quote:
Volgens mij issie te laag daarvoor?quote:
Mijn antwoorden via PM zijn ook onbevredigend geweest blijkbaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:30 schreef Leonietje83 het volgende:
Hallo beste Ikea-medewerkers of Ikea-gebruikers!
Vanmiddag heb ik Ikea gebeld met twee vragen maar kreeg zeer onbevredigende antwoorden.
Graag zou ik antwoord krijgen op onderstaande vragen, naar aanleiding van mijn keuken-bouwen.
(Zie mijn topic)
De bedekkingspanelen voor boven de oven en bovenin het aanrecht-kastje zijn voorgeboord maar ik kan niets vinden waarmee ik ze ook daadwerkelijk aan het kastje kan monteren. (L-beugeltje, schroefjes?)
Moet je die bij de bouwmarkt gaan kopen? (En waarom zijn ze dan voorgeboord? Heel kleine kans dat je iets vindt met precies de juiste afstanden toch?)
Daarnaast heb ik een probleem met de vaatwasser, daar past echt geen plint van 21 cm onder, en hij zit nu zeker 12 cm onder de plaats waar het aanrechtblad gaat komen. Hij moet dus op een verhoging...
Ik had verwacht dat er wel een plaat met stel-poten meegeleverd zou zijn, anders had ik die van de oude keuken niet weggedaan... Moet ik zo'n plaat nu zelf gaan fabriceren of heeft Ikea wél een oplossing voor dit (lijkt me toch veel voorkomende) probleem?
Ik hoor het graag! Alvast bedankt!
Die had ik nog niet gelezen toen ik dit postte!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:59 schreef Bartjebart het volgende: Mijn antwoorden via PM zijn ook onbevredigend geweest blijkbaar![]()
Het is een 60x13 voor bovenaan in het aanrechtkastje. Morgen langs de bouwmarkt dus. Wel heel raar dat daar niet iets voor bijgeleverd zit, het is wel zo bedoeld. (Staat op paklijst bij aanrechtkastje en past ook)quote:Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dacht dat je de PERFEKT panelen bedoelde. Wanneer je een ladefront (60x13 of 80x13) wilt vast maken dan moet je daarvoor stoelhoekjes kopen bij de bouwmarkt. Normaal gesproken worden er bij de panelen van 9,4cm driehoekige kunststof 'houders' meegeleverd, deze klem je aan 2 metalen pinnen die je in de kast drukt.
Het WAT?!?! Je wilt toch niet zeggen dat er een handleiding is voor de hele keuken he? Nu ik bijna klaar ben...quote:Wat staat er in het 'zo-bouw-je-het-op-boekje' beschreven?
Waarom heeft die MUTS die ons in de winkel geholpen heeft dat niet gezegd? Wel zeggen dat de koelkast ergens niet kan (waar hij wel kan) en dit detail maar even vergeten? GRRRRquote:Wat betreft je vaatwasser heeft IKEA normaliter 1 alternatief; de RENLIG DWTI60. Dit is de enige vaatwasser die op 21cm af te stellen is. Mocht je de andere vaatwasser (gekozen) hebben, dan moet je deze inderdaad op een verhoging zetten.
(er zitten trouwens wel stelpoten onder je vaatwasser, hoe je deze kunt verhogen staat beschreven in 1 van de boekjes die je bij je vaatwasser hebt gekregen)
Ik ga het eens proberen met de kleinste, die was maar iets van 10 euro meen ik en dat kan ik wel even testen. Vind ze namelijk wel leuk. En Ikea zit hier minimaal 100 km rijden vandaan, dus dat kost me een halve dag die ik beter kan besteden aan het ophangen van die rolgordijnen ipv ze om te ruilen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:29 schreef Syytön het volgende:
IKEA raadt af om ze smaller te maken (neem aan dat je dat bedoelt?) maar ik heb het gedaan en ging prima hoor. Gewoon heel netjes met een scherpe schaar knippen. Sterker nog, volgens mij stond zelfs in de instructies hoe je het moest doen. De bewoner na mij heeft ze laten hangen, dus die zal er ook wel tevreden over zijn.![]()
Zou het gewoon proberen met een van je rolgordijnen, met de goedkoopste.
niet echtquote:
Er is een periode dat artikelen "uitgaand" zijn; er komt geen voorraad meer binnen maar de huidige voorraad kan gewoon nog worden verkocht. Of dat met of zonder korting gaat (en dus extra hard of normaal) dat verschilt per winkel. Online is dat niet na te gaan helaas.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef Lolaatje het volgende:
Ik wilde zaterdag nog een paar Iris vouwgordijnen halen, maar ik neem aan dat deze ook uit het assortiment zijn gezien ze niet meer op de site staan.
Bestaat er een kans dat ze nog in de winkel zijn te vinden of wordt iets direct uit de winkels gehaald als het uit de collectie is?
Met de FIXA 2D gereedschapsset of een willekeurige metaalpons kun je een gat maken in de spoelbak. IKEA keukenkranen hebben een uitsparing van 35mm nodig. Of jouw kraan daarop past weet ik niet. Ziet er nogal oud uit. Kun je niet beter voor een tientje de LAGAN kraan kopen, of voor 25 euro de SUNDSVIK o.i.d.?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:11 schreef Leonietje83 het volgende:
HELP! Hoe maak ik een gat in het achterstuk van de Boholmen wasbak voor de kraan?!?!
En hoe krijg ik dan deze kraan er op?
HELP!
En bedoel je dan dat je van die wanden wilt overnemen?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:24 schreef LadyDanae het volgende:
Weet iemand hoe ze die wandjes maken in die "ik woon op 50m2" woonideeën? Ik woon op 50m2 maar dan zonder binnenmuren..Doen ze die dingen ook wel 's weg misschien?
Hoi! Lekker gegeten?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:13 schreef P.F het volgende:
Ik heb hem toch maar niet genomen, heb een schilderijlijst genomen
[ afbeelding ]
Is dat niet gewoon een kwestie van met wat latjes het raamwerk van de wand maken, mdf panelen er tegen aan en schilderen of behangen?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:24 schreef LadyDanae het volgende:
Weet iemand hoe ze die wandjes maken in die "ik woon op 50m2" woonideeën? Ik woon op 50m2 maar dan zonder binnenmuren..Doen ze die dingen ook wel 's weg misschien?
De stoffen versie van KRAMFORS is inderdaad helemaal uit het assortiment...quote:Op zondag 30 mei 2010 23:37 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb een Ikea vraag.
Is de Kramfors stoffe serie er nou helemaal uit?
Aangezien hij niet meer op de site staat.
(want in het boek van 2010 staat 'ie nog wel)
met marktplaats wat in de gaten houden lukt het denk ik wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Jammer, ik heb de grote 3-zits incl. hocker en wilde graag van m'n 3-zits naar een hoek versie.
Maar dat kan dus niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |