abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80200667
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik misschien ook wel, maar in DIT geval kan die kindermoordenaar gewoon de kolere krijgen met zijn rechten . Dat is het hele punt, die rechter moet gewoon eens nokken met het beschermen van veroordeelden. Ze krijgen eten, drinken en een dak boven hun hoofd, daar houdt het wel op qua rechten, zeker als hij misschien in het filmpje nog wel meer dingen opbiecht, of zegt ervan genoten te hebben, weet ik het..

En ja, het gaat mij dus om DIT geval...
Als hij nog meer dingen heeft gezegd in het filmpje, dan kan Peter R dat ook zonder de beelden bekend maken.

Er is geen enkele noodzaak om die beelden ook uit te zenden.
Leaf
  zondag 11 april 2010 @ 20:46:44 #202
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_80200669
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Hij overtreed gewoon de wet en een rechterlijke uitspraak. Daarmee schendt die de privacy van een persoon.
En of dat een veroordeelde is maakt geen ene fuck uit.
Dt laaste is dus het hele punt, dat maakt voor MIJ wel uit .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_80200745
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Waarom? Het publiek gaat niet over een eventuele vrijlating van die vent.
Ben ik met je eens. Maar ik weet zeker dat een publieke opinie zeer zwaar meeweegt in een uitspraak van een rechter!!!!!!! En zeker als het gaat om een kindermoordenaar!!!!!!!!
Apprentice Entrepreneur.
pi_80200838
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dt laaste is dus het hele punt, dat maakt voor MIJ wel uit .
We leven in een land waar we gebruik maken van rechters. Jouw mening of die van Peter is dus niet de maatstaf die we moeten hanteren.
Leaf
pi_80200887
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef Geleerde het volgende:

[..]

Ik denk dat de grootste dombo de schrijver van bovenstaand bericht is! Ik begrijp echt wel hoe de rechtspraak in elkaar steekt, maar ben en blijf van mening dat deze beelden uitgezonden moeten worden om het publiek te laten zien dat deze Koos H nooit maar dan ook nooit meer vrij mag komen!!!!!!!
Je hebt de beelden niet gezien maar weet al wel dat hij op basis daarvan nooit meer vrij mag komen?
  zondag 11 april 2010 @ 20:50:55 #206
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_80200919
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:49 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

We leven in een land waar we gebruik maken van rechters. Jouw mening of die van Peter is dus niet de maatstaf die we moeten hanteren.
Nope, maar dan kan ik het nog wel eens zijn met PdV en zijn acties, in dit geval .

En ik hoop dat er een discussie komt in de politiek, met als gevolg verminderde rechten voor veroordeelden van dit soort misdriijven .
Get woke, go broke!
pi_80201032
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nope, maar dan kan ik het nog wel eens zijn met PdV en zijn acties, in dit geval .

En ik hoop dat er een discussie komt in de politiek, met als gevolg verminderde rechten voor veroordeelden van dit soort misdriijven .
Waarom zouden die minder rechten moeten krijgen?

In dit geval wordt de dader levenslang opgesloten. Lijkt me een flinke inperking van je rechten.
Leaf
  zondag 11 april 2010 @ 20:53:19 #208
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_80201042
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:47 schreef Geleerde het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Maar ik weet zeker dat een publieke opinie zeer zwaar meeweegt in een uitspraak van een rechter!!!!!!! En zeker als het gaat om een kindermoordenaar!!!!!!!!
Als het goed is zou dat maar voor een (klein) deel moeten meewegen, anders blijft er weinig over van een/de rechtsstaat.
Wel vind ik met name mensen die 'ziek in de kop zijn' veel beter moeten worden gecontroleerd: er is een groep waarbij recidive altijd waarschijnlijk zal blijven, het heeft dan geen zin om die te behandelen en verlof te geven om binnen een x aantal jaar weer terug te kunnen keren naar de maatschappij.

Deze man heeft levenslang en weinig kans op terugkeer in de maatschappij.
Dat Peter cq. SBS uit financiėle overwegingen besluiten tegen de rechtspraak in te gaan zal daar weinig aan veranderen. Geef ze maar een boete, van een miljoen ofzo, kijken of ze dan nog steeds vinden dat ´het publieke belang´ voor vinden gaan.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
  zondag 11 april 2010 @ 20:53:57 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_80201076
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:53 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Waarom zouden die minder rechten moeten krijgen?

In dit geval wordt de dader levenslang opgesloten. Lijkt me een flinke inperking van je rechten.
Omdat het nuttloze mensen zijn .

Ja, dan kan dit er ook nog wel bij .
Get woke, go broke!
pi_80201081
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:50 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Je hebt de beelden niet gezien maar weet al wel dat hij op basis daarvan nooit meer vrij mag komen?
klopt! Maar ik ga ervan uit dat als Peter de Vries zegt dat het schokkende beelden zijn, dan ga ik daar vanuit. Want je zet niet zomaar een rechterlijke uitspraak naast je neer!!!!!
Apprentice Entrepreneur.
pi_80201119
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Omdat het nuttloze mensen zijn .

Ja, dan kan dit er ook nog wel bij .
Als het nutteloze mensen zijn, wat voor een nut heeft het dan om er nog aandacht aan te besteden

En waarom MOET het erbij?
Leaf
  zondag 11 april 2010 @ 20:55:08 #212
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_80201148
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:54 schreef Geleerde het volgende:

[..]

klopt! Maar ik ga ervan uit dat als Peter de Vries zegt dat het schokken beelden zijn, dan ga ik daar vanuit. Want je zet niet zomaar een rechterlijke uitspraak naast je neer!!!!!
Rudolf doet dat dus wel zomaar.... hij had het ook kunnen laten naspelen door een of andere afgekeurde gtst-acteur.. maar hij kiest ervoor om te gaan voor effectbejag ipv inhoud
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_80201169
quote:

[..]

klopt! Maar ik ga ervan uit dat als Peter de Vries zegt dat het schokkende beelden zijn, dan ga ik daar vanuit. Want je zet niet zomaar een rechterlijke uitspraak naast je neer!!!!!
Zeker, als SBS zegt dat het schokkend is, dan is dat ook zo

SBS blind op hun uitspraken geloven
Leaf
pi_80201429
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mee eens!!!! Dit soort mensen moeten gewoon ergens afgezonderd opgesloten worden zonder enig recht!!!
Apprentice Entrepreneur.
pi_80201476
Nog 30 minuten dan is het zover
Apprentice Entrepreneur.
pi_80201544
quote:

[..]

Peter en SBS6 hebben een rekensom gemaakt en geconcludeerd dat de baten (kijkcijfers) groter zijn dan de lasten (sanctie in de vorm van een dwangsom)
Het grotere maatschappelijke belang is slechts iets banaals als het vermaak en vertier van het publiek en het financiele belang van een omroep en een programmamaker.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_80201572
En na 23.00 uur gaan we hier onze mening geven over het uitgezonden verhaal van Koos H!!!!
Apprentice Entrepreneur.
pi_80201596
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:20 schreef BasEnAad het volgende:
De wet overtreden is blijkbaar af te kopen. Weten we dat ook weer..
Dat is altijd al zo geweest.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80201772
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:01 schreef barthol het volgende:

[..]

Peter en SBS6 hebben een rekensom gemaakt en geconcludeerd dat de baten (kijkcijfers) groter zijn dan de lasten (sanctie in de vorm van een dwangsom)
Het grotere maatschappelijke belang is slechts iets banaals als het vermaak en vertier van het publiek en het financiele belang van een omroep en een programmamaker.
Ik deel je mening in deze!!!! Maar ik denk ook dat het publiek recht heeft te weten op wat er allemaal heeft afgespeeld met de kinderen die door deze Koos H waarschijnlijk zijn vermoord.
Apprentice Entrepreneur.
pi_80201830
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:01 schreef Geleerde het volgende:
En na 23.00 uur gaan we hier onze mening geven over het uitgezonden verhaal van Koos H!!!!
En net doen alsof onze mening (die slechts uit sentimenten bestaat) relevant is.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_80201861
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:55 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Zeker, als SBS zegt dat het schokkend is, dan is dat ook zo

SBS blind op hun uitspraken geloven
Idd, hoe naief kun je zijn.

En nee, zo'n uitspraak leggen ze inderdaad niet zomaar naast zich neer - alleen als er een hoop geld en publiciteit mee gemoeid is. Mensen die Peter R. meer vertrouwen dan de principes van onze rechtsstaat verdienen het eigenlijk gewoon om in een maatschappij zonder gelijke rechten voor iedereen te leven. Kijken of ze er dan nog zo enthousiast over zijn..
pi_80201905
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:04 schreef Geleerde het volgende:

[..]

Ik deel je mening in deze!!!! Maar ik denk ook dat het publiek recht heeft te weten op wat er allemaal heeft afgespeeld met de kinderen die door deze Koos H waarschijnlijk zijn vermoord.
Waarom? Wat is jouw belang daar precies bij, behalve het bevredigen van je sensatiezucht?
pi_80201911
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:04 schreef Geleerde het volgende:

[..]

Dat kwam het publiek sowieso wel te weten. Ook al zouden de beelden niet gebruikt worden.
Leaf
  zondag 11 april 2010 @ 21:07:29 #224
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_80201958
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:05 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Idd, hoe naief kun je zijn.

En nee, zo'n uitspraak leggen ze inderdaad niet zomaar naast zich neer - alleen als er een hoop geld en publiciteit mee gemoeid is. Mensen die Peter R. meer vertrouwen dan de principes van onze rechtsstaat verdienen het eigenlijk gewoon om in een maatschappij zonder gelijke rechten voor iedereen te leven. Kijken of ze er dan nog zo enthousiast over zijn..
Het is ook zo dat de rechter bepaalt dat de privacy van Koos Hertogs 15.000 euro waard is. Een bedrag dat voor SBS makkelijk op te hoesten is. De rechter neemt dus een groot risico dat de beelden alsnog uitgezonden worden.
Bedankt Hans.
pi_80202053
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:06 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Dat kwam het publiek sowieso wel te weten. Ondanks dat de beelden gebruikt zouden worden.
Je hebt gelijk! Maar een programma komt beter over met beelden!!
Apprentice Entrepreneur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')