En ik gisteravond al dus ik denk dat ze wat te doen heeft met die beantwoordenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Daar had ik vanochtend ook al voor geDM't
Ik ook! En Suzi skies en Absolutely Alice!quote:
Ik heb ook nog een Suzie skies suede te ruil.. eventueelquote:Op woensdag 21 april 2010 17:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ook! En Suzi skies en Absolutely Alice!
Maar ik zal wel te laat zijn.
Heb het erbij gezet voordat ik je post lasquote:Op woensdag 21 april 2010 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
Dat krijg je als iedereen gaat PM-men, roep óók gewoon in dit topic wat je wil, da's voor iedereen makkelijker en overzichtelijker![]()
GMTAquote:Op woensdag 21 april 2010 17:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb het erbij gezet voordat ik je post las
Ik wil ze eigenlijk allemaal.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij bied ik aan te ruil/swap of overname
Suzi Says Feng Shui
Russian Navy
Absolutely Alice
La Paz-Itively Hot - MATTE
Suzi Skis in the Pyrenees - SUEDE
Lincoln Park After Dark - SUEDE
bubsel verpatst ook, voor 5 euro volgens mijquote:Op woensdag 21 april 2010 18:38 schreef Starstruck het volgende:
[..]
Ik wil ze eigenlijk allemaal.
Maar ik heb eigenlijk niks om het voor te ruilen.
Oh, dat is wel fijn dan. Maar ik heb eigenlijk een koopstop want ik ben aan het sparen voor een scooter.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bubsel verpatst ook, voor 5 euro volgens mij
Oh dan wil ik daar wel graag een setje van! Ik zal even door mijn stash gaan wat ik van ChG heb dat eventueel wel weg mag en anders wil ik er ook wel voor betalen.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Suzi Skis in the Pyrenees - SUEDE
Lincoln Park After Dark - SUEDE
zijn er beide 2x
Of voor ¤ 5 of iets van CG of Orly terug blauw/paars/groen doet het hier goed.
Welke suedes en wat vind jij heeeele mooie holos?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:24 schreef Balenciaga. het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice sold out forever
Catrice Londons weather forecast
Catrice From dusk to Dawn
[ afbeelding ]
Catrice - Blue my mind
Catrice - Lost in mud
Catrice - I scream peach
[ afbeelding ]
Gosh - Wild lilac
Loreal - Donkerblauw
Golden Rose - flakies
[ afbeelding ]
Bourjois mintgroen met glitters
Barry M - mintgreen
[ afbeelding ]
Catrice - Big spender wanted
Essence - Nude kleurtje
OPI - Suede
Catrice - mooie donkerrode met goude glitters
+++++++++++++++ IK HEB OOK NOG 4 andere suedes, maar die ruil ik alleen tegen hele mooie holos!!! (Had geen zin om hem te zoeken voor de foto)
Als iemand geïnteresseerd is, zou ik graag willen ruilen tegen holo's!
Ik ben eigenlijk al tevreden met China Glaze OMG , die had ik ook willen hebben van diegene die hem swapte hier vandaag maar was telaatquote:Op woensdag 21 april 2010 19:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Welke suedes en wat vind jij heeeele mooie holos?
Ik vond er eerst niks aan maar nu ze nauwelijks meer te koop zijn natuurlijk wel.quote:
Ink suede vind ik wel heel mooi maar ik weet niet of ik zo een holo in de aanbieding heb.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:38 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk al tevreden met China Glaze OMG , die had ik ook willen hebben van diegene die hem swapte hier vandaag maar was telaat![]()
En heb ook nog suzi skies in the pyrenees te ruil als je die misschien wil? Want ik zag dat je erin geïnteresseerd bent :p ?
Tevens heb ik ook nog russian navy suede en opi ink maar daar heb ik net al een mailtje over gehad, dus die hou ik even vast voor iemand anders
PM gestuurd!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:38 schreef Dzjenn. het volgende:
China Glaze - Dorothy Who?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |