Akkoord, ik ben Ajaxied in hart en nieren.quote:
Nee , dit gaat helemaal nergens over inderdaad , belachelijk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:03 schreef JackyWalker het volgende:
[..]
Akkoord, ik ben Ajaxied in hart en nieren.
Een verzetje/relletje hier en daar is altijd leuk.
Psv'ers / Feyenoorders pesten is altijd leuk.
Maar dit soort rotzooi vind ik zelfs een beetje te laag
Moet met een C, meneer de 'in hart en nieren.'quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:03 schreef JackyWalker het volgende:
[..]
Akkoord, ik ben Ajaxied in hart en nieren.
Een verzetje/relletje hier en daar is altijd leuk.
Psv'ers / Feyenoorders pesten is altijd leuk.
Maar dit soort rotzooi vind ik zelfs een beetje te laag
quote:Op zondag 11 april 2010 01:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moet met een C, meneer de 'in hart en nieren.'
Taaluniversum;quote:Op zondag 11 april 2010 01:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moet met een C, meneer de 'in hart en nieren.'
failquote:
quote:Fansite Ajax: Tijdens bekerfinale moet die kankerstad weer plat
AMSTERDAM - De aanloop naar de bekerfinale in Rotterdam wordt met de dag grimmiger. Voorlopig dieptepunt in de uiterst moeizame weg naar de eindstrijd om de KNVB-beker op 25 april in de Rotterdamse Kuip is een 'actie' op een website die enkele fanatieke supportersgroepen van Ajax verenigt. De website afca.nl opent sinds zaterdag met een paginagrote verwijzing naar het bombardement van 1940 op Rotterdam.
De actie van de fansite, die oproept 'op 25-04-2010 die kankerstad weer helemaal plat te krijgen', krijgt een vervolg op een van de binnenpagina's. Daar wordt een oproep gedaan om elke 'kakkerlak' - de bijnaam voor een aanhanger van Feyenoord - die in Amsterdam een kaartje voor de bekerfinale probeert te bemachtigen 'meteen in elkaar te meppen en blijven meppen tot hij of zij niet meer opstaat'.
[img]http://www.ad.nl/static/FOTO/pe/15/0/6/media_xl_127296.jpg?20100410233500[/img]
Volgens de website hebben Feyenoord-fans onlangs opgeroepen om zijn of haar ticket veilig te stellen door in Amsterdam bij de sigarenboer langs te gaan. Daar zou - in tegenstelling tot Rotterdam - geen rij staan en zou iedere fan die op tijd aanwezig is, meer kans hebben op een kaartje.
Zaterdag gingen de laatste 8.600 kaarten voor Feyenoord-supporters in de verkoop, nadat eerder al 1.400 voorrangskaarten werden verkocht voor uitkaarthouders. De duizenden plaatsbewijzen waren binnen het kwartier uitverkocht, meldde de Rotterdamse club op zijn website.
Saillant detail is overigens dat Peter R. de Vries, seizoenskaarthouder en bekend Ajax-supporter, sinds augustus van het vorig jaar regelmatig columns schrijft op de website.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)stad-weer-plat.dhtml
quote:Op zondag 11 april 2010 09:01 schreef ANTI-ALLES het volgende:
http://www.afca.nl/
leuk plaatje als je die site op gaat
tuigquote:Saillant detail is overigens dat Peter R. de Vries, seizoenskaarthouder en bekend Ajax-supporter, sinds augustus van het vorig jaar regelmatig columns schrijft op de website.
Ik ben al van kleins af aan een supporter van Ajax, in de zin van dat ik hoop dat ze winnen, maar dit soort teksten snap ik gewoon niet.quote:Kakkerlakkenjacht in AMSTERDAM
Vandaag is officieel de kakkerlakkenjacht in Amsterdam geopend. Om 9 uur zaterdagochtend begint de voorverkoop voor de kakkerlakken voor de bekerfinale in rotterdam. Kakkerlakken gijssie heeft het startsein onlangs gegeven door met zijn dwaze kop drie dagen voor aanvang van de verkoop weer zijn media geilheid te laten zien.
De kans is redelijk groot dat diverse kakkerlakken morgen gaan proberen om kaartjes voor de bekerfinale in Amsterdam te halen, want waar weet je eigenlijk bijna zeker dat je NIET in de rij hoeft te staan voor dat matig presterende cluppie van je? Juist, in Amsterdam!
Vanaf 9 uur is de kakkerlakkenjacht dus officieel geopend. En om het jullie makkelijk te maken hieronder wat tips:
- Speur goed rond in de omgeving van een Primera.
- Alles dat stinkt en onverstaanbaar praat is een kakkerlak.
- De kakkerlak kijkt schichtig om zich heen in de hoop niet herkend te worden.
Hoe te handelen bij het spotten van één of meerdere kakkerlakken:
- Meteen er boven op meppen en door blijven meppen tot ze niet meer opstaan.
Wij wensen jullie veel succes!
Helemaal met je eens. Dit slaat zo nergens op en is zo respectloos. En dan niet zo zeer naar de Feyenoorders, maar naar het stuk geschiedenis en de gewezen ellende waar ze naar verwijzen. Echt misselijkquote:Op zondag 11 april 2010 09:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik snap dit dus echt niet:
[..]
Ik ben al van kleins af aan een supporter van Ajax, in de zin van dat ik hoop dat ze winnen, maar dit soort teksten snap ik gewoon niet.
Daar willen ze hun joodse supporters een plezier mee doen denk ik...quote:Op zondag 11 april 2010 09:21 schreef HalvinCarris het volgende:
Trouwens wel ironisch dat juist de "jodenclub" de 2e wereldoorlog er bij moet halen.
spijker-kop idd. Zal vast een of ander 20-jarig puberale onopgevoede tokkie zijn die denkt stoer te zijn met deze actiequote:Op zondag 11 april 2010 09:25 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
Daar willen ze hun joodse supporters een plezier mee doen denk ik...![]()
Ik denk dat deze debielen niet eens weten wat er allemaal in de 2e oorlog is gebeurd....
Precies.quote:Op zondag 11 april 2010 09:43 schreef Morthill het volgende:
Gewoon supportersclub verbieden. Over haatzaaien en oproepen tot geweld gesproken. De gemiddelde Imam is hier heilig bij. Die hele organisatie oppakken en een paar jaar achter de tralies op water en brood.
ik denk eerder dat ze het als een soort vakantie zullen zienquote:Op zondag 11 april 2010 09:59 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb er geen onderzoek naar gedaan, maar het zou me niet verbazen als onder harde kern leden veel figuren zitten die bij iedere Marokkaanse crimineel roepen dat hij maar in zijn eigen land in de cel moet zitten.
Mijn voorstel is om alle harde kern leden van iedere club op een boot naar Marokko, Colombia of Thailand te zetten en ze daar eens een paar jaar in de cel te smijten.
En als ze terugkeren en ze roepen nog 1 keer iets wat ook maar zijdelings met voetbal te maken heeft, gelijk levenslang terug die kerker in.
Mag ook, blijven ze meteen levenslang weg, ik heb er geen probleem mee.quote:Op zondag 11 april 2010 10:05 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
ik denk eerder dat ze het als een soort vakantie zullen zien
idd, wordt voetbal misschien weer echt leuk, scheelt de samenleving ook gigantisch veel geld elk jaar. (misschien moet Wilders daar eens onderzoek naar laten doen)quote:Op zondag 11 april 2010 10:06 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Mag ook, blijven ze meteen levenslang weg, ik heb er geen probleem mee.
Dan denk ik erover om op hem te stemmenquote:Op zondag 11 april 2010 10:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
idd, wordt voetbal misschien weer echt leuk, scheelt de samenleving ook gigantisch veel geld elk jaar. (misschien moet Wilders daar eens onderzoek naar laten doen)
Iedereen die keihard ingrijpt tegen hooligans heeft mijn stemquote:Op zondag 11 april 2010 10:14 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Dan denk ik erover om op hem te stemmen
Ik weet niet waar ik meer van schrik, van dat bericht of van je bookmarks.quote:
Denk je nou echt dat wilders daar onderzoek naar gaat doen...quote:Op zondag 11 april 2010 10:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
idd, wordt voetbal misschien weer echt leuk, scheelt de samenleving ook gigantisch veel geld elk jaar. (misschien moet Wilders daar eens onderzoek naar laten doen)
http://hate-amerikkka.blogspot.com/quote:Op zondag 11 april 2010 10:30 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik meer van schrik, van dat bericht of van je bookmarks.
quote:
Nee, dat was dan ook mijn puntquote:Op zondag 11 april 2010 10:51 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat wilders daar onderzoek naar gaat doen...
onzin, daar zitten net zoveel pvda stemmers onder terwijl het merendeel niet eens gaat stemmen.....of telt nederlanf 1,5 miljoen rechts extremisten volgens jou?quote:Op zondag 11 april 2010 10:51 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat wilders daar onderzoek naar gaat doen...
WIlders heeft zich nog nooit uitgelaten over voetballhooligans.....
HIj weet dat onder een groot deel van de voetbalsupporters zich een groot deel van zijn aanhang bevindt....kaalkoppen en rechts extremisten en dergelijke bevinden zich graag in een voetbalstadion.....
Zeg, dat is niet van mij.quote:Op zondag 11 april 2010 11:02 schreef BrandX het volgende:
[..]als die van jou is: leer even wat beter Engels?
linkje?quote:Op zondag 11 april 2010 11:03 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
onzin, daar zitten net zoveel pvda stemmers onder terwijl het merendeel niet eens gaat stemmen.....of telt nederlanf 1,5 miljoen rechts extremisten volgens jou?![]()
en met betrekking tot die website, redelijk triest natuurlijk. al vind ik het voorval op de officiele feyenoord website waarbij het gebruik van het woord "kanker" gebaggatelliseerd werd eigenlijk nog een tikkeltje schokkender.....
dat was al een paar weken geleden...zal inmiddels wel weggehaald zijn na flinke kritiek bij SV en VI....stuitend was dat.....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |