quote:Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef Spoortie het volgende:
Ik had 't al eerder over of ik 't aan een vriendin van me moest vertellen, maar ik ben haar ondertussen nog niet tegengekomen en op MSN blijft 't eigenlijk maar terugkomen dat ik af en toe 'een beetje raar' doe..
Moet ik 't nu maar gewoon op MSN vertellen of wachten tot ik haar weer zie..?
Pas weer een vriendschap kwijtgeraakt, omdat ik gevoelens kreeg. Nu moet ik tijdelijk harder werken voor hetzelfde geluk. It’s all in the gamequote:Op zondag 11 april 2010 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je zo negatief blijft zal je altijd vrijgezel blijven.
Dat is erg gelukkig en je van harte gegund.quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Deze passende baan draagt zeker veel bij aan mijn geluksbeleving.
Impliciet merkte ik inderdaad een sterke behoefte bij je. Ik hoop ook voor je dat je een goede en leuke vrouw zal vinden. Net zo goed als die baan, die je zo'n 8 later toch hebt gevonden. Dankzij dat je bleef volharden en zelfs je studie op peil bleef houden is dat toch gelukt. Dat is knap, want wie houdt dat 8 jaar vol.....quote:Maar ik zou ook nog een partner willen.
Hhmm, dat hoeft niet perse hoor. Echte vriendschap staat of valt niet met een goed baan. Echte liefde is onvoorwaardelijk. Jij bent zonder baan niet minder dan een ander. Natuurlijk heb je meer kans op een partner als je een dik betaalde baan hebt. Maar nogmaals =- als echte liefde speelt - dan zou die baan niet moeten meetellen. Tenminste dat is mijn mening.quote:Die baan is daarvoor een noodzaak (welke vrouw wil er nu een man met een Wajong).
Alleen is maar eenzaam. Maar pas op: het gras bij een ander is altijd groener. Ook alleen zijn heeft grote voordelen. Je moet het denk ik niet doen om ene beter status, maar omdat je om elkaar geeft....quote:Alleen is maar alleen, en samen sta je toch weer wat beter in de maatschappij.
Mooi, ik hoop dat het voor jou ook eens gaat gebeuren.quote:Meerdere jongeren in de kerk gaan trouwen.
Wat jammer. Maar lijkt je een reisgezelschap niets? Met vrijgezellen? Zo vinden mensen ook vaak een partnerquote:Ik heb nu ook niemand om mee op vliegreis te gaan.
Serieus, je hebt helemaal gelijk en ik begrijp je dondersgoed.. Maar nogmaals,quote:Op zondag 11 april 2010 20:46 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Dit is eerder realistisch dan negatief. Financieel is het ook veel aantrekkelijker, alleenstaanden zijn relatief duurder uit. Ik heb nog nooit een vriendin gehad. Nu is Nederland wel het land met de meeste vrijgezellen. Vooral vrouwen die geen man willen.
Ik had antwoord gegevenquote:Op zondag 11 april 2010 21:00 schreef Spoortie het volgende:
Dan de vraag ook nog maar een keer in 't nieuwe topic:
[..]
Kijk dit klinkt al stuk positieverquote:Op zondag 11 april 2010 21:01 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Pas weer een vriendschap kwijtgeraakt, omdat ik gevoelens kreeg. Nu moet ik tijdelijk harder werken voor hetzelfde geluk. It’s all in the game
Wel durf ik, dankzij deze baan, nu gemakkelijker contact te maken met vrouwen (ook buiten het werk). Maar ik blijf met vragen zitten: moet ik vertellen over Asperger of juist niet. Zo'n diagnose is niet bepaald hip. Ik zou het ook veel liever anders verwoorden. In andere landen spelen ze ook veel minder open kaart op dit gebied dan in Nederland, verwachten ze die directheid ook niet.
Wat jammer. De moed niet opgeven. Je hebt echt je kwaliteiten die je als persoon aantrekkelijk makenquote:Op zondag 11 april 2010 21:01 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Pas weer een vriendschap kwijtgeraakt, omdat ik gevoelens kreeg. Nu moet ik tijdelijk harder werken voor hetzelfde geluk. It’s all in the game
Zeker waar je nu werkt. Veel mensen, vooral ook op jouw niveau. Dat was als postbesteller wel anders...quote:Wel durf ik, dankzij deze baan, nu gemakkelijker contact te maken met vrouwen (ook buiten het werk).
Dat is lastig. Het bekende dilemma: wie vertel je het en wie niet. En als je het verteld:wanneer dan?quote:Maar ik blijf met vragen zitten: moet ik vertellen over Asperger of juist niet. Zo'n diagnose is niet bepaald hip. Ik zou het ook veel liever anders verwoorden. In andere landen spelen ze ook veel minder open kaart op dit gebied dan in Nederland, verwachten ze die directheid ook niet.
Dat ligt er aan hoe goed jij om kan gaan met Real Life contact en confronterende vragen...quote:Op zondag 11 april 2010 21:00 schreef Spoortie het volgende:
Dan de vraag ook nog maar een keer in 't nieuwe topic:
[..]
Ja maar die is dus niet doorgegaanquote:Op zondag 11 april 2010 21:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar Tijn, je had dit weekend toch een date?
Wat jammerquote:Op zondag 11 april 2010 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar die is dus niet doorgegaanTsja ik weet eigenlijk niet wat ik hier mee moet.
Hmm nee.quote:Op zondag 11 april 2010 21:15 schreef Stupendous76 het volgende:
Was deze al langs gekomen?
Welke symptomen van autisme heb jij?
Je moet het gewoon goed en duidelijk brengen/zeggen.. gewoon precies zoals jij bent of zoals jij het voelt.quote:Op zondag 11 april 2010 21:13 schreef Spoortie het volgende:
Ja oke, ik zal 't haar wel vertellen als ik haar weer zie, beter dan over MSN als ik jullie zo hoor.
Ze is niet komen opdagen.quote:
Ik sluit niet uit dat ik om via mijn werk iemand ontmoet waarmee het klikt. Hier staan ze sowieso al heel open voor mensen die niet standaard zijn zeg maar. Ik ben trouwens vijf jaar op zoek geweest, want ik was al postbezorger (toen nog postbode) in mijn studententijd.quote:Op zondag 11 april 2010 21:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat jammer. De moed niet opgeven. Je hebt echt je kwaliteiten die je als persoon aantrekkelijk maken![]()
[..]
Zeker waar je nu werkt. Veel mensen, vooral ook op jouw niveau. Dat was als postbesteller wel anders...
[..]
Dat is lastig. Het bekende dilemma: wie vertel je het en wie niet. En als je het verteld:wanneer dan?
Verder: vroeg of laat komt het denk ik toch op de proppen. Je hebt wajong. Die kan weer eens in beeld komen als je zonder werk komt.
Dat bedoel ik dus... zo gemakkelijk kunnen mannen voor blok worden gezet in NL. Waar zijn de normen en waarden gebleven?quote:Op zondag 11 april 2010 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze is niet komen opdagen.En ik realiseer mij dat ik best veel voor haar voel maar altijd The other men zal blijven.
Het zit toch iets anders in elkaar. Maar dat ga ik hier niet vertellen.quote:Op zondag 11 april 2010 21:29 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... zo gemakkelijk kunnen mannen voor blok worden gezet in NL. Waar zijn de normen en waarden gebleven?
Dat is echt balen.quote:Op zondag 11 april 2010 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze is niet komen opdagen.En ik realiseer mij dat ik best veel voor haar voel maar altijd The other men zal blijven.
Succes.quote:Op zondag 11 april 2010 22:19 schreef DeHovenier het volgende:
Overnorgen theorie-examen, benieuwd hoe dat gaat.
Die tekst is baas.. of het is misschien individueel, en generalisatie bestaat niet, ik heb ook geen zin om de tekst te copy pasten en te highlighten.. maar fuck.. die man is autistisch, of niet? Of is het een overgevoelig mietje? Ik vind het autypisch, of iig herkenbaar.. En het heeft mij ook steun gegeven een tijd terug.quote:
Voor wat? Succes iigquote:Op zondag 11 april 2010 22:19 schreef DeHovenier het volgende:
Overnorgen theorie-examen, benieuwd hoe dat gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |