Zal ik volgende keer doenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:31 schreef k_man het volgende:
Waarom link je niet gewoon naar funda, zoals iedereen?
Wat verzamelt hij? Porceleinen koetjes?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:55 schreef Vicky het volgende:
als er uberhaupt gepoetst wordt
Van buiten ziet het er al verschrikkelijk uit!
Semtex, de woonkamer is zo'n 4m breed en 10m lang. Kan je voorstellen hoe vol ie staat!!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:49 schreef Vicky het volgende:
Die trap met glijbaan is geweldig!
Bij mij in de straat staat ook een huis te koop
[ afbeelding ]
prachig balkonnetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
woonkamer
[ afbeelding ]
mega grote keuken
[ afbeelding ]
kastkamer
[ afbeelding ]
Linkje
Fuck zeg, 40 m2 aan prullaria!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:55 schreef Vicky het volgende:
als er uberhaupt gepoetst wordt
Van buiten ziet het er al verschrikkelijk uit!
Semtex, de woonkamer is zo'n 4m breed en 10m lang. Kan je voorstellen hoe vol ie staat!!
Door de zooi heenkijken lukte me wel, was eigenlijk gewoon leuke woning als je het op zou knappen, plus dat vanwege de staat m.i. nog hoop van de prijs af zou moeten kunnen (dat gaf de verkopend makelaar ook al aan) maarja de locatie verander je helaas weinig aan...quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:22 schreef Vicky het volgende:
OMG, wat een zooi zeg!! Ik heb dan echt moeite om er doorheen te kijken!
Maar idd topicwaardig!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:01 schreef T42 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat doet die stortbak boven tegen de muur?
om bad lekker snel vol te storten?
en jah bad is water dicht kijk maar...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:49 schreef Vicky het volgende:
Die trap met glijbaan is geweldig!
Bij mij in de straat staat ook een huis te koop
[ afbeelding ]
prachig balkonnetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
woonkamer
[ afbeelding ]
mega grote keuken
[ afbeelding ]
kastkamer
[ afbeelding ]
Linkje
haha:... "De ruime woonkamer van meer dan 30m² is momenteel in gebruik als oefenruimte voor de danssport."quote:Op zaterdag 24 april 2010 07:15 schreef TheOneAndOnly het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)ijpelplein-16/video/
geen foto, wel een filmpje, in dat appartementencomplex heb ik ook gewoond, wist dat ze iets met paaldansen deed maar zo erg dat ze er haar woonkamer voor opoffert....
Ook nog een paal in de tuinquote:Op zaterdag 24 april 2010 07:15 schreef TheOneAndOnly het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)ijpelplein-16/video/
geen foto, wel een filmpje, in dat appartementencomplex heb ik ook gewoond, wist dat ze iets met paaldansen deed maar zo erg dat ze er haar woonkamer voor opoffert....
ik ook, alleen had ik de opening van de eethoek liever op de keuken zien aansluiten...quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:11 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik vind het behoorlijk gaaf eigenlijk!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:56 schreef Kimbell het volgende:
Dithttp://www.funda.nl/koop/(...)-kamerlingheplein-6/ is een behoorlijk bijzonder huisħ
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is ook wel bijzonder: twee huizen die samen worden verkocht.
En hier hebben ze een heel gezelige werkkamer:
[ afbeelding ]
Die is wel lachenquote:Op maandag 19 april 2010 03:01 schreef Isabeau het volgende:
Niet van Funda, maar ik vond hem zo opmerkelijk dat ik hem jullie wilde laten zien:
Trap met Glijbaan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |