Hmm wil toch echt een holo ervoor hebbenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vond er eerst niks aan maar nu ze nauwelijks meer te koop zijn natuurlijk wel.
[..]
Ink suede vind ik wel heel mooi maar ik weet niet of ik zo een holo in de aanbieding heb.![]()
Ik heb wel eventueel een setje Essence Cute As Hell.
Hee!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dan wil ik daar wel graag een setje van! Ik zal even door mijn stash gaan wat ik van ChG heb dat eventueel wel weg mag en anders wil ik er ook wel voor betalen.
Absolutely Alice is al weg? (Daph zeker?)
Ooooohhhquote:Op woensdag 21 april 2010 20:07 schreef mirannie het volgende:
@ MiMu
Ik heb ook nog absolutely alice voor je als je wil...
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hee!Absolutely Alice heb ik toevallig al heurrrr!
Uhm, heb nog wel een wensenlijstjequote:Op woensdag 21 april 2010 20:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ooooohhh![]()
Even het antwoord van bubsel afwachten hoor maar wat wil je er voor hebben?
Dat is wel te regelen. Ik wilde vanavond mijn bestelling bij Models Own erdoor sturen.quote:
Ok, dan ga ik Debster (was het geloof ikquote:Op woensdag 21 april 2010 21:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is wel te regelen. Ik wilde vanavond mijn bestelling bij Models Own erdoor sturen.
Hoe vol zit die AA nog eigenlijk?
Ja!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik Debster (was het geloof ik) even mailen dat ze niet meer hoeft mee te bestellen. De AA is nog helemaal vol. Heb ook nog een mini, daar heb ik mee geswatcht, heb toen de grote besteld en later nog Dorothy Who en die vind ik eigenlijk mooier. Dus vandaar dat de grote, nog volle AA weg mag.
Dus we hebben een deal??
heb je de suzi says feng shui nog?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij bied ik aan te ruil/swap of overname
Suzi Says Feng Shui
Russian Navy
Absolutely Alice
La Paz-Itively Hot - MATTE
Suzi Skis in the Pyrenees - SUEDE
Lincoln Park After Dark - SUEDE
als je good witch nog hebt..quote:Op maandag 19 april 2010 15:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dit heb ik nog:
CG meteor shower
CG cosmic
CG anklets of ametyst
OPI I only drink champagne
Catrice ice princess
Essence sweet as candy
Catrice orchid pink
DA sparkling nails zilver glitter
Orly golden halo (misschien een koper voor)
Nfu Oh 62
CG good witch?
CG black patent leather mini
Bubsel, heb je iets tussen m'n ruillakjes gezien toevallig? Staan ergens hier in dit topicquote:Op woensdag 21 april 2010 18:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Suzi Skis in the Pyrenees - SUEDE
Lincoln Park After Dark - SUEDE
zijn er beide 2x
Of voor ¤ 5 of iets van CG of Orly terug blauw/paars/groen doet het hier goed.
Ja, heb ik nogquote:Op woensdag 21 april 2010 22:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
heb je de suzi says feng shui nog?
[..]
als je good witch nog hebt..
Geeft niks hoor, ik kijk alleen niet zo vaak in dit topic (wat ik dus wel zou moeten doenquote:Op donderdag 22 april 2010 08:43 schreef mirannie het volgende:
Ik heb mijn AA toch al een weekje in dit topic staan volgens mij en nu ineens meerdere tegelijk... Sorry Diconnected, die van mij is geswapt met MiMu
Bevalt ie toch niet?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:14 schreef PeRi het volgende:
Ik heb Catrice - London's Weather Forecast te ruil/koop, zgan, alleen op 3 vingers gelakt.
Ik vind m iets te fel, staat me niet zo leuk. Ik dacht dat ie een tint donkerder zou zijn. Maar als ik 'm niet kwijt raak, blijft ie gewoon in mn stashquote:
Go-Go pink van CG wil ik welquote:Op woensdag 21 april 2010 23:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bubsel, heb je iets tussen m'n ruillakjes gezien toevallig? Staan ergens hier in dit topic.
Dat moet denk ik gaan lukkenquote:
Swap hem maar!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat moet denk ik gaan lukken.
@tliciouz, komt er nog bericht van jouw kant? Aangezien jij een tijdje terug interesse had in Go-Go Pink!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |