Dat zeiden ze hier ook, dat dat al best mocht als een kind best wel vast slaapt en weinig drinkt die laatste fles, dat ke het kan proberen.quote:Op maandag 12 april 2010 17:08 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Dat vroeg ik de laatste keer bij het cb (met 4mnd dus) en toen zei ze dat ik mocht gaan proberen de laatste fles te laten vervallen (die gaven wij toen rond 22:00) dit zijn we steeds een uurtje eerder gaan doen en hij krijgt hem nu om 20:00 en wil eigenlijk naar 19:30 ofzo en dan is dus de laatste fles (die van 22:00) weg gevallen.
Ik vroeg het naar aanleiding van de 5 flessen waarbij ik steeds op de klok moest kijken of het alweer tijd voor de fles was want hij meldde zich zelf dan nog niet maar als ik het er op aan zou laten komen dan zou ik totaal niet utikomen met 5 flessen.
Hopelijk is dit duidelijk.

Succes! Ik woon in Drachten en wil anders ook wel oppassen hoorquote:Op maandag 12 april 2010 18:39 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor morgen. We gaan naar Assen, naar mijn schoonmoeder, als Niels moe is blijft hij daar slapen in een campingbedje en dan gaan mijn Lief en ik naar Groningen om mijn diploma op te halen. Het is een reis van ongeveer 2 uur en Niels heeft een enorme hekel aan autorijden (krijsen!) en hij heeft nog nooit ergens anders geslapen, behalve toen hij 3 maanden was een paar keer op het KDV.
We hebben wel afgesproken dat als hij niet wil slapen daar dat mijn Lief hem in de drager doet en mijn schoonvader mij misschien kan brengen (ik heb geen rijbewijsgrr).

Wat een lief filmpje, zeg, met die geluidjes en beweginkjes.quote:Op maandag 12 april 2010 18:35 schreef Twinkly het volgende:
Wat een ontzettend cute filmpje AsyniurWat gaat de tijd snel als je zo'n hummeltje hebt he?!
Ik heb ook nog een filmpje gevonden, hier is Niels 8 dagen oud.
Je ziet dat hij toen nog heel snel en oppervlakkig ademde, ze dachten toen nog dat er iets aan de hand was en we moesten daarvoor naar de kinderarts in het ziekenhuis en een thoraxfoto laten maken.

Jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:39 schreef Twinkly het volgende:
Super dat het kolven beter gaat nu (door hele grote schattige foto?)![]()

Ja, ik ben de BV aan het afbouwen. Daan drink veel beter uit de fles en heeft veel minder last van de reflux. Ik heb met de bv alles al geprobeerd, maar hij krijgt teveel in een keer binnen. Ik kolf dus nu af en geef 'm dat uit de fles. Uiteindelijk gaat hij naar volledig FV maar nog geen idee wanneer dat zal zijn. Mijn productie loopt wel mega terug.quote:

Aah oke..quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, ik ben de BV aan het afbouwen. Daan drink veel beter uit de fles en heeft veel minder last van de reflux. Ik heb met de bv alles al geprobeerd, maar hij krijgt teveel in een keer binnen. Ik kolf dus nu af en geef 'm dat uit de fles. Uiteindelijk gaat hij naar volledig FV maar nog geen idee wanneer dat zal zijn. Mijn productie loopt wel mega terug.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |