Het is SBS. KIJKCIJFERS ZEG IK JE!!!!!quote:Op zondag 11 april 2010 22:16 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me af wat nou precies het belang van uitzenden van deze rommel isHet is gewoon een gestoorde gek...
Dat en enkel dat...quote:Op zondag 11 april 2010 22:16 schreef henrydg het volgende:
[..]
Het is SBS. KIJKCIJFERS ZEG IK JE!!!!!
Zodat wij morgen hierover kunnen praten bij de waterkoelerquote:Op zondag 11 april 2010 22:16 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me af wat nou precies het belang van uitzenden van deze rommel isHet is gewoon een gestoorde gek...
Ik snap het ook niet helemaal, hij zit al levenslang vast en het lijkt me niet echt leuk voor de nabestaanden om dit allemaal te horen (en dat is nog een understatement).quote:Op zondag 11 april 2010 22:16 schreef Adelante het volgende:
Ik wilde het net zeggen. Hij zit er gewoon net zo hard om te lachen.quote:Op zondag 11 april 2010 22:16 schreef Maraca het volgende:
Serieus.. vind die andere vent net zo ziek dat hij hierom kan lachen
die kerel moet toch die rol spelenquote:Op zondag 11 april 2010 22:16 schreef Maraca het volgende:
Tja die hebben aan de ene kant nu een duidelijk antwoord dus tasten ze niet meer in het duister... en aan de andere kant zullen ze er bijna niet naar kunnen kijken. (Lijkt me zo)quote:
De kijker bedienen?quote:Op zondag 11 april 2010 22:16 schreef Adelante het volgende:
Moeten we het zelfde doen als deze zieke gasten?quote:Op zondag 11 april 2010 22:16 schreef 9x19 het volgende:
Wat zijn we ook een ziek land dat we dit soort mensen laten leven.
dat dus hequote:Op zondag 11 april 2010 22:16 schreef Maraca het volgende:
Ja, daar ga je dood aan als je dat zou doenquote:Op zondag 11 april 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
Is dat veel 13 gram per dag? Ik heb geen idee eigenlijk.
Ongelofelijk veel. 1 gram zouden wij al compleet strak van staanquote:Op zondag 11 april 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
Ik denk het wel, anders loopt hij er niet mee te patsenquote:Op zondag 11 april 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
Nee, we moeten die zieke gasten een nekschot geven.quote:Op zondag 11 april 2010 22:17 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Moeten we het zelfde doen als deze zieke gasten?
Ik denk ( ik hoop ) dat dat geacteerd is om koos een vertrouwelijk gevoel te geven.quote:Op zondag 11 april 2010 22:16 schreef Maraca het volgende:
Nee, wij zijn juist een beschaafd landquote:Op zondag 11 april 2010 22:16 schreef 9x19 het volgende:
Wat zijn we ook een ziek land dat we dit soort mensen laten leven.
Oh, dan geloof ik het niet eigenlijk. Beetje opscheppen dus.quote:Op zondag 11 april 2010 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ongelofelijk veel. 1 gram zouden wij al compleet strak van staan
Tja, kan me voorstellen dat je dat als ouders niet wil zien, maar er zullen genoeg mensen zijn die het wel willen zien.quote:
Dat mag ik ook hopenquote:Op zondag 11 april 2010 22:18 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik denk ( ik hoop ) dat dat geacteerd is om koos een vertrouwelijk gevoel te geven.
Euh.. jaquote:Op zondag 11 april 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
ja dat is zo, maar tochquote:Op zondag 11 april 2010 22:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als hij daar met een strak gezicht gaat zitten zegt die pedo ook niets meer.
Of zeggen dat hij een cam heeftquote:Op zondag 11 april 2010 22:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
dat kan dus niet, en juist daarom vind ik het wat saai en overbodig deze uitzending
Geef mij maar de Chinese manier.quote:Op zondag 11 april 2010 22:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, wij zijn juist een beschaafd land
Dus behalve dat hij de Telegraaf even schoffeert, moet nu ook de V&D het ontgelden vanwege het matige volume van de hutkoffers ...quote:Op zondag 11 april 2010 22:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze paste niet in een hutkoffer van 5 a 600 gulden van de V&D.
ik heb het dus serieus vandaag gedronkenquote:Op zondag 11 april 2010 22:19 schreef PiRANiA het volgende:
ALS JE AMSTEL DRINKT WORD JE EEN PEDO EN MOORDENAAR
is al verjaardquote:
Ze hebben je IPquote:Op zondag 11 april 2010 22:19 schreef Rijpie het volgende:
[..]
ik heb het dus serieus vandaag gedronken![]()
tot over 10 jaar bij peter r de vries
niet met een manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |