Geef mij maar de Chinese manier.quote:Op zondag 11 april 2010 22:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, wij zijn juist een beschaafd land
Dus behalve dat hij de Telegraaf even schoffeert, moet nu ook de V&D het ontgelden vanwege het matige volume van de hutkoffers ...quote:Op zondag 11 april 2010 22:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze paste niet in een hutkoffer van 5 a 600 gulden van de V&D.
ik heb het dus serieus vandaag gedronkenquote:Op zondag 11 april 2010 22:19 schreef PiRANiA het volgende:
ALS JE AMSTEL DRINKT WORD JE EEN PEDO EN MOORDENAAR
is al verjaardquote:
Ze hebben je IPquote:Op zondag 11 april 2010 22:19 schreef Rijpie het volgende:
[..]
ik heb het dus serieus vandaag gedronken![]()
tot over 10 jaar bij peter r de vries
niet met een manquote:
Telegraaf en respectabel in één zin ?quote:Op zondag 11 april 2010 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dus behalve dat hij de Telegraaf even schoffeert, moet nu ook de V&D het ontgelden vanwege het matige volume van de hutkoffers ...
Twee respectabele bedrijven voor het oog van de natie te kakken gezet op tv...
Dat... dit... kan....
Spanning, sensatie en kijkcijfers.quote:Op zondag 11 april 2010 22:20 schreef teamlead het volgende:
wat ik nou niet snap he.. waarom kon dit niet gewoon gereconstrueerd worden? Waarom moesten deze beelden nu perse uitgezonden worden?
Ja, ik denk dat je van 10+ gram wel een weekje door mee kunt halenquote:Op zondag 11 april 2010 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, dan geloof ik het niet eigenlijk. Beetje opscheppen dus.
Ja, maar dan moeten ze dat ook zeggen en niet alsof de waarheid boven alles moet prevaleren en dit een groter doel dient.quote:
Kunnen ze het beter promotenquote:Op zondag 11 april 2010 22:20 schreef teamlead het volgende:
wat ik nou niet snap he.. waarom kon dit niet gewoon gereconstrueerd worden? Waarom moesten deze beelden nu perse uitgezonden worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |