Het gebeurt toch vrij vaak. Hoezo nu ineens alle ophef?quote:Op zondag 11 april 2010 20:31 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat is er amateuristisch aan
Gewoon Nederlandse wetgeving. Beelden gemaakt op prive terrein mogen niet zomaar openbaar gemaakt worden.
quote:Op zondag 11 april 2010 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want PdV is dat van mening en wil er dus een boete voor riskeren en zijn hele carriere, dus ik geloof wel dat het nut heeft, waarom zou hij het anders doen. Als er straks niets te zien is staat ie toch voor lul?
Sensatie, drang naar hoge kijkcijfers zal niet meespelen denk je?quote:Op zondag 11 april 2010 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want PdV is dat van mening en wil er dus een boete voor riskeren en zijn hele carriere, dus ik geloof wel dat het nut heeft, waarom zou hij het anders doen. Als er straks niets te zien is staat ie toch voor lul?
Je bent wel lekker star he? Befehl is befehl!quote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
De rechter hoeft de beelden niet te zien om tot een uitspraak te kunnen komen....
Wat een stel dombo's lopen hier toch rond. Ga je eens verdiepen in de wet voordat je uitspraken komt doen die nergens op slaan...
Wat is het maatschappelijk belang in deze zaak dan precies, behalve het spekken van de kas van SBS en het bevredigen van de mediageilheid van Peter R. en de sensatielust van mongolen die geen enkel benul hebben van het belang van de rechtsstaat, ook voor henzelf?quote:Op zondag 11 april 2010 18:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hangt helemaal af van de situatie. In dit geval is zo maatschappelijk zwaarwegend belang dat ik het mij goed kan voorstellen. Als Peter deze zaak voor het EHRM had gebracht, had hij ook goede kans gehad dat het vonnis vernietigd werd.
Zoals wanneer gebeurd het?quote:Op zondag 11 april 2010 20:36 schreef bascross het volgende:
[..]
Het gebeurt toch vrij vaak. Hoezo nu ineens alle ophef?
De rechter heeft altijd gelijk. Zij zijn alwetend.quote:Op zondag 11 april 2010 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent wel lekker star he? Befehl is befehl!
De rechtstaat is de afgelopen jaren zovaak in de fout gegaan (seban anyone) dat ik niet snap dat er mensen zijn die er geen twijfels bij hebben, dit blinde gevolg is precies waardoor rechters zovaak de zaak verneuken!
Het staat in de wet, dus het moet zo! Iets realistischer en vanuit de maatschappij denken gaat toch echt boven letterlijk een boek volgen.
Oh vast wel, maar blind achter de rechters staan " want die hebben ervoor geleerd" is nog veel naiever...quote:Op zondag 11 april 2010 20:36 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Sensatie, drang naar hoge kijkcijfers zal niet meespelen denk je?
Naïef....
Ik denk dat de grootste dombo de schrijver van bovenstaand bericht is! Ik begrijp echt wel hoe de rechtspraak in elkaar steekt, maar ben en blijf van mening dat deze beelden uitgezonden moeten worden om het publiek te laten zien dat deze Koos H nooit maar dan ook nooit meer vrij mag komen!!!!!!!quote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
De rechter hoeft de beelden niet te zien om tot een uitspraak te kunnen komen....
Wat een stel dombo's lopen hier toch rond. Ga je eens verdiepen in de wet voordat je uitspraken komt doen die nergens op slaan...
Je noemt net iedereen hier dom en je kan zelf niet spellen(gebeurd?). Lijkt mij niet zinvol om deze discussie nog voort te zetten.quote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zoals wanneer gebeurd het?
Heb je voorbeelden daarvan wanneer dergelijke opnames in gevangenissen gemaakt zijn gewoon gebruikt werden.
De rechtspraak is vele malen meer gewoon goed geweest. Maar dat komt niet in de media. Het is wel heel simpel, en tekenend, om alle uitspraken van rechters maar als fout te bestempelen wegens die incidenten.quote:Op zondag 11 april 2010 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent wel lekker star he? Befehl is befehl!
De rechtstaat is de afgelopen jaren zovaak in de fout gegaan (seban anyone) dat ik niet snap dat er mensen zijn die er geen twijfels bij hebben, dit blinde gevolg is precies waardoor rechters zovaak de zaak verneuken!
Het staat in de wet, dus het moet zo! Iets realistischer en vanuit de maatschappij denken gaat toch echt boven letterlijk een boek volgen.
quote:Op zondag 11 april 2010 20:36 schreef HeatWave het volgende:
Waarom? Het publiek gaat niet over een eventuele vrijlating van die vent.quote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef Geleerde het volgende:
[..]
Ik denk dat de grootste dombo de schrijver van bovenstaand bericht is! Ik begrijp echt wel hoe de rechtspraak in elkaar steekt, maar ben en blijf van mening dat deze beelden uitgezonden moeten worden om het publiek te laten zien dat deze Koos H nooit maar dan ook nooit meer vrij mag komen!!!!!!!
Moeilijk gaan doen over spelfoutenquote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef bascross het volgende:
[..]
Je noemt net iedereen hier dom en je kan zelf niet spellen(gebeurd?). Lijkt mij niet zinvol om deze discussie nog voort te zetten.
hijquote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef Geleerde het volgende:
[..]
Ik denk dat de grootste dombo de schrijver van bovenstaand bericht is! Ik begrijp echt wel hoe de rechtspraak in elkaar steekt, maar ben en blijf van mening dat deze beelden uitgezonden moeten worden om het publiek te laten zien dat deze Koos H nooit maar dan ook nooit meer vrij mag komen!!!!!!!
Waarom moeten perse de beelden gebruikt worden?quote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef Geleerde het volgende:
[..]
Nee, maar jij noemt mensen dombo's terwijl je zelf niet kan spellen.quote:Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Moeilijk gaan doen over spelfouten
Zijn je argumenten op?
Blind achter Peter staan is wel slim?quote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar blind achter de rechters staan " want die hebben ervoor geleerd" is nog veel naiever...
Jezus wat ben jij domquote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef Geleerde het volgende:
[..]
Ik misschien ook wel, maar in DIT geval kan die kindermoordenaar gewoon de kolere krijgen met zijn rechtenquote:Op zondag 11 april 2010 20:39 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
De rechtspraak is vele malen meer gewoon goed geweest. Maar dat komt niet in de media. Het is wel heel simpel, en tekenend, om alle uitspraken van rechters maar als fout te bestempelen wegens die incidenten.
Persoonlijk heb ik meer vertrouwen in de Nederlandse rechtspraak dan in Peter R. En in dit geval was er een prima werkbare oplossing.
Wie doet ie er kwaad mee? precies, who the fuck cares...quote:Op zondag 11 april 2010 20:42 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Blind achter Peter staan is wel slim?
Omdat ik mijn reacties hier niet behandel als een examenwerkstuk mag ik mensen niet aanspreken op hun onwetendheid over de Nederlandse wetquote:Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef bascross het volgende:
[..]
Nee, maar jij noemt mensen dombo's terwijl je zelf niet kan spellen.
dus de wet overtreden mag, zolang je er maar niemand kwaad mee doet? Is dat het nieuwe criterium?quote:Op zondag 11 april 2010 20:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie doet ie er kwaad mee? precies, who the fuck cares...
Hij overtreed gewoon de wet en een rechterlijke uitspraak. Daarmee schendt die de privacy van een persoon.quote:Op zondag 11 april 2010 20:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie doet ie er kwaad mee? precies, who the fuck cares...
Deze uitermate goede post las ik net op geenstijl:quote:Op zondag 11 april 2010 20:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Omdat ik mijn reacties hier niet behandel als een examenwerkstuk mag ik mensen niet aanspreken op hun onwetendheid over de Nederlandse wet
Sneu....
Als het zo moet, dan kun je maar beter wegblijven ja.
quote:Integer zijn heeft juist te maken met hoe je zelf bent, ook als er even geen overheid is die op je let. Ik stel niet zomaar alle slaafsheid aan wetten gelijk aan integriteit. Morgen verzinnen ze weer een andere wet die lijnrecht indruist tegen een eerdere, en dan zou dat opeens weer "integer" heten. Het is stom toeval als integriteit ook net klopt met een wet die ze verzinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |