abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 april 2010 @ 08:15:45 #151
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_80292978
Op dit soort momenten besef ik ineens weer in wat voor bizarre situatie ik nu zit.

Teigetje stopt dus daadwerkelijk vaak met ademen. Dat doet ze vooral als ze lekker ontspannen is, tijdens haar slaap dus. Ook tijdens het buidelen etc.
Je ziet haar dan helemaal grauw en blauwig worden (sorry voor de mental picture) en begint vaak uit zichzelf te ademen maar soms moet ze ook echt even gestimuleerd worden. (dmv van een kleine pijnprikkel)
Dit doet ze omdat ze geboren is voordat haar ademhalingscentrum rijp was. Het gaat nu een stuk beter dan in het begin., toen stopte ze een keer of 20 per dag met ademen, nu nog maar een keer of drie.
Voordat ze naar huis mag moeten deze 'incidenten' al minstens 24 uur niet meer voorgekomen zijn.

Mijn vader sprak gisteren de broer van een van zijn vrienden. Die broer heeft een kleinzoon die na 26 weken geboren is. Zijn ouders hadden dus zo'n matrasje en hebben 'm ook twee keer echt nodig gehad. Mijn vader was natuurlijk helemaal overtuigd van de noodzaak om zo'n ding aan te schaffen.
En nu voel ik me dus een soort van verplicht om er ook 1 te kopen omdat ik anders niet goed voor m'n kind zorg.
Hormonen
Schuldgevoel

Maar nu ga ik naar het ziekenhuis om Teigetje in bad te doen!
A grand adventure has begun.
  woensdag 14 april 2010 @ 08:16:07 #152
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_80292980
Gisteren is trouwens de fysio geweest voor Tessa. In het begin vond ze het allemaal goed wat ze deed, zelf even lachen naar de mevrouw, maar daarna zat de mevrouw aan dr nekje en dat vond ze niet leuk!!!
Heel hard huilen, ze heeft daar echt pijn
Moet vandaag de manueel therapeut bellen voor een afspraak en over 13 dagen komt de fysiomevrouw weer terug en ondertussen moet ik veel oefeningen doen met mn kleine meid, zal ze niet leuk vinden

Waarschijnlijk zat ze ook zo in mn buik, want ik voelde haar toen ook maar aan 1 kant schoppen en nu kijkt ze dus echt alleen maar naar rechts. Zodra ik haar op dr linkerzij leg zodat ze naar links kijkt was het altijd kei en keihard huilen, nu weet ik dus zeker dat het komt omdat het allemaal vast zit.
Nu kijken of het met oefeningen verholpen word

Keshet: volg je eigen gevoel Veel plezier met teigetje in bad doen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  woensdag 14 april 2010 @ 08:22:01 #153
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_80293053
Mama_Papa: Misschien is een osteopaat iets voor jullie?
Er zijn hier een hoop mama's die daar geweest zijn en de meeste kindjes hadden er echt gigantisch baat bij!

Wat sneu dat je meisje er zo'n last van had gister. Hopelijk verbetert het snel!
A grand adventure has begun.
  woensdag 14 april 2010 @ 08:22:38 #154
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_80293063
quote:
Op woensdag 14 april 2010 08:16 schreef mama_papa het volgende:
Gisteren is trouwens de fysio geweest voor Tessa. In het begin vond ze het allemaal goed wat ze deed, zelf even lachen naar de mevrouw, maar daarna zat de mevrouw aan dr nekje en dat vond ze niet leuk!!!
Heel hard huilen, ze heeft daar echt pijn
Moet vandaag de manueel therapeut bellen voor een afspraak en over 13 dagen komt de fysiomevrouw weer terug en ondertussen moet ik veel oefeningen doen met mn kleine meid, zal ze niet leuk vinden

Waarschijnlijk zat ze ook zo in mn buik, want ik voelde haar toen ook maar aan 1 kant schoppen en nu kijkt ze dus echt alleen maar naar rechts. Zodra ik haar op dr linkerzij leg zodat ze naar links kijkt was het altijd kei en keihard huilen, nu weet ik dus zeker dat het komt omdat het allemaal vast zit.
Nu kijken of het met oefeningen verholpen word

Keshet: volg je eigen gevoel Veel plezier met teigetje in bad doen
Goedemorgen allemaal!

Ik moet eigenlijk nú op pad (toevallig moet Stef nu naar de fysio), maar M_P, wil je even een hart onder de riem steken: vervang de naam 'Tessa' maar gerust door 'Stef', het is alsof ik Stef's verhaal lees. In de buik al scheef, maar 1 kant op kunnen kijken, pijn aan de nek (ook moeite met aantrekken van romers en truitjes by any chance? ) Met 2 bezoekjes aan de manueel therapeut was het euvel compleet verholpen en nu kan hij alle kanten uitkijken, heeft hij geen pijn meer en is nóg vrolijker dan hij altijd al was Het kan héél snel omslaan als je eenmaal bij de juiste mensen terecht komt!

*rennen gaat*
3!
pi_80293240
M_P, Mette is ook naar een Manueel therapeute geweest. Ze zat helemaal vast door de vacuumpomp bevalling. Haar nek en in haar buikje. Overstrekte de hele tijd, 1 kant op liggen, allleen maar krampen en heftige reflux. 3 behandelingen en alles was ok alleen nog beetje reflux, maar daar heeft ze zelf geen last van (alleen ik blijf nieuwe shirtjes aantrekken )
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 14 april 2010 @ 08:43:29 #156
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_80293403
Was nog vergeten te zeggen dat haar bekken nu ook al scheef aan het worden is en zelfs haar bilspleetje is wat scheef

Keshet: Ik kijk eerst even wat de manueel zegt, ben wel erg benieuwd wat hij/zij gaat doen en of het gaat werken bij Tessa

Incantrix: Dat is fijn om te lezen! Hoop dat het bij Tessa ook zo gaat
Succes bij de fysio

Wickie: Fijn dat het ook bij jouw geholpen heeft

Nu heb ik goede hoop dat het allemaal goed komt
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  woensdag 14 april 2010 @ 09:37:26 #157
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80294503
keshet, hierbij een link van de site over wiegendood.
http://www.wiegedood.nl/modules/content/index.php?section=252&contentID=156

gaat over die babysense
pi_80294527
Nog even een reactie op Lijnloos:
Heb je al Kamillosan geprobeerd? Ik heb dat destijds van de kraamverzorgende gekregen, omdat Laura enorm droog was na de geboorte. (de zalf en niet de creme btw)... Misschien helpt dat?
pi_80294674
Keshet wat een ontzettend eng idee dat Teigetje nog steeds af en toe stopt met ademen Ik geloof dat Achmea die matjes geheel vergoed. Maar misschien dat wanneer ze straks uit het ziekenhuis komt ze al oud genoeg is om te reageren op jullie ademhaling wanneer ze 's nachts naast jullie bed ligt? Dat schijnt iig bij op tijd geboren baby'tjes wiegedood te voorkomen.

We zijn gisteren mijn diploma op wezen halen in Haren, Niels ging mee in de doek en heeft daar iedereen week gemaakt met zijn lange wimpers en grote ogen Jammergenoeg hadden we de camera in de auto laten liggen. Daarna gingen we naar Assen en heeft hij heerlijk gespeeld en bij opa en oma gezeten en toen heel lang geslapen, ik moest hem zelfs wakker maken. In de auto op de heen- en terugreis, huilde hij alleen wanneer hij heel moe was en vocht tegen zijn slaap, maar hij ging uiteindelijk wel slapen. Het ging dus hartstikke goed.
Alleen vannacht kon hij niet slapen, van alle indrukken wellicht.

Oh en zijn piemeltje is nu veel minder rood gelukkig.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 14 april 2010 @ 09:51:09 #160
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80294833
Over dat stoppen met ademen. Ik heb van meerdere moeders gehoord dat hun kind dat doet.
Eva sliep laatst bij ons in bed en toen gebeurde het 's nachts ook. En de nacht erop volgens mij ook.
Ik heb toen mijn zorg uitgesproken op een ander forum, en daar waren meerdere meoders die het herkenden.
  woensdag 14 april 2010 @ 09:51:47 #161
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80294851
Jammer dat je de camera was vergeten Twinkly! Leuk he, als je kleintje de show steelt.
  woensdag 14 april 2010 @ 09:52:39 #162
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80294866
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 21:35 schreef DaviniaHR het volgende:
niels, wat sneu van je voorhuid hopelijk heelt het snel
hoe is het met harry op dat gebied?
Vrijdag hebben we een afspraak bij de kinderuroloog. Het blijft een beetje onrustig maar het is niet zo erg als wat Niels heeft!

Fijn dat het met je diploma-uitreiking goed is gegaan, Twinkly! Nog gefeliciteerd!

Keshet, toen je dat verhaal van je vader nog niet gehoord had, zou je toen overwogen hebben om zo'n matrasje te kopen? En je bent geen slechte moeder als je het niet koopt (of een goede als je het wel koopt).

M_P wat naar! hopelijk kan het snel verholpen worden...

Baby voederen gaat want we hebben zo reünie van de zwangerschapsgym!
pi_80295186
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:33 schreef Lijnloos het volgende:
Poppejans, ben nog niet geweest, donderdagmiddag is de afspraak. Het zijn geen koude handjes maar blauw (en dan wel vaak ook wat kouder) en ook haar voetjes doen dan mee... Ze ligt idd altijd met handen boven de dekens, eronder is geen succes, dan wordt ze boos en wild

ik heb wel het idee dat ze allergische reacties heeft op de olies, maar heb ook al vanalles geprobeerd: natalis (uit kraampakket), zwitsal en neutral... Allemaal rode pukkels op der buikje en bij de zwitsal was het echt vuuuuuurrood!

ben ook wel benieuwd hoe het gaat...
Ook al Balneum geprobeerd? In het ziekenhuis hadden ze eerst gezegd dat we 4 weken geen producten mochten gebruiken (tegen allergie), maar omdat hij zo'n droge huid had (was één en al schilfer op zijn lichaam, behalve zijn gezicht) mochten we wel Balneum gebruiken, maar niets anders.
pi_80295790
Oeps verkeerde topic...
pi_80296141
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:04 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ook al Balneum geprobeerd? In het ziekenhuis hadden ze eerst gezegd dat we 4 weken geen producten mochten gebruiken (tegen allergie), maar omdat hij zo'n droge huid had (was één en al schilfer op zijn lichaam, behalve zijn gezicht) mochten we wel Balneum gebruiken, maar niets anders.
Lijnloos, hier ook hele goede ervaringen met Balneum Wolf kan ook niet tegen Zwitsal creme en alle wasspul.(de haarlotion wel trouwens) wij gebruiken v de uitslag in zn gezicht altijd de Balneum creme.
en ik weet niet of je een Action in de buurt hebt, maar daar heb ik hele fijne ''Apothekers babybadolie v de zeer droge huid'' vandaan voor weinig, een roze voorkant met baby er op, dat maakt de huid echt heerlijk zacht.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 14 april 2010 @ 10:37:35 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_80296190
Antibiotica hier lijkt toch niet goed aangeslagen te zijn, vanochtend weer twee gigantische snotoortjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 april 2010 @ 11:02:17 #167
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_80296942
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:35 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Lijnloos, hier ook hele goede ervaringen met Balneum Wolf kan ook niet tegen Zwitsal creme en alle wasspul.(de haarlotion wel trouwens) wij gebruiken v de uitslag in zn gezicht altijd de Balneum creme.
en ik weet niet of je een Action in de buurt hebt, maar daar heb ik hele fijne ''Apothekers babybadolie v de zeer droge huid'' vandaan voor weinig, een roze voorkant met baby er op, dat maakt de huid echt heerlijk zacht.
Die olie is echt heel erg fijn. Ik heb hem twee keer gebruikt en weg droge huid.....
Heb hem zelf ook eens gebruikt, maar daarna was het glibberen in bad, hehe
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:37 schreef Troel het volgende:
Antibiotica hier lijkt toch niet goed aangeslagen te zijn, vanochtend weer twee gigantische snotoortjes
  woensdag 14 april 2010 @ 11:03:04 #168
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80296974
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:37 schreef Troel het volgende:

balen zeg
pi_80297985
Och arme Jochem...

Die olie van de Samenwerkende Apothekers heb ik ook gehaald bij de Action en die is super fijn Alleen wel oppassen want je kindje wordt er wel glibberiger van dan van Zwitsal badolie. Misschien werkt pure vaseline ook wel op haar buikje Lijnloos?

Echt waar joh Asyniur, hmm, hoe herken je fimosis eigenlijk want het is toch bij alle jongetjes zo dat de voorhuid nog niet teruggetrokken kan worden op deze leeftijd? Gisteren waren we bij mijn schoonmoeder en zij heeft ook nooit geforceerd bij dus het is bij hem niet daardoor ontstaan, waarschijnlijk is het dan een erfelijke vorm.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80299646
Bedankt voor de tips allemaal hoor! Ik wacht nog even tot morgen met het uitproberen van nieuwe/andere producten, maar wellicht het proberen waard! Vaseline werkte op haar (voor)hoofdje prima, dus die is veilig denk ik. Helaas geen Action in de buurt, maar we gaan binnenkort toch weer naar Twente en daar weet ik hem wel te vinden, dus zal meteen even naar kijken. Ik gebruik nu wel (weer) zemelenbadje van Kruidvat in bad. Dat raadde de kraam in het begin aan en daar lijkt geen reactie op te komen, maar heel veel helpen doet het niet.

Troel, balen dat het weer raak is...
Twinkly, gefeliciteerd met je diploma en fijn dat het goed is gegaan met Niels (en dat het met hemzelf ook wat beter lijkt te gaan).

Keshet, wat lijkt me dat eng om mee te maken zeg, dat die ademhaling ineens stopt... brrr. Over het matrasje kan ik je niet helpen, wij hebben een redelijk simpele gekocht...
pi_80300011
Keshet, met het matrasje heb ik geen ervaring. Maar of je deze of een andere aanschaft, je bent een goede moeder. Ook als je voor een andere matras kiest! Je moet doen wat je zelf denkt te moeten doen en niet naar andere luisteren
pi_80301016
Keshet: misschien iets om aan de artsen te vragen? Als die het nuttig vinden gewoon één kopen en als die het onzin vinden weet je dat ook weer

Lijnloos: zwitsal is ook wel heel geparfumeerd hoor Dus dat dat woest reageert is wel logisch

Twinkly: hier vroeg TARA laatst voor het douchen 'moet ik bij het wassen Leander zijn voorhuidje al even terugschuiven?' Ik: kan dat al dan? Nee dus, kon nog niet Géén idee wanneer dat normaal kan!

HIer naar het CB geweest vanmorgen.
Florian lijkt Leanders lijntje op te gaan zoeken:

Qua gewicht stabiel helemaal onderin en met lengte iéts ondergemiddeld.
pi_80301846
Ziet er inderdaad stabiel uit Free... gaat het ook weer beter thuis (zonder zieken en met een blije/niet-hongerige Florian)?

En die zwitsal verbaasde mij inderdaad weinig, maar een vriendin van me had hem aangeraden, zij is allergisch voor olie, maar kan die zwitsal juist weer wel hebben. vandaar... Maar Neutral levert ook meteen reactie, tja effe afwachten nog.
pi_80301951
Hier gaat het nu wel lekker inderdaad Alleen Florian vindt 's nachts slapen wat overbodig
pi_80302173
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:20 schreef freecell het volgende:
Hier gaat het nu wel lekker inderdaad Alleen Florian vindt 's nachts slapen wat overbodig
Oeh, heftig.... Ik ben nog steeds zo blij dat Minke daar weinig last van heeft (hoewel ik vanochtend 4:30 uur wel erg vroeg vond... zeker omdat ze na de fles zo wakker was dat ze ook niet meer wilde slapen... koste me weer bijna een uur om haar in slaap te krijgen, en toen ging lief's wekker Nou ja, 5 uur slaap is al best luxe itt anderen hier geloof ik...
pi_80302601
Ik ben blij dat mijn man vandaag thuis is. Vanochtend opgestaan met zo'n pijn aan mijn pols zodat ik mijn linkerhand (ik ben linkshandig) bijna niet kan gebruiken. Thomas uit bed halen, uit zijn park halen, op de commode leggen om hem te verversen... allemaal geen optie vandaag (en heel onhandig om met één hand te typen ).
pi_80302647
Ik had vannacht 4, maar dat is ook een absoluut dieptepunt hier hoor
Sliep van 23-3 echt goed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80302773
Hoe kom je daar nou ineens aan Leonieke?
pi_80302959
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:25 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Oeh, heftig.... Ik ben nog steeds zo blij dat Minke daar weinig last van heeft (hoewel ik vanochtend 4:30 uur wel erg vroeg vond... zeker omdat ze na de fles zo wakker was dat ze ook niet meer wilde slapen... koste me weer bijna een uur om haar in slaap te krijgen, en toen ging lief's wekker Nou ja, 5 uur slaap is al best luxe itt anderen hier geloof ik...
Hier ook vanochtend 04:30 uur. Terwijl het al een dikke week 05:30 was. (vanaf 23:00 uur).

Maar inderdaad, als ik dan het verhaal van Free lees, mogen wij van geluk spreken. Naja je weet het dan wel dat het kán voorkomen met een baby, maar juist ook als ouders (meestal vooral de moeders) hebben toch ook echt nachtrust nodig.
pi_80303081
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:42 schreef freecell het volgende:
Hoe kom je daar nou ineens aan Leonieke?
Geen flauw idee Maar het is heel erg vervelend. Gisterenavond wel heel de avond met Thomas op mijn arm gezeten/rondgelopen/... omdat hij niet wou ophouden met wenen en mijn man moest studeren, maar had toen geen pijn dus denk niet dat het om een verkeerde beweging ging. Misschien verkeerd gelegen vannacht? Maar dan zou het normaal toch al moeten over zijn? Soit, ik zit nu zoveel mogelijk met zo'n cold/hot-pack op mijn pols en wrijf er een hoop zalf tegen ontstekingen op.
pi_80303114
Oh en wat herkenbaar dat verhaal over manlief wakker maken, die dan vervolgens heerlijk ja zegt maar toch weer verder slaapt en dan de volgende ochtend van niets meer weet.
pi_80303152
op Leonieke d'r hand....

Wij gaan straks om 15:30 met Mart op controle bij de kinderarts. Ik verwacht niets geks, maar het blijft toch spannend....
pi_80303230
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:51 schreef ymme het volgende:
Oh en wat herkenbaar dat verhaal over manlief wakker maken, die dan vervolgens heerlijk ja zegt maar toch weer verder slaapt en dan de volgende ochtend van niets meer weet.
Hier kan ik echt niet over meespreken. Mijn man staat elke nacht op om Thomas uit bed te halen en hem tot bij mij te brengen om hem eten te geven.
pi_80303527
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:51 schreef ymme het volgende:
Ow vannacht was het steeds drama wat dat betreft.
Hij heeft een keer gemopperd of ik niet zachter kon troosten, hij heeft mijn deken afgepakt, hij heeft genegeerd dat ik hem vroeg een flesje te maken en toen ik vroeg waarom niet was het 'dan slaap ik niet' enz enz...

En 's morgens weet hij er niks meer van en schaamt hij zich en vindtie het heel lullig Maar 's nachts is het wél vervelend!
pi_80303582
Ow en toen Florian begon te poepen tijdens het verschonen om 5:00 en mijn hand onderpoepte en tegelijk ging spugen en plassen werd hij ook niet wakker van mijn hulpgeroep
En ik verschoon op ons bed op een matje
pi_80303608
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:54 schreef leonieke het volgende:

[..]

Hier kan ik echt niet over meespreken. Mijn man staat elke nacht op om Thomas uit bed te halen en hem tot bij mij te brengen om hem eten te geven.
Die van mij geeft geen eens antwoord maar snurkt rustig verder zonder wakker te worden. Ik ben dus altijd de sjaak 's nachts en 's ochtends (vind ik niet heel erg hoor, als ik dan op zondag een beetje mag uitslapen, wat de deal wel is)...
pi_80303771
Mja, ik moet zelfs eerlijk bekennen dat ik de helft van de tijd Thomas niet heb horen huilen als mijn man er al mee naast mij staat Maar mijn man is dan ook wel een heel slechte slaper (hij ligt sowieso de helft van de nacht wakker in bed) en ik een vrij vaste slaper. En mijn man probeert Thomas dan ook voor het grote huilen uit zijn bedje te halen (anders is het eten geven al direct drama)
pi_80303888
Jeetje Freecell wat een nacht! Maar TARA slaapt zelfs nog door een krijsende Leander heen, dus.......... 0_o
Mijn man hoort Niels wel, maar omdat hij weet dat hij er toch niet op hoeft te reageren wordt hij er niet echt wakker van. Hij ligt naast mij in de co-sleeper, dus ook al zou hij wakker worden van iets anders dan honger, dan nog is het onhandig wanneer mijn man het over zou nemen, dan moet hij over mij heen gaan hangen
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80304092
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:03 schreef freecell het volgende:
Ow en toen Florian begon te poepen tijdens het verschonen om 5:00 en mijn hand onderpoepte en tegelijk ging spugen en plassen werd hij ook niet wakker van mijn hulpgeroep
Dan slaapt hij echt vast.

voor meneer Freecell.
pi_80304136
Toen Wolf nog bij ons op de kamer lag hoorde mijn man hem echt nooit, en nu de babyfoon in onze slaapkamer staat hoort hij hem nog steeds echt niet hoor
Ik lig echt op ieder zuchtje wat Wolf maakt

Die foto toen van een slapende TARA met een rood aangelopen babytje naast zich keihard huilend
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80304162
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:54 schreef leonieke het volgende:

[..]

Wat lijkt me dat fijn zeg. Hier is manlief op zijn best, 3 nachten per week thuis (buitenland vrachtwagenchauffeur). Maar als hij thuis is, geeft hij de fles en kan ik heerlijk door slapen.
Naja toch lig ik dan wakker en val pas weer in slaap als manlief ook weer in bed ligt en ik hoor of Mart goed gedronken heeft of niet.
  woensdag 14 april 2010 @ 14:21:44 #192
35189 Troel
scherp en bot
pi_80304295
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:03 schreef freecell het volgende:
Dit dus Zelfs als ik Bert een mep geef wordt hij niet altijd wakker
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_80304308
Laatst was het trouwens zo toen ik slaapdienst had, mijn man wakker werd van de hond die bij ons op de slaapkamer slaapt en bij de babyfoon was gaan zitten piepen omdat Wolf huilde.
Hij had de babyfoon dus echt niet gehoord zelf
pi_80304594
Ach ja, overdag issie geweldig, dus doe ik de nachten wel
  woensdag 14 april 2010 @ 15:01:59 #195
57497 happyme28
I'm so happy
pi_80305770
Mijn man doet altijd luier verschonen als ik aan het kolven ben of flesje klaar maak. En het voeden zelf en Daan rechtop houden na de voeding wisselen we af. Overdag werkt ie dus dan doe ik het zelf en 's avonds doen we het om en om. Heerlijk hoor en hij zegt dat hij het niet meer dan normaal vind dat hij meehelpt waar kan.
  woensdag 14 april 2010 @ 15:05:57 #196
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_80305969
Zo, daar ben ik weer! Hoi! Ik ben een beetje hyper, sorry maar eigenlijk ook geen sorry hoor De fysio heeft net naar Stef's koppie gekeken (voor het eerst in een maand) en waar wij stilletjes al wat hoop hadden is het nu echt bíjna zeker dat Stef geen helmpje nodig zal hebben! Mensen, ik ben zo heel erg opgelucht! Ookal weet je dat het niet het einde van de wereld is, het blijft toch wel een ding hoor. Zijn hoofd is nog wel plat, maar niet meer scheef en daar gaat het vooral om met zo'n helm. 19 mei gaat de fysio nog één keer meten en dan krijgen we een definitief advies, maar hij was éigenlijk al aardig zeker van zijn zaak.

En mijn mannetje is weer zo lekker vrolijk vandaag, het is echt genieten met hem. Het lijkt er ook op alsof hij het beter accepteert dat hij af en toe even een tukkie moet doen, sinds een week zitten we op 2, heel soms zelfs 3 slaapjes op een dag Ben ervan onder de indruk.. Het blijven hazenslaapjes van een half uurtje, een uurtje max, maar voor Stef is dat al best heel wat. Mijn kleine poppie Hoewel, ik zag net een foto van gisteravond waarop Stef op mij in slaap is gevallen en OMG, hij is GROOT! Ik ga 'm strakjes posten in het fototopic denk ik (heb ook nog foto's van Stef en Amélie), heel bizar. Zeker sinds ik door jullie ben aangestoken en een paar filmpjes terug heb zitten kijken van nog geen 5 maanden terug..

Oh, Niels, knapperd! Wat ben je leuk aan het spelen zo! Twink, ik ga 'm eens googelen, heel erg dank je wel! En je bent dus lekker op reis geweest met de kleine man, klinkt alsof het prima is bevallen voor iedereen. Jeuj!

MP, ik hoop ook dat het bij Tessa net zo goed zal gaan, ik vond het echt verbazingwekkend hoe groot het resultaat was met maar 2 behandelingen. Hoe is het met jou eigenlijk? Nog buikpijn?

Keshet, met sommige andere dingen werkt dat ook wel eens zo he? Dat je dan ineens door een bepaald iets met je neus op de feiten wordt gedrukt, en dat je dan ineens 'ziet' wat er allemaal aan het gebeuren is.. Ik hoop dat je weet dat je er dan ook best wel even heel hard om mag huilen, boos mag worden, het van je af mag praten, whatever.. Het is niet niks allemaal hoor! Héle dikke knuffel voor jou, want ik kan me voorstellen dat dit éigenlijk niet eens om het matrasje gaat, maar dat de situatie even naar je strot grijpt. Je doet het enórm goed meissie! En ja, zo'n matrasje.. Weet je? Ik vraag me af of zo'n matrasje niet juist meer kwaad dan goed doet, juist omdat het dan altijd zo.. Hoe moet ik dat zeggen? Soms is iets pas erg als je het erg maakt, weet je? Niet dat ik wil insinueren dat het allemaal maar raar is om je zorgen te maken als je kind af en toe stopt met ademen (Stef heeft dat ook een keer gehad en als ik eraan denk voel ik mijn hart meteen weer in mijn keel), maar soms voelt het aanweziger als je er van alles mee gaat doen. Ofzo. Nouja, ik wilde je eigenlijk gewoon een dikke virtuele knuffel geven. [/kip zonder kop]

Lijnloos, wat vervelend dat Minke zo'n gevoelig huidje heeft zeg! Arme meid..

Asy, hoe was de reünie?

Florian is een lange Lijs En Free, jeumig zeg, dus jij struikelt vandaag de hele tijd over je wallen? Bluh, soms wil het dan gewoon écht niet..

Ymme, succes bij de arts!

Happy, gaat het goed met afbouwen verder? Had even gemist dat je over ging stappen

Zo, ik heb het topic even flink volge-smiley-d volgens mij.. Tijd om wat foto's te verkleinen!
3!
  woensdag 14 april 2010 @ 15:09:09 #197
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80306115
leo, wat balen van je pols! maar het schijnt wel echt een nwe-mama-kwaal te zijn. had stiemie geloof ik ook bij linde, als ik me niet vergis. maar wel heel naar!

vwb slechte nachten... ik had vannacht om 3u 4u 5u spenendienst en om 6u ging PRs wekker jottem...
maarrrrr, als ze naar dr eigen kamertje gaat, mag PR ook s nachts de speen terugploppen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 14 april 2010 @ 15:15:53 #198
57497 happyme28
I'm so happy
pi_80306353
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:05 schreef Incantrix het volgende:
Happy, gaat het goed met afbouwen verder? Had even gemist dat je over ging stappen
Ja gaat prima eigenlijk. Amper last van stuwing maar ik probeer het kolven nog zo lang mogelijk vol te houden. Ik doe nu 50/50 BV/FV en zolang ik het qua productie vol kan houden wil ik nog wel BV uit de fles blijven geven, maar het wordt steeds lastiger om een hele voeding te kolven in 1 sessie (hij gaat ook steeds meer drinken). Ik zie wel, maar ben wel blij met de beslissing, want, afgezien van een kleine terugslag afgelopen weekend, gaat het gewoon heel goed met Daan qua verborgen reflux (afgezien van het rechtophouden en bedje schuin, maar goed, da's kleine moeite).

Oh en pijnlijke pols... check! Weet niet precies waar het van komt, maar ik denk van het dragen van Daan? Niet zo heel pijnlijk hier dat ik niets kan doen, maar wel zodanig dat ik 'm af en toe moet ontzien om het weer te laten zakken.

Oe oe oe... een paar voor Stef natuurlijk! Goed nieuws Trix!

Vanmorgen iemand van de pufclub met de 'kleine' op bezoek gehad. Was heel gezellig, maar wat een 'reus' van een baby. Net geen 10 weken, maar al ruim 7 kilo en ook al over de 65 cm. Geen gezicht zo naast elkaar. Daar is Daan echt mini bij.
pi_80306356
Wat fijn dat Stef (ik wou Wolf typen ) ws geen helm nodig heeft, daar mag je ook heel hard voor hyperen hoor
hier komt de fysio vrijdag dan eindelijk zn hoofd meten

Leuk weer Stef foto's, ik hou het fototopic in de gaten!
pi_80307725
Hmz, dan zal het toch liggen aan het feit dat ik Thomas gisterenavond heel de avond op de arm heb gehad. Beetje overbelast dus en vandaag de papa Thomas maar laten vasthouden (al heb ik hem wel al gevraagd om hem toch ook eens op mijn buik te leggen want ik had hem nog heel de dag niet kunnen vastpakken ).

En wat een goed nieuws voor Stef

Wanneer moet Aviva naar haar eigen kamertje Davinia?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')