Dat snap ik, dat heb ik ook op mijn huidige telefoon. Maar die heeft zo'n druk gevoelig touchscreen, en het touchscreen op de desire zou anders moeten werken, via geleiding. Gaat de werking daarvan niet erg sterk achteruit als er iets tussen komt vraag ik me dan af.quote:Op maandag 12 april 2010 12:40 schreef witte_fantasie het volgende:
Zou ik wel doen, je voorkomt er een hoop krassen mee.
Uiteindelijk wordt er toch eerst naar de specs gekeken, want we willen allemaal meer/sneller etc.quote:Op maandag 12 april 2010 13:24 schreef DennisMoore het volgende:
Liever dan Flash of 3d games of snellere CPU heb ik dus een beter leesbaar scherm en betere accu. Beste foon-fabrikanten, maak dáár eens prioriteit van!
Godver, vorige week mijn abo opgezegd omdat ze hem niet zouden krijgen :Squote:Op maandag 12 april 2010 13:11 schreef Salatrel het volgende:
was al gemeld dat T-mobile inmiddels de Desire op de website heeft staan?
hij staat echter nog niet onder filter HTC maar wel tussen "alle toestellen"
als je je abo toch opgezegd hebt zou ik lekker naar vodafone gaan. beter internet daarquote:Op maandag 12 april 2010 13:58 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Godver, vorige week mijn abo opgezegd omdat ze hem niet zouden krijgen :S
Nog een paar jaar wachten tot energiezuinige kleuren e-ink schermen die snel genoeg zijn voor video's.quote:Op maandag 12 april 2010 13:24 schreef DennisMoore het volgende:
Liever dan Flash of 3d games of snellere CPU heb ik dus een beter leesbaar scherm en betere accu. Beste foon-fabrikanten, maak dáár eens prioriteit van!
Hahaquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:16 schreef Prosac het volgende:
Vorige week donderdag de Desire opgehaald bij Coolblue. Tering wat een lekker toestel, internetten gaat soepel, zoomen terwijl hij nog aan het laden is, leuke apps gevonden en ben er zelfs door aan het social media-en gegaan.![]()
Never mindquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:29 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.androidworld.n(...)met-spraakherkenning
Hij gaat spraakherkenning krijgen. English-only lijkt me.
Twitter is cool.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:17 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Haha
Prima toch. Veel plezier er nog mee
Heb die van mij gisteren bij vodafone besteld en die gast vertelde me dat ze al een batch van 1000 stuks binnen hadden waarvan er 900 verkocht waren. Ik was nog net op tijd en mijn telefoon is al onderweg.quote:
In de vodafone winkel?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:37 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Heb die van mij gisteren bij vodafone besteld en die gast vertelde me dat ze al een batch van 1000 stuks binnen hadden waarvan er 900 verkocht waren. Ik was nog net op tijd en mijn telefoon is al onderweg.
Nope. Ik ging keek op de website of ik mijn abonnement kon verlengen maar ik was 2 maanden te vroeg, er stond een telefoonnummer bij dat ik belde en toen heb ik mijn abonnement telefonisch alvast verlengd icm de HTC desire. De beste man van de helpdesk wist mij dat allemaal te vertellen.quote:
Zal mijn order niet sneller door komen denk ik - heb het namelijk nu al 2 keer gevraagd in de winkelquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:09 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nope. Ik ging keek op de website of ik mijn abonnement kon verlengen maar ik was 2 maanden te vroeg, er stond een telefoonnummer bij dat ik belde en toen heb ik mijn abonnement telefonisch alvast verlengd icm de HTC desire. De beste man van de helpdesk wist mij dat allemaal te vertellen.
0800-0200056
dit nummer moet je hebben.
Same here! Alleen hoop ik dat 'ie wordt aangeboden als m'n man even thuis is om te lunchen!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:15 schreef Lotusss het volgende:
Volgens Hi is mijn bestelling reeds met TNT mee, alleen de Track&Trace is op de website van TNT nog niet geregistreerd.... misschien krijg ik 'm morgen al dus!!
ik heb me werk als afleveradres opgegevenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:30 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Same here! Alleen hoop ik dat 'ie wordt aangeboden als m'n man even thuis is om te lunchen!
Krijg je in die browser nu de mobiele layout (quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:19 schreef ehqo. het volgende:
[..]
PI-loze post. Eerste Desire post, hij bevalt.
Ik vind de mobiele layout wel handig, de kleuren zijn alleen een beetje ehm... kut.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:32 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Krijg je in die browser nu de mobiele layout () of gewoon een fatsoenlijke
?
Mobiel. Best matig imo, bovendien geen pi's. Ik voel me gezichtsloos.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:32 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Krijg je in die browser nu de mobiele layout () of gewoon een fatsoenlijke
?
Werkt 't in de praktijk ook goed en snel genoeg in de auto qua laadtijd van het volgende plaatje? Hij zet er geen straatnamen boven toch, maar 'Weg zonder naam'?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:00 schreef lekzzz het volgende:
Inmiddels een week verder en ook ik ben dik tevreden, wat je allemaal met dat ding kan zeg. Dan ook nog navlauncher, geweldig. Kom je op locatie zet ie gewoon streetview aan, kan je meteen zien waar het is
wat een anti aanbiedingquote:Op woensdag 14 april 2010 10:28 schreef Sjowhan het volgende:
T-mobile heeft een strakke aanbieding vandaag op hun website: http://www.t-mobile.nl/pe(...)?WT.ac=sc_htc_desire
Eerste jaar 19,90, tweede jaar 26,90.
Er staat ook een hokje bij: "Morgen Relax 25 + internet ¤27,95/mnd". Dan nog heb ik het idee dat je bij bijvoorbeeld algebeld een betere deal kunt vinden (met nog een carkit erbij bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 14 april 2010 10:35 schreef Salatrel het volgende:
wat een anti aanbieding![]()
ik heb afgelopen maandag via de T-mobile webshop mijn contract verlengd voor 2 jaar icm de Desire voor 19,95 p/m voor alle 24 maandenen dat is relax 25 ipv relax 20 komt dan uiteraard nog wel internet bij.
uiteindelijk betaal ik 29,90 p/m voor relax 25 + internet
Ja duh, omdat die 7,50 p/m een sim only is... Als jij een nieuw toestel wil, ga je automatisch meer betalen.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:15 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, ik kijk ook naar de totale kosten van het abonnement. Ik (ver)bel of sms niet veel, en kan momenteel doen met een abonnement van 7,50/mnd (maar dit zijn wel 150sms/min).
Ik ga wel steeds meer het internet op, dus mocht ik een internet abonnement willen afsluiten, komt er nog 10 euro bij, dus 17,50/mnd aan kosten (minimaal).
Het gaat me dus maximaal (obv mijn huidige verbruik) niet meer dan 17,50 kosten.
Mocht ik nu een nieuw abonnement afsluiten, dan kom ik in 90% van de gevallen op een duurder abonnement uit, met vaak minder belminuten of smsjes..
quote:
Phone kantelen vergemakkelijkt het smsen, zeker als je het niet gewend bent.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:25 schreef Devolution het volgende:
[..]
Het is wel ff wennen met het typen. Ik ben een hardware toetsenbord gewend van mijn G1. Dit toetsenbord typt wel een stuk sneller, maar je maakt ook meer fouten. Ook vind ik de woordvoorspelling nog irritant nu, maar dat zal naar verloop van tijd wel beter worden (ik gebruikte ook nooit T9)
Huh doet ie het bij jou wel?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:00 schreef lekzzz het volgende:
Inmiddels een week verder en ook ik ben dik tevreden, wat je allemaal met dat ding kan zeg. Dan ook nog navlauncher, geweldig. Kom je op locatie zet ie gewoon streetview aan, kan je meteen zien waar het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |