Hey, dank je! Gek dat ik er overheen gekeken had. Een advertentie zit zelfs in Zeist en dat is waar ik werk (en die heeft ook beide nachtkastjes i.p.v. 1!), helemaal te gek. Meteen een bod geplaatst.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb nog een tip voor je:
http://link.marktplaats.nl/326004534
http://link.marktplaats.nl/339219128
Je moet er misschien ver voor rijden, maar het lijkt mij je laatste kans
Bedoel je deze?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:26 schreef Sodium het volgende:
Hmmm. Was ik in de Ikea en zag daar een tuinbank en ook een tuinbankje zonder rugleuning genaamd Kvarnö (oid), maar kon het niet meesjouwen. Dus ik kijk nu thuis even op de website, maar zie werkelijk nergens de Kvarnö. Is dat slechts een kleine collectie, of staat het nog niet op de website? Of kijk ik misschien ergens gruwelijk overheen?
Ja! Kijk, echt lekker zitten is natuurlijk anders, maar het staat wel decoratief. Dan moet ik dus een beetje vaart maken, mijn buitenruimte opmeten en snel eens terug... Dank voor je info!quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze serie zit dit jaar eigenlijk helemaal niet in het zomerassortiment van IKEA. Wanneer een vestiging dit nog verkoopt is dit waarschijnlijk een restantvoorraad van vorig jaar. Vandaar dat je dit niet op internet terug kunt vinden...
Is die bank niet heul klein? Volgens mij nog geen 120cm breed...quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:09 schreef Sodium het volgende:
[..]
Ja! Kijk, echt lekker zitten is natuurlijk anders, maar het staat wel decoratief. Dan moet ik dus een beetje vaart maken, mijn buitenruimte opmeten en snel eens terug... Dank voor je info!
Overigens is de Väderö ook heel erg leuk (maar voor mij net een slag te groot, waarschijnlijk):
[ afbeelding ]
Klopt, 1.14m geloof ik. En die andere twee zijn nķg kleiner (1 meter, geloof ik). Dus ja, ze zijn allemaal heel erg klein. Maar ik heb zo weinig aan een bank die niet past...quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is die bank niet heul klein? Volgens mij nog geen 120cm breed...
Ow sorryquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:07 schreef Sodium het volgende:
[..]
Klopt, 1.14m geloof ik. En die andere twee zijn nķg kleiner (1 meter, geloof ik). Dus ja, ze zijn allemaal heel erg klein. Maar ik heb zo weinig aan een bank die niet past...
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wie van de Ikea mensen weet hoe het zit met de muziek die in de winkels wordt gedraaid?? Ik woon in Zweden en ELKE keer (en dat is best vaak) als ik de IKEA binnenloop wordt er Nederlandstalige muziek gedraaid. Paul de Leeuw, Stef Bos, Van dik hout, Rowen Heze. Heb het allemaal gehoord. In Zweden dus.
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow sorryik dacht dat KVARNO veel groter was...
Zal eens speuren...vandaag weer Ruth Jacott, Vredequote:Op zondag 25 april 2010 08:50 schreef Sodium het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Grappig verhaal trouwens dat van de Ikea Zweden. Zit er niet toevallig een Nederlandse manager op die locatie?
Laatst was er ook een actie die alleen gold in Ikea Heerlen volgens mij. Als je het Family magazine ging ophalen kreeg je een cadeaupas t.w.v. 5 euro.quote:Op maandag 26 april 2010 21:52 schreef Bartjebart het volgende:
Nee waarschijnlijk hebben ze gewoon de voorkeursvestigingen gebruikt die klanten aangeven wanneer ze zich aanmelden voor IKEA Family...
Ja klopt, maar dat heeft meer te maken het "type" vestiging. Heerlen is een soort Delft2quote:Op maandag 26 april 2010 22:38 schreef Cyan het volgende:
[..]
Laatst was er ook een actie die alleen gold in Ikea Heerlen volgens mij. Als je het Family magazine ging ophalen kreeg je een cadeaupas t.w.v. 5 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |