quote:Op zondag 11 april 2010 19:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Excuses, ik heb al een TT change aangevraagd
Het waren HAAR ouders.quote:Op zondag 11 april 2010 19:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Klinkt leuk Ll![]()
En voor je ouders is zoiets met de kinderen natuurlijk helemaal super.
Heb je eiks broertjes/zusjes?![]()
Met diezelfde reden zaten wij een maandje of wat terug in Koblenz.
Je moet er af en toe wat voor over hebben
Hmm, ik zal het onthouden. Ik weet nog een paar leuke TT's, voor Dirkh, voor jou, voor saampjesquote:
Leuk, Koblenz met de schone ouders en aanhang! Met eigen auto's?quote:Op zondag 11 april 2010 19:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Klinkt leuk Ll![]()
En voor je ouders is zoiets met de kinderen natuurlijk helemaal super.
Heb je eiks broertjes/zusjes?![]()
Met diezelfde reden zaten wij een maandje of wat terug in Koblenz.
Je moet er af en toe wat voor over hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oke....quote:Op zondag 11 april 2010 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het waren HAAR ouders.
Ik heb een oudere broer, die van mij heeft niks
quote:Op zondag 11 april 2010 19:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk, Koblenz met de schone ouders en aanhang! Met eigen auto's?KrengSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Nog een keerquote:
Nee voor mezelfquote:
Die van jou was toch ook bijna jarig...of net geweest?quote:Op zondag 11 april 2010 19:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee voor mezelfmaar hij vindt het ook leuk
(of doet alsof).
Ik dacht ff dat ik heer G. zag met een hoedje opquote:Op zondag 11 april 2010 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker ding is het ook nog eens, Joshua.
[ afbeelding ]
9 maart maar we hebben dit jaar weinig gedaan.. dus vandaar nu alsnogquote:Op zondag 11 april 2010 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van jou was toch ook bijna jarig...of net geweest?
Oke! Ik meende al dat het een beetje gelijk op ging met die van mij.quote:Op zondag 11 april 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
9 maart maar we hebben dit jaar weinig gedaan.. dus vandaar nu alsnog
Euhh nee met stroop enzoowww had je nog wat bereikt maar deze adopteer ik gewoon en klaarquote:Op zondag 11 april 2010 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
TT CHANGE OR I WILL UNLEASH THE POWER OF THE MIPS
[ afbeelding ]
IEIEIEIEH! Die kan tegen muren oplopen!quote:Op zondag 11 april 2010 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
I aim to please.quote:Op zondag 11 april 2010 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Kreng en Eng op de zoldert van Ingquote:
Wat een klein poessiequote:Op zondag 11 april 2010 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 april 2010 19:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke! Ik meende al dat het een beetje gelijk op ging met die van mij.
Zoiets geeft ook leuker dan een "echt" cadeau vind ik![]()
Meneer I. heeft ook echt genoten van zijn cadeau, sterker nog; in de zomer gaan we nog een keer op een doordeweekse dag om de fabriek in werking te zien
Zet de tissues maar klaar danquote:
Bemoei je met je eigen poesjequote:Op zondag 11 april 2010 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat een klein poessie![]()
Die weegt zeker nog geen 2 kg?
Sorry, ze is prachtig en mooi op gewicht heur![]()
Hallo!quote:Op zondag 11 april 2010 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm, ik zal het onthouden. Ik weet nog een paar leuke TT's, voor Dirkh, voor jou, voor saampjes
Oh ja!quote:Op zondag 11 april 2010 19:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dan heb je het goed gedaan
Een echt cadeau heeft ie al van anderen gehad en we gaan nog n keer een zonnebril uitzoeken
Je bent gewoon medeplichtigquote:Op zondag 11 april 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hallo!
Het is mijn TT toch niet? Ik wijzig op verzoek.
Echt totáál nietquote:Op zondag 11 april 2010 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat ik heer G. zag met een hoedje op
Trechterkat.quote:Op zondag 11 april 2010 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
Alhoewel ze er nu een heul stuk minder stoer bij zit:
[ afbeelding ]
Maar ze had zitten likken / knagen aan d'r wondje. Dus 't moest wel
quote:
Mipsiequote:Op zondag 11 april 2010 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
Alhoewel ze er nu een heul stuk minder stoer bij zit:
[ afbeelding ]
Maar ze had zitten likken / knagen aan d'r wondje. Dus 't moest wel
Maar hij's wel leuk tochquote:
Nou ik kwam thuis en ze zat heerlijk te kwijlenquote:Op zondag 11 april 2010 19:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mipsie![]()
![]()
Die neiging hebben ze vaak he?
Mickey deed het ook en kreeg een heerlijke infectie
De poezen in mijn huishouden doen dat dus nooit. Heeft misschien ermee te maken dat mijn DA onderhuidse hechtingen doet? Dan is er wel wat te likken maar geen draadjes om aan te knagen.quote:Op zondag 11 april 2010 19:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mipsie![]()
![]()
Die neiging hebben ze vaak he?
Mickey deed het ook en kreeg een heerlijke infectie
quote:Op zondag 11 april 2010 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar hij's wel leuk toch(Joshua he)?
Nee dat zie jij dan niet, alleen de 'beheerders'quote:Op zondag 11 april 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk; als er nu een reactie komt op vanaf die Sienekemuziekbasisdinges, staat dat dan op de ESF twitter, ja toch?
Nou daar moeten we het nog maar eens over hebben danquote:Op zondag 11 april 2010 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Heer G. dan stukken aantrekkerlijker.
quote:Op zondag 11 april 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat zie jij dan niet, alleen de 'beheerders'
Maar dan roepen we het hier wel! En anders moet je af en toe ook op sienekemusic d'r eigen Twitter kijken.
Als er dan @ESF_FOK staat en een boodschap, dan is die voor ons.
Maar wat is het nut dan van Twitter (niet deze, maar in het algemeen).quote:Op zondag 11 april 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan roepen we het hier wel! En anders moet je af en toe ook op sienekemusic d'r eigen Twitter kijken.
OF zoeken op ESF_FOK, dan krijg je (naast ons eigen getweet) ook alles waar we genoemd worden.quote:Op zondag 11 april 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 april 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou daar moeten we het nog maar eens over hebben dan
Nee echt niet om Heer G nou af te kammen, maar ik vind die Joshua meneer toch wel erghoor.
Account aanmaken en dan kan je filmjes als favorieten opslaan.quote:Op zondag 11 april 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
Tombolalala
Zeg, even een stupide vraag hoor. Maar hoe kan je nou makkelijk bepaalde Youtubejes die je heel mooi vindt opslaan/bewaren/terugvinden? Ik doe dat nu met bladwijzers, maar dat worden er nu wel vrij veel. Kan dat makkelijker? Ik zie vast iets heel simpels over het hoofd he?
Nee, wij (degenen met de inlog) zien het wel gewoon hoor, als zij tegen ons zou pratenquote:Op zondag 11 april 2010 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wat is het nut dan van Twitter (niet deze, maar in het algemeen).
Als jullie dus tegen Sieneke, tegen Vader Abraham, tegen Cornald Maas, tegen wie dan ook lullen, moet je dus hun eigen twitter gaan volgen voor hun eventuele reactie? Beetje eenrichtingsverkeer dan toch?
quote:Op zondag 11 april 2010 19:45 schreef Goodbye het volgende:
En ik vraag me af wat voor foto Pisces van Heer G heeft gezien?Ik kan het me niet meer herinneren in elk geval
Oh, ik heb al een account!quote:Op zondag 11 april 2010 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Account aanmaken en dan kan je filmjes als favorieten opslaan.
Ja maar in het normale geval is dat een persoon. Je hebt zo'n openbare Twitter toch juist zodat anderen meekijken. Anders had je net zo goed kunnen bellen/smsen/mailen/brieven sturen als je toch alleen zelf het antwoord te zien krijgtquote:Op zondag 11 april 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, wij (degenen met de inlog) zien het wel gewoon hoor, als zij tegen ons zou praten
quote:Op zondag 11 april 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, wij (degenen met de inlog) zien het wel gewoon hoor, als zij tegen ons zou praten
Serieus?quote:Op zondag 11 april 2010 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij moet wat vaker hier zijn, er is wel meer dan eentje geplaatst hoor
Ja ik dacht net dat dat idd altijd zo werkt bij Twitter, ik zie overal die reacties en "gesprekjes" over en weer.quote:Op zondag 11 april 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt zo'n openbare Twitter toch juist zodat anderen meekijken. Anders had je net zo goed kunnen bellen/smsen/mailen/brieven sturen als je toch alleen zelf het antwoord te zien krijgt
quote:
Ik las ergens 33.quote:Op zondag 11 april 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]!
Hij oogt oud, hoe oud is die jongen met die hoed?
Ja, heftig he?quote:Op zondag 11 april 2010 19:48 schreef Cat22 het volgende:
Sandra: 'En nu van mijn pad af!'
Stoer wijffie dat ze is.![]()
quote:
Jij ziet bij Dirkh toch ook niet wie er tegen hém praat?quote:Op zondag 11 april 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar is jullie account dan afwijkend dan dat van Dirk?
Jij bent ook al 27, dan snap je dat ook niet meer.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ziet bij Dirkh toch ook niet wie er tegen hém praat?
Alleen wat hij zelf tegen anderen zegt.
Snap je PM? Dan doe maar es doorgeven wat je hebt uitgegeven voor dit weekend.quote:
Je komt juist met mensen in gesprek door de tweet die je plaatst. Ik heb nu mensen op Twitter die ik niet ken, die mij niet kennen, maar op een of andere manier een click kregen omdat een van beide iets zei.quote:Op zondag 11 april 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar in het normale geval is dat een persoon. Je hebt zo'n openbare Twitter toch juist zodat anderen meekijken. Anders had je net zo goed kunnen bellen/smsen/mailen/brieven sturen als je toch alleen zelf het antwoord te zien krijgt
Ik duidelijk ook niet. Maar ik vind het opzicht zoals voor ESF_FOK nog wel grappig, wat extra publiciteit en leuk platform om even wat linkjes en dingen te verzamelen en publiceren. Maar heb nooit gesnapt waarom Jan met de Pet een Twitter moet en dan de meest nutteloze informatie er op flikkert.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij bent ook al 27, dan snap je dat ook niet meer.
quote:Op zondag 11 april 2010 19:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, en Cat en Ing, fijn dat jullie denken dat het over mij gaat als Pisces zegt dat het er "niet echt als een kat" uitziet
Jij kunt zien wat wij (ESF_FOK) schrijven. In het algemeen aan iedereen, of gericht aan een bepaald persoon met een @ ervoor.quote:Op zondag 11 april 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar in het normale geval is dat een persoon. Je hebt zo'n openbare Twitter toch juist zodat anderen meekijken. Anders had je net zo goed kunnen bellen/smsen/mailen/brieven sturen als je toch alleen zelf het antwoord te zien krijgt
Je volgt de mensen die je leuk vindt, en als je die niet leuk vindt, unfollow je ze gewoon weer.quote:Op zondag 11 april 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik duidelijk ook niet. Maar ik vind het opzicht zoals voor ESF_FOK nog wel grappig, wat extra publiciteit en leuk platform om even wat linkjes en dingen te verzamelen en publiceren. Maar heb nooit gesnapt waarom Jan met de Pet een Twitter moet en dan de meest nutteloze informatie er op flikkert.
Doen we hier opzicht ook wel, maar dit is dan toch nog een ploegje mensen die in meer of mindere mate kent. Dat Jan Vriezeveen nieuwe bandjes onder z'n Opel Astra moet boeit toch verder niemand? Waarom voelen zoveel mensen de noodzaak dat soort non-nieuws te delen met (in theorie) het hele land.
Is dat omdat je dingen op prive hebt staan?quote:Op zondag 11 april 2010 19:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, dat zie je niet tenzij je op de @naam klikt om te kijken wat die persoon heeft gezegd.
Zover volg ik het nog hoor. En ook best dat het leuk is bekende mensen te volgen of gewoon een informatieve Twitter rond een gebeurtenis of instantie of whatever. Maar serieus, waarom moeten al die nietszeggende personen verder allemaal ineens Twitteren en waarom is dat dan zo'n Hype, en het meest debiele nog, dat als Freek Pikkesteijn op z'n Twitter roept dat Bea dood is en maar genoeg mensen retweeten het het nieuws haaltquote:Op zondag 11 april 2010 19:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je komt juist met mensen in gesprek door de tweet die je plaatst. Ik heb nu mensen op Twitter die ik niet ken, die mij niet kennen, maar op een of andere manier een click kregen omdat een van beide iets zei.
Nu kan je comfortabel je eigen kringetje houden door alleen maar te beginnen met @naam maar je kan ook gewoon dingen melden, waarop anderen weer iets hebben, he, dat is leuk om te volgen/reageren etc.
Het nut? Ach, uiteindelijk heeft alleen ademen nut, zolang je maar lang genoeg de boel doodberedeneerd.
Dat snap ik ook niet. Ik heb het ooit wel gehad (volgens mijquote:Op zondag 11 april 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik duidelijk ook niet. Maar ik vind het opzicht zoals voor ESF_FOK nog wel grappig, wat extra publiciteit en leuk platform om even wat linkjes en dingen te verzamelen en publiceren. Maar heb nooit gesnapt waarom Jan met de Pet een Twitter moet en dan de meest nutteloze informatie er op flikkert.
Doen we hier opzicht ook wel, maar dit is dan toch nog een ploegje mensen die in meer of mindere mate kent. Dat Jan Vriezeveen nieuwe bandjes onder z'n Opel Astra moet boeit toch verder niemand? Waarom voelen zoveel mensen de noodzaak dat soort non-nieuws te delen met (in theorie) het hele land.
Ja maar Jan deelt het toch ook gewoon met z'n jongens van de bridgeclub en z'n tante, neefje en nichtje?quote:Op zondag 11 april 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
Dat Jan Vriezeveen nieuwe bandjes onder z'n Opel Astra moet boeit toch verder niemand? Waarom voelen zoveel mensen de noodzaak dat soort non-nieuws te delen met (in theorie) het hele land.
quote:
Nee als jij je Tweets niet beveiligd dan kan toch het hele land het lezen? In theorie nogmaals, niet dat iedereen nou dagelijks Jan's Twitter checkt, dat zou pas raar zijn...quote:Op zondag 11 april 2010 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar Jan deelt het toch ook gewoon met z'n jongens van de bridgeclub en z'n tante, neefje en nichtje?
Of bedoel je mensen die geen kennissen/vrienden/fam hebben staan en alleen BN'ers tweeten?
Wat maakt het nou uit of je er voor kiest om een Wie Wat Waar op je Hyves in te vullen, of om je gedachtes en whereabouts via Twitter te delen?quote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee als jij je Tweets niet beveiligd dan kan toch het hele land het lezen? In theorie nogmaals, niet dat iedereen nou dagelijks Jan's Twitter checkt, dat zou pas raar zijn...
Dat met Facebook, Hyves etc. heb je op zich wel gelijk, het leuke van Twitter is alleen dat het snel is, makkelijk te volgen en een beperkt aantal karakters heeft. Dus korte messages. Makkelijk te volgen.quote:Op zondag 11 april 2010 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zover volg ik het nog hoor. En ook best dat het leuk is bekende mensen te volgen of gewoon een informatieve Twitter rond een gebeurtenis of instantie of whatever. Maar serieus, waarom moeten al die nietszeggende personen verder allemaal ineens Twitteren en waarom is dat dan zo'n Hype, en het meest debiele nog, dat als Freek Pikkesteijn op z'n Twitter roept dat Bea dood is en maar genoeg mensen retweeten het het nieuws haalt![]()
We hadden toch allang dingen als Facebook, Hyves, fora, weblogs. Kon je toch ook leuk connecten met mensen die je niet kende en beetje ouwehoeren over je 3e achternicht van je aangetrouwde stiefvader die weer zwanger is
quote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee als jij je Tweets niet beveiligd dan kan toch het hele land het lezen? In theorie nogmaals, niet dat iedereen nou dagelijks Jan's Twitter checkt, dat zou pas raar zijn...
Iddquote:Op zondag 11 april 2010 20:00 schreef Dirkh het volgende:
Maar iemand overtuigen van het leuk zijn van Twitter gaat nooit gebeuren, je vindt het leuk of niet.
Sommigen hebben de intentie dat hun vrienden/familie/kennissen weten wat ze doen/denken.quote:Op zondag 11 april 2010 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar is het dan de intentie voor Jan dat hij hoopt dat half Nederland inschakelt?
Ik dacht dat het gewoon voor z'n vriendenlijstje was en ja, prive knop voor als je pietluttig en prive wilt zijn, ofzo.
Maar idd als wij nu met 10 man roepen dat Bea dood is, dan loopt het gewoon door ja
Nee, maar op dat antwoord zat je niet te wachten hè?quote:Op zondag 11 april 2010 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand toevallig die goud-gele nieuwe Magnum al geprobeerd?
Nou als Fok ineens 3 dagen plat ligt vind ik het wel leuk om te weten dat LL nieuwe bandjes onder z'n Opel heeft gezet, Dirk de vijver onder handen neemt en Greys aan de paling zitquote:Op zondag 11 april 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Sommigen hebben de intentie dat hun vrienden/familie/kennissen weten wat ze doen/denken.
Ja, goed puntquote:Op zondag 11 april 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of je er voor kiest om een Wie Wat Waar op je Hyves in te vullen, of om je gedachtes en whereabouts via Twitter te delen?Moet men toch lekker zelf weten? Twitter is internationaal. Hyves niet.
Ja, ik dacht ik swing van onderwerp en ook was ik benieuwd.quote:Op zondag 11 april 2010 20:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, maar op dat antwoord zat je niet te wachten hè?
I knowquote:
Ik vind weer geen ruk aan Facebook. En Hyves doe ik ook al maanden niet meer.quote:Maar ik snap dus niet dat het in ene keer zo populair is, als je dus altijd al dingen als Facebook (laten we even de internationale tegenhanger pakken) waar je zoiets ook al konMaar wat Dirkh zegt, tis gewoon iets wat je geweldig vind of niet. Ik dus niet, en dat maakt verder niet uit. Het enige waar ik soms me wel echt aan kan ergeren is dat het zo af en toe als bron voor nieuws word gebruikt. Dat vind ik werkelijk wel dom, een ongecontroleerde site waar iedereen zonder ook maar enige supervisie op kan knallen wat hij of zij wil is GEEN goede bron van nieuws.
Ach hou op. Jij weet hoe ik ben als ik echt op mijn teentjes getrapt ben, en dat is nu heul niet!quote:En niet zo op je teentjes getrapt doen, anders unbookmark ik je ESF Twitter weer
Nou, ik ben het wel met je eens met de nieuwtjes, maar aan de andere kant, je hebt ook betrouwbare bronnen. En als je zelf bepaalde nieuwsberichten op waarheid weet in te schatten, dan kom je er wel.quote:Op zondag 11 april 2010 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, goed punt![]()
Maar ik snap dus niet dat het in ene keer zo populair is, als je dus altijd al dingen als Facebook (laten we even de internationale tegenhanger pakken) waar je zoiets ook al konMaar wat Dirkh zegt, tis gewoon iets wat je geweldig vind of niet. Ik dus niet, en dat maakt verder niet uit. Het enige waar ik soms me wel echt aan kan ergeren is dat het zo af en toe als bron voor nieuws word gebruikt. Dat vind ik werkelijk wel dom, een ongecontroleerde site waar iedereen zonder ook maar enige supervisie op kan knallen wat hij of zij wil is GEEN goede bron van nieuws.
En niet zo op je teentjes getrapt doen, anders unbookmark ik je ESF Twitter weer
*MIDDELVINGER*quote:Op zondag 11 april 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
I know![]()
[..]
Ik vind weer geen ruk aan Facebook. En Hyves doe ik ook al maanden niet meer.
Leuk om weer eens iets nieuws te proberen, zeker zo voor FOK!
[..]
Ach hou op. Jij weet hoe ik ben als ik echt op mijn teentjes getrapt ben, en dat is nu heul niet!
quote:Op zondag 11 april 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou als Fok ineens 3 dagen plat ligt vind ik het wel leuk om te weten dat LL nieuwe bandjes onder z'n Opel heeft gezet, Dirk de vijver onder handen neemt en Greys aan de paling zit
quote:Op zondag 11 april 2010 20:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja dattus
En ik wil weten waar jij... oh jij doet niks he?
Ja, daar wil ik updates over!quote:Op zondag 11 april 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik klus in de tuinbroek weet je nog?
Ja dat bedoel ik, als ik echt op mijn teentjes getrapt ben dan merk je dat wel hoorquote:Op zondag 11 april 2010 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*MIDDELVINGER*![]()
En je had het toch al geprobeert ooit, en toen weer gedelete vanwege niet te snappen cq niet leuk?![]()
Hyvesen ben ik ook beetje klaar mee, ik zit dan meer te Facebooken, waar in weze ook evenveel over te klagen is als over Twitter![]()
![]()
Ik heb geen Opel. M'n bandjes hebben wel ff flink gerookt op de autobahnquote:Op zondag 11 april 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou als Fok ineens 3 dagen plat ligt vind ik het wel leuk om te weten dat LL nieuwe bandjes onder z'n Opel heeft gezet, Dirk de vijver onder handen neemt en Greys aan de paling zit
Ja bedankt hequote:Op zondag 11 april 2010 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb onze usericon op twitter even geupgrade, want dat andere vond ik lelijk.
En schrijven kreng, ik follow je nu.quote:Op zondag 11 april 2010 20:05 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik heb twitter "genomen" en ik volg ESF hoor...
En verder volg ik ook niks
En waar gaat eigenlijk de TT over?
Vervuil dit topic niet en zet het op Twitter.quote:Op zondag 11 april 2010 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb geen Opel. M'n bandjes hebben wel ff flink gerookt op de autobahn
Ik volg je helemaal hoor, ik vind het ook niet zo boeiend, en vooral een gedoe om bij te houden.quote:Op zondag 11 april 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Ik vind Twitter ook niet bijster boeiend!
![]()
![]()
En Facebook niet!
![]()
![]()
![]()
En Hyves niet!
![]()
![]()
*kruipt weer onder steen*
Zonder Facebook was er geen Farmville he?quote:Op zondag 11 april 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
En Facebook niet!
![]()
![]()
![]()
En Hyves niet!
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vervuil dit topic niet en zet het op Twitter.
Facebook niet?quote:Op zondag 11 april 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:![]()
![]()
![]()
En Facebook niet!
![]()
![]()
![]()
En Hyves niet!
![]()
![]()
En dat maakt je geen centje minder leukquote:Op zondag 11 april 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
En Facebook niet!
![]()
![]()
![]()
En Hyves niet!
![]()
![]()
Ik vind deze dan toch stiekem wel een beetje leuk, maar ik bookmark 'm wel, ga er geen Twitter voor nemen om alleen jullie te volgenquote:Op zondag 11 april 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, als ik echt op mijn teentjes getrapt ben dan merk je dat wel hoor
En ik heb eerder geTwitterd idd. Alleen toen vond ik dus dat ik het én teveel vond om allemaal bij te houden (omdat ik toen nog wel aan het Hyvesen was) en ik vond dat ik als persoon weinig interessants te melden had. Maar nu zo voor ESF is dat anders, dan gaan het niet om *mij*
Heb je nu twitter?quote:
Dat idd...quote:Op zondag 11 april 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vervuil dit topic niet en zet het op Twitter.
Ja en Nee, als je op het woord na de # klikt, zie je alle tweets met dat woord, van heel Twitterquote:Op zondag 11 april 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Maar die # is dus zodat het in de search gevonden wordt?
Jij leest toch terug?quote:Op zondag 11 april 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat idd...
EN WAAR GAAT DE TT OVER??????
*kras*
Ja.quote:
En maar likken vandaag.quote:Op zondag 11 april 2010 20:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En dat maakt je geen centje minder leuk
Ll is een lekker meisje omdat Erik graag wil dat Ll zijn toorn over hem uitstortquote:Op zondag 11 april 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat idd...
EN WAAR GAAT DE TT OVER??????
*kras*
quote:Op zondag 11 april 2010 20:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja en Nee, als je op het woord na de # klikt, zie je alle tweets met dat woord, van heel Twitter
En met toorn bedoel je...quote:Op zondag 11 april 2010 20:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ll is een lekker meisje omdat Erik graag wil dat Ll zijn toorn over hem uitstort
http://twitter.com/#search?q=%23autobahnquote:Op zondag 11 april 2010 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus de autobahn moet nog gevonden worden?
quote:Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En de post daarna mis je dan weer. Beetje jammer.
Ik wist dat dit ging komen.quote:Op zondag 11 april 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Zonder Facebook was er geen Farmville he?
Dus nu nog even opnieuw....?
Ja, dat hadden jullie toch al een keer gedaan?quote:Op zondag 11 april 2010 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En met toorn bedoel je...
En met uitstorten bedoel je ....
Ik mag nu geen grapje maken zeker he?quote:Op zondag 11 april 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja verkapte humor, duidelijkheid Dirk, duidelijkheid. *trekt tuinbroekgordel aan*
Eigenlijk vind ik dat gewoon nog best wel kanslozer dan bv. Twitterquote:Op zondag 11 april 2010 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wist dat dit ging komen.![]()
Maar ik gebruik FB niet zoals 95% van de mensen het gebruikt. Mijn profiel is leeg, ik plaats er niks aan info op en 95%^van het volk wat zich daar mijn vrienden noemt weet niet meer van me dan dat ik veul kippen heb, 2 molens, een maison en heel veel poezen.
Het is gewoon vervelend dat jeFB
moet hebben om
FV
te spelen.
quote:
quote:
Ik zal m'n toorn eens over jou uitstortenquote:Op zondag 11 april 2010 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat hadden jullie toch al een keer gedaan?
Oeh, ik hoor tot de 5%-uitzonderingquote:Op zondag 11 april 2010 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wist dat dit ging komen.![]()
Maar ik gebruik FB niet zoals 95% van de mensen het gebruikt. Mijn profiel is leeg, ik plaats er niks aan info op en 95%^van het volk wat zich daar mijn vrienden noemt weet niet meer van me dan dat ik veul kippen heb, 2 molens, een maison en heel veel poezen.
Het is gewoon vervelend dat jeFB
moet hebben om
FV
te spelen.
Weer een match!quote:Op zondag 11 april 2010 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik volg je helemaal hoor, ik vind het ook niet zo boeiend, en vooral een gedoe om bij te houden.
quote:Op zondag 11 april 2010 20:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En dat maakt je geen centje minder leuk
Vervelend he?quote:Op zondag 11 april 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja.
maar ik kan nergens vinden waarom jij een lekker geil meisje bent
quote:Op zondag 11 april 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zal m'n toorn eens over jou uitstorten
Nou dan toch nietquote:Op zondag 11 april 2010 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]de 15e weer zeker?
Je riep zelf tegen Erik dat het dus alleen om de seks ging... Vind je het gek dat ik daaruit concludeer dat jij je toorn al over hem hebt uitgestort????
Ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 11 april 2010 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat gewoon nog best wel kanslozer dan bv. Twitter![]()
Wel registreren bij iets, maar het gehele doel negeren en puur en alleen zo'n gare app spelen
Nou, dat noem ik niet kansloos hoor... Het is gewoon jammer dat je FB moet hebben voor FV... Anders kon je FV "gewoon spelen"quote:Op zondag 11 april 2010 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat gewoon nog best wel kanslozer dan bv. Twitter![]()
Wel registreren bij iets, maar het gehele doel negeren en puur en alleen zo'n gare app spelen
aaaaaawwwww,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 11 april 2010 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Zij kiezen ervoor om die app. alleen via FB toegankelijk te maken. Dan is de consequentie dat er veel anonieme users komen die de andere mogelijkheden van de toepassing totaal negeren.
En volgens mij vinden ze dat niks erg bij FB. Hen gaat het alleen om de aantallen gebruikers. Wat die daar verder uitvoeren boeit weinig.
Maar als ik FV rechtstreeks kon spelen ging ik dat meteen doen. Een dictatuur is het, zeg ik je! *schudt vuist*
Ja okay, dat is natuurlijk ook wel zo. Maar je krijgt wel een flinke 'vervuiling' aan lege profielen en onzinnamen. Die ik dus weer allemaal keihard negeer als ze me uitnodigen oid. Ik ga niet met mn echte naam, foto's, vrienden en alles op FB staan en dan vrienden worden met iemand met een nep nick en alleen maar andere nepprofielen als vriendenquote:Op zondag 11 april 2010 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dat noem ik niet kansloos hoor... Het is gewoon jammer dat je FB moet hebben voor FV... Anders kon je FV "gewoon spelen"
quote:Op zondag 11 april 2010 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, ik hoor tot de 5%-uitzondering
Lege profielen en onzinnamen zullen toch niet snel iemand uitnodigen gok ik? Ik niet in elk geval hoor...quote:Op zondag 11 april 2010 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Ja okay, dat is natuurlijk ook wel zo. Maar je krijgt wel een flinke 'vervuiling' aan lege profielen en onzinnamen. Die ik dus weer allemaal keihard negeer als ze me uitnodigen oid. Ik ga niet met mn echte naam, foto's, vrienden en alles op FB staan en dan vrienden worden met iemand met een nep nick en alleen maar andere nepprofielen als vrienden![]()
Maar das meer aan FB zelf te wijten dan die FV-spelers ja
JE GAAT VREEMD!?quote:Op zondag 11 april 2010 20:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bij die 5% zitten ook zowat alleen fokkers. Op één kennisje van een ander forum na.
Ja, dat komt dus omdat je een saai leven hebt!quote:Op zondag 11 april 2010 20:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hou helemaal niet van dat soort dingen als twitter, facebook, hievus![]()
Ik heb destijds wel Hyves genomen, omdat iedereen het had en ik het wel leuk vond oude bekenden "tegen te komen".
Maar na 3 x over en weer krabbelen "hee hoi, hoestie! ja goed, ik ben getrouwd en heb 6 kinderen. Oh, ik heb nog steeds dezelfde als op school en nog geen kinderen" was ik het wel zat.
Ik doe er eiks niets meer mee, behalve als ik me stierlijk verveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Pesies.quote:Op zondag 11 april 2010 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Ja okay, dat is natuurlijk ook wel zo. Maar je krijgt wel een flinke 'vervuiling' aan lege profielen en onzinnamen. Die ik dus weer allemaal keihard negeer als ze me uitnodigen oid. Ik ga niet met mn echte naam, foto's, vrienden en alles op FB staan en dan vrienden worden met iemand met een nep nick en alleen maar andere nepprofielen als vrienden![]()
Maar das meer aan FB zelf te wijten dan die FV-spelers ja
Ze zitten aaaaaaaltijd in m'n suggesties. Jullie allemaalquote:Op zondag 11 april 2010 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lege profielen en onzinnamen zullen toch niet snel iemand uitnodigen gok ik? Ik niet in elk geval hoor...
quote:Op zondag 11 april 2010 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat komt dus omdat je een saai leven hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat komt dus omdat je een saai leven hebt!NiettewaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
ja, suggestiesquote:Op zondag 11 april 2010 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zitten aaaaaaaltijd in m'n suggesties. Jullie allemaal![]()
Schijnbaar toch via via een connectie
Maar daar kunnen WIJ niks aan doen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, suggesties
Maar daar kunnen WIJ niks aan doen hoorJa keihard. Misschien moet ik jullie maar blocken, kom je ook niet meer als suggestieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tweet dan dat Tom Droopy weer eens onder de bank heeft gejaagd!!!!quote:
Spanning en sensatie!!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja keihard. Misschien moet ik jullie maar blocken, kom je ook niet meer als suggestie![]()
![]()
![]()
En ik ben zo graag sugggestief.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Doe maarquote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja keihard. Misschien moet ik jullie maar blocken, kom je ook niet meer als suggestieDaar voelen we niks van!
Komen die kennissen weer: Droopy, wat een aparte naam voor je kind.quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tweet dan dat Tom Droopy weer eens onder de bank heeft gejaagd!!!!
Spanning en sensatie!!!!
Ik vind Hyves wel leuk, niet dat ik de WWW doe etc. maar ik vind het wel leuk om zo nu en dan weer eens mensen te krabbelen die ik wat te melden heb. Ja, het kan per mail, het kan per telefoon, maar Hyves is een leuke aanvulling.
Niet dat ik er dagelijks op zit, maar zo nu en dan eens kijken of ik weer mensen tegenkom waarvan ik denk: He, jou heb ik al lang niet meer gezien.
Oude buurtjes waar ik bijvoorbeeld erg goed mee overweg kon en uit het oog ben verloren, die "spreek" ik zo nu en dan eens op Hyves. Zo kom ik niet in hun comfortzone, maar toch ff sociaal doen.
En nee, ik ga niet met ze naar de kroeg.![]()
Als het andersom zou zijn dan wel ja....quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tweet dan dat Tom Droopy weer eens onder de bank heeft gejaagd!!!!
Spanning en sensatie!!!!
Arme Droebel
quote:Op zondag 11 april 2010 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komen die kennissen weer: Droopy, wat een aparte naam voor je kind.![]()
Kennissen van mijn ouders stuurden eens een kerstkaart met [naam kind1] [naam kind2] en (zoiets als) Droopy
En ze wilden misschien een 3e kindje...
Dus mijn ouders dachten dat het de "werktitel" van het kindje was ofzo... was het een hond
Ja, en ze is zo lief...quote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als het andersom zou zijn dan wel ja....
Arme Droebel
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef Dirkh het volgende:
Moet ik nou alles spoilers terug gaan lezen?
quote:Op zondag 11 april 2010 20:34 schreef Dirkh het volgende:
Intussen gaat het al weer over wat anders he?seks
Geef je kinderen een werktitel?quote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Kennissen van mijn ouders stuurden eens een kerstkaart met [naam kind1] [naam kind2] en (zoiets als) Droopy
Dus mijn ouders dachten dat het de "werktitel" van het kindje was ofzo... was het een hond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is ernstig...quote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Dus mijn ouders dachten dat het de "werktitel" van het kindje was ofzo... was het een hond![]()
Ik zet mijn katten alleen op kerstkaarten voor mensen waarvan ik weet dat ze dat leuk vinden en die ook meteen de link leggen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Volgend jaar staat op jouw kerstkaarten ook "Groetjes Tombo, Draakje en Nelis".quote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Echiewoar
Alweer een TT change
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geef je kinderen een werktitel?Eeeeeeeeeeeeeeeeh, zeg jij het maar, kies ik de echte naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eeeeeeeeeh, en hoe wilde je mij dan een kind "geven" ???quote:
Eentje jatten in het ziekenhuis?quote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeeeh, zeg jij het maar, kies ik de echte naam
[..]
Eeeeeeeeeh, en hoe wilde je mij dan een kind "geven" ???
En we noemen het Uilensteijn![]()
Jij weet vast wel hoe ik dat moet regelen he?quote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan ook gewoon een homemade kerstkaart sturen met een foto van je lievelingetjes eropOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
eh, neequote:Op zondag 11 april 2010 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgend jaar staat op jouw kerstkaarten ook "Groetjes Tombo, Draakje en Nelis".
Echiewoar
Misschien naar mensen die dat echt echt echt echt leuk vinden...
Ik heb nog wel een adresje ja. Nog redelijk bij je in de buurt ookquote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij weet vast wel hoe ik dat moet regelen he?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2010 20:38:33 ]![]()
Ah. Tudors. Er wordt een man uitgerekt en hij vindt het helemaal niet leuk.![]()
Nope. Gilt als een meisje.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zet ze er alleen op naar Zusje en Pa en Maquote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh, nee
Misschien naar mensen die dat echt echt echt echt leuk vinden...
mijn verhuiskaart was met mijn katquote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan ook gewoon een homemade kerstkaart sturen met een foto van je lievelingetjes erop
Als je het jat uit het ziekenhuis hoeft het geen werktitel schat...quote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eentje jatten in het ziekenhuis?
En we noemen het Uilensteijn
Laat jij daar jouw persoonlijke kerstkaarten ook maken dan?quote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een adresje ja. Nog redelijk bij je in de buurt ookOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Zo. Weer thuis.
Vanmiddag naar een platenbeurs in de Jaarbeurs geweest. Ik heb nog met een maxisingle van Lenny Kuhr's Troubadour in mijn handen gestaan.![]()
![]()
Ynske?quote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een adresje ja. Nog redelijk bij je in de buurt ook
Wehehe. Ik die juist niet. Maar een paar dinnetjes en buren weer wel.quote:Op zondag 11 april 2010 20:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zet ze er alleen op naar Zusje en Pa en Ma
Maar die wensen ook mijn katten fijne kerstdagen.
Neuh, ik haal ze altijd in de aanbieding bij het Kruidvat, van die 20 voor een euro kaarten, en stuur alleen naar mensen die mij een kaart sturenquote:Op zondag 11 april 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat jij daar jouw persoonlijke kerstkaarten ook maken dan?
![]()
En niet meegenomen?quote:Op zondag 11 april 2010 20:39 schreef JJH het volgende:
Zo. Weer thuis.
Vanmiddag naar een platenbeurs in de Jaarbeurs geweest. Ik heb nog met een maxisingle van Lenny Kuhr's Troubadour in mijn handen gestaan.![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 20:39 schreef JJH het volgende:
Zo. Weer thuis.
![]()
Had je je roze hemd aan?
Doen ze bij ons ook.quote:Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehe. Ik die juist niet. Maar een paar dinnetjes en buren weer wel.
Maar die wensen ook mijn katten fijne kerstdagen.
Ze hadden vorig jaar allebei een kerstkaart met de hond(en) erop.
En allebei een tiepfout.
Dus voor een euro ben je klaar.quote:Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ik haal ze altijd in de aanbieding bij het Kruidvat, van die 20 voor een euro kaarten, en stuur alleen naar mensen die mij een kaart sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
NEEEE! Ik haat het als mensen dat doen. Ik heb vorig jaar geen kaartje van jou gehad, dus krijg jij er nu geen van mij.quote:Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ik haal ze altijd in de aanbieding bij het Kruidvat, van die 20 voor een euro kaarten, en stuur alleen naar mensen die mij een kaart sturen
Dat bedoel je vast niet, toch? Zeg het, desnoods lieg je.![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus voor een euro ben je klaar.
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus voor een euro ben je klaar.
Ik heb gehoord dat het goedkoper kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee meer van 'Ik stuur gewoon GEEN kaarten, maar ik ben dan wel zo sociaal een kaartje terug te sturen als iemand mij er eentje stuurt'.quote:Op zondag 11 april 2010 20:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
NEEEE! Ik haat het als mensen dat doen. Ik heb vorig jaar geen kaartje van jou gehad, dus krijg jij er nu geen van mij.
Dat bedoel je vast niet, toch? Zeg het, desnoods lieg je.
Wat jij omschrijft ben ik het mee eens, m'n moeder is zo, die turft gewoon bijna van wie ze wel en niet een kaartje krijgt, en oh wee als je ze dan 2 jaar WEL een kaart stuurt maar NIKS terug krijgt, dan ga je uit de lijst hoor![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ik haal ze altijd in de aanbieding bij het Kruidvat, van die 20 voor een euro kaarten, en stuur alleen naar mensen die mij een kaart sturen![]()
Ons niet sturen = van het lijstje voor volgend jaar![]()
Op zich best lullig; vorig jaar kreeg ik allemaal kaarten van "hier", dus ik heb hemel en aarde moeten bewegen om achter alle adressen te komen en zelfs nog aparte kaarten gekocht met alleen "gelukkig nieuwjaar" aangezien kerst al voorbij was
JJH, dat zeggen EN een roze overhemd hebben is dubieus hoorquote:Op zondag 11 april 2010 20:39 schreef JJH het volgende:
Zo. Weer thuis.
Vanmiddag naar een platenbeurs in de Jaarbeurs geweest. Ik heb nog met een maxisingle van Lenny Kuhr's Troubadour in mijn handen gestaan.
Ja, herkenbaar.quote:Op zondag 11 april 2010 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
Wat jij omschrijft ben ik het mee eens, m'n moeder is zo, die turft gewoon bijna van wie ze wel en niet een kaartje krijgt, en oh wee als je ze dan 2 jaar WEL een kaart stuurt maar NIKS terug krijgt, dan ga je uit de lijst hoor![]()
![]()
oh, even off want zwager komt onverwacht langs
Laat ik maar even zwijgen over kerstkaarten (iets met nog verhuiskaarten verzenden en miepende mensen bij mijn verjaardag strax).Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Zo, van deze stilte maak ik dan even gebruik om een YT te plaatsen die ik via Twitter tegenkwam.
Leuk
![]()
Grmppff nu wil ik naast sound of music ook naar Mary Poppins
Kanniealleshebbenmeisje!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Zo ben ik ook.quote:Op zondag 11 april 2010 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ons niet sturen = van het lijstje voor volgend jaar![]()
![]()
Ik heb een speciaal lijstje liggen bij de kerstkaarten.
Dat probleem had ik niet. Niemand van hier had iets gestuurd, behalve Tombola.quote:Op zich best lullig; vorig jaar kreeg ik allemaal kaarten van "hier", dus ik heb hemel en aarde moeten bewegen om achter alle adressen te komen en zelfs nog aparte kaarten gekocht met alleen "gelukkig nieuwjaar" aangezien kerst al voorbij was![]()
En die heb ik weer geen kaart teruggestuurd.Dus ik ben vast van haar lijstje getrapt.
Greysquote:Op zondag 11 april 2010 20:56 schreef JJH het volgende:
En wie heeft die ESF_FOK twitter gemaakt. Dirk?![]()
![]()
The Tudors: Henry gaat zich van vrouw 2 ontdoen. Off with her head!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dus even recap;quote:Op zondag 11 april 2010 20:55 schreef JJH het volgende:
Ja ik had m'n roze hemd aan, onder een trui. En nee, ik heb hem niet meegenomen.
Jij staat in je roze hemd met een plaat van De Troubadour in je handen? Hmm?![]()
Ik ben niet van de lijstjesquote:Op zondag 11 april 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo ben ik ook.![]()
Ik heb een speciaal lijstje liggen bij de kerstkaarten.
[..]
Dat probleem had ik niet. Niemand van hier had iets gestuurd, behalve Tombola.![]()
En die heb ik weer geen kaart teruggestuurd.Dus ik ben vast van haar lijstje getrapt.
![]()
Ik stuur mensen die ik lief vind een kerstkaart, het boeit me niet of ik iets terug krijg
quote:Op zondag 11 april 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus even recap;
Jij staat in je roze hemd met een plaat van De Troubadour in je handen? Hmm?spuit elf
quote:Op zondag 11 april 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JJH, dat zeggen EN een roze overhemd hebben is dubieus hoorJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Dat verrast je?quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben niet van de lijstjes
Ik stuur mensen die ik lief vind een kerstkaart, het boeit me niet of ik iets terug krijg
Mijn smileys zijn weer weg!
heus welquote:
Ik had alleen je adres niet
pm je adres maar, dan krijg jij dit jaar een kerstkaart
quote:PUH ERIKquote:Op zondag 11 april 2010 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heus wel
Ik had alleen je adres niet
pm je adres maar, dan krijg jij dit jaar een kerstkaart![]()
![]()
quote:
Ll is best lief hoor
Schattig jochie hequote:
quote:QFT EIN-DE-LIJK een aanzoek van iemand!!!!!!
Jep, en so what?quote:Op zondag 11 april 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus even recap;
Jij staat in je roze hemd met een plaat van De Troubadour in je handen? Hmm?
Slowslet!quote:![]()
![]()
Eh...quote:
Was jouw verloofde niet eerst met hem?
quote:Op zondag 11 april 2010 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
QFT EIN-DE-LIJK een aanzoek van iemand!!!!!!
Beetje zuur als het dan op dat gebied niet klikt en je komt daar pas achter als je getrouwd bent jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tombola!quote:Op zondag 11 april 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh...
Was jouw verloofde niet eerst met hem?![]()
Moet ik de routeplanner tevoorschijn halen?
Kerstkusjes?quote:Op zondag 11 april 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
Lekker badje
En nu ruik ik naar kaneel![]()
Even teruglezen!
Ik heb nergens gezegd dat ik dat VOOR het huwelijk wil he...quote:Op zondag 11 april 2010 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje zuur als het dan op dat gebied niet klikt en je komt daar pas achter als je getrouwd bent ja
alleen dat ik het alletwee wilNOEOEOEOEOEOEOESquote:Op zondag 11 april 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombola!![]()
Moet ik de routeplanner tevoorschijn halen?
Sorry! KUSJEKROEL!
Cat ging dus eerst met Ll voordat ze JJH aan de haak sloeg?quote:Op zondag 11 april 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh...
Ja, en nu met Greys en jou tegelijk!quote:Op zondag 11 april 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh...
![]()
Hoog IQ zeker?quote:Op zondag 11 april 2010 21:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Cat ging dus eerst met Ll voordat ze JJH aan de haak sloeg?
Greys en ik zijn heul niet met Cat!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zondag 11 april 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys en ik zijn heul niet met Cat!Maar je snapt blijkbaar prima wat ik bedoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee.quote:Op zondag 11 april 2010 21:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar je snapt blijkbaar prima wat ik bedoel.
Ik zie alleen dat het een slechte constructie is... Geen idee wat je bedoelt
Ik ook nog steeds, eind juni ga ik ervan genieten....hoop ikquote:
Volgende keer op je woorden letten he.quote:Op zondag 11 april 2010 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOEOEOEOEOEOEOES
Sorry! KUSJEKROEL!
Het gaat mooi worden!quote:Op zondag 11 april 2010 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds, eind juni ga ik ervan genieten....hoop ikIk ben al flieft op je wasbak.
Ll is een Slowslet eerst Cat, toen Greys en nu jouerbij.quote:Op zondag 11 april 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee.
Ik zie alleen dat het een slechte constructie is... Geen idee wat je bedoelt![]()
OMG JJH! Jij hebt gewoon dat roze shirt speciaal gekocht, omdat je aanstaande langs zou komen![]()
En Cat ging naar jou omdat Ll al niet trouw was ofzo toch?quote:Op zondag 11 april 2010 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ll is een Slowslet eerst Cat, toen Greys en nu jouerbij.zo goedgemaakt???quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Leuk istie he?quote:Op zondag 11 april 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het gaat mooi worden!Ik ben al flieft op je wasbak.
![]()
En ik moet er een heel topic over gaan maken ook nog es....in ruil voor de naam van Em El
Jij bent vlotjes.quote:Op zondag 11 april 2010 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG JJH! Jij hebt gewoon dat roze shirt speciaal gekocht, omdat je aanstaande langs zou komen![]()
![]()
Verdeurie. Printerpapier op en ik ben te lui om op te staan en bij te vullen. Daarnaast is mijn schoot ook beYoko'd.
Ik wil je ML's naam ook wel zeggen hoor, zonder topicquote:Op zondag 11 april 2010 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk istie he?![]()
En ik moet er een heel topic over gaan maken ook nog es....in ruil voor de naam van Em El
Je bent bang dat ie niet meer terug klimt als je hem/haar er af tyft?quote:Op zondag 11 april 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent vlotjes.![]()
Verdeurie. Printerpapier op en ik ben te lui om op te staan en bij te vullen. Daarnaast is mijn schoot ook beYoko'd.![]()
Had je ff een weekje eerder moeten doen dan, maar toen hield iedereen zich angstvallig stilquote:Op zondag 11 april 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil je ML's naam ook wel zeggen hoor, zonder topic
Haarquote:Op zondag 11 april 2010 21:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent bang dat ie niet meer terug klimt als je hem/haar er af tyft?![]()
en katten eraf tyfen doen we niet![]()
Ik gaf je nog wel credits vanmorgen
Zo gaat ons kind niet heten hoor!quote:
Net alsof elk kind een unieke naam moet krijgenquote:
Wat de Tombo zegt.quote:Op zondag 11 april 2010 21:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent bang dat ie niet meer terug klimt als je hem/haar er af tyft?
Beschimmeld peperkoeken hartje ben je Dirk!
Trouwens, heul niet!quote:
De angst blijft dusquote:Op zondag 11 april 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Haar![]()
en katten eraf tyfen doen we niet![]()
Ik gaf je nog wel credits vanmorgen![]()
Te lang in de badkamer gelegen zeker?quote:Op zondag 11 april 2010 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat de Tombo zegt.
Beschimmeld peperkoeken hartje ben je Dirk!
quote:Op zondag 11 april 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Te lang in de badkamer gelegen zeker?
quote:
Tegen jou durf ik wel... jij hebt niks beschamends over/van mij
Had ik al verteld dat er een webcam in Ceiling Cat zit?quote:Op zondag 11 april 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tegen jou durf ik wel... jij hebt niks beschamends over/van mij![]()
Greys, need wheeelps in adopteertopic
oh noes! En ik heb gedouched met de deur open!quote:Op zondag 11 april 2010 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat er een webcam in Ceiling Cat zit?![]()
Zeg schat.. ik lees zo nu en dan ook terug hé?quote:Op zondag 11 april 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil je ML's naam ook wel zeggen hoor, zonder topic
Meneer I. heeft genoooootenquote:Op zondag 11 april 2010 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh noes! En ik heb gedouched met de deur open!![]()
Tuulkquote:Marjolijne?
Ik zei toch dat we de deur dicht moesten doen!quote:Op zondag 11 april 2010 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh noes! En ik heb gedouched met de deur open!
Whihihihihihiquote:Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ik maakte een grapje! ECHT!quote:Op zondag 11 april 2010 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg schat.. ik lees zo nu en dan ook terug hé?AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: