God, ik heb dat spel helemaal grijs gespeeld, toen werd ik in de billen gepakt door het spel en was ik er klaar mee. Maar hij is o zo gaafquote:
Same here.quote:Op maandag 19 april 2010 12:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vet , heb de originele versie op de dreamcast nog ( incl dreamcast )
Tof skateboard, spel is kutquote:Op maandag 19 april 2010 15:10 schreef ForeverLove het volgende:
iemand al ervaring met het Tony Hawk spel "Ride" ?
Nee, het spel is in het algemeen kut. Je zit in principe vast in een baan en je kunt daar niet echt uit switchen, op sommige momenten na. Is gewoon enorm saai, geen vrijheid meer maar gewoon een vast parcours afwerken en bwuh... Het skateboard is daarentegen wel een leuk ding, werkt na wat wennen bestwel goed, het is gewoon jammer dat de game zo kut is, hopelijk wordt dat bij een opvolger beterquote:Op maandag 19 april 2010 15:16 schreef ForeverLove het volgende:
[..]
spel is kut met gebruik van het skateboard of iets anders?
soul calibur , shenmue , crazy taxi , en sonic adventure 2quote:Op maandag 19 april 2010 13:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Same here.
Uiteraard ook nog met pareltjes alsSoul Calibur
, Jet Grind Radio, Shenmue & Crazy Taxi.
Dreamcast
Is dat nou iets?!quote:
Oh en Grandia II mag ook niet ontbreken.quote:Op maandag 19 april 2010 22:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
soul calibur , shenmue , crazy taxi , en sonic adventure 2
Die staat hier net zo vaak aan als de Dreamcast jaquote:
Iets anders heb je niet om naar uit te kijken neequote:Op maandag 19 april 2010 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar euh, 18 mei RDR time niet?
Psyched.
GoW III (quote:Op maandag 19 april 2010 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iets anders heb je niet om naar uit te kijken nee
Oh grapjas!quote:Op maandag 19 april 2010 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
GoW III () en Assassin's Creed 2 says hi.
Niet meegekregen? De FRS was hun lading SE kwijtgeraakt en konden niet leveren.quote:Op maandag 19 april 2010 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb je de SE op het allerlaatste moment nog geannuleerd of zo?
Dikke faal. En een gemiste kans, de cover is sweet.
quote:Op maandag 19 april 2010 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet meegekregen? De FRS was hun lading SE kwijtgeraakt en konden niet leveren.! En voor 70 euro bij andere winkels dacht ik: Fuck Kratos. Ik wacht wel op een leuk prijsje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |