abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 april 2010 @ 20:36:22 #176
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_80200067
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:31 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Wat is er amateuristisch aan

Gewoon Nederlandse wetgeving. Beelden gemaakt op prive terrein mogen niet zomaar openbaar gemaakt worden.
Het gebeurt toch vrij vaak. Hoezo nu ineens alle ophef?
Bedankt Hans.
  zondag 11 april 2010 @ 20:36:36 #177
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_80200081
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, want PdV is dat van mening en wil er dus een boete voor riskeren en zijn hele carriere, dus ik geloof wel dat het nut heeft, waarom zou hij het anders doen. Als er straks niets te zien is staat ie toch voor lul?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_80200089
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, want PdV is dat van mening en wil er dus een boete voor riskeren en zijn hele carriere, dus ik geloof wel dat het nut heeft, waarom zou hij het anders doen. Als er straks niets te zien is staat ie toch voor lul?
Sensatie, drang naar hoge kijkcijfers zal niet meespelen denk je?

Naïef....
Leaf
  zondag 11 april 2010 @ 20:36:51 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_80200095
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

De rechter hoeft de beelden niet te zien om tot een uitspraak te kunnen komen....

Wat een stel dombo's lopen hier toch rond. Ga je eens verdiepen in de wet voordat je uitspraken komt doen die nergens op slaan...
Je bent wel lekker star he? Befehl is befehl!

De rechtstaat is de afgelopen jaren zovaak in de fout gegaan (seban anyone) dat ik niet snap dat er mensen zijn die er geen twijfels bij hebben, dit blinde gevolg is precies waardoor rechters zovaak de zaak verneuken!

Het staat in de wet, dus het moet zo! Iets realistischer en vanuit de maatschappij denken gaat toch echt boven letterlijk een boek volgen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_80200121
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:28 schreef eriksd het volgende:

[..]

Hangt helemaal af van de situatie. In dit geval is zo maatschappelijk zwaarwegend belang dat ik het mij goed kan voorstellen. Als Peter deze zaak voor het EHRM had gebracht, had hij ook goede kans gehad dat het vonnis vernietigd werd.
Wat is het maatschappelijk belang in deze zaak dan precies, behalve het spekken van de kas van SBS en het bevredigen van de mediageilheid van Peter R. en de sensatielust van mongolen die geen enkel benul hebben van het belang van de rechtsstaat, ook voor henzelf?
pi_80200127
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:36 schreef bascross het volgende:

[..]

Het gebeurt toch vrij vaak. Hoezo nu ineens alle ophef?
Zoals wanneer gebeurd het?

Heb je voorbeelden daarvan wanneer dergelijke opnames in gevangenissen gemaakt zijn gewoon gebruikt werden.
Leaf
  zondag 11 april 2010 @ 20:37:37 #182
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_80200143
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De rechtstaat is de afgelopen jaren zovaak in de fout gegaan (seban anyone) dat ik niet snap dat er mensen zijn die er geen twijfels bij hebben, dit blinde gevolg is precies waardoor rechters zovaak de zaak verneuken!

Het staat in de wet, dus het moet zo! Iets realistischer en vanuit de maatschappij denken gaat toch echt boven letterlijk een boek volgen .
De rechter heeft altijd gelijk. Zij zijn alwetend.
Bedankt Hans.
  zondag 11 april 2010 @ 20:37:49 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_80200159
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:36 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Sensatie, drang naar hoge kijkcijfers zal niet meespelen denk je?

Naïef....
Oh vast wel, maar blind achter de rechters staan " want die hebben ervoor geleerd" is nog veel naiever...
Get woke, go broke!
pi_80200168
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

De rechter hoeft de beelden niet te zien om tot een uitspraak te kunnen komen....

Wat een stel dombo's lopen hier toch rond. Ga je eens verdiepen in de wet voordat je uitspraken komt doen die nergens op slaan...
Ik denk dat de grootste dombo de schrijver van bovenstaand bericht is! Ik begrijp echt wel hoe de rechtspraak in elkaar steekt, maar ben en blijf van mening dat deze beelden uitgezonden moeten worden om het publiek te laten zien dat deze Koos H nooit maar dan ook nooit meer vrij mag komen!!!!!!!
Apprentice Entrepreneur.
  zondag 11 april 2010 @ 20:38:55 #185
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_80200232
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Zoals wanneer gebeurd het?

Heb je voorbeelden daarvan wanneer dergelijke opnames in gevangenissen gemaakt zijn gewoon gebruikt werden.
Je noemt net iedereen hier dom en je kan zelf niet spellen(gebeurd?). Lijkt mij niet zinvol om deze discussie nog voort te zetten.
Bedankt Hans.
pi_80200273
quote:

[..]

De rechtspraak is vele malen meer gewoon goed geweest. Maar dat komt niet in de media. Het is wel heel simpel, en tekenend, om alle uitspraken van rechters maar als fout te bestempelen wegens die incidenten.

Persoonlijk heb ik meer vertrouwen in de Nederlandse rechtspraak dan in Peter R. En in dit geval was er een prima werkbare oplossing.
Leaf
  zondag 11 april 2010 @ 20:40:02 #187
271762 Bestolene
tax is theft
pi_80200292
quote:
  zondag 11 april 2010 @ 20:40:23 #188
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_80200314
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef Geleerde het volgende:

[..]

Ik denk dat de grootste dombo de schrijver van bovenstaand bericht is! Ik begrijp echt wel hoe de rechtspraak in elkaar steekt, maar ben en blijf van mening dat deze beelden uitgezonden moeten worden om het publiek te laten zien dat deze Koos H nooit maar dan ook nooit meer vrij mag komen!!!!!!!
Waarom? Het publiek gaat niet over een eventuele vrijlating van die vent.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_80200318
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef bascross het volgende:

[..]

Je noemt net iedereen hier dom en je kan zelf niet spellen(gebeurd?). Lijkt mij niet zinvol om deze discussie nog voort te zetten.
Moeilijk gaan doen over spelfouten

Zijn je argumenten op?
Leaf
  zondag 11 april 2010 @ 20:41:02 #190
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_80200348
quote:

[..]

hij
heeft
al
levenslang
langer
kan
niet
ook
niet
als
peter
r
dagelijks
beelden
uitzendt
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_80200366
quote:

[..]

Waarom moeten perse de beelden gebruikt worden?
Waarom is de verkregen informatie gebruiken niet voldoende?
Leaf
  zondag 11 april 2010 @ 20:41:30 #192
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_80200377
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Moeilijk gaan doen over spelfouten

Zijn je argumenten op?
Nee, maar jij noemt mensen dombo's terwijl je zelf niet kan spellen.
Bedankt Hans.
pi_80200411
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh vast wel, maar blind achter de rechters staan " want die hebben ervoor geleerd" is nog veel naiever...
Blind achter Peter staan is wel slim?
Leaf
pi_80200412
quote:

[..]

Jezus wat ben jij dom

A) Hij heeft levenslang
B) ALLE informatie mocht gewoon gebruikt worden, de vent mocht letterlijk gequote worden, alleen de BEELDEN uit de gevangenis mochten niet uitgezonden worden. de INFORMATIE die door die beelden bekend werd wel.
  zondag 11 april 2010 @ 20:42:29 #195
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_80200435
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:39 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

De rechtspraak is vele malen meer gewoon goed geweest. Maar dat komt niet in de media. Het is wel heel simpel, en tekenend, om alle uitspraken van rechters maar als fout te bestempelen wegens die incidenten.

Persoonlijk heb ik meer vertrouwen in de Nederlandse rechtspraak dan in Peter R. En in dit geval was er een prima werkbare oplossing.
Ik misschien ook wel, maar in DIT geval kan die kindermoordenaar gewoon de kolere krijgen met zijn rechten . Dat is het hele punt, die rechter moet gewoon eens nokken met het beschermen van veroordeelden. Ze krijgen eten, drinken en een dak boven hun hoofd, daar houdt het wel op qua rechten, zeker als hij misschien in het filmpje nog wel meer dingen opbiecht, of zegt ervan genoten te hebben, weet ik het..

En ja, het gaat mij dus om DIT geval...
Get woke, go broke!
  zondag 11 april 2010 @ 20:42:51 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_80200449
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:42 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Blind achter Peter staan is wel slim?
Wie doet ie er kwaad mee? precies, who the fuck cares...
Get woke, go broke!
pi_80200506
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef bascross het volgende:

[..]

Nee, maar jij noemt mensen dombo's terwijl je zelf niet kan spellen.
Omdat ik mijn reacties hier niet behandel als een examenwerkstuk mag ik mensen niet aanspreken op hun onwetendheid over de Nederlandse wet

Sneu....

Als het zo moet, dan kun je maar beter wegblijven ja.
Leaf
  zondag 11 april 2010 @ 20:43:57 #198
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_80200527
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

dus de wet overtreden mag, zolang je er maar niemand kwaad mee doet? Is dat het nieuwe criterium?
pi_80200583
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hij overtreed gewoon de wet en een rechterlijke uitspraak. Daarmee schendt die de privacy van een persoon.
En of dat een veroordeelde is maakt geen ene fuck uit.
Leaf
  zondag 11 april 2010 @ 20:46:42 #200
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_80200664
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:43 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Omdat ik mijn reacties hier niet behandel als een examenwerkstuk mag ik mensen niet aanspreken op hun onwetendheid over de Nederlandse wet

Sneu....

Als het zo moet, dan kun je maar beter wegblijven ja.
Deze uitermate goede post las ik net op geenstijl:
quote:
Integer zijn heeft juist te maken met hoe je zelf bent, ook als er even geen overheid is die op je let. Ik stel niet zomaar alle slaafsheid aan wetten gelijk aan integriteit. Morgen verzinnen ze weer een andere wet die lijnrecht indruist tegen een eerdere, en dan zou dat opeens weer "integer" heten. Het is stom toeval als integriteit ook net klopt met een wet die ze verzinnen
Bedankt Hans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')