abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 15:50:22 #51
155227 crew  Guppy
dus
pi_80636657
Ja, en ik hoef dus geen hele kast meer Maar ik houd marktplaats inderdaad in de gaten, evenals de lokale kringloopwinkels
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:06:30 #52
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_80637134
Ik heb gisteren die nieuwe bank gezien en vond hem best leuk.

Misschien dat de bank bij de rest van de inrichting past als ik met m'n verbouwing klaar ben.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueņos" Alfredo Di Stefano
pi_80654237
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:51 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik heb nog een tip voor je:
http://link.marktplaats.nl/326004534
http://link.marktplaats.nl/339219128

Je moet er misschien ver voor rijden, maar het lijkt mij je laatste kans
Hey, dank je! Gek dat ik er overheen gekeken had. Een advertentie zit zelfs in Zeist en dat is waar ik werk (en die heeft ook beide nachtkastjes i.p.v. 1!), helemaal te gek. Meteen een bod geplaatst.

Ik had allemaal al zitten speuren op internet maar daar kwam ik alleen de kastjes tegen waarvan ze dat stuk extra plankgedeelte afgezaagd hadden. Wie doet nou zoiets?

pi_80668483
Hmmm. Was ik in de Ikea en zag daar een tuinbank en ook een tuinbankje zonder rugleuning genaamd Kvarnö (oid), maar kon het niet meesjouwen. Dus ik kijk nu thuis even op de website, maar zie werkelijk nergens de Kvarnö. Is dat slechts een kleine collectie, of staat het nog niet op de website? Of kijk ik misschien ergens gruwelijk overheen?
pi_80668722
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 15:26 schreef Sodium het volgende:
Hmmm. Was ik in de Ikea en zag daar een tuinbank en ook een tuinbankje zonder rugleuning genaamd Kvarnö (oid), maar kon het niet meesjouwen. Dus ik kijk nu thuis even op de website, maar zie werkelijk nergens de Kvarnö. Is dat slechts een kleine collectie, of staat het nog niet op de website? Of kijk ik misschien ergens gruwelijk overheen?
Bedoel je deze?

Deze serie zit dit jaar eigenlijk helemaal niet in het zomerassortiment van IKEA. Wanneer een vestiging dit nog verkoopt is dit waarschijnlijk een restantvoorraad van vorig jaar. Vandaar dat je dit niet op internet terug kunt vinden...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_80670538
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 15:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bedoel je deze?
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Deze serie zit dit jaar eigenlijk helemaal niet in het zomerassortiment van IKEA. Wanneer een vestiging dit nog verkoopt is dit waarschijnlijk een restantvoorraad van vorig jaar. Vandaar dat je dit niet op internet terug kunt vinden...
Ja! Kijk, echt lekker zitten is natuurlijk anders, maar het staat wel decoratief. Dan moet ik dus een beetje vaart maken, mijn buitenruimte opmeten en snel eens terug... Dank voor je info!

Overigens is de Väderö ook heel erg leuk (maar voor mij net een slag te groot, waarschijnlijk):

[ Bericht 6% gewijzigd door Sodium op 24-04-2010 17:14:37 ]
pi_80671766
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:09 schreef Sodium het volgende:

[..]

Ja! Kijk, echt lekker zitten is natuurlijk anders, maar het staat wel decoratief. Dan moet ik dus een beetje vaart maken, mijn buitenruimte opmeten en snel eens terug... Dank voor je info!

Overigens is de Väderö ook heel erg leuk (maar voor mij net een slag te groot, waarschijnlijk):

[ afbeelding ]
Is die bank niet heul klein? Volgens mij nog geen 120cm breed...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_80675298
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Is die bank niet heul klein? Volgens mij nog geen 120cm breed...
Klopt, 1.14m geloof ik. En die andere twee zijn nķg kleiner (1 meter, geloof ik). Dus ja, ze zijn allemaal heel erg klein. Maar ik heb zo weinig aan een bank die niet past...
pi_80677328
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:07 schreef Sodium het volgende:

[..]

Klopt, 1.14m geloof ik. En die andere twee zijn nķg kleiner (1 meter, geloof ik). Dus ja, ze zijn allemaal heel erg klein. Maar ik heb zo weinig aan een bank die niet past...
Ow sorry ik dacht dat KVARNO veel groter was...
pi_80679563
Wie van de Ikea mensen weet hoe het zit met de muziek die in de winkels wordt gedraaid?? Ik woon in Zweden en ELKE keer (en dat is best vaak) als ik de IKEA binnenloop wordt er Nederlandstalige muziek gedraaid. Paul de Leeuw, Stef Bos, Van dik hout, Rowen Heze. Heb het allemaal gehoord. In Zweden dus.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_80680272
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wie van de Ikea mensen weet hoe het zit met de muziek die in de winkels wordt gedraaid?? Ik woon in Zweden en ELKE keer (en dat is best vaak) als ik de IKEA binnenloop wordt er Nederlandstalige muziek gedraaid. Paul de Leeuw, Stef Bos, Van dik hout, Rowen Heze. Heb het allemaal gehoord. In Zweden dus.

Grappig

Volgens mij wordt dat "lokaal" aangestuurd. We hebben in Nederland namelijk ook sinterklaas liedjes en pas na 5 december kerstliedjes. Ik hoor bij ons ook nooit Zweedstalige liedjes of zo.
Volgens mij heb ik ook nog nooit Nederlandstalige liedjes voorbij horen komen...
pi_80687061
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow sorry ik dacht dat KVARNO veel groter was...
Maakt niet uit

Grappig verhaal trouwens dat van de Ikea Zweden. Zit er niet toevallig een Nederlandse manager op die locatie?
pi_80712560
Dag mensen,

Even een vraagje, word op dit punt niet wijs uit de Ikea-site en hier zit vast wel iemand die dit weet. Ik heb de Besta "bank" als tv meubel en ik wil eigenijk iets van deurtjes ervoor, zodat ik niet tegen mijn dvd's aan zit te kijken. Zijn daar deuren voor? En zit ik dan goed met de Vara-deuren en hoe gaan die open (hoeft niet te schuiven), naar boven? En vallen die over de rand of er in? Want de maat van de "bank" is 49 x 120 maar die deuren zie ik telkens van 38 x 60...

Bedankt alvast...
pi_80712890
quote:
Op zondag 25 april 2010 08:50 schreef Sodium het volgende:

[..]

Maakt niet uit

Grappig verhaal trouwens dat van de Ikea Zweden. Zit er niet toevallig een Nederlandse manager op die locatie?
Zal eens speuren...vandaag weer Ruth Jacott, Vrede
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_80713729
Om welke IKEA gaat het eigenlijk?
pi_80714793
Zeg, zijn niet alleen de VEGBY deurtjes van de BESTA uit 't assortiment maar nu ook de BYOM deurtjes voor de BILLY? Daar ben ik, of liever gezegd mijn ouders, niet zo blij mee!

Is er een IKEA medewerker die voor mij zou kunnen nakijken of deze nog wel als restvoorraad te koop zijn in Groningen (of Barendrecht, Delft of Utrecht, daar woon ik zelf bij in de buurt)? Dan bedoel ik de dichte BYOM 40x98 (wit) en de halve vitrinedeur BYOM 40x98 (ook wit). Deze combi zeg maar:

Ik heb wel gezien dat ze nu iets nieuws hebben wat erop lijkt:

maar mijn ouders hebben een kastenwand met in totaal 20 deurtjes (10 dichte onder en 10 vitrine boven) waarbij ze de helft al dicht hebben, als die BYOM deurtjes inderdaad niet meer te krijgen zijn dan wordt het heel hard zoeken op Marktplaats want die BILLY OLSBO zoals hierboven staat natuurlijk niet als je de helft met losse deurtjes hebt.

En tja, de BILLY is op zich niet zo heel erg duur, maar als je een hele wand vol hebt met bovenkastjes en alles deurtjes dan is 't toch aardig prijzig in één keer vandaar dat mijn ouders dachten hun BILLY/BYOM aankopen te kunnen spreiden. Maar ja, als de deurtjes er dan vervolgens uit gaan.

Als iemand de mogelijkheid heeft om te kijken: mijn dank is groot! Anders moet ik zelf binnenkort weer even richting IKEA om 't na te vragen want om 't via Marktplaats bij elkaar te gaan sprokkelen is ook weer zo'n drama.
  maandag 26 april 2010 @ 14:11:19 #67
21746 Budah
He who is awake
pi_80727015
Ik wil binnenkort nieuwe boxsprings/matrasbodems halen en mijn oog is gevallen op de Sultan lijn.

Ik zit te kijken naar de Sultan Aukra en de Sultan Atna.

Er zit een prijsverschil in van 10 euro. Ik snap het verdere verschil niet tussen deze modellen. Ook als ik de vergelijk optie op de site gebruik zie ik geen verschillen. Wie kan me meer vertellen over de verschillen
product of a hippy/rocker upbringing
pi_80738502
Iemand van de medewerkers een idee wanneer de Spoling kinderstoel weer leverbaar is? Had hem graag meegenomen op vakantie.
Zu hause ist alles besser
  maandag 26 april 2010 @ 21:26:59 #69
3185 Adelante
To let it go now
pi_80742944

Leuke FAMILY actie met Koninginnedag en eerste week meivakantie.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_80743288
Alleen in Utrecht
pi_80744175
Nee waarschijnlijk hebben ze gewoon de voorkeursvestigingen gebruikt die klanten aangeven wanneer ze zich aanmelden voor IKEA Family...
pi_80745378
Ah ok, ik heb vakantie van ikea dus dan krijg je meteen niets meer mee
pi_80746608
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:52 schreef Bartjebart het volgende:
Nee waarschijnlijk hebben ze gewoon de voorkeursvestigingen gebruikt die klanten aangeven wanneer ze zich aanmelden voor IKEA Family...
Laatst was er ook een actie die alleen gold in Ikea Heerlen volgens mij. Als je het Family magazine ging ophalen kreeg je een cadeaupas t.w.v. 5 euro.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 26 april 2010 @ 22:41:04 #74
3185 Adelante
To let it go now
pi_80746766
Op zich wel een leuke aanbieding, je koopt iets van minstens 40 euro en krijgt direct 15 euro korting. Dan kan ik ook nog wel wat gebruiken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_80747248
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:38 schreef Cyan het volgende:

[..]

Laatst was er ook een actie die alleen gold in Ikea Heerlen volgens mij. Als je het Family magazine ging ophalen kreeg je een cadeaupas t.w.v. 5 euro.
Ja klopt, maar dat heeft meer te maken het "type" vestiging. Heerlen is een soort Delft2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')