Mee eens. Ook deze 'helden' van 010 mogen wat mij betreft afgevoerd..quote:Op zondag 11 april 2010 21:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
Gassnuivers
Net zo'n verrotte idioot als degene die de fp van AFCA heeft gemaakt
idd.quote:Op zondag 11 april 2010 21:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Mee eens. Ook deze 'helden' van 010 mogen wat mij betreft afgevoerd..
.....quote:Op zondag 11 april 2010 21:15 schreef JackyWalker het volgende:
[..]
Daarom had ik het belangerijke gedeelte ook dikgedrukt , zodat je de rest niet zou hoeven lezen.
quote:Aboutaleb behoudt zich het recht voor om, in het geval van aanwijzingen over geregisseerd geweld, de supporters uit Amsterdam alsnog te weren uit zijn stad
gast, ben jij een autist ofzo?quote:Op zondag 11 april 2010 15:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het is Tha_Duck, tijd voor een brilletje?
En waarom klopt dat "natuurlijk" niet? Het is wel typerend dat 020 en zijn aanhang regelmatig negatief in het nieuws komen, maar dat daar relatief weinig aan gedaan wordt.
Als je iets over die site wilt vertellen moet je wel de waarheid vertellen en niet dingen uit je duim zuigen om mensen met je mening mee te krijgen.quote:Op zondag 11 april 2010 11:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is waar, helaas. Maar ik bedoel meer dat die site lachwekkend isAls Ajax weer twee keer op rij verliest gaat die op zwart omdat Martin Jol dan moet oprotten
ah, iemand die de website van AFCA.nl trouw bezoekt?quote:Op maandag 12 april 2010 00:09 schreef Bassie_ASD het volgende:
[..]
Als je iets over die site wilt vertellen moet je wel de waarheid vertellen en niet dingen uit je duim zuigen om mensen met je mening mee te krijgen.
Je bent het er mee eens of niet, maar nu ben jezelf een leugenaar en dus net zoveel waard als jij die mensen achter die site vindt...
Is dat belangrijk? Gaat erom dat hij geen dingen moet zeggen die niet kloppen... Dat heet zieltjes winnen, lijkt me in dit topic niet echt gepast...quote:Op maandag 12 april 2010 00:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, iemand die de website van AFCA.nl trouw bezoekt?
och, mij valt heel veel op en heel veel niet.quote:Op maandag 12 april 2010 00:20 schreef Bassie_ASD het volgende:
[..]
Is dat belangrijk? Gaat erom dat hij geen dingen moet zeggen die niet kloppen... Dat heet zieltjes winnen, lijkt me in dit topic niet echt gepast...
Maar ik weet inderdaad wel wat er op AFCA.nl geplaatst wordt en hij doet voorkomen of hij het ook weet... Was je nog niet opgevallen of wel?
ajaxshowtime.comquote:Op zondag 11 april 2010 11:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is idd een beetje de site voor type F-side supporter. Ik als gewoon voetballiefhebbende Ajacied kijk enkel alleen op voetbalgerelateerde fansites als ajaxshowtime.com en ajax.netwerk
Toch wel grappig dat alleen dat ene woordje in die hele frontpage je stoort, schreeuwde je die ziekte Wesley Sneijder ook gezellig toe met je vrienden in het stadion van fc utrecht een paar jaar geleden? Want soms is alles geoorloofd natuurlijk of niet?quote:Op zondag 11 april 2010 11:08 schreef Tha_Duck het volgende:* Tha_Duck hoopt dat de maker van dat plaatje binnen afzienbare tijd zelf die ziekte krijgt, kijken of het dan nog zo'n held is..
info@afca.nl inderdaad...quote:Op maandag 12 april 2010 00:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
och, mij valt heel veel op en heel veel niet.
Feit blijft dat AFCA nogal snel met ongezouten mening klaarstaat, waar het wellicht beter een pas op de plaats kan maken.
En de actie die ze nu uitvoeren vind ik als rechtgeaarde Mokummer en Ajacied gewoon niet kunnen. En daar gaat dit topic over.
Ik heb op de site gezocht naar een manier om met de redactie oid in contact te komen, maar dat schijnt niet te kunnen. Ik heb het iig niet kunnen vinden. Weet jij hoe ik dat kan doen? info@afca.nl ofzo?
quote:
dat hamas hamas vind ik ook niet kunnen.quote:Op maandag 12 april 2010 00:37 schreef Bassie_ASD het volgende:
[..]
info@afca.nl inderdaad...
De ene Ajacied vindt het niet kunnen, de andere wel... Als er in rotterdam, utrecht, den haag, weet ik veel waar (vandaag in eindhoven tijdens psv - feijenoord notabene) hamas, hamas, ... gezongen wordt is dat voor velen inmiddels normaal...
Besef me dat dit weer nieuwe reacties gaat oproepen, maar het zijn de feiten... Dat iedereen zich hier zo verschrikkelijk druk om moet maken geeft ook te denken...
Onzin. Volgens mij was dit zelfs de de druppel waardoor het uitverbod inging.quote:Op maandag 12 april 2010 00:37 schreef Bassie_ASD het volgende:
Als er in rotterdam, utrecht, den haag, weet ik veel waar (vandaag in eindhoven tijdens psv - feijenoord notabene) hamas, hamas, ... gezongen wordt is dat voor velen inmiddels normaal...
Je moet niet steeds naar anderen wijzen als zou het daar normaal zijn. Hamas Hamas roepen vind ik ook niet normaal en de meest verschrikkelijke ziektes roepen in het stadion doe ik ook niet aan mee.quote:Op maandag 12 april 2010 00:37 schreef Bassie_ASD het volgende:
[..]
info@afca.nl inderdaad...
De ene Ajacied vindt het niet kunnen, de andere wel... Als er in rotterdam, utrecht, den haag, weet ik veel waar (vandaag in eindhoven tijdens psv - feijenoord notabene) hamas, hamas, ... gezongen wordt is dat voor velen inmiddels normaal...
Besef me dat dit weer nieuwe reacties gaat oproepen, maar het zijn de feiten... Dat iedereen zich hier zo verschrikkelijk druk om moet maken geeft ook te denken...
nee, dat roepen is ook zwaar verachtelijkquote:Op maandag 12 april 2010 00:32 schreef Bassie_ASD het volgende:
Toch wel grappig dat alleen dat ene woordje in die hele frontpage je stoort, schreeuwde je die ziekte Wesley Sneijder ook gezellig toe met je vrienden in het stadion van fc utrecht een paar jaar geleden? Want soms is alles geoorloofd natuurlijk of niet?
en terechtquote:Op maandag 12 april 2010 00:47 schreef JackyWalker het volgende:
Btw FP is veranderd; http://www.afca.nl/
Ook leuk om even het stukje nieuws te lezen wat betreft de indexpagina.quote:
quote; No one likes us, but we don't carequote:Op maandag 12 april 2010 00:52 schreef rubbereend het volgende:
Nou verstandig dat ze het hebben aangepast. Maar was niet de eerste keer dat er gezeik met AFCA was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |