of nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:09 schreef heiden6 het volgende:
Ik doe ook niet mee aan de polonaise omdat we de voorronde van de Europa League weer een keer in mogen.
Je hebt toch sowieso een voorronde? Alleen als je 5e wordt eentje meerquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:13 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Als Ajax 1/2e wordt dan hebben we toch direct Europa League? Ongeacht we de finale winnen of niet
Mensen die nog steeds denken dat we tot de top 3 clubs van het land behoren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:06 schreef Ritmo het volgende:
Iedereen die blij is met elke punt meer dan de afgelopen jaren.
Dat horen we nog steeds, in veel opzichten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat we tot de top 3 clubs van het land behoren.
Ja, wat ongelukkige word keuze maar met direct bedoelde ik dat we dan geen 100.000 voorrondes hoeven te spelen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je hebt toch sowieso een voorronde? Alleen als je 5e wordt eentje meer
Sportief allang niet meer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat horen we nog steeds, in veel opzichten.
Jij hebt het geheugen van een vis. Lees het vorige topic nog even hoe ik over de doelstellingen denk.quote:Mensen die het niet meer uitmaakt welke plek er behaald wordt.
En daarnaast is denk ik al 5 jaar niet zozeer meer te spreken over een top 3, maar over een top 5, gezien AZ en Twente al meerdere jaren in de top meedraaien.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar volgend jaar moet je het beter dan dit jaar doen en wel weer een stapje die richting op zetten. Niet achterover gaan zitten.quote:
Maar als die niet behaald worden vind je dat ook prima.quote:Jij hebt het geheugen van een vis. Lees het vorige topic nog even hoe ik over de doelstellingen denk.
Niet bij de beste 3, wel bij de beste 5.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Groeien als elftal is het voornaamste, ja. Er hoeft niet direct geoogst te worden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar volgend jaar moet je het beter dan dit jaar doen en wel weer een stapje die richting op zetten. Niet achterover gaan zitten.
Oh?quote:Maar als die niet behaald worden vind je dat ook prima.
Waar een van die lokale houthakkers Tomasson voor 4 weken uit de roulatie schopt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:39 schreef PIETR het volgende:
Tjah, of we nou 4e of 5e worden. Onze doelstelling is bereikt, Europees voetbal halen, en daar gaat het uiteindelijk om. En het spelen van een extra voorronde heeft ook zo zijn voordelen. Een heerlijk tripje naar pakweg Estland of Georgie, en een extra thuiswedstrijd voor Feyenoord, wat natuurlijk ook weer wat extra recettes oplevert.
Ik denk eerder dat hij over zijn veters struikels en zijn poten breekt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waar een van die lokale houthakkers Tomasson voor 4 weken uit de roulatie schopt.
Maar goed dat die geen hond heeftquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij over zijn veters struikels en zijn poten breekt.
.... en dan nog scoortquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij over zijn veters struikels en zijn poten breekt.
Goed nieuws. Zo hebben we voor volgend seizoen 3 goede keepers in huis. Ben benieuwd wie de eerste keeper gaat worden. Mijn voorkeur gaat uit naar Darley. Vind ik net wat getalenteerder dan Mulder. Al ontlopen ze elkaar niet veel.quote:Het Algemeen Dagblad meldt vandaag dat naast de contractverlenging van doelman Rob van Dijk, ook keeper Erwin Mulder zijn contract, dat nog een jaar doorloopt met nog een seizoen verlengt tot 2012.
Mulder werd vorig seizoen nog verhuurd aan satellietclub Excelsior. Mario Been haalde de keeper echter terug naar Feyenoord, waar hij de laatste weken in de basis staat.
Ik geniet meer van een huilende Jol dan van een paar ton. Ik hoop dat Mulder er 1 in zijn doel tiktquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:47 schreef FP128 het volgende:
Ook een goedenmiddag Rotterdammers.
Ik ga ervan uit dat jullie komend weekend(zondag) uit bij Twente jullie
plicht doen door daar gewoon drie punten weg te halen.
Als dat lukt dan zal men niet zielig doen over een eventuele 'joodse'
financiële injectie voor de stadionclub uit Rotterdam-Zuid.
Hij zegt toch ook niet euforisch te zijn, hij is tevreden omdat hij voldoet aan de doelstelling. Goed werk geleverd (niet uitmuntend).quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij heeft toch gezegd 'heel tevreden', blijft er maar op hameren dat het zo goed is dat we Europees voetbal hebben gehaald alsof hij er een medaille voor wil hebben dat we FC Utrecht en Heracles voorblijven.
[..]
Dat je het ene seizoen keihard faalt betekent niet dat je het volgende seizoen een goede prestatie levert als je dat niet doet.
Been doet het acceptabel, naar verwachting, redelijk en niet meer dan dat.
Is ook lastig omdat het geringe aantal punten nog wel eens kan resulteren in een betere ploeg voor je kiezen te krijgen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:59 schreef Calciumdude het volgende:
Extra voorronde is ook voordelig ivm de nog steeds openstaande straf die feyenoord moet uitzitten..
wedstrijd zonder supporters op de gele zijde als ik mij niet vergis.
Dan mogen ze er wel even wat harder in kleunen, want AZ is véél feller en staat terecht voor.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, Twente wint toch wel van NAC en AZ
Jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:01 schreef mikerw het volgende:
gaat feyenoord verliezen van twente om die haatmensen uit 020 van de 1e plek te houden?
Alleen als Twente belooft dat ze dan ook van NAC winnen. Niet aan de belofte houden = Ruiz inleveren en Tiendalli verplicht nóg een jaar opstellen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:01 schreef mikerw het volgende:
gaat feyenoord verliezen van twente om die haatmensen uit 020 van de 1e plek te houden?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:38 schreef Ritmo het volgende:
Kut kut kut AZ
Rampscenario: Feyenoord speelt de komende 3 wedstrijden allemaal gelijk waarmee we 5e worden, AZ wint en we maken Ajax voor niets kampioen. Echt geen zin om 3 weken bedankjes te ontvangen van die joden.
Ook dat nog idd. Voor Ajax straks de volledige top 4 uit de beker gegooid, ze kampioen gemaakt, PSV eerder voor de 2e plek uitgeschakeld en ze dan ook die beker nog geven. Dat mag nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Je vergeet nog even dat ajax in een rampscenario dan ook de dubbel nog pakt. Nóg meer bedankjes.![]()
Ik zie het maar zo gebeuren ook hè, godver de godverdomme.
Ah nee.. de neuzen winnen de beker niet. Niet levend.![]()
Als dat een extra voorronde oplevert vind ik het niet eens zo heel erg. Eventuele inkomsten, en niet te vergeten die straf die dan tegen zo'n vierderangs club ingaat, daar gaat toch geen hond heenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
overigens zou het wel heel stom zijn als jullie nu van twente verliezen alleen om ajax een hak te zetten. want dan worden jullie zelf ook 5e en dat is nou niet echt handig
Als ajax kampioen wordt dan krijgt toch verliezend finalist van de beker de EL PO ticket?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
overigens zou het wel heel stom zijn als jullie nu van twente verliezen alleen om ajax een hak te zetten. want dan worden jullie zelf ook 5e en dat is nou niet echt handig
Ja, die 4e plek en die beker. Maar dan moet je die wel pakken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:53 schreef Happel het volgende:
Interesseert me werkelijk geen reet dat Ajax eventueel kampioen kan worden door ons. Zijn belangrijkere dingen dan dat.
Mwoah, ze zullen sowieso niet expres verliezen. Maar als het 0-0 staat in de 85e minuut en je staat onder druk gaan ze echt niet met hun leven dat punt verdedigen, want dat is toch te weinig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zullen de spelers daar ook zo erg mee bezig zijn? En zullen die het ook zo 'verschrikkelijk' vinden wanneer zij helpen Ajax kampioen te laten worden?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, ze zullen sowieso niet expres verliezen. Maar als het 0-0 staat in de 85e minuut en je staat onder druk gaan ze echt niet met hun leven dat punt verdedigen, want dat is toch te weinig.
Maar goed, gewoon winnen, net als de overige wedstrijden en de finale. Alleen dan kun je het seizoen 'goed' noemen, anders hoogstens acceptabel.
quote:KNVB kan niet uitsluiten dat bekerfinale verboden wordt
De KNVB maakt zich grote zorgen over de bekerfinale. Nu de problemen over de verdeling van de tickets zijn opgelost, zit de bond met de dreigementen die op Internet verschenen zijn in haar maag. Volgens het Dagblad van het Noorden kan de bond niet uitsluiten dat de wedstrijd wordt verboden wanneer de dreiging voor de openbare orde te ernstig wordt.
De voetbalbond heeft dinsdag aanvullende maatregelen, wat wil zeggen verscherpte kaartcontrole en ingrijpen bij ongewenste spreekkoren, getroffen om niets aan het toeval over te laten. Door de vele dreigementen die op Internet zijn verschenen kan de KNVB echter niet uitsluiten dat het alsnog misgaat. In dit geval gaat de finale niet door.
De bekerfinale trekt zeker 10.000 Feyenoord-aanhangers en 7700 Ajax-fans naar de Kuip. Er worden circa duizend ordebewaarders ingezet, onder wie een kleine vijfhonderd man van de Mobiele Eenheid. De totale kosten voor de beveiliging bedragen naar schatting één miljoen euro.
Idd kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 speler is die zo denkt, net als gisteren bij de vuurwerk geluiden heb je daar Tiote en Ruiz echt totaal niet mee. Ohja Babovic is natuurlijk wel 110% anti Ajax om de supporters te vriend te houdenquote:Op woensdag 14 april 2010 08:20 schreef stame het volgende:
[..]
Zullen de spelers daar ook zo erg mee bezig zijn? En zullen die het ook zo 'verschrikkelijk' vinden wanneer zij helpen Ajax kampioen te laten worden?
Je speelt toch voor jezelf, niet voor iemand anders. Neem aan dat Feyenoord gewoon voor de overwinning gaat en niks weggeven of iets. Twente moet zelf maar zorgen dat zij hun wedstrijden winnen, dat moet Feyenoord niet voor ze doen
deze sentimenten leven alleen bij de supporters..quote:Op woensdag 14 april 2010 08:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Idd kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 speler is die zo denkt, net als gisteren bij de vuurwerk geluiden heb je daar Tiote en Ruiz echt totaal niet mee. Ohja Babovic is natuurlijk wel 110% anti Ajax om de supporters te vriend te houden
Zonder supporters geen salaris.quote:Op woensdag 14 april 2010 08:40 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
deze sentimenten leven alleen bij de supporters..
als ze zondag kunnen dan zullen ze hem echt wel gewoon winnen hoor..
ze voetballen uiteindelijk voor hun eigen salaris en niet voor de supporters
Hoe snel denk je dat Ajax de stekker eruit kan trekken als er niemand meer naar het stadion komt en het niet meer volgt via de tv?quote:Op woensdag 14 april 2010 08:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bij Feyenoord misschien bij alle andere clubs niet.
Dat zou pas echt een schande zijn. De bekerfinale aflasten, vanwege wat supporters. Zo blijft Nederland het lachertje van Europa.quote:
Dag WKquote:Op woensdag 14 april 2010 08:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou pas echt een schande zijn. De bekerfinale aflasten, vanwege wat supporters. Zo blijft Nederland het lachertje van Europa.
Om gewoon vierde te worden, ja. Ben je nou Feijenoordsupporter of niet?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:12 schreef MB23 het volgende:
Ik denk juist dat ze zondag juist even extra gas geven, om de vriendjes bij Ajax te helpen.
Ik word veel liever 5e, ivm die voorronde. Daarnaast vind ik alles best, zolang hun maar geen kampioen worden, dan krijg je weer te horen hoe geweldig het allemaal wel niet was.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Om gewoon vierde te worden, ja. Ben je nou Feijenoordsupporter of niet?
Dus je speelt liever een voorronde, dan dat ze direct gekwalificeerd worden?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:32 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ik word veel liever 5e, ivm die voorronde. Daarnaast vind ik alles best, zolang hun maar geen kampioen worden, dan krijg je weer te horen hoe geweldig het allemaal wel niet was.
Leuke pinch-hitter.quote:Sibon: 'Als Feyenoord belt, zal ik erover nadenken'
Sibon: 'Als Feyenoord belt, zal ik erover nadenken' Gerald Sibon (foto, links) staat niet afwijzend tegenover een dienstverband bij Feyenoord. De Rotterdammers zijn driftig op zoek naar bruikbare spitsen die van grote clubs kunnen worden geleend of transfervrij zijn.
Sibon valt in de laatste categorie: SC Heerenveen deelde de bijna 36-jarige spits twee weken geleden mee dat zijn aflopende contract niet wordt verlengd. Of Feyenoord geïnteresseerd is in de aanvaller die in de laatste twaalf wedstrijden voor de Friezen liefst tien keer doel trof is onduidelijk, Sibon zelf gooit de deur naar de Kuip niet bij voorbaat dicht.
"Ik ga er niet vanuit dat het gebeurt, maar áls ze bellen, zal ik erover nadenken," zegt hij in de nieuwe Sportweek. "Praten kan altijd." (SvH)
Ja, eventueel meer inkomsten van de kaartverkoop. En we hebben die straf nog, van een Europees duel waarbij de gele zijde en vak W en Z leeg moeten zijn, toch? Dan heb ik liever dat dat gebeurt bij een wedstrijd waar anders toch bijna niemand zit.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus je speelt liever een voorronde, dan dat ze direct gekwalificeerd worden?
Ajax speelt goed, valt toch niet te ontkennen?
Wat je zegt conflicteert met elkaar. Meer inkomsten bij een wedstrijd waar toch niemand zit.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:51 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ja, eventueel meer inkomsten van de kaartverkoop. En we hebben die straf nog, van een Europees duel waarbij de gele zijde en vak W en Z leeg moeten zijn, toch? Dan heb ik liever dat dat gebeurt bij een wedstrijd waar anders toch bijna niemand zit.
Nee, vandaag winnen en tegen Heerenveen winnen. Twente laten we winnenquote:
Been snapt het.quote:Feyenoord gaat ook tegen Twente vol voor de winst
Hoewel Feyenoord zo goed als zeker is van Europees voetbal, zal de ploeg van Mario Been zich komende zondag tegen FC Twente niet inhouden.
De Tukkers zijn volop in de race om de landstitel, terwijl Feyenoord een week later de bekerfinale speelt en eventueel spelers zou kunnen sparen. We zouden inderdaad spelers met kleine pijntjes rust kunnen gunnen, zegt Been, maar zo ver is het nog lang niet. Als wij woensdag (vandaag) van Sparta winnen zijn we helemaal zeker van Europees voetbal. Dat heb ik ook zo op het bord geschreven, dan hebben we onze doelstelling bereikt.
Maar daarnaast zijn we met AZ verwikkeld in de strijd om de vierde plaats. Je kunt zeggen dat het weinig uitmaakt of je vierde of vijfde wordt, maar ik vind die vierde plek wel belangrijk. Staat toch wat netter op op de ranglijst. Daarom gaan wij ook tegen FC Twente vol voor de winst, omdat wij iedere wedstrijd willen winnen. De oefenmeester wil niks weten van de sentimenten in Rotterdam, waar de supporters liever FC Twente dan ajax landskampioen zien worden. Maar ze willen ook dat wij iedere wedstrijd winnen stelt de trainer, daarom hou ik me bewust niet bezig met dat soort theorieën. Wij als Feyenoord zullen gewoon onze sportieve plicht vervullen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:02 schreef Sinnie het volgende:
Ik krijg er gewoon rillingen van als ik dat bericht lees.
Het is wel duidelijk dat de rivaliteit alleen nog meer leeft onder de eigen supporters. Helaas, we zakken dus niet alleen maar sportief en financieël achteruit.
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:02 schreef Sinnie het volgende:
Het is wel duidelijk dat de rivaliteit alleen nog meer leeft onder de eigen supporters. Helaas, we zakken dus niet alleen maar sportief en financieël achteruit.
Sterker nog, vanavond bij Willem 2 alquote:Op woensdag 14 april 2010 12:34 schreef Sloggi het volgende:
Waar maken jullie je druk om, Ajax verspeelt het kampioenschap toch wel door op de laatste speeldag tegen NEC gelijk te spelen.
Lezen mijn beste.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Had je verwaht dat Been in de media zou aankondigen dat Feyenoord niet naar Twente gaat om zo een reglementaire 3-0 te incasseren ofzo?
Been is gewoon politiek correct, je kunt bijna niets anders zeggen dan dit.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:02 schreef Sinnie het volgende:
quote:Feyenoord en CSKA zien Wanderson scoren
13 april 2010 K
Opnieuw was een delegatie van Feyenoord aanwezig bij GAIS, zo melden Zweedse kranten. Ze bekeken Wanderson do Carmo in de uitwedstrijd tegen Örebro (0-2). Naast Feyenoord zou ook CSKA Moskou met een vertegenwoordiging aanwezig zijn geweest voor de spits. Wanderson tekende voor zijn eerste treffer van het seizoen. Het andere doelpunt kwam uit een assist van de spits. Na vijf duels staat hij nu op een treffer en vier assists.
quote:Been: 'Komst De Leeuw vooralsnog niet aan de orde'
Afgelopen maandag werd bekend dat Michael de Leeuw vanaf volgend seizoen misschien wel bij Feyenoord terecht zou kunnen. De aanvaller van BV Veendam zou al meerdere keren zijn bekeken door de technische leiding van de Rotterdammers en leek een betaalbare kracht voor Feyenoord. De club zelf heeft de deur echter dichtgegooid voor de aanvaller.
Trainer Mario Been is meerdere keren wezen kijken voor de 23-jarige aanvaller van BV Veendam. Hij viel weliswaar op, maar lijkt vooralsnog niet te kunnen rekenen op een transfer naar Rotterdam. “Ik heb De Leeuw een paar keer zien spelen”, aldus Been tegenover AD/Sportwereld. “Een goede speler, maar vooralsnog is zijn komst naar Feyenoord niet aan de orde.”
De Leeuw maakt een opzienbarend goed seizoen door in de Jupiler League. De aanvaller scoort opvallend gemakkelijk voor de club met financiële problemen. Na 34 competitiewedstrijden staat de doelpuntenteller van de 23-jarige spits inmiddels al op 23 doelpunten. Hij heeft nog een contract tot medio 2012, maar bij een faillissement van BV Veendam is hij transfervrij.
quote:Been: 'Leuk om eens een keer niets te zeggen'
Been: 'Leuk om eens een keer niets te zeggen' Feyenoord neemt het woensdagavond in de Kuip op tegen stadsgenoot Sparta. Een dag voor de wedstrijd wilde trainer Mario Been (foto) zijn opstelling nog niet prijsgeven. ‘Ik vind het wel leuk om eens een keer niets te zeggen,’ vertelde hij op de clubsite van de Rotterdammers. ‘We gaan in ieder geval heel aanvallend spelen, want we willen winnen,’ voegde de oefenmeester daar aan toe.
Bij winst is Feyenoord verzekerd van de vijfde plaats en dus Europees voetbal. Om voorrondes voor de Europa League te ontlopen moet Feyenoord vierde worden. ‘Wij moeten daarom onze resterende wedstrijden maar naar één ding kijken en dat is zorgen dat we zo snel mogelijk de letters EC achter onze naam krijgen,’ aldus Been.
Voorrondes
‘Dat was vanaf het begin van het seizoen de doelstelling. Nu we daar dichtbij zijn, moeten we het ook afmaken. Daarbij is het heel belangrijk dat we de vierde plaats vasthouden, zodat we niet al in juli voorrondes voor de Europa League hoeven te spelen.’
De Mos
Sparta zette vorige week trainer Frans Adelaar op straat en stelde Aad de Mos aan als zijn opvolger. Been vindt het moeilijk in te schatten wat het effect van de trainerswissel op Sparta zal zijn. ‘De trainer kan de ballen niet in het doel schoppen. Aad de Mos is qua ervaring de aangewezen man voor Sparta, maar de spelersgroep blijft hetzelfde. Tegen Heracles hebben we gezien dat ze streden voor elke meter, maar wij moeten alleen naar onszelf kijken. Als we Europees voetbal tegen Sparta definitief binnen kunnen slepen, zou dat rust geven.’ (MT)
Ik zou een spandoek maken en om zijn ontslag gaan vragen, als ik jou was.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:03 schreef Sinnie het volgende:
Been en niets zeggen, het zou voor het eerst zijn. Hij heeft wat mij betreft al teveel gezegd
Ik zou er eerder 1 ophangen om te vragen of hij nog die media-training over kan doen.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zou een spandoek maken en om zijn ontslag gaan vragen, als ik jou was.
Wat ben jij een zeikerd zeg, pfff.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:03 schreef Sinnie het volgende:
Been en niets zeggen, het zou voor het eerst zijn. Hij heeft wat mij betreft al teveel gezegd
Kloon.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:19 schreef Happel het volgende:
Jullie twee (Ritmo en zijn kloon) hierboven moeten echt een keer leren lezen of een bril kopen. Leg zelfs in dit topic nog uit wat er aan schort bij Feijenoord.
En Been heeft gewoon gelijk met dat hij wil winnen bij Twente. Het hele seizoen zeggen jullie dat ze altijd moeten spelen om te winnen. Kunnen die joden kampioen worden, moeten we opeens verliezen, omdat ze dan niet kampioen kunnen worden. Treurig, dat zoiets blijkbaar belangrijker is dan het welzijn van de club die je aanhangt.
Nogal nutteloos dit, je kan de uitslag niet van tevoren vaststellen. Gewoon elke wedstrijd pogen te winnen, niks meer niks minder, klaar.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kloon.![]()
En als jij eens las wist je dat ik ook vond dat ze moeten winnen. Maar dan wel winnen, en de andere 2 wedstrijden ook. Niet tegen Twente gelijkspelen en alsnog 5e worden.
HET HEEFT NIKS MET HET WELZIJN TE MAKEN WANT WE SPELEN TOCH EUROPEES, OF WE NOU 4e of 5e WORDEN.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:19 schreef Happel het volgende:
Jullie twee (Ritmo en zijn kloon) hierboven moeten echt een keer leren lezen of een bril kopen. Leg zelfs in dit topic nog uit wat er aan schort bij Feijenoord.
En Been heeft gewoon gelijk met dat hij wil winnen bij Twente. Het hele seizoen zeggen jullie dat ze altijd moeten spelen om te winnen. Kunnen die joden kampioen worden, moeten we opeens verliezen, omdat ze dan niet kampioen kunnen worden. Treurig, dat zoiets blijkbaar belangrijker is dan het welzijn van de club die je aanhangt.
Als Feyenoord vierde eindigt, is de meest gunstige EL-ticket verzekerd. Anders moeten we net zoals NAC tegen Villarreal ofzo, dat wordt een lastig verhaal.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:44 schreef Sinnie het volgende:
[..]
HET HEEFT NIKS MET HET WELZIJN TE MAKEN WANT WE SPELEN TOCH EUROPEES, OF WE NOU 4e of 5e WORDEN.
Jezus christus, over lezen gesproken.
Dat heeft het wel.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:44 schreef Sinnie het volgende:
[..]
HET HEEFT NIKS MET HET WELZIJN TE MAKEN WANT WE SPELEN TOCH EUROPEES, OF WE NOU 4e of 5e WORDEN.
Jezus christus, over lezen gesproken.
Dat heeft het nietquote:
Het grote Feijenoordtopic #530: Bestuur oprotten!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:55 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat heeft het niet
De enige mogelijkheid wanneer wij play-offs moeten spelen is als Ajax 3e wordt en Feyenoord 5e. Dat zie ik niet zo 1,2,3 gebeuren. Dus het maakt geen hol uit, Ajax wordt 2e en of ze nou de beker winnen of niet, wij krijgen die EL-ticket. Klaar.
quote:Op zondag 11 april 2010 23:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kunnen die Bruins en WIjnaldum overigens niet de komende 5 dagen een training op afronden krijgen?
Als hij er tegen twente niet bij is bespaart het iig een hoop gediscussieer of we nou moeten winnen of nietquote:Vlaar valt uit met hamstringblessure [Update]
Ron Vlaar is woensdag met een hamstringblessure al vroeg afgehaakt in de stadsderby. De verdediger van Feyenoord liet zich tegen Sparta na een kwartier wisselen met klachten aan zijn hamstrings.
Het is nog onduidelijk hoe ernstig de blessure van Vlaar is en of hij dus mee kan doen als de Rotterdamse club komend weekend op bezoek gaat bij FC Twente. Mogelijk moet trainer Mario Been het zelfs zonder zijn complete vaste verdedigingscentrum doen. André Bahia, de andere vaste centrumverdediger, pakte namelijk geel en is daardoor geschorst voor de eerstvolgende wedstrijd.
[Update]
De blessure die Ron Vlaar woensdagavond in de stadsderby tegen Sparta opliep lijkt mee te vallen. De verdediger heeft een lichte verrekking van de hamstring opgelopen.
Vlaar moest al in de openingsfase van de stadsderby met een blessure naar de kant. Onderzoek van de medische staf wees uit dat de verdediger een lichte kwetsuur aan de hamstring heeft. De komende dagen moet duidelijk worden of Vlaar zondag kan aantreden in het uitduel met FC Twente.
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zouden ze hebben meegelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |