quote:Op zondag 11 april 2010 19:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Excuses, ik heb al een TT change aangevraagd
Het waren HAAR ouders.quote:Op zondag 11 april 2010 19:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Klinkt leuk Ll![]()
En voor je ouders is zoiets met de kinderen natuurlijk helemaal super.
Heb je eiks broertjes/zusjes?![]()
Met diezelfde reden zaten wij een maandje of wat terug in Koblenz.
Je moet er af en toe wat voor over hebben
Hmm, ik zal het onthouden. Ik weet nog een paar leuke TT's, voor Dirkh, voor jou, voor saampjesquote:
Leuk, Koblenz met de schone ouders en aanhang! Met eigen auto's?quote:Op zondag 11 april 2010 19:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Klinkt leuk Ll![]()
En voor je ouders is zoiets met de kinderen natuurlijk helemaal super.
Heb je eiks broertjes/zusjes?![]()
Met diezelfde reden zaten wij een maandje of wat terug in Koblenz.
Je moet er af en toe wat voor over hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oke....quote:Op zondag 11 april 2010 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het waren HAAR ouders.
Ik heb een oudere broer, die van mij heeft niks
quote:Op zondag 11 april 2010 19:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk, Koblenz met de schone ouders en aanhang! Met eigen auto's?KrengSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Nog een keerquote:
Nee voor mezelfquote:
Die van jou was toch ook bijna jarig...of net geweest?quote:Op zondag 11 april 2010 19:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee voor mezelfmaar hij vindt het ook leuk
(of doet alsof).
Ik dacht ff dat ik heer G. zag met een hoedje opquote:Op zondag 11 april 2010 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker ding is het ook nog eens, Joshua.
[ afbeelding ]
9 maart maar we hebben dit jaar weinig gedaan.. dus vandaar nu alsnogquote:Op zondag 11 april 2010 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van jou was toch ook bijna jarig...of net geweest?
Oke! Ik meende al dat het een beetje gelijk op ging met die van mij.quote:Op zondag 11 april 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
9 maart maar we hebben dit jaar weinig gedaan.. dus vandaar nu alsnog
Euhh nee met stroop enzoowww had je nog wat bereikt maar deze adopteer ik gewoon en klaarquote:Op zondag 11 april 2010 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
TT CHANGE OR I WILL UNLEASH THE POWER OF THE MIPS
[ afbeelding ]
IEIEIEIEH! Die kan tegen muren oplopen!quote:Op zondag 11 april 2010 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
I aim to please.quote:Op zondag 11 april 2010 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Kreng en Eng op de zoldert van Ingquote:
Wat een klein poessiequote:Op zondag 11 april 2010 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 april 2010 19:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke! Ik meende al dat het een beetje gelijk op ging met die van mij.
Zoiets geeft ook leuker dan een "echt" cadeau vind ik![]()
Meneer I. heeft ook echt genoten van zijn cadeau, sterker nog; in de zomer gaan we nog een keer op een doordeweekse dag om de fabriek in werking te zien
Zet de tissues maar klaar danquote:
Bemoei je met je eigen poesjequote:Op zondag 11 april 2010 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat een klein poessie![]()
Die weegt zeker nog geen 2 kg?
Sorry, ze is prachtig en mooi op gewicht heur![]()
Hallo!quote:Op zondag 11 april 2010 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm, ik zal het onthouden. Ik weet nog een paar leuke TT's, voor Dirkh, voor jou, voor saampjes
Oh ja!quote:Op zondag 11 april 2010 19:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dan heb je het goed gedaan
Een echt cadeau heeft ie al van anderen gehad en we gaan nog n keer een zonnebril uitzoeken
Je bent gewoon medeplichtigquote:Op zondag 11 april 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hallo!
Het is mijn TT toch niet? Ik wijzig op verzoek.
Echt totáál nietquote:Op zondag 11 april 2010 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat ik heer G. zag met een hoedje op
Trechterkat.quote:Op zondag 11 april 2010 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
Alhoewel ze er nu een heul stuk minder stoer bij zit:
[ afbeelding ]
Maar ze had zitten likken / knagen aan d'r wondje. Dus 't moest wel
quote:
Mipsiequote:Op zondag 11 april 2010 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
Alhoewel ze er nu een heul stuk minder stoer bij zit:
[ afbeelding ]
Maar ze had zitten likken / knagen aan d'r wondje. Dus 't moest wel
Maar hij's wel leuk tochquote:
Nou ik kwam thuis en ze zat heerlijk te kwijlenquote:Op zondag 11 april 2010 19:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mipsie![]()
![]()
Die neiging hebben ze vaak he?
Mickey deed het ook en kreeg een heerlijke infectie
De poezen in mijn huishouden doen dat dus nooit. Heeft misschien ermee te maken dat mijn DA onderhuidse hechtingen doet? Dan is er wel wat te likken maar geen draadjes om aan te knagen.quote:Op zondag 11 april 2010 19:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mipsie![]()
![]()
Die neiging hebben ze vaak he?
Mickey deed het ook en kreeg een heerlijke infectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |