abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 april 2010 @ 22:54:47 #1
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80208337
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_80208430
Die TT
pi_80208481
Waarom staat Tiendalli trouwens in de OP?
  zondag 11 april 2010 @ 22:57:31 #4
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80208512
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:17 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Waar werden Cissé en Fernandez dan van betaald? Van kassa-bonnetjes? Er is ruimte om te investeren in zekere spelers. Bijvoorbeeld een Pluim vond ik al meer opvallen dan die twee VVV'ers bij elkaar in het hele seizoen. Die halen we dan weer niet, en waarom? Omdat ze er TIJDENS het gesprek achterkomen dat het een rechtspoot is. Het is toch werkelijk waar te gek voor worden dat je zo bezig bent met het scouten van spelers.
Alweer vergeten dat Cissé en Fernandez dankzij Peter Blokland naar Feijenoord konden komen? Die zijn niet uit eigen zak door de club betaald.
quote:
Zoals ik al zei, als je kijkt naar de Vrij dan mag je toch wel zeggen dat die evaluatie kant noch wal raakt. Of leerde hij pas voetballen ná dat Fernandéz gehaald werd? Dacht het niet toch? Hij heeft de verkeerde keuzes gemaakt en juist in deze periode kunnen wij ons dat niet veroorloven.
Wat weet jij nu over de evaluatie? Waaruit blijkt dat De Vrij beter is dan Fernandez? Laatsgenoemde heeft pas vijf wedstrijden kunnen meespelen. Dus hoe kan je dan oordelen over de keuzes van Been?
quote:
Zeggen dat de jeugd opleiding niet goed genoeg zou wezen voor het 1e is klinkklare onzin. De jeugd-spelers van Feyenoord zijn degene die nu de kar trekken en straks voor een duit vertrekken. Veel slechter kunnen we er toch niet meer van spelen.
De huidige jeugdspelers zijn goed genoeg, ja. Of al die andere dat ook zijn moet nog blijken. Gezien het feit ze niet bij het eerste zitten doet anders vermoeden.
quote:
Been speelt altijd 4-3-3 en het kan hem geen reet rotten welke spelers hij ervoor heeft. Bij Nec was het ook altijd 4-3-3. Feit is dat Feyenoord het hele seizoen slecht speelt maar hij het niet eens een keer in zijn kop haalt om spelers op hun positie te zetten en de formatie om te buigen naar 1 die overeenkomt met de spelers-selectie.
Misschien wat vaker naar Feijenoord kijken dan, want toch regelmatig een 4-4-2 gezien dit seizoen. En ook genoeg wedstrijden gezien waar Feijenoord goed speelde.
quote:
En leuk dat je antwoord met een smiley. Qua mening zitten we totaal op een andere golf lengte. Jij bent de school voorbeeld Feyenoorder waar ze het het liefst nog 50.000 wekelijks in het stadion van willen zien. Sorry dat ik wat meer verwacht van me club en vooral de trainer.
Dubbel

Als ik iets niet ben dan is het wel het schoolvoorbeeld supporter. Nogal makkelijk om dat te zeggen, omdat ik het niet eens ben met jouw kritiek.

Feijenoord moet komend seizoen de aanval versterken en zorgen dat de belangrijke spelers blijven. Verder bouwen aan sportief succes en het jaar afsluiten met een positief saldo. Dat is het enige wat nu belangrijk is.
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:27 schreef Ritmo het volgende:
Het is wel jammer dat veel Feyenoorders zo weinig kritisch durven te zijn idd.
Je kan natuurlijk ook elk seizoen weer gaan roepen om de koppen van het bestuur. Goed voor de continuiteit van de club.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 11 april 2010 @ 22:58:29 #5
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80208568
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom staat Tiendalli trouwens in de OP?
Ruud zijn schuld.
Elite
Tegen TTIP
pi_80209027
Goede TT.

Gudde Jacobs
-
  zondag 11 april 2010 @ 23:06:47 #7
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_80209054
Het is al jaren bekend dat Feyenoord uit de poel van transfervrije spelers en jeugdspelers moet vissen, dat er het vorige seizoen nou iemand opstond die twee spelers wilde financieren doet daar niets aan af. Ik snap echt niet dat mensen verbaasd zijn dat Feyenoord twee VVV'ers contracteert, dat had je echt 10 jaar geleden ook al kunnen weten allemaal.

Er is gewoon geen geld, hoe moeilijk kan het zijn? En je kan niet aan blijven vullen met jeugdspelers aangezien er vier of vijf contracten aflopen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 11 april 2010 @ 23:08:22 #8
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80209157
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:06 schreef Ritmo het volgende:
Goede TT.

Gudde Jacobs
Oplossingen, oh alwetende.
Elite
Tegen TTIP
pi_80210008
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:06 schreef TC03 het volgende:
Het is al jaren bekend dat Feyenoord uit de poel van transfervrije spelers en jeugdspelers moet vissen, dat er het vorige seizoen nou iemand opstond die twee spelers wilde financieren doet daar niets aan af. Ik snap echt niet dat mensen verbaasd zijn dat Feyenoord twee VVV'ers contracteert, dat had je echt 10 jaar geleden ook al kunnen weten allemaal.

Er is gewoon geen geld, hoe moeilijk kan het zijn? En je kan niet aan blijven vullen met jeugdspelers aangezien er vier of vijf contracten aflopen.
Dan zal Been ter compensatie toch meer uit de selectie moeten gaan halen dan wat ie nu doet, want de prestaties komend jaar mogen zeker niet omlaag gaan.

Maar goed, ik ga er vanuit dat de VVV'ers vooral opvulling van de selectie zullen zijn, en veel slechter dan Biseswar en Makaay zullen ze het niet doen, terwijl veelal jonge basisspelers allemaal volwassener zijn. Maar toch vind ik het triest om deze spelers zoveel tekort zien komen tegen Ajax.

Kunnen die Bruins en WIjnaldum overigens niet de komende 5 dagen een training op afronden krijgen?
-
  zondag 11 april 2010 @ 23:30:24 #10
53267 TC03
pi_80210293
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dan zal Been ter compensatie toch meer uit de selectie moeten gaan halen dan wat ie nu doet, want de prestaties komend jaar mogen zeker niet omlaag gaan.

Maar goed, ik ga er vanuit dat de VVV'ers vooral opvulling van de selectie zullen zijn, en veel slechter dan Biseswar en Makaay zullen ze het niet doen, terwijl veelal jonge basisspelers allemaal volwassener zijn. Maar toch vind ik het triest om deze spelers zoveel tekort zien komen tegen Ajax.

Kunnen die Bruins en WIjnaldum overigens niet de komende 5 dagen een training op afronden krijgen?
Van wie niet? Houd er gewoon rekening mee dat plaats 4-7 de komende jaren voor ons is.
pi_80210636
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Van wie niet? Houd er gewoon rekening mee dat plaats 4-7 de komende jaren voor ons is.
Niet mee eens, Feyenoord moet voor de komende jaren gewoon voor plek 3-5 gaan, niet lager.
-
  zondag 11 april 2010 @ 23:39:52 #12
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80210706
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Niet mee eens, Feyenoord moet voor de komende jaren gewoon voor plek 3-5 gaan, niet lager.
Mee eens. En dat moet ook gewoon mogelijk zijn, mits Been gewoon de kans krijgt.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 11 april 2010 @ 23:40:45 #13
53267 TC03
pi_80210735
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Moeten ze voor gaan ja, maar als je dat nu al zo stellig beweert weet ik zeker dat je de komende jaren zal blijven zeiken, want het ligt gewoon in de lijn der verwachting dat dat niet structureel gaat lukken. We zijn al jaren niet meer bij de eerste vier geëindigd, en dan zou dat nu ineens structureel moeten gaan lukken, net nu we alleen nog maar transfervrije spelers kunnen halen en we bijna failliet zijn?

Als je constant onrealistische verwachtingen hebt is het logisch dat je blijft zeiken.
pi_80210811
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Mee eens. En dat moet ook gewoon mogelijk zijn, mits Been gewoon de kans krijgt.
Krijgt ie ook wel. Ben zeker wel kritisch op enkele punten over hem, maar al met al is het eindelijk rustig bij de club en worden de minimale doelstellingen behaald.
-
pi_80210876
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

Moeten ze voor gaan ja, maar als je dat nu al zo stellig beweert weet ik zeker dat je de komende jaren zal blijven zeiken, want het ligt gewoon in de lijn der verwachting dat dat niet structureel gaat lukken. We zijn al jaren niet meer bij de eerste vier geëindigd, en dan zou dat nu ineens structureel moeten gaan lukken, net nu we alleen nog maar transfervrije spelers kunnen halen en we bijna failliet zijn?

Als je constant onrealistische verwachtingen hebt is het logisch dat je blijft zeiken.
Het zou nu moeten lukken zoals het dit jaar ook gelukt is: met jeugdspelers en de kennis/kwaliteiten van Been en Beenhakker.
-
  zondag 11 april 2010 @ 23:46:30 #16
53267 TC03
pi_80210989
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het zou nu moeten lukken zoals het dit jaar ook gelukt is: met jeugdspelers en de kennis/kwaliteiten van Been en Beenhakker.
Zou goed kunnen, maar zou ook zomaar niet kunnen. Europees voetbal halen moet iig elk seizoen een doelstelling zijn, maar als je meer gaat verwachten/eisen ben je gewoon niet realistisch. Gewoon hopen op het beste en vertrouwen hebben in Been en Beenhakker, want als zelfs zij er momenteel al niets van kunnen (zoals ik hier en daar alweer mensen hoor praten) zou ik niet weten wie dan wel geschikt is.
pi_80211323
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zou goed kunnen, maar zou ook zomaar niet kunnen. Europees voetbal halen moet iig elk seizoen een doelstelling zijn, maar als je meer gaat verwachten/eisen ben je gewoon niet realistisch. Gewoon hopen op het beste en vertrouwen hebben in Been en Beenhakker, want als zelfs zij er momenteel al niets van kunnen (zoals ik hier en daar alweer mensen hoor praten) zou ik niet weten wie dan wel geschikt is.
Dat vind ik nogal slap, je moet om achteraf te kunnen evalueren wat er goed en mis ging een duidelijke doelstelling opstellen waar je een moeilijke uitdaging in legt.

Feyenoord zal om niet af te zakken volgend seizoen voor de jongere spelers meer een presteer-cultuur moeten worden. Als Wijnaldum vandaag weer zo'n kans mist krijgt ie nu een aai over z'n bol van Been, volgend jaar is hij een van de dragende spelers en is z'n tijd als talent dat vrolijk mag rondhuppelen voorbij.
-
  zondag 11 april 2010 @ 23:59:47 #18
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80211463
Europees voetbal is de perfecte doelstelling. En dan niet via de play-offs.
Elite
Tegen TTIP
pi_80211486
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:59 schreef Happel het volgende:
Europees voetbal is de perfecte doelstelling. En dan niet via de play-offs.
Idd, en dat is de 6e en 7e plek dus wel. Play-offs winnen we toch nooit.
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 april 2010 @ 12:28:23 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_80221137
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_80222629
Prima, als ie als 2e of 3e keeper blijft. Met 3 jonge keepers schiet het ook niet op.
-
pi_80222654
quote:
Uitlatingen Van Praag irriteren Feyenoord

ROTTERDAM - Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, heeft zeer geïrriteerd gereageerd op uitlatingen van Michael van Praag. Dat meldt het AD. De bondsvoorzitter liet zondag weten dat de bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord deze maand niet in in een uit- en thuiswedstrijd wordt beslist 'omdat Feyenoord dat absoluut niet wilde'.

,,De KNVB wilde beide clubs ook in twee duels laten strijden om de beker,'' stelt Van Praag.

Gudde is furieus dat in Zeist met de beschuldigende vinger naar Feyenoord wordt gewezen als de blokkerende factor voor een dubbele eindstrijd. ,,De KNVB heeft ons juist gezegd dat wij onze rug recht moesten houden wat betreft één finale,'' zegt Gudde. ,,Ze kenden ons standpunt en vroegen ons expliciet om voet bij stuk te houden. De KNVB wil ook één finale en moet nu niet naar Feyenoord wijzen.''

Van Praag deed zijn uitlatingen tijdens PSV-Feyenoord bij RTV Rijnmond.

Gudde doet deze week overigens nog een ultieme poging om meer kaarten te bemachtigen voor fans van Feyenoord. Een half lege Kuip op 25 april is ook voor Van Praag een doorn in het oog. En dat heeft veel te maken met het feit dat Nederland bezig is het WK 2018 binnen te halen. ,,Als het aan mij ligt, proberen we daar nog iets aan te doen,'' zegt de bondsvoorzitter. ,,Maar dat is vooral de verantwoordelijkheid van de sectie betaald voetbal.''
-
pi_80224097
GKL terug!
  maandag 12 april 2010 @ 13:50:12 #24
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80224112
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:49 schreef DrDentz het volgende:
GKL terug!
troll.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 12 april 2010 @ 14:55:22 #25
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_80227012
quote:
Tomasson en De Guzman terug bij Feyenoord
12 april 2010

Feyenoord lijkt in de laatste weken van het seizoen te kunnen beschikken over Jon Dahl Tomasson en Jonathan de Guzman. Beide voetballers hervatten maandag, na enige tijd afwezigheid wegens blessures, de groepstraining.

Tomasson kwam eind februari, in de uitwedstrijd tegen FC Groningen, voor het laatst in actie. Sindsdien ontbrak hij met een voetblessure. De Deen heeft nu aangepast schoeisel tot zijn beschikking. Afhankelijk van de reactie op de training van maandag zal besloten worden of Tomasson dinsdag met de complete selectie mee zal trainen.

De Guzman is volledig hersteld van een knieblessure, die hij begin maart opliep tijdens een training. Dani Fernndez, die herstellende is van een knieblessure, maakte het eerste deel van de training maandag met de groep mee. Het afsluitende partijspel liet hij aan zich voorbij gaan.

Feyenoord speelt woensdag in de Eredivisie thuis tegen Sparta. De Kuipbewoners staan momenteel vierde maar voelen de hete adem van AZ in hun nek.
Hopelijk dat Tomasson snel mee kan doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')