Goedemorgen allemaal!quote:Op woensdag 14 april 2010 08:16 schreef mama_papa het volgende:
Gisteren is trouwens de fysio geweest voor Tessa. In het begin vond ze het allemaal goed wat ze deed, zelf even lachen naar de mevrouw, maar daarna zat de mevrouw aan dr nekje en dat vond ze niet leuk!!!
Heel hard huilen, ze heeft daar echt pijn![]()
Moet vandaag de manueel therapeut bellen voor een afspraak en over 13 dagen komt de fysiomevrouw weer terug en ondertussen moet ik veel oefeningen doen met mn kleine meid, zal ze niet leuk vinden![]()
Waarschijnlijk zat ze ook zo in mn buik, want ik voelde haar toen ook maar aan 1 kant schoppen en nu kijkt ze dus echt alleen maar naar rechts. Zodra ik haar op dr linkerzij leg zodat ze naar links kijkt was het altijd kei en keihard huilen, nu weet ik dus zeker dat het komt omdat het allemaal vast zit.
Nu kijken of het met oefeningen verholpen word
Keshet: volg je eigen gevoelVeel plezier met teigetje in bad doen

Vrijdag hebben we een afspraak bij de kinderuroloog. Het blijft een beetje onrustig maar het is niet zo erg als wat Niels heeft!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:35 schreef DaviniaHR het volgende:
niels, wat sneu van je voorhuidhopelijk heelt het snel
hoe is het met harry op dat gebied?

Ook al Balneum geprobeerd? In het ziekenhuis hadden ze eerst gezegd dat we 4 weken geen producten mochten gebruiken (tegen allergie), maar omdat hij zo'n droge huid had (was één en al schilfer op zijn lichaam, behalve zijn gezicht) mochten we wel Balneum gebruiken, maar niets anders.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:33 schreef Lijnloos het volgende:
Poppejans, ben nog niet geweest, donderdagmiddag is de afspraak. Het zijn geen koude handjes maar blauw (en dan wel vaak ook wat kouder) en ook haar voetjes doen dan mee... Ze ligt idd altijd met handen boven de dekens, eronder is geen succes, dan wordt ze boos en wild
ik heb wel het idee dat ze allergische reacties heeft op de olies, maar heb ook al vanalles geprobeerd: natalis (uit kraampakket), zwitsal en neutral... Allemaal rode pukkels op der buikje en bij de zwitsal was het echt vuuuuuurrood!
ben ook wel benieuwd hoe het gaat...

Lijnloos, hier ook hele goede ervaringen met Balneumquote:Op woensdag 14 april 2010 10:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ook al Balneum geprobeerd? In het ziekenhuis hadden ze eerst gezegd dat we 4 weken geen producten mochten gebruiken (tegen allergie), maar omdat hij zo'n droge huid had (was één en al schilfer op zijn lichaam, behalve zijn gezicht) mochten we wel Balneum gebruiken, maar niets anders.

Die olie is echt heel erg fijn. Ik heb hem twee keer gebruikt en weg droge huid.....quote:Op woensdag 14 april 2010 10:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Lijnloos, hier ook hele goede ervaringen met BalneumWolf kan ook niet tegen Zwitsal creme en alle wasspul.(de
haarlotion
wel trouwens) wij gebruiken v de uitslag in zn gezicht altijd de Balneum creme.
en ik weet niet of je een Action in de buurt hebt, maar daar heb ik hele fijne ''Apothekers babybadolie v de zeer droge huid'' vandaan voor weinig, een roze voorkant met baby er op, dat maakt de huid echt heerlijk zacht.
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:37 schreef Troel het volgende:
Antibiotica hier lijkt toch niet goed aangeslagen te zijn, vanochtend weer twee gigantische snotoortjes

quote:Op woensdag 14 april 2010 10:37 schreef Troel het volgende:
Antibiotica hier lijkt toch niet goed aangeslagen te zijn, vanochtend weer twee gigantische snotoortjes

Oeh, heftig.... Ik ben nog steeds zo blij dat Minke daar weinig last van heeft (hoewel ik vanochtend 4:30 uur wel erg vroeg vond... zeker omdat ze na de fles zo wakker was dat ze ook niet meer wilde slapen... koste me weer bijna een uur om haar in slaap te krijgen, en toen ging lief's wekkerquote:Op woensdag 14 april 2010 13:20 schreef freecell het volgende:
Hier gaat het nu wel lekker inderdaadAlleen Florian vindt 's nachts slapen wat overbodig

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hier ook vanochtend 04:30 uur. Terwijl het al een dikke week 05:30 was. (vanaf 23:00 uur).quote:Op woensdag 14 april 2010 13:25 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oeh, heftig.... Ik ben nog steeds zo blij dat Minke daar weinig last van heeft (hoewel ik vanochtend 4:30 uur wel erg vroeg vond... zeker omdat ze na de fles zo wakker was dat ze ook niet meer wilde slapen... koste me weer bijna een uur om haar in slaap te krijgen, en toen ging lief's wekkerNou ja, 5 uur slaap is al best luxe itt anderen hier geloof ik...

Geen flauw ideequote:Op woensdag 14 april 2010 13:42 schreef freecell het volgende:
Hoe kom je daar nou ineens aan Leonieke?

Hier kan ik echt niet over meespreken. Mijn man staat elke nacht op om Thomas uit bed te halen en hem tot bij mij te brengen om hem eten te geven.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:51 schreef ymme het volgende:
Oh en wat herkenbaar dat verhaal over manlief wakker maken, die dan vervolgens heerlijk ja zegt maar toch weer verder slaapt en dan de volgende ochtend van niets meer weet.

Ow vannacht was het steeds drama wat dat betreft.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:51 schreef ymme het volgende:
Oh en wat herkenbaar dat verhaal over manlief wakker maken, die dan vervolgens heerlijk ja zegt maar toch weer verder slaapt en dan de volgende ochtend van niets meer weet.

Die van mij geeft geen eens antwoord maar snurkt rustig verder zonder wakker te worden. Ik ben dus altijd de sjaak 's nachts en 's ochtends (vind ik niet heel erg hoor, als ik dan op zondag een beetje mag uitslapen, wat de deal wel is)...quote:Op woensdag 14 april 2010 13:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier kan ik echt niet over meespreken. Mijn man staat elke nacht op om Thomas uit bed te halen en hem tot bij mij te brengen om hem eten te geven.

quote:Op woensdag 14 april 2010 14:03 schreef freecell het volgende:
Ow en toen Florian begon te poepen tijdens het verschonen om 5:00 en mijn hand onderpoepte en tegelijk ging spugen en plassen werd hij ook niet wakker van mijn hulpgeroep
En ik verschoon op ons bed op een matje

Wat lijkt me dat fijn zeg. Hier is manlief op zijn best, 3 nachten per week thuis (buitenland vrachtwagenchauffeur). Maar als hij thuis is, geeft hij de fles en kan ik heerlijk door slapen.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier kan ik echt niet over meespreken. Mijn man staat elke nacht op om Thomas uit bed te halen en hem tot bij mij te brengen om hem eten te geven.

Dit dusquote:Op woensdag 14 april 2010 14:03 schreef freecell het volgende:
Ow en toen Florian begon te poepen tijdens het verschonen om 5:00 en mijn hand onderpoepte en tegelijk ging spugen en plassen werd hij ook niet wakker van mijn hulpgeroep
En ik verschoon op ons bed op een matje

Ja gaat prima eigenlijk. Amper last van stuwing maar ik probeer het kolven nog zo lang mogelijk vol te houden. Ik doe nu 50/50 BV/FV en zolang ik het qua productie vol kan houden wil ik nog wel BV uit de fles blijven geven, maar het wordt steeds lastiger om een hele voeding te kolven in 1 sessie (hij gaat ook steeds meer drinken). Ik zie wel, maar ben wel blij met de beslissing, want, afgezien van een kleine terugslag afgelopen weekend, gaat het gewoon heel goed met Daan qua verborgen reflux (afgezien van het rechtophouden en bedje schuin, maar goed, da's kleine moeite).quote:Op woensdag 14 april 2010 15:05 schreef Incantrix het volgende:
Happy, gaat het goed met afbouwen verder? Had even gemist dat je over ging stappen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |