Schudden slechts?quote:Op zondag 11 april 2010 21:13 schreef HMistress het volgende:Oeh gaaf. Lekker dicht bij ook.
Mag ik mee als model? Zal gelijk die vent van mij even wakkerschudden, die ligt te maffen op de bank.
Je gelooft het niet, maar ik kan soms ook lief voor hem zijnquote:
Jij mag altijd meequote:Op zondag 11 april 2010 21:13 schreef HMistress het volgende:Oeh gaaf. Lekker dicht bij ook.
Mag ik mee als model? Zal gelijk die vent van mij even wakkerschudden, die ligt te maffen op de bank.
Val dan ook niet in slaap na het etenquote:Op zondag 11 april 2010 21:18 schreef HMaster-II het volgende:
![]()
Wakker gemaakt om hier te posten.
![]()
Lijkt mij tof als FOTograaf er bij te zijn![]()
@ RonnieVniet mijn dinnie aanzetten tot zinvol geweld
Omdat beter bereikbaar (ook met OV), en geen verwarring met de 8 mei meet.quote:
Was jij niet diegene die sowieso met de eerste locatie kwam?quote:Op zondag 11 april 2010 21:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Omdat beter bereikbaar (ook met OV), en geen verwarring met de 8 mei meet.
Nee, dat was PdH.quote:Op zondag 11 april 2010 21:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die sowieso met de eerste locatie kwam?
Maar goed ik kom toch niet dus mij maakt het weinig uit
Stevige paal daarom.quote:Op zondag 11 april 2010 21:24 schreef RonaldV het volgende:
Een niet nader te noemen model op dezelfde zandafgraving
(om te laten zien dat het niet alleen maar zand is daar...)
[ afbeelding ]
Absolute bullshit natuurlijkquote:Op zondag 11 april 2010 21:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Omdat beter bereikbaar (ook met OV), en geen verwarring met de 8 mei meet.
Jezus man, doe niet zo op je pik getrapt. Er is een meet gepland op een datum dat ik niet kan, dus ik meld me af. Paula stelt een meet op een andere lokatie voor, die praktisch aan een doorgaande weg ligt, EN een station in de buurt heeft, EN op een dag is die me wel schikt. Jij kunt die dag niet eens. Wat is je probleem?quote:Op zondag 11 april 2010 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Absolute bullshit natuurlijkDe OVP is uitstekend te bereiken. Alleen met het OV niet. En daar waren oplossingen voorhanden. Geen argument dus. En als jullie er problemen mee hadden, dan had je dat wel eens wat eerder mogen aandragen. Ik heb niemand horen protesteren toen ik met het voorstel kwam.
Beetje jammer dit.
Joh...ik wist niet eens dat je op de andere meet zou komen. Heb ik daar een aanmelding gemist? Ik zou hier bijna het idee krijgen dat mensen de andere meet hebben gesaboteerd om dit te kunnen doen en volgens mij zijn er meerdere die dat idee hebben.quote:Op zondag 11 april 2010 22:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jezus man, doe niet zo op je pik getrapt. Er is een meet gepland op een datum dat ik niet kan, dus ik meld me af. Paula stelt een meet op een andere lokatie voor, die praktisch aan een doorgaande weg ligt, EN een station in de buurt heeft, EN op een dag is die me wel schikt. Jij kunt die dag niet eens. Wat is je probleem?
Ik ben wel een beetje klaar met deze onzin.
mijn naam kan in een topic als dit niet ontbrekenquote:Op zondag 11 april 2010 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
Ik denk dat 't verstandig is als ik dit ook maar even ga TVP'en.
Even bijlezen waar dit ineens vandaan komt.
Wist ik het maar... Ik weet alleen maar dat mijn zin om überhaupt nog aan welke meet dan ook mee te doen op dit moment zo rond het nul-graden niveau bivakkeert, en dat komt niet alleen maar door de beide meeting-topics.quote:Op maandag 19 april 2010 20:00 schreef HMistress het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom dit zo kinderachtig moet allemaal?![]()
Meis neem één ding van mij aan: het ligt NIET aan jou!!!! *knuffelt Puala*quote:
hmm zal ik dan toch komen?quote:Op maandag 19 april 2010 21:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wist ik het maar... Ik weet alleen maar dat mijn zin om überhaupt nog aan welke meet dan ook mee te doen op dit moment zo rond het nul-graden niveau bivakkeert, en dat komt niet alleen maar door de beide meeting-topics.
.................. Ik ben er als "de saboteur" gewoon niet bij. Niet op 2 mei, en niet op 8 mei.
gezelligheids meets mogen niet, dus sorry, kan bij nader inzien niet komen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Hoe meer zielen hoe meer vreugde
Het weekeind er op gaat volgens mij nog steeds gewoon door op de Oostvaardersplassen hoor!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:41 schreef Marco001 het volgende:
hmm, jammer dat het verplaatst is.. Het is mij nu iets te ver rijden. (ik schat zo'n 45 minuten tot een uur meer om er te komen) dus ik zal mijn aanmelding helaas gaan cancellen. Jammer, want het had mij heel leuk geleken een keer de mede-FOTters(?) te ontmoeten.
Maargoed, de 2e kan ik sowieso niet, dan moet ik werken. Voor het weekend erop had ik al een verlofbrief ingevuld, maar die kan ik dus ook weer laten cancellen..
mjah, maar als iedereen naar deze meet gaat, dan heeft die andere meet weinig zin weet ik uit ervaring(meetings van het Porsche-forum)quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het weekeind er op gaat volgens mij nog steeds gewoon door op de Oostvaardersplassen hoor!
Kijk maar even in dat topic.
Fotografen & Modellen-meet: 8 mei - Oostvaardersplassen #2
HMaster-II en HMistress om 12 of 13 uurquote:Op maandag 26 april 2010 13:14 schreef Puala het volgende:
* Puala schopt topic omhoog
Wie komt er definitief? en hoe laat? 12 uur? 1 uur?
Als jij nou ook gaat zijn ze met z'n zessen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |