Jepperquote:Op maandag 12 april 2010 23:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
maar, als er zo'n twijfel over bestaat, woon je echt in een grens-durp?
Dat ze dat suikeruniestuk lekker gaan volgooien met midden/hoog klasse woningen. Kan ik daar lekker gaan wonenquote:Op maandag 12 april 2010 23:02 schreef Luco het volgende:
Over 10 jaar is Hoogkerk gewoon Groningen, klaar. Nu nog niet
Natuurlijk, uiteraard!quote:Op maandag 12 april 2010 23:05 schreef Luco het volgende:
Dan woon je wel in Groningen natuurlijk. Daar is het je allemaal om te doen!
haha geeezellig. gewoon stug volhouden dat je 'n Groninger bent, dat alleen al zou bewijzen dat je i/d goede provincie zit.quote:
Toffe muziekquote:
Vandaag hele dag dream theatre gehadquote:Op maandag 12 april 2010 23:14 schreef Luco het volgende:
[..]
Toffe muziek. O.a. in de soundtrack van Layer Cake.
Jouw onderschriftquote:Op maandag 12 april 2010 23:16 schreef Oneself het volgende:
[..]
ik neem overigens aan dat je wel door hebt welke heilige karakters je nu citeert he?
Specs?quote:Op maandag 12 april 2010 23:13 schreef Oneself het volgende:
ik? computer says yessshhh, in that case.
Nee, het is mijn alter-ego.quote:
Nei, niet direct. Of Little Brittain moet kennis van FC Kahuna hebben.quote:Op maandag 12 april 2010 23:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Jouw onderschrift. Vroeg me dan ook af of je die afgeleid had van Machine says yes, een nummer van FC Kahuna
Ik weet niet hoor, dan vind ik het gewoon import.quote:Op maandag 12 april 2010 23:00 schreef Oneself het volgende:
[..]
nei nei, ik heb nooit in de stad zelf gewoond, voorheen. toen mijn mams zwanger van mij was, vertrokken ze van Grunn richting oosterlijker' oorden maar ivm opa & oma's kwam ik eigenlijk altijd in Groningen. dat is het meer.
E-taal is wat ik adem, jeweets, dat doen kids of the eighties namelijk.quote:Op maandag 12 april 2010 23:24 schreef Oneself het volgende:
specs? what? is dit e-taal?
Nieuwetijdskindquote:Op maandag 12 april 2010 23:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
E-taal is wat ik adem, jeweets, dat doen kids of the eighties namelijk.
NIet in die zin, maar meer dat je een kind van de nieuwetijd bentquote:
hmmja stiekem ik eigenlijk ook wel. al voelt het niet zo. ach, het is een lot waar je mee leert leven. altijd weer net buiten de boot vallen enzo.quote:Op maandag 12 april 2010 23:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, dan vind ik het gewoon import.![]()
Maar we willen meer info.Hoe lang woon je in Groningen? Student/werkende/werkloze? Leeftijd? Lievelingsplek in de stad? Andere interessante dingen die we moeten weten over je?
e-taal typ je toch?quote:Op maandag 12 april 2010 23:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
E-taal is wat ik adem, jeweets, dat doen kids of the eighties namelijk.
Oei, een jonge studente! Laat je niet afschrikken door de mannen die nu opeens heel gretig gaan worden. Ze zijn heus heel vriendelijk.quote:Op maandag 12 april 2010 23:29 schreef Oneself het volgende:
[..]
hmmja stiekem ik eigenlijk ook wel. al voelt het niet zo. ach, het is een lot waar je mee leert leven. altijd weer net buiten de boot vallen enzo.![]()
haha!
woon hier nu sinds sept, in binnenstad, student, 21, lievelingsplek.. yet to discover.
andere interessante dingen die we moeten weten over je: hmm.. in de stijl van dit topic vind ik het wel heel lief van mezelf dat ik zowaar vanochtend een kaartje voor mijn oma&opa heb geschreven met een leuk gedichtje in 't grunnegs.. mwhehe meer omdat zij heimwee hebben (zijn er sinds 2 jaar weg) en ik te weinig bij ze kom. klinkt tenenkrommend zoetsappig, i know, i don't really care.![]()
heb btw een donkerbruin vermoeden dat dat de 'specs' waren?
..misschien was dat wel de bedoeling.quote:Op maandag 12 april 2010 23:33 schreef nietzman het volgende:
Student, 21. Nog altijd een enigma! Wat studeer je!
typisch altijd weer he.quote:Op maandag 12 april 2010 23:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oei, een jonge studente! Laat je niet afschrikken door de mannen die nu opeens heel gretig gaan worden. Ze zijn heus heel vriendelijk.![]()
Maar dan ben je nog niet zo lang in Groningen, bevalt het tot nu toe?
Ah vrouwen, allemaal hetzelfde.quote:
Mooi dat je het tot nu toe leuk vindt!quote:Op maandag 12 april 2010 23:44 schreef Oneself het volgende:
[..]
typisch altijd weer he.![]()
Groningen-stad is heerlijk! Voelde me hier al wel thuis omdat het geen volslagen onbekende stad is, maar het bevalt me hoe langer hoe meer!
in de trant van muziek-dingen btw; ik ben voor.
absoluut, ik snapte dan ook niet waarom je de precieze studie wilde weten. wij zijn toch allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 12 april 2010 23:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah vrouwen, allemaal hetzelfde.
26, en ik werk op de studio bij een -in feite- reclamebureau, al zou ik ook eens m'n opleiding af moeten gaan ronden..
Is die nog niet afgerond?quote:Op maandag 12 april 2010 23:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah vrouwen, allemaal hetzelfde.
26, en ik werk op de studio bij een -in feite- reclamebureau, al zou ik ook eens m'n opleiding af moeten gaan ronden..
hmm ik weet het niet, ik ben niet zo'n type dat ja-ren ergens blijft hangen, vermoed dat dat in Groningen ook niet zal gebeuren. maar sowieso het komende studiejaar ben ik hier nog. daarna zien we dan wel weer.quote:Op maandag 12 april 2010 23:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mooi dat je het tot nu toe leuk vindt!
En over het voorstel rondje: Ook 21 jarige studente, maar dan economie! En nu.. 4 jaar in Groningen?
Alleen nog maar afstuderen.quote:Op maandag 12 april 2010 23:55 schreef Bob. het volgende:
Is die nog niet afgerond?Wat moet je nog doen?
Kweenie, als ik een beetje een relaxede regeling weet te treffen met m'n baas zit ik er nog half aan te denken om hierna gewoon een nieuwe studie te zoeken. JH87 plagen bij Communicatie ofzo.quote:Op maandag 12 april 2010 23:53 schreef Oneself het volgende:
en op je 26e is dat inderdaad een redelijk goed streven!
Niet ergens jaren blijven hangen is wel lastig als je een studie af wilt ronden.quote:Op maandag 12 april 2010 23:55 schreef Oneself het volgende:
[..]
hmm ik weet het niet, ik ben niet zo'n type dat ja-ren ergens blijft hangen, vermoed dat dat in Groningen ook niet zal gebeuren. maar sowieso het komende studiejaar ben ik hier nog. daarna zien we dan wel weer.
hoe lang zit jij nu in Grunn?
Serieus? Bevalt het werkende leven nog niet?quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kweenie, als ik een beetje een relaxede regeling weet te treffen met m'n baas zit ik er nog half aan te denken om hierna gewoon een nieuwe studie te zoeken. JH87 plagen bij Communicatie ofzo.
heb je al 'n papiertje op zak? dat was meer de gedachte achter m'n comment.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kweenie, als ik een beetje een relaxede regeling weet te treffen met m'n baas zit ik er nog half aan te denken om hierna gewoon een nieuwe studie te zoeken. JH87 plagen bij Communicatie ofzo.
Bevalt heel erg zelfs!quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:04 schreef Bob. het volgende:
[..]
Serieus? Bevalt het werkende leven nog niet?
Dit gaat m'n tweede papiertje worden. Scheelt dat?quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:11 schreef Oneself het volgende:
heb je al 'n papiertje op zak? dat was meer de gedachte achter m'n comment.
Ja hoor, maar dat moet je dapper met de hand doen. 8).quote:kan je btw niet meerdere berichten quoten hierzo?
Hm, dat klinkt wel als een goede manier.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:11 schreef Oneself het volgende:
[..]
@ Bob, idk, als ik mn P heb kijk ik verder, wie weet ga ik gewoon periodes naar 't buitenland, strijk ik vervolgens weer neer in Groningen en doe ik mn master in een andere stad.![]()
kan je btw niet meerdere berichten quoten hierzo?
ah zucht ik ben lui op dit tijdstip, ik doe het wel met @-staartjes.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dit gaat m'n tweede papiertje worden. Scheelt dat?
[..]
Ja hoor, maar dat moet je dapper met de hand doen. 8).
haha, het klinkt mooi, waarmaken is een tweede natuurlijk..quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt wel als een goede manier.![]()
En kan wel ja, als je die quick-quote dingen gebruikt, die blauwe haakjes i.p.v. de rode.
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:21 schreef Oneself het volgende:
scheelt absoluut! haha, nee ik ben gewoon voor minstens 1 papiertje p/p.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |