abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 april 2010 @ 18:49:25 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_80195268
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:39 schreef BrandX het volgende:

[..]

en het liefst na de wedstrijd, dan kunnen ze gewoon het veld op en zich daar uitleven. Camera's erbij en hop, je hebt een hit van een RLS erbij John de Mol eat your heart out
Dat zou een prachtige 3de helft zijn, hooligandebielen die elkaar doodslaan .

Uiteraard in de de Arena, net als in Rome .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 11 april 2010 @ 19:03:56 #102
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_80195769
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:58 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

Deze topic is de realiteit wat er op de dag van de bekerfinale gaat gebeuren...doe vooral je oogkleppen op....
Dat weet ik ook wel, maar om zoiets te plaatsen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_80195842
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:34 schreef jodenkoek. het volgende:

[..]

Het is ook meer als grap bedoelt denk ik.
Dan worden ze vaker verkeerd opgevat...
quote:
Geen columnist meer voor AFCA (AJAX) na oproep tot geweld

Dit seizoen heb ik regelmatig columns geschreven voor www.AFCA.nl, een site van Ajax-supporters. Ik ben mijn hele leven al Ajax-aanhanger, zit altijd in de Arena en vind het daarom leuk mijn denkbeelden in een column te verwoorden. Gisteren ben ik daar echter met directe ingang mee gestopt.

Aanleiding zijn de schokkende teksten en oproepen die op de site zijn geplaatst over de op handen zijnde bekerfinale op 25 april in Rotterdam. Er wordt gesproken van ‘een kankerstad’ die ‘helemaal plat gegooid moet worden’. En ook: ‘Bommen op Rotterdam’. Ook wordt er gezegd dat elke ‘kakkerlak’ (bijnaam voor Feyenoord-supporter) in elkaar gemept moet wordt tot hij ‘niet meer op staat’. Ik vind deze opruiende teksten alle perken te buiten gaan. Dit heeft niks met voetballen te maken. Waar slaat dit in hemelsnaam op?! Het is onbegrijpelijk en schandelijk dat iemand dit op kan tikken en het is nog onbegrijpelijker en nog schandelijker dat de AFCA-site zich leent om dit groot te publiceren. Zit er niemand met gezond verstand bij deze site? Ik distantieer me hier volledig van. Jammer dat de liefhebbers van mooi Ajax-voetbal het weer verliezen van hooligans die geweld prediken. De mensen die dit soort teksten schrijven denken dat zij Ajax-supporter zijn, maar in feite richten zij de club ten gronde.

Peter R. de Vries
pi_80196130
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:34 schreef jodenkoek. het volgende:

[..]

Het is ook meer als grap bedoelt denk ik.
Ja lache man
*verwijderd door Admin*
  zondag 11 april 2010 @ 19:38:14 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_80197130
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:06 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Dan worden ze vaker verkeerd opgevat...
[..]
Heel goed, dit soort debielen verkloten het alleen maar voor "hun" club maar ze zijn te achterlijk om dat te snappen...
Get woke, go broke!
pi_80198870
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Heel goed, dit soort debielen verkloten het alleen maar voor "hun" club maar ze zijn te achterlijk om dat te snappen...
Het merendeel van de voetbalhooligans hebben totaal geen klote met voetbal, ze gebruiken het voetbal en de clubs alleen maar tom e kunnen rellen....
  zondag 11 april 2010 @ 20:22:13 #107
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_80199278
Goedzo Peter
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 11 april 2010 @ 20:24:50 #108
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80199420
AFCA bewijst dat Amsterdam en Rotterdam er verstandig aan hebben gedaan om in de competitie geen uit-supporters toe te laten de komende jaren. Wat een droeftoeters moeten dat zijn bij AFCA.
Life is what you make it.
pi_80199503
Dit bericht is zojuist uitgegeven in Rotterdam
quote:
De CSZ vraagt uw aandacht voor het volgende...

zo, 11/04/2010 - 18:46 In toenemende mate ontvangt de Commissie Supporters Zaken meldingen van Feyenoord supporters die geconfronteerd worden met het “zero-tolerance” beleid van de politie rondom thuiswedstrijden van Feyenoord. In het kader van “handhaving van de openbar orde” is dit nog te begrijpen. Maar wat ons echter verontrust is de toenemende intimidatie van het zero-tolerance beleid, van met name de Mobiele Eenheid (ME), jegens Feyenoord supporters voor onbenullige vergrijpen.
Elke supporter kan hierdoor worden behandeld als een zware crimineel (of als een vermeend ‘hooligan’ wat in medialand, door sensatiezucht gedreven, veelvuldig wordt gehanteerd). Een buitenstaander snapt natuurlijk niet waar we het over hebben. We zullen het dan ook zo simpel mogelijk uitleggen.
Tijdens thuiswedstrijden van Feyenoord bezoeken minstens 35.000 mensen het Feijenoord Stadion. De één komt om zijn club enthousiast aan te moedigen, de ander om een leuke pot voetbal te aanschouwen of simpelweg vanwege een gezellig dagje Feyenoord. Uitgaand van minimaal 17 wedstrijden per seizoen betekend dit minstens 0,6 miljoen bezoekers in het stadion. Volgens het jaarverslag 2008-2009 van het CIV (Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme) was er vorig seizoen slechts sprake van 16 incidenten buiten het stadion wat een gemiddelde betekend van niet eens 1 incident per wedstrijd. Maar ja, dat horen en zien we niet in de media waar sensatie verhalen en bewuste negatieve beeldvorming voetbalsupporters stelselmatig stigmatiseert.
Het aantal incidenten zal in het volgende jaarverslag flink zijn gestegen. Niet door toenemend geweld buiten het stadion, maar als gevolg van het zero-tolerance beleid met een intimiderende houding en repressieve handelswijze van de ME. Met als gevolg boetes, aanhoudingen en uiteindelijk stadionverboden voor... ja, voor wat eigenlijk?
Heeft u even...
Het niet direct opvolgen van een bevel.
Het weggooien van afval op straat, bijvoorbeeld een servetje.
Wildplassen.
Het plaatsen van een opmerking naar een boos kijkende politie/ME-er
Verkeerd lopen of reageren met schelden en/of gebaren tijdens het optreden van de politie/ME (ook als je in de rij staat voor het betreden van stadion Feijenoord).
Het belediging van politiepaarden. (vanwege het gedwongen moeten omlopen als deze paarden in de weg staan, midden op een voetgangers pad).
Een verkeerde reactie na aanleiding van een bekeuring voor het fout parkeren van je auto.
Waar in elke willekeurige stad men voor dit soort vergrijpen kan volstaan met een standaard boete wordt een bezoeker van Stadion Feijenoord echter direct hard aangepakt. De boetes zijn hoger (¤ 600,-), een aanhouding resulteert voor dit soort vergrijpen veelal tot een stadionverbod en een stadionverbod leidt weer tot registratie en opname in de bestanden van de politie. En zo wordt een stadionbezoeker met een relatief onbenullig vergrijp behandeld als een zware crimineel waar hij of zij nog jaren last van heeft. Oftewel: de strafmaatregel staat in geen enkele verhouding tot het gepleegde strafbare feit.
Het mogen duidelijk zijn dat het zero-tolerance beleid van de politie en/of ME vergezeld gaat van een uitdagende, intimiderende, repressieve en prikkelbare opstelling. Wees dus gewaarschuwd als je naar Stadion Feijenoord loopt. Geef geen aanleiding tot een actie en/of tegenreactie van de politie en/of ME. Ga niet in op opmerkingen en/of uitdagingen. Draag altijd een ID bij je. Drink geen alcohol bij het stadion. Parkeer je auto goed. Gooi geen afval op straat. Steek niet schuin over op straat, etc, etc. Kortom hou je aan alle opgedragen regels en wees een modelburger!
Laat het een waarschuwing zijn dat bij het betaald voetbal in het algemeen en rondom stadion Feijenoord in het bijzonder mensen worden aangehouden en gestraft voor zaken die buiten het voetbal standaard worden afgedaan met enkel een waarschuwing of een standaard boete. Beroepsmogelijkheden en/of klachten worden vaak bemoeilijkt of simpelweg ontzegt. Voorkom dus een stadionverbod voor iets onbenulligs!
Mocht u echter geconfronteerd worden met een vergelijkbare situatie of iets dergelijks waarnemen, dan verzoeken wij u vriendelijk uw verhaal (eventueel voorzien van beeldmateriaal) te melden via het meldingsformulier van de CSZ, deze kunt u vinden op de informatiepagina van de commissie.
Dank voor uw aandacht!
CSZ (Commissie Supporters Zaken)
  Boks-Chick zondag 11 april 2010 @ 20:27:39 #110
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80199568
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:14 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

Het merendeel van de voetbalhooligans hebben totaal geen klote met voetbal, ze gebruiken het voetbal en de clubs alleen maar tom e kunnen rellen....
Dat, helemaal mee eens. Dat is het hele euvel.
lolwut
  zondag 11 april 2010 @ 20:32:12 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_80199827
quote:

[..]

Dat zei ik ook altijd., maar dat moet je eens tegen een hooligan zeggen, die vinden dat ze leven voor hun club, alles geven en de beste supporters zijn..
Get woke, go broke!
  zondag 11 april 2010 @ 20:39:54 #112
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_80200286
quote:

[..]

idd, hersenloze idioten zijn het. En dan nog naar mij lopen kankeren dat ik geen 'echte fan' zou zijn terwijl ik al naar wedstrijden ging toen ze hun luier nog volscheten. Eikels.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_80201341
Boeiend Gebeurt over en weer, niet janken. Alleen jammer van die zogenaamde oproep want:
quote:
De verhalen van Feyenoorders die naar 020 zijn gegaan stromen werkelijk waar binnen in totaal zijn er bijna 100 kaarten uitgedraaid langs de stinkgrachten en in de grafjordaan… want er was natuurlijk niks aan de hand… (L)AFCA is namelijk alleen op internet de gekste! Een overzicht:

Primera Waterlandplein: 9 kaarten, 4 man
Primera Vlaskamp: 21 kaarten, 10 man
Primera Spaarndam: 5 kaarten, 5 man (hele nacht voor de deur geen snavel gezien)
Primera Beukenplein: 2 series, 12 man
Primera Buikslotermeerplein: 11 kaarten
Primera Waterlooplein: 15 kaarten, 6 man, (hele nacht voor de deur gezeten geen gassnuivers gezien)
Primera Admiraal de Ruyterweg: 3 series, (kaarten van te voren neergelegd, kregen zelfs een bakkie koffie erbij. Geslapen bij hotel om de hoek.)

En ongetwijfeld nog véél meer wat wij niet weten. Iedereen bedankt voor het mailen met de tips en de belletjes uit die stinkstad! Kaartverkoop? In Amst*rdam altijd kaarten! En zo blijkt maar weer… (L)AFCA alléén op internet de gekste!
Feyenoord Rotterdam
  Boks-Chick zondag 11 april 2010 @ 21:02:46 #114
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80201664
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:58 schreef MB23 het volgende:
Boeiend Gebeurt over en weer, niet janken. Alleen jammer van die zogenaamde oproep want:
[..]
Gassnuivers
Net zo'n verrotte idioot als degene die de fp van AFCA heeft gemaakt
lolwut
  zondag 11 april 2010 @ 21:03:29 #115
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_80201715
quote:
Op zondag 11 april 2010 04:39 schreef JackyWalker het volgende:

[..]

Taaluniversum;
Vraag

Wordt een speler van de Amsterdamse voetbalclub Ajax een Ajaxied of een Ajacied genoemd?
Antwoord

Correct is Ajacied. Het meervoud luidt Ajacieden.
Hier stopte ik met lezen.
Dit, dus.
  zondag 11 april 2010 @ 21:04:49 #116
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80201802
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:24 schreef JackyWalker het volgende:

[..]

Waarom dan ANTI ALLES als topic starter neerzetten? Of dus mijn topic met zijn topic mergen en niet andersom sinds ik hem als eerst startte?
Had dan op zijn topic gewoon een slotje gegooid sinds het overbodig was om er nog 1 te starten?

Ik vind hem aardiger.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_80202243
triest topic. Heeft niets met voetbal te maken. De strijd wordt op het veld gestreden en je kan je ploeg aanmoedigen. Al het andere staat los van voetbal.

Uiteraard hoop ik als Ajaxied dat ze wel winnen
  zondag 11 april 2010 @ 21:12:51 #118
291933 JackyWalker
you what? you what?!
pi_80202262
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hier stopte ik met lezen.
Dat kan ik begrijpen, je wilt niet verder kijken dan je neus lang is. Zodat je in je eigen ogen altijd gelijk hebt
You know what i do when i do what i do.
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win youre still retarded."
  zondag 11 april 2010 @ 21:13:12 #119
291933 JackyWalker
you what? you what?!
pi_80202283
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik vind hem aardiger.
Ik ook!
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win youre still retarded."
  zondag 11 april 2010 @ 21:15:02 #120
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_80202390
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:12 schreef JackyWalker het volgende:

[..]

Dat kan ik begrijpen, je wilt niet verder kijken dan je neus lang is. Zodat je in je eigen ogen altijd gelijk hebt

Jouw eigen bron zegt "Juist is ajacied, het meervoud is ajacieden."

Misschien moet ik toch nog maar even doorlezen voor het geval er onder staat; "grapje, toch niet. "
Dit, dus.
  zondag 11 april 2010 @ 21:15:29 #121
291933 JackyWalker
you what? you what?!
pi_80202411
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jouw eigen bron zegt "Juist is ajacied, het meervoud is ajacieden."

Misschien moet ik toch nog maar even doorlezen voor het geval er onder staat; "grapje, toch niet. "

Daarom had ik het belangerijke gedeelte ook dikgedrukt , zodat je de rest niet zou hoeven lezen.
  zondag 11 april 2010 @ 21:16:06 #122
30220 Barca
pi_80202450
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat zei ik ook altijd., maar dat moet je eens tegen een hooligan zeggen, die vinden dat ze leven voor hun club, alles geven en de beste supporters zijn..
Lijkt me niet. Volgens mij snappen ze je niet eens als je zoiets tegen ze zegt.
  Boks-Chick zondag 11 april 2010 @ 21:16:50 #123
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80202503
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:16 schreef Barca het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Volgens mij snappen ze je niet eens als je zoiets tegen ze zegt.
Daar zouden ze gemakkelijk zomaar te dom voor kunnen zijn inderdaad
lolwut
  zondag 11 april 2010 @ 21:21:37 #124
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80202835
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De huidige hooligan niet meer helaas. Die van de oude stempel hadden nog wat met de club, dat is tegenwoordig wel anders..
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 11 april 2010 @ 21:22:42 #125
30220 Barca
pi_80202911
Als je al Veijenoord schrijft, dan kan je toch moeilijk zeggen dat je binding hebt met Feijenoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')