Jepperquote:Op maandag 12 april 2010 23:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
maar, als er zo'n twijfel over bestaat, woon je echt in een grens-durp?
Dat ze dat suikeruniestuk lekker gaan volgooien met midden/hoog klasse woningen. Kan ik daar lekker gaan wonenquote:Op maandag 12 april 2010 23:02 schreef Luco het volgende:
Over 10 jaar is Hoogkerk gewoon Groningen, klaar. Nu nog niet
Natuurlijk, uiteraard!quote:Op maandag 12 april 2010 23:05 schreef Luco het volgende:
Dan woon je wel in Groningen natuurlijk. Daar is het je allemaal om te doen!
haha geeezellig. gewoon stug volhouden dat je 'n Groninger bent, dat alleen al zou bewijzen dat je i/d goede provincie zit.quote:
Toffe muziekquote:
Vandaag hele dag dream theatre gehadquote:Op maandag 12 april 2010 23:14 schreef Luco het volgende:
[..]
Toffe muziek. O.a. in de soundtrack van Layer Cake.
Jouw onderschriftquote:Op maandag 12 april 2010 23:16 schreef Oneself het volgende:
[..]
ik neem overigens aan dat je wel door hebt welke heilige karakters je nu citeert he?
Specs?quote:Op maandag 12 april 2010 23:13 schreef Oneself het volgende:
ik? computer says yessshhh, in that case.
Nee, het is mijn alter-ego.quote:
Nei, niet direct. Of Little Brittain moet kennis van FC Kahuna hebben.quote:Op maandag 12 april 2010 23:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Jouw onderschrift. Vroeg me dan ook af of je die afgeleid had van Machine says yes, een nummer van FC Kahuna
Ik weet niet hoor, dan vind ik het gewoon import.quote:Op maandag 12 april 2010 23:00 schreef Oneself het volgende:
[..]
nei nei, ik heb nooit in de stad zelf gewoond, voorheen. toen mijn mams zwanger van mij was, vertrokken ze van Grunn richting oosterlijker' oorden maar ivm opa & oma's kwam ik eigenlijk altijd in Groningen. dat is het meer.
E-taal is wat ik adem, jeweets, dat doen kids of the eighties namelijk.quote:Op maandag 12 april 2010 23:24 schreef Oneself het volgende:
specs? what? is dit e-taal?
Nieuwetijdskindquote:Op maandag 12 april 2010 23:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
E-taal is wat ik adem, jeweets, dat doen kids of the eighties namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |