Je moet maar kijken, iedereen is welkom.quote:Op maandag 12 april 2010 16:54 schreef simmu het volgende:
ik wil best, maar ik denk niet dat het hem wordt.....
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:22 schreef dvr het volgende:
Ik stel voor dat jullie bij een Griek gaan eten, en hard wegrennen als de rekening komt .
Ik stel voor dat jullie bij een Griek gaan eten, en hard wegrennen als de rekening komt .
Ik kan beter ook maar geen datum kiezen. Het is gewoon beter dat er straks ergens een vaste datum komt waar de meeste mensen kunnen komen. Want welke datum het ook wordt, ik zal moeten improviseren. Op en neer vanuit Londen voor slechts een FOK meet gaat me eigenlijk wat verquote:Op woensdag 14 april 2010 01:14 schreef tjoptjop het volgende:
Klinkt leuk, maar ik ga geen datum kiezen. Als het op een dag is dat ik kan kom ik, als ik niet kan kom ik niet
Ik meen me te herinneren dat je de vorige keer ook behoorlijk teleurgesteld was dat je er niet bij kon zijn (en terecht!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik kan beter ook maar geen datum kiezen. Het is gewoon beter dat er straks ergens een vaste datum komt waar de meeste mensen kunnen komen. Want welke datum het ook wordt, ik zal moeten improviseren. Op en neer vanuit Londen voor slechts een FOK meet gaat me eigenlijk wat ver
Waarom wegrennen, gewoon je Nederlands paspoort laten zien en zeggen dat je reeds betaald hebtquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:22 schreef dvr het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Waarom wegrennen, gewoon je Nederlands paspoort laten zien en zeggen dat je reeds betaald hebt
Maar het probleem is dat ik op elke data eigenlijk wel wat heb. Ik zal sowieso zaken moeten vrij maken.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:31 schreef veterdiploma het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat je de vorige keer ook behoorlijk teleurgesteld was dat je er niet bij kon zijn (en terecht!). Dus als je de kans wilt vergroten dat het deze keer wel lukt, is het misschien slimmer als je iets specifieker bent.
Ook mensen die Gerrit willen afbranden tot zijn sokken niet zo positief zijn over jou held Gerrit Zalmquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je moet maar kijken, iedereen is welkom.![]()
En ikke danquote:Op donderdag 15 april 2010 13:07 schreef capricia het volgende:
Ik kan alle data. Zou het leuk vinden als SE erbij is.
Ja, jij moet ook komenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ook mensen die Gerrit willen afbranden tot zijn sokken niet zo positief zijn over jou held Gerrit Zalm![]()
![]()
quote:
Same here. Misschien kunnen de anderen ons nog wat leren?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:38 schreef Rejected het volgende:
Lijkt me wel leuk, maar weet niet of ik dat wel aandurf hoor met mijn weinige kennis.
Dan kunnen we daar eens een hartig woordje over spreken.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ook mensen die Gerrit willen afbranden tot zijn sokken niet zo positief zijn over jou held Gerrit Zalm![]()
![]()
Ja, ik vind dat SE ook met een datum moet komen.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:07 schreef capricia het volgende:
Ik kan alle data. Zou het leuk vinden als SE erbij is.
Hoezo moet ik nou weer degene zijn die een datum moet prikken. Ik was niet de enige die hem vorig jaar gemist heeftquote:Op donderdag 15 april 2010 16:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat SE ook met een datum moet komen.
Ik denk dat interesse in de financiele wereld & zaken voldoende is. Het wordt echt geen lezing waar iedere persoon zijn visie zal geven over de economie. Met users als ikweethetookniet wordt dat ook wel wat eentonig (quote:Op donderdag 15 april 2010 15:41 schreef Severus het volgende:
[..]
Same here. Misschien kunnen de anderen ons nog wat leren?
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:19 schreef tjoptjop het volgende:Kun je ook irl smilies nadoen?![]()
Serieus? Kun je bijvoorbeeld ook positief reageren over financieel nieuws en de economische toestand in de wereld op dit moment?quote:
Komt mij vooralsnog allemaal wel goed uit.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:19 schreef sitting_elfling het volgende:
13,14,15 mei / 10,11,12 juni weet niet hoe dat voor andere uitkomt?
Jij komt natuurlijk ook.quote:
Bedankt voor het moddenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
Lijkt mij een goed plan capricia.Ik heb alleen geen wijzigingsrechten meer dus je moet wel de OP even aanpassen.
![]()
Nope, helaasch. Maar laat het daar niet van afhangenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:14 schreef capricia het volgende:
Zullen we hem dan op zaterdag 15 mei vastzetten?
Of zijn er mensen die dan niet kunnen?
Done, wie komt er nog meer?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
Lijkt mij een goed plan capricia.Ik heb alleen geen wijzigingsrechten meer dus je moet wel de OP even aanpassen.
![]()
Das nou wel jammer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:43 schreef Severus het volgende:
[..]
Nope, helaasch. Maar laat het daar niet van afhangen
quote:Op zondag 18 april 2010 16:31 schreef capricia het volgende:Verders geen belangstellenden?
En jij, durf jij?quote:Op zondag 18 april 2010 17:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Gerrit Zalm durft niet en Wellink heeft geen tijd en Hansie Hoogervorst is ondergedoken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |