Thx! Gevonden en nu aan het installerenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
stappenplan staat dus in de link van de post die ik gequote heb
ja iPad is een wanproductquote:Op woensdag 14 april 2010 15:22 schreef HalvinCarris het volgende:
Is het raar als ik twijfel tussen een HTC Desire als vervanging van m'n N82, of een Apple iPad NAAST m'n N82?
neehoor, het is maar net waar je behoefte aan hebt op dit ogenblik. Weet niet of je een notebook of laptop momenteel hebt etcquote:Op woensdag 14 april 2010 15:22 schreef HalvinCarris het volgende:
Is het raar als ik twijfel tussen een HTC Desire als vervanging van m'n N82, of een Apple iPad NAAST m'n N82?
Dat zou ik niet direct zeggen... Maar ik neig wel meer naar de Desire denk ik. iPad heeft ook wel weer goede dingen....maar goed, ik heb een PC, laptop en nokia N82.quote:
de goedkoopste iPad is 800 euro? sorry hoor maar dan koop ik liever een leuke laptop waar ik 10x meer mee kanquote:Op woensdag 14 april 2010 16:34 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Dat zou ik niet direct zeggen... Maar ik neig wel meer naar de Desire denk ik. iPad heeft ook wel weer goede dingen....maar goed, ik heb een PC, laptop en nokia N82.
Ja, want het zijn twee compleet verschillende dingen.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:22 schreef HalvinCarris het volgende:
Voor veel van die dingen is een app in de market. Zeker voor sim kopieren, want die heb ik zelf ook eens gebruikt. Bewegende gif kan me echt niets interesseren, ik heb liever dat android wat andere punten verbeteerd die een veel hogere prioriteit hebben dan animated gifs...quote:Op woensdag 14 april 2010 13:54 schreef L3viathan het volgende:
Na een weekje wennen best wel tevreden.. maar sommige dingen begrijp ik echt niet...
Bijv.. waarom geen animated gifs in de browser?![]()
Nu kan ik top-smilies zoalsen
niet zien bewegen
![]()
Dit vind ik bijhoorlijk slecht eigenlijk..
Verder geen connectie met wifi netwerken die verborgen zijn.. je kunt je contacten wel van SIM importeren maar niet terug exporteren..
Best wel standaard dingen die elke telefoon eigenlijk zou moeten kunnen... als ik dan op de Android forums lees zie ik dat sommige van die dingen al een paar jaar open staan en nog steeds niet opgelost zijn.. dat vind ik niet echt hoopgevend
Ik ben wel zat van mijn N82quote:Op woensdag 14 april 2010 15:22 schreef HalvinCarris het volgende:
Wanneer krijg je jouw Desire?quote:
Volgende week hoop ikquote:
Nou, met de iPhone bijvoorbeeld vind ik het toch wat beter werken en reageren. Maar goed, dat ligt misschien aan mij of omdat ik vaker met de iPhone ben omgegaan. HTC Desire is verder een goeie slimmetelefoon hoor.quote:
Ik vind het jammer dat hij alles per se zelf in wil vullen, ik vind de suggesties prettig, maar niet dat hij er automatisch iets anders van maakt dan je typt.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:25 schreef Devolution het volgende:
[..]
Het is wel ff wennen met het typen. Ik ben een hardware toetsenbord gewend van mijn G1. Dit toetsenbord typt wel een stuk sneller, maar je maakt ook meer fouten. Ook vind ik de woordvoorspelling nog irritant nu, maar dat zal naar verloop van tijd wel beter worden (ik gebruikte ook nooit T9)
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er iets belangrijkers is dan animated gif supportquote:Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Voor veel van die dingen is een app in de market. Zeker voor sim kopieren, want die heb ik zelf ook eens gebruikt. Bewegende gif kan me echt niets interesseren, ik heb liever dat android wat andere punten verbeteerd die een veel hogere prioriteit hebben dan animated gifs...
.flac support.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:35 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er iets belangrijkers is dan animated gif support
Google googles, skymap, layar zijn wel leuke dingen om te hebben...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:01 schreef webbyplus het volgende:
Hallo, inmiddels heb ik de telefoon een paar uur in bezit; ik vind hem geniaal.
Enige minpuntje; als je hem kwartiertje aan hebt staan, begint hij vrij warm te worden... Maar zal wel horen zo...
Kent iemand nog een MUST-HAVE app?
Ik heb het idee dat dit vooral is als verbinding maakt via HSDPA.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:01 schreef webbyplus het volgende:
Hallo, inmiddels heb ik de telefoon een paar uur in bezit; ik vind hem geniaal.
Enige minpuntje; als je hem kwartiertje aan hebt staan, begint hij vrij warm te worden... Maar zal wel horen zo...
Google Googles.quote:Kent iemand nog een MUST-HAVE app?
Mwoah... Als je het vergelijkt met Windows Mobile, of met iPhone (je kunt er straks mee multi-tasken en copy-pasten kan ook maar sinds kort. Als iets basic is....)quote:Op woensdag 14 april 2010 13:54 schreef L3viathan het volgende:
Best wel standaard dingen die elke telefoon eigenlijk zou moeten kunnen... als ik dan op de Android forums lees zie ik dat sommige van die dingen al een paar jaar open staan en nog steeds niet opgelost zijn.. dat vind ik niet echt hoopgevend
Weet je dat zeker? In het overzicht van WIFI netwerken kan ik handmatig een netwerk toevoegen. Nu heb ik geen verborgen WIFI netwerk, maar heb je dat al geprobeerd?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:54 schreef L3viathan het volgende:
Verder geen connectie met wifi netwerken die verborgen zijn.
Is dat niet in te stellen bij de tobo-instellingen?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:06 schreef ehqo. het volgende:
Ik vind het jammer dat hij alles per se zelf in wil vullen, ik vind de suggesties prettig, maar niet dat hij er automatisch iets anders van maakt dan je typt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |