abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80232688
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:08 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Dat vroeg ik de laatste keer bij het cb (met 4mnd dus) en toen zei ze dat ik mocht gaan proberen de laatste fles te laten vervallen (die gaven wij toen rond 22:00) dit zijn we steeds een uurtje eerder gaan doen en hij krijgt hem nu om 20:00 en wil eigenlijk naar 19:30 ofzo en dan is dus de laatste fles (die van 22:00) weg gevallen.

Ik vroeg het naar aanleiding van de 5 flessen waarbij ik steeds op de klok moest kijken of het alweer tijd voor de fles was want hij meldde zich zelf dan nog niet maar als ik het er op aan zou laten komen dan zou ik totaal niet utikomen met 5 flessen.

Hopelijk is dit duidelijk.
Dat zeiden ze hier ook, dat dat al best mocht als een kind best wel vast slaapt en weinig drinkt die laatste fles, dat ke het kan proberen.
Ik heb trouwens ook gelezen dat sommige CB's een bepaald aantal kilo's aan houden wat je kind moet wegen, ik dacht minstens 6 kilo, bij het laten vervallen van een fles.

Maar het is nog helemaal geen moeten hoor, volgens mij zijn er ook zat kindjes van 5 maanden die nog lekker aan 5 flesjes zitten.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80232978
@ Poppejans, idd geen moeten maar als ik op 5 flessen uit wilde komen moest ik zo op de tijd letten en echt proppen zeg maar.

En vlgs mij zit er gewoon een interne klok die standaard rond 7:00 s ochtend wakker word want die tijd word hij waker, toen hij nog een fles om 22:00 kreeg en nu ook of het nou 20:00 is of 20:30, 19:30 nog neit geprobeerd, doe ik wel als ik een paar dagen vrij ben haha.

Ze zeiden bij ons op het cb dat je rond 6 mnd op de 4 flessen moest zitten, of moest.......
Ook omdat kindjes dan vaak bijvoeding krijgen.

Succes met de potjes, leuk onderzoek@!
pi_80234599
Nu Ivan overdag minder slaapt is het voor ons al moeilijk genoeg om de vierde voeding rond 18:00 uur te geven. Het gaat ons nooit lukken om daar 20:00 uur van te maken. Ik denk dat het makkelijker wordt die vijfde fles te laten vervallen als we met bijvoeding beginnen. Dan kunnen we overdag met eten aan de slag als hij mopperig wakker wordt en daarmee moet het rekken van de vierde fles makkelijker worden. Maarja, hij zal niet meteen genoeg eten om zijn honger te stillen. Ik zie wel over een maand hoe dat gaat.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80234999
Wat een ontzettend cute filmpje Asyniur Wat gaat de tijd snel als je zo'n hummeltje hebt he?!
Ik heb ook nog een filmpje gevonden, hier is Niels 8 dagen oud.

Je ziet dat hij toen nog heel snel en oppervlakkig ademde, ze dachten toen nog dat er iets aan de hand was en we moesten daarvoor naar de kinderarts in het ziekenhuis en een thoraxfoto laten maken.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80235152
Ik ben zenuwachtig voor morgen. We gaan naar Assen, naar mijn schoonmoeder, als Niels moe is blijft hij daar slapen in een campingbedje en dan gaan mijn Lief en ik naar Groningen om mijn diploma op te halen. Het is een reis van ongeveer 2 uur en Niels heeft een enorme hekel aan autorijden (krijsen!) en hij heeft nog nooit ergens anders geslapen, behalve toen hij 3 maanden was een paar keer op het KDV.
We hebben wel afgesproken dat als hij niet wil slapen daar dat mijn Lief hem in de drager doet en mijn schoonvader mij misschien kan brengen (ik heb geen rijbewijs grr).
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80235216
Wat gaaf zeg, die filmpjes
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_80235328
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:39 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor morgen. We gaan naar Assen, naar mijn schoonmoeder, als Niels moe is blijft hij daar slapen in een campingbedje en dan gaan mijn Lief en ik naar Groningen om mijn diploma op te halen. Het is een reis van ongeveer 2 uur en Niels heeft een enorme hekel aan autorijden (krijsen!) en hij heeft nog nooit ergens anders geslapen, behalve toen hij 3 maanden was een paar keer op het KDV.
We hebben wel afgesproken dat als hij niet wil slapen daar dat mijn Lief hem in de drager doet en mijn schoonvader mij misschien kan brengen (ik heb geen rijbewijs grr).
Succes! Ik woon in Drachten en wil anders ook wel oppassen hoor
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_80235337
Ik duim dat het allemaal goed gaat Twinkly, dat is inderdaad nog wel effe een onderneming. Hopelijk valt hij toch een beetje in slaap of vermaakt hij zich wel in de auto. En het ergens anders slapen blijft toch ook spannend hoe een kleintje daarop reageert, vaak hebben ze echt wel door dat ze heel ergens anders zijn.
Ben erg benieuwd!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80236381
Twink: ik zit in Groningen, slaapt hij wel in een draagdoek?
pi_80237736
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:35 schreef Twinkly het volgende:
Wat een ontzettend cute filmpje Asyniur Wat gaat de tijd snel als je zo'n hummeltje hebt he?!
Ik heb ook nog een filmpje gevonden, hier is Niels 8 dagen oud.

Je ziet dat hij toen nog heel snel en oppervlakkig ademde, ze dachten toen nog dat er iets aan de hand was en we moesten daarvoor naar de kinderarts in het ziekenhuis en een thoraxfoto laten maken.
Wat een lief filmpje, zeg, met die geluidjes en beweginkjes. Hier was Ivan een krappe 2 weken oud:

Hoe is het nu eigenlijk met Niels' ademhaling? Ik kan me je zorgen nog herinneren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80241962
Ik zie het inderdaad met die ademhaling
Maf! Was het nou uiteindelijk niks?

Florian op dag 1
http://s40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/filmpjes/?action=view¤t=bevalling077.flv
  maandag 12 april 2010 @ 21:25:21 #112
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80242187
kom ook nog ff snel binnenwippen, net ff getrained en nu zo lekker op bed voor de tv, ben moe...
moet alleen zo nog een keer kolven, dus wordt een latertje (nu ook bezig), denk dat Evie aan het regelen is, nu al 4 avonden achter mekaar extra gedronken; eerste 3 avonden aan de borst, maar ik was nu dus trainen, dus heeft ze zo tussendoor nog eens 70 gedronken... (naast de 4 flessen van 175 die ze al op heeft..).. ga dus proberen nog eens productie op te hogen voor 5x 200 en dan kijken wat ze drinkt...

heb dit niet eerder zo duidelijk meegemaakt eigenlijk... meer moeders die hier ervaring mee hebben?>?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80242611
Ohh Florian Ik vond hem al klein, maar daar is hij nog veel kleinerderderder

Het is met Niels' ademhaling helemaal goedgekomen. Er werd niets gevonden, er werd alleen gezegd dat we er rekening mee moesten houden dat er later misschien wel een hartruisje of iets dergelijks gevonden zou worden. Maar tot nu toe is alles oke en ik verwacht ook echt dat ze nog iets gaan vinden omdat zijn ademhaling dus helemaal normaal is nu. Het zal wel gewoon een variatie van het normale zijn en dat zijn ademhalingscentrum nog moest rijpen ofzo.

Niels slaapt nog wel in de doek (gelukkig ) we hebben net afgesproken dat wanneer de reis goed gaat we gewoon doorreizen naar Haren en ik hem in de doek meeneem om het diploma op te halen

En nu begint hij weer te huilen, hij wil niet slapen vanavond geen idee wat er is maar ik ben al vanaf half 8 bezig hem in slaap te krijgen.

BJ dat klinkt idd als regelen. Hopelijk is je productie snel weer aan haar behoefte aangepast
pi_80243789
Hmm mysterie opgelost geloof ik, hij heeft een vuurrood voorhuidje waarschijnlijk werd hij steeds wakker van kleine plasjes. Ik heb het schoongemaakt met water en er vaseline op gesmeerd, hopelijk helpt dat. Ik verschoonde hem normaal altijd na iedere voeding, ook 's nachts, ik ga dat meer weer opnieuw invoeren.

En nu huilt hij weer
pi_80243970
Best wel raar dat ik d'r hier nu niet meer bijhoor
pi_80244034
Je hoort nu bij ons! Hup, terug naar je eigen topic jij!
pi_80251837
pasgeboren Florian, how cute!!!!

Leah heeft doorgeslapen!

van 21.00 tot 00.00
van 00.30 tot 02.00
van 2.15 tot 04.00
en van 4.15 tot 5.30 want toen ging mijn wekker

pi_80251846
Ze heeft het trouwens super gedaan op het kdv gisteren Ze is hartstikke lief, drinkt goed; slaapt goed en is vrolijk en alert.
Het was mijn eerste werkdag dat ik Leah eerst op het kdv moest afleveren daarna de jongens naar school brengen en na mijn werk weer andersom en het ging goed. Het is een beetje een gevlieg maar dat ben ik wel al gewend.
Vandaag weer hetzelfde tafereel en morgen weer vrij.

Het kolven op mijn werk ging gisteren trouwens ook een stuk beter. Ik hoef haar geen flesvoeding meer te geven
pi_80252811
Wat fijn dat het zo goed gaat met Leah Lily Super dat het kolven beter gaat nu (door hele grote schattige foto?)

Niels bleef maar huilend wakker worden, uiteindelijk heb ik hem maar een zetpilletje gegeven, dat hielp gelukkig zodat hij kon slapen. Maar zijn piemeltje is nog steeds even rood
pi_80253148
Wat zielig voor Niels
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 08:39 schreef Twinkly het volgende:
Super dat het kolven beter gaat nu (door hele grote schattige foto?)
Ja Het is mijn enige houvast in dat kamertje
pi_80253437
Lily, klinkt allemaal goed joh!

Arme Niels.... Als het blijft even mee naar de ha misschien?

Florian ligt op mijn schoot nu,ik dacht te slapen. Kijk ik naar beneden: Megalach met zo'n hik/piepgeluidje erbij
pi_80253878
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:10 schreef freecell het volgende:
Lily, klinkt allemaal goed joh!
Nou.... allemaal (mijn nacht niet zo )

leuk, zo'n hiklach geluidje
pi_80254126

Leander bij dezelfde leeftijd.
Neh, dat lijkt niet op elkaar
pi_80254148
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:29 schreef lily het volgende:

[..]

Nou.... allemaal (mijn nacht niet zo )
Ah, jij ook zo'n nacht gehad?
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:45:14 #125
57497 happyme28
I'm so happy
pi_80254251
Ik ken ze die hiklachtjes. Daan heeft echt zijn lachspieren gevonden. Alles wordt ongeveer aangegrepen om te lachen. Maar het leukste is toch wel 's morgens bij het uit het wiegje halen dat er dan zo'n mega smile tevoorschijn komt.

Vanmiddag naar het inloopspreekuur van het CB. Eens zien hoe Daan groeit en even overleggen over de FV. Of we het goed doen hoe we het nu aanpakken (mijn gevoel zegt van wel, maar toch even dubbelcheck), al weet ik nog niet wat ik met de advies van het CB ga doen. Nog even aankijken waar ze mee komen.

Lily, wat fijn dat Leah het zo goed doet op het KDV!
Dikke kus voor Niels, wat vervelend dat hij zo'n last lijkt te hebben van zijn piemeltje. Wat Free zegt, anders even de ha bellen?

En wat een leuke foto's en filmpjes allemaal!!

Nu even het huis aan kant maken, Daan slaapt en over een uurtje krijg ik kraamvisite, dus moet nog wel even wat doen hier haha
pi_80254454
Goeiemorgen!
Lily, wat fijn dat het goed gaat met Leah op het kdv, jullie programma (klinkt best heftig drukjes) en met het kolven.
Niels, kereltje toch, zo'n last is ook wel reden om steeds wakker te worden. Fijn dat de zetpil wat heeft geholpen...
@hiklachjes... zo lief!!!

Ik heb zojuist een afspraak gemaakt bij de ha voor Minke... ze heeft al sinds haar geboorte een ontzettend droge huid (op het schilverige af op haar buikje) maar ze lijkt enorm heftige reacties op diverse olies en lotions te hebben, tot vrijdag het hoogtepunt dat ze haar op het kdv niet meer stil kregen en haar buikje echt vuurrood en warm was (precies op de plekken die ik had ingesmeerd de dag ervoor). Ze gaven daar ook aan dat ze vonden dat ze heel/te vaak blauwig/paarse handjes en voetjes heeft... ik heb dat zelf ook wel eens gezien maar weet dat aan kou of iets dergelijks... maar volgens hun kon dat duiden op zuurstof tekort, eventueel als reactie op een allergie. Nou lekker dan! Gelukkig is ze er allemaal niet echt sipjes onder, maar toch fijn als er even naar gekeken kan worden en dat we misschien iets kunnen gaan doen aan die droge huid/kloofjes bij haar enkeltjes... want dit lijkt me ook niet echt prettig en ik ga niet meer expirimenteren met verschillende merken en zo.
pi_80259804
@modjes de OP moet nog worden aangepast, Jamie is nu de grootste kleine baby.
Sorbo ga terug naar je eigen topic

Klinkt als niet prettig voor Minke die uitslag op haar buikje. Hopelijk kan de HA wat voor jullie betekenen.
@flesjes, Jamie krijgt er nog steeds 5 van 180/6. Wil wel de laaste fles van 2200 uur laten vervallen, maar zodra wel hem skippen wordt hij toch wakker omdat hij gewend is dan te eten. Vrijdag weer naar het CB dus zal ik een plan van aanpak doorspreken.

Sorry ben de rest weer vergeten, maak me momenteel te veel zorgen om mn eigen binkie. Hij is nog steeds aan t hoesten en koortsig. Sinds vrijdag al aan de AB, maar het wordt niet echt beter. Hij blijft slijm ophoesten . Dus vanmiddag maar weer naar de HA. Nu is hij op t kdv en slaapt hij. En ik zit op mn werk.
pi_80260731
Lijnloos oi, idd even mee heen dan. Wat sneu!
Blauwe handjes en voetjes had Leander ook altijd, maar dat kon geen kwaad het kan dus ook helemaal niks bijzonders zijn (ter geruststelling)
pi_80261105
ja, ik had er zelf ook al niet zo op gelet of gehoor aangegeven toen ze het de eerste keer zeiden, maar nu in combi met de heftige reacties op olie... och, we zien wel donderdag.
pi_80262042
hm, Lijnloos...ze kan natuurlijk een gevoelige huid hebben. Sommige mensen kunnen alleen zeepvrije emulsies verdragen. Ben benieuwd wat de huisarts zegt.

En wat betreft die blauwe handjes...

Leah heeft dat ook wel eens als ik haar uit bed haal. En dan ook een vage blauwe gloed rond haar mond. Dit trekt na een minuut weer weg.
Ik heb er verder niet bij stil gestaan maar nu twijfel ik ook een beetje om toch maar naar een HA te gaan.
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:45:03 #131
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80262108
lily, fijn dat het zo goed ging op het kdv! Maar balen van die nacht joh!

hoe is het met Niels uiteindelijk nog gegaan vannacht?
Ik maak Harry's piemel schoon met een wattenschijfje en warm water. Verder doe ik er helemaal niks op.

Arme Minke!

Ga je overstappen op FV happy?

Die filmpjes en ook die mini-Leander
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:59:47 #132
57497 happyme28
I'm so happy
pi_80262712
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:45 schreef Asyniur het volgende:
Ga je overstappen op FV happy?
Ja, ik ben de BV aan het afbouwen. Daan drink veel beter uit de fles en heeft veel minder last van de reflux. Ik heb met de bv alles al geprobeerd, maar hij krijgt teveel in een keer binnen. Ik kolf dus nu af en geef 'm dat uit de fles. Uiteindelijk gaat hij naar volledig FV maar nog geen idee wanneer dat zal zijn. Mijn productie loopt wel mega terug.
  dinsdag 13 april 2010 @ 14:11:34 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80263176
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:59 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ja, ik ben de BV aan het afbouwen. Daan drink veel beter uit de fles en heeft veel minder last van de reflux. Ik heb met de bv alles al geprobeerd, maar hij krijgt teveel in een keer binnen. Ik kolf dus nu af en geef 'm dat uit de fles. Uiteindelijk gaat hij naar volledig FV maar nog geen idee wanneer dat zal zijn. Mijn productie loopt wel mega terug.
Aah oke..
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:48:56 #134
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_80266967
Even een vraagje: Tessa is nu 9 weken en 4 KG en ik zit nog steeds op 6 flessen, nu had ik een ritme van
7:00 120/4
10:00 120/4
13:00 120/4
16:00 120/4
19:00 120/4
00:00 150/5
en dat ging even goed, maar nu komt ze steeds vroeger (4:30)
Hoe hebben jullie dit geregeld? Kan je er op 1 of andere manier iets doen zodat ze toch pas om 7 uur komt.
Het gaat mij niet zozeer om het uit bed moeten voor haar, maar meer omdat nu elke dag het ritme weer anders is.
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  dinsdag 13 april 2010 @ 16:59:25 #135
57497 happyme28
I'm so happy
pi_80270453
m_p, hier ook nog een nachtvoeding, ik ga er maar vanuit dat hij doorslaapt als hij er aan toe is. Helaas geen tips.

Wij zijn naar het CB geweest vanmiddag en Daan is gewogen en gemeten. Hij heeft een behoorlijke groeispurt gemaakt (al dachten we al dat hij vorige keer niet goed gemeten was. Hij was nu 56,5 cm (3 weken terug 52 cm gemeten) en hij woog 5400 gr (3 weken geleden 4650 gr).
pi_80271302
Wow happy, dat is ook een groot verschil Ik hoop dat ze Thomas vrijdag ook nog eens wegen en meten bij de gehoortest

mama_papa: hier ook geen tips. Wij hebben totaal geen ritme Zeker 's avonds niet, dan zit ik soms bijna de hele avond met mijn borsten bloot in de zetel. Maar ik lees wel soms dat mensen iets bijgeven in de laatste fles zodat de melk wat zwaarder wordt (ofzo?). Zou dat niet helpen?
pi_80272407
Wow, Happy, dat is inderdaad een verschil zeg. Maar hij groeit lekker

mama_papa; ik heb ook geen tips want Leah bepaalt hier ook het ritme en dat verandert voortdurend
pi_80273700
Sorry dat ik zolang weg geweest ben, misverstandje en druk druk.

Mama_papa, hier nu (met 6 weken en 5 kilo) 5 flessen van 180 cc en 6 scheppen.
05:30-09:00-14:00-18:00 en 23:00 (ongeveer, kan verschil in zitten van 30 min ofzo).

En dat gaat super!
pi_80274392
Om nog heel eventjes op het Mart en allergie verhaal teug te komen en het er daarna niet meer over te hebben:

De arts heeft maar wat geroepen. Een baby heeft geen allergie, kan deze alleen ontwikkelen en dat is dus NOOIT ná één dag pas thuis te zijn. Gelukkig hebben wij uiteindelijk besloten om de dieren niet weg te doen, en het gaat nu helemaal super! Natuurlijk niest een baby meer, ze hebben dan ook nog geen neusharen. Maar ook dat is al stukken minder. En nog maar één oogje is vies elke dag, maar dat komt door de traanbuis, ook een veel voorkomend probleem(pje) bij pasgebore baby's. Gelukkkig ben ik na een aantal nachtjes slapen op mijn eigen gevoel afgegaan. Maar wat een rot dagen hebben we gehad, Mart eindelijk uit het ziekenhuis kregen we dat weer... Maar gelukkig gaat nu alles helemaal super. Morgen nog even op controle in het ziekenhuis met Mart en ik as maandag bij de Gyn. We genieten vollop van onze tevreden, lieve zoon. Het is echt een wereld wonder, zo zie ik het elke dag!

[ Bericht 0% gewijzigd door ymme op 13-04-2010 19:33:59 ]
pi_80276085
Gaat lekker happy
  dinsdag 13 april 2010 @ 19:36:49 #141
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_80276277
Daan

Hoi Ymme
  dinsdag 13 april 2010 @ 20:54:34 #142
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_80279747
Hey Ymme, gezellig dat je er weer bent is 5 flessen van 180 niet veel voor 6 weken? Wanneer kan je overgaan op 5 flessen? Bij Tessa lukte het vorige keer niet (veel huilen etc) wanneer geeft je kindje het aan, hoe merk je dat?
Je hebt wel een lekker ritme voor je zoon
  dinsdag 13 april 2010 @ 21:11:34 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_80280437
Het gaat op gewicht mama_papa
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 13 april 2010 @ 21:35:11 #144
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80281711
niels, wat sneu van je voorhuid hopelijk heelt het snel
hoe is het met harry op dat gebied?

minke mss allergisch? ik hoop het niet. is zo sneu voor zo'n kleinetje (en later ook...)

ik zag een schema voorbij vliegen. volgens mij kunnen de flessen wel opgehoogd worden naar 5 schepjes, want je zit nu op 25 schepjes op een dag, en je mag max 30 (is een liter). wellicht dat dat helpt. hoef je ook niet meteen naar 180cc...

happy, sterkte met kolven en afbouwen. maar gwlukkig doet daan het beter op fv, dat is het belangrijkst!

bj, ik vind het stoer van je dat je weer gaat meeregelen. je had ook de fv kunnen opvoeren. hopelijk ben je snel weer 'bij'. (maar als ze soms rechtstreeks bij je drinkt, kan dat dan niet opnw uitgebouwd worden, heel langzaam?)

ymme wb!

aviva is de hele dag op dr handjes aan het sabbelen en dan niet zomaar sabbelen, nee, dan moeten er wel de meest gore sabbelgeluiden met kwijl en alles worden geproduceerd, anders is het sabbelfest niet compleet. maar tis wel heel schattig zo
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:18:34 #145
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_80284800
1475 gram en om en nabij de 38 centimer!
Vanaf morgen krijgt ze 12x20 aan voeding per dag ipv 24x10. Dat zal flink wat krampjes op gaan leveren.
Ik ga morgen de hele dag een ieniemieniebuikje masseren gok ik zo!

Teigetje is voor 50% geslaagd voor de ALGO-gehoortest. Rechts is goedgekeurd maar steeds als ze links willen beginnen wordt ze wakker van het klaarzetten van het apparaat en kunnen ze niet testen.
Ze leggen haar dan van te voren op haar rechterzij te slapen zodat 't linkeroor bloot ligt.
Volgens mij geeft het feit dat ze ze aan hoort komen al aan dat er niks mis is met dat oor.

Verder gaat alles z'n gangetje!

Heeft een van jullie toevallig een Babysense matras? Zo ja: Wat zijn de ervaringen?
A grand adventure has begun.
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:22:52 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_80285083
Mijn buren hadden er een Keshet, die vonden het erg prettig. Sommige ziektekostenverzekeringen vergoeden het!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:11:54 #147
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80287841
eerst ff jompelen voor Teigetje en Keshet

en ik ben ziek... voel me echt grieperig en heb het gevoel dat er een cactus in mijn keel is komen wonen... niet leuk dus..
Heb me net ook ziek gemeld, collega's hebben me naar huis gestuurd zodra de nachtdienst kwam...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80287899
Ik heb wel eens gelezen dat zo'n matrasje ook wel eens voor niks kan gaan piepen, lekker voor je eigen hart vraag me sowieso af of zo'n ding wel echt werkt.
Ik ben wel zo'n miep die regelmatig kijkt of dr kind nog ademt, maar zo'n matrasje gaat me net ietsje te ver. Maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die het een stuk rustiger maakt als baby slaapt op zo'n ding.

Ach Nielsje ik lees het nu pas, wat ontzettend zielig! Dat moet natuurlijk vast branderig/pijnlijk zijn steeds als hij moet plassen

Was je al naar de arts geweest Lijnloos? Was wel benieuwd
Koude handjes heef Wolf trouwens ook altijd als ik hem uit bed haal (niet blauw) echt ijskoud, maar bij babytjes hoeft er dan niet meteen wat aan de hand te zijn, handjes liggen vaak boven de dekens.
pi_80288760
Poppejans, ben nog niet geweest, donderdagmiddag is de afspraak. Het zijn geen koude handjes maar blauw (en dan wel vaak ook wat kouder) en ook haar voetjes doen dan mee... Ze ligt idd altijd met handen boven de dekens, eronder is geen succes, dan wordt ze boos en wild

ik heb wel het idee dat ze allergische reacties heeft op de olies, maar heb ook al vanalles geprobeerd: natalis (uit kraampakket), zwitsal en neutral... Allemaal rode pukkels op der buikje en bij de zwitsal was het echt vuuuuuurrood!

ben ook wel benieuwd hoe het gaat...
  woensdag 14 april 2010 @ 07:53:57 #150
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_80292795
Bah lijkt me niks zo'n matras, ik kijk dan wel heel vaak bij Tessa hoor, maar een matras gaat me te ver
@ koud/blauwe handjes: Tessa heeft vaak koude handjes en daarbij ook een soort blauwe blokjes huid (maar dat heb ik ook, dus zal vast niks zijn )

Lijnloos: wat vervelend dat Minke waarschijnlijk allergisch is

Heb Tessa gisteren om 23:30 een fles van 180/6 gegeven en ze heeft de nacht doorgeslapen! Heerlijk! Dus we zitten nu weer op het normale ritme
Wat is verstandiger om te doen:
- de laatste fles 180/6 geven opv 150/5
- rijstebloem te kopen (weet dat het vanaf 4 maanden maar mag, maar op internet heb ik vele verhalen gelezen dat je het toch mag geven als je het alleen maar in de laatste fles doet)

Dus ik heb een heerlijke nacht achter de rug. Vandaag komt (O)ma om samen met mij de uitnodigingen te maken voor onze bruiloft Gaan we de hele dag doornemen, best spannend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')