1 keer in het half jaar/jaar is meer dan genoegquote:Op zondag 11 april 2010 01:15 schreef Neelix het volgende:
[..]
Inderdaad...in Utrecht is dat elke 2 weken in de engelse pub
Dat was niet oeps!quote:
Maar de mijne was wel oepsquote:Op zondag 11 april 2010 01:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was niet oeps!
En mijn oeh was omdat BIJNA lapo
Als je op mijn nr. 300 reageert met : dat was niet de Lapo?quote:
Ik had wel verwacht dat iemand anders de lapo zou hebbenquote:Op zondag 11 april 2010 01:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je op mijn nr. 300 reageert met : dat was niet de Lapo?
Hmhm. Ik geloof je.
Goedemorgen.quote:Op zondag 11 april 2010 01:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat iemand anders de lapo zou hebben
Jaa ookquote:Op zondag 11 april 2010 01:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een beetje moe maar voor de rest wel goed ja en daar?
Ik zag je in active topics staanquote:
Welke film heb je dan gezien?quote:Op zondag 11 april 2010 01:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaa ooknet met oude vrienden een film gekeken, we zijn om 00:15 naar huis gegaan en heb nog met mijn vriend en moeder Aspe gekeken. En nu is vriendlief naar huis
Jij ook alvast morgequote:Op zondag 11 april 2010 01:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zag je in active topics staanMoest je gewoon even een goedemorgen wensen alvast
Slaap lekker mensjes.
Truste!quote:
Slaap zequote:Op zondag 11 april 2010 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ga slapen want om 9 uur gaat de wekker.
Bis morgen
omdat ik dat al 10 minuten dachtquote:
Oké, ik vermaak me wel.quote:Op zondag 11 april 2010 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben mij even aan het verdiepen in de grote arcana hoor, kus stoepje
Ik kan niet beter zo op de vroege ochtend.quote:
Misschien moet je het met de FA's overleggen.quote:Op zondag 11 april 2010 09:52 schreef timmmmm het volgende:
Zou het misschien een mogelijkheid zijn stoep dagelijks tot 2 uur te bannen?
Campina.quote:Op zondag 11 april 2010 10:00 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes![]()
Jullie zijn allemaal heel slim he![]()
Weten jullie welk melkwegstelsel dit is?
[ afbeelding ]
quote:
ohquote:
Er is maar 1 melkweg.quote:De Melkweg of het galactisch stelsel (van het Griekse: gala, melk; kyklos, cirkel) is de naam voor het spiraalvormige sterrenstelsel van gemiddelde grootte, waarin ons zonnestelsel zich bevindt.
Daar heb ik voornamelijk mezelf meequote:
dat maakt niet uitquote:Op zondag 11 april 2010 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik voornamelijk mezelf mee
Dit is de vraag die bij het plaatje hoort maar ik weet het antwoord niet.quote:Op zondag 11 april 2010 10:20 schreef 8108139dpths het volgende:
Maar dit weet ik dan weer wel:
[..]
Er is maar 1 melkweg.
http://melkweg.nl/voorpagina.jsp?language=nederlands&disciplineid=muziekquote:Op zondag 11 april 2010 10:20 schreef 8108139dpths het volgende:
Maar dit weet ik dan weer wel:
[..]
Er is maar 1 melkweg.
quote:Op zondag 11 april 2010 10:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
http://melkweg.nl/voorpagina.jsp?language=nederlands&disciplineid=muziek
Nee hoor
quote:Op zondag 11 april 2010 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ga je me nu elke keer quoten murp, zonder er een reactie onder te plaatsen
quote:Op zondag 11 april 2010 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ga je me nu elke keer quoten murp, zonder er een reactie onder te plaatsen
Ik klikte alleen maar op tettenquote:Je speelt vals! (of er ging iets mis natuurlijk)
andromeda stelsel?quote:Op zondag 11 april 2010 10:00 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes![]()
Jullie zijn allemaal heel slim he![]()
Weten jullie welk melkwegstelsel dit is?
[ afbeelding ]
Boh gek dat mag heul nietquote:
Mag jij daar wel kijken danquote:
Wauw.quote:
Al mijn nieuwe foto;s komen in KPD dus.quote:
Alleen Ez heeft een compleet beeld.quote:Op zondag 11 april 2010 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
We krijgen nu langzamerhand wel een completer beeld, DW
Ja en huppel, want samen badderenquote:Op zondag 11 april 2010 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen Ez heeft een compleet beeld.
Houd eens op over mijn foto;s.quote:
Lui op de bank, straks lui in bad.quote:
Again !!quote:Op zondag 11 april 2010 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja en huppel, want samen badderen
Ik nu lui hangent bij mijn pc, maar dat lui in bad klinkt wel lekkerquote:Op zondag 11 april 2010 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lui op de bank, straks lui in bad.
En ik danquote:Op zondag 11 april 2010 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
We krijgen nu langzamerhand wel een completer beeld, DW
Ze staan op fok, ofwel op het internet, daarmee neem je het risico dat zelfs je paps en mams ze zienquote:
Nee.quote:
Ik ga zo zwitsalscrubben, ga je mee?quote:
Een lekker warm badquote:Op zondag 11 april 2010 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik nu lui hangent bij mijn pc, maar dat lui in bad klinkt wel lekker
En de tweede fotosessie was donkerquote:Op zondag 11 april 2010 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bij jou zat er iets te veel schuim voor
quote:Op zondag 11 april 2010 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze staan op fok, ofwel op het internet, daarmee neem je het risico dat zelfs je paps en mams ze zien
Dat wil niet betekenen dat je ;t er overal over moet hebben. Anders verwijder ik ;m wel weer.quote:Op zondag 11 april 2010 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze staan op fok, ofwel op het internet, daarmee neem je het risico dat zelfs je paps en mams ze zien
Hell yeah!!!quote:Op zondag 11 april 2010 13:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga zo zwitsalscrubben, ga je mee?
Je kijkt gewoon niet verder dan je neus lang isquote:Op zondag 11 april 2010 13:05 schreef Trevland het volgende:
En waarom mis ik nou de hele tijd die foto's
Ik denk dat de meeste personen al een printscreen hebben genomenquote:Op zondag 11 april 2010 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wil niet betekenen dat je ;t er overal over moet hebben. Anders verwijder ik ;m wel weer.
quote:
Doe ik wel, maar ik kan gewoon niet zoekenquote:Op zondag 11 april 2010 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kijkt gewoon niet verder dan je neus lang is
Probably.quote:Op zondag 11 april 2010 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste personen al een printscreen hebben genomen
Hij ziet de letters door elkaar, denkt ie dat er M ipv V staatquote:Op zondag 11 april 2010 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kijkt gewoon niet verder dan je neus lang is
Nu is het niet zo moeilijk zoeken meerquote:Op zondag 11 april 2010 13:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe ik wel, maar ik kan gewoon niet zoeken
De halve SC heeft het V S&G topic in de actieve topics lijst staan en jij kan het niet vindenquote:Op zondag 11 april 2010 13:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe ik wel, maar ik kan gewoon niet zoeken
Nu niet meer neequote:Op zondag 11 april 2010 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu is het niet zo moeilijk zoeken meer
Ik kijk er op een of andere manier er over heenquote:Op zondag 11 april 2010 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De halve SC heeft het V S&G topic in de actieve topics lijst staan en jij kan het niet vinden
Dan gebruik je ctrl+fquote:Op zondag 11 april 2010 13:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kijk er op een of andere manier er over heenheb ze al een paar keer door zocht
Hoe kan je nou over ons heenkijken?quote:Op zondag 11 april 2010 13:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kijk er op een of andere manier er over heenheb ze al een paar keer door zocht
Dat krijg je van bierquote:Op zondag 11 april 2010 13:11 schreef porsche1 het volgende:
DW heeft een dikke pens met lelijke neger tietjes.
Hihi.Groetjes porsche1.
En toch droom je erover om naast DW te mogen liggenquote:Op zondag 11 april 2010 13:11 schreef porsche1 het volgende:
DW heeft een dikke pens met lelijke neger tietjes.
Hihi.Groetjes porsche1.
Nee ik doe F3 is minder werkquote:
Geen idee, maar nu heb ik ze wel gevondenquote:Op zondag 11 april 2010 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe kan je nou over ons heenkijken?
Ik rekende er gewoon op, als DW niet beet. Deed jij het wel.quote:Op zondag 11 april 2010 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch droom je erover om naast DW te mogen liggen
Jij ook weer gelukkigquote:Op zondag 11 april 2010 13:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee ik doe F3 is minder werk![]()
[..]
Geen idee, maar nu heb ik ze wel gevonden
Kom maar hier, dan bijt ik jequote:Op zondag 11 april 2010 13:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik rekende er gewoon op, als DW niet beet. Deed jij het wel.
Voor een biertje.quote:
Dan krijg je een dikke pensquote:
Nou en, dan behoor ik tot jouw soort.quote:
Samen kunnen we de wereld aanquote:Op zondag 11 april 2010 13:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nou en, dan behoor ik tot jouw soort.En tot die van Paul.
Paul, klein lief dikzakje.
Dat kan ik ook alleen hoor, ik als sterke man met moed!quote:
Hoi murpie purpie.quote:Op zondag 11 april 2010 13:20 schreef murp het volgende:
gewaagde foto hoor
En ik dan?quote:
Hoi negertje. Oeehh aaahhh aahhhhquote:
Dan niet he.quote:Op zondag 11 april 2010 13:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat kan ik ook alleen hoor, ik als sterke man met moed!
Je mag natuurlijk wel helpen enzo. Je kan me biertjes brengen en in de keuken staan om eten te maken. Want daar zijn vrouwen goed in.quote:
Dat doe ik niet voor jouquote:Op zondag 11 april 2010 13:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk wel helpen enzo. Je kan me biertjes brengen en in de keuken staan om eten te maken. Want daar zijn vrouwen goed in.
Ja, en niemand wil me geven.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We durven niet, want anders krijgen we de 2 eenheid bart op bezoek (of 3 eenheid)
2 eenheid?quote:Op zondag 11 april 2010 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We durven niet, want anders krijgen we de 2 eenheid bart op bezoek (of 3 eenheid)
Nu.quote:
Wie zou de 3e moeten zijn dan?quote:
Hell no.quote:
Gelukkig heb ik Ez om me te beschermen.quote:
Niemand reageerde opquote:
quote:
Mag ook. Morgen kan ook nog wel.quote:
Morgen ben ik op stage, en moet dan werkenquote:
Jawelquote:Op zondag 11 april 2010 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
stiekem misschien, maar dat heeft ie nog niet laten merken
Ja maar vanavond kan ook!quote:Op zondag 11 april 2010 14:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Morgen ben ik op stage, en moet dan werken
Cammen ook goed ?
Ik miste jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik miste jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op zondag 11 april 2010 14:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
DAAR BEN JEquote:
Ik spreek je vanavond wel aan op msn.quote:Op zondag 11 april 2010 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar vanavond kan ook!
Cammen is ook goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Dat is wel heel goedkoopquote:Op zondag 11 april 2010 14:54 schreef DeLuna het volgende:
WTF![]()
Een file van hier tot aan tokio bij het tankstation. Vandaag tanken vor 85ct per liter bij de Tango in Heerenveen
quote:Op zondag 11 april 2010 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Dat zijn nogeens actie'squote:Op zondag 11 april 2010 14:54 schreef DeLuna het volgende:
WTF![]()
Een file van hier tot aan tokio bij het tankstation. Vandaag tanken vor 85ct per liter bij de Tango in Heerenveen
Hier in Leeuwarden ook. En het is 1.16 geloof ikquote:Op zondag 11 april 2010 14:54 schreef DeLuna het volgende:
WTF![]()
Diesel is 0.85 centquote:Op zondag 11 april 2010 14:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hier in Leeuwarden ook. En het is 1.16 geloof ik
nee dat had ik ook al bedacht maar dat is niet goedquote:
geen idee danquote:Op zondag 11 april 2010 14:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nee dat had ik ook al bedacht maar dat is niet goed
Dan moet je stiekem nog best wel ver de grens over hoorquote:Op zondag 11 april 2010 14:58 schreef the_legend_killer het volgende:
In Belgie is het standaard 1,30 zonder actie.
Duitsland volgens mij nog goedkoper
Omdat jij me ooit je msn in PM gestuurd had en ik je niet toe wou voegenquote:Op zondag 11 april 2010 14:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou nog niet op msn tietje van me
quote:Op zondag 11 april 2010 14:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]Ik ben ook eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik niet,want ik woon op het kleinste stukje van Nederlandquote:Op zondag 11 april 2010 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je stiekem nog best wel ver de grens over hoor
geeft niks in ieder geval bedankt voor het meedenkenquote:
Uhm. Je snapt me niet.quote:Op zondag 11 april 2010 15:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik niet,want ik woon op het kleinste stukje van Nederland
Duitsland ligt aan de grens van mijn stad en Belgie aan de andere kant van de autobaan.
Gewoon 10 a 15 minuten met de auto.
Maar ik ben weg. Effe me broer helpen
Punicaquote:Op zondag 11 april 2010 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm. Je snapt me niet.
Ik woon ook heel dicht tegen de Duitse grens aan, minuut of 10 rijden is dat. Maar om echt goedkoop te gaan tanken moet ik nog heel ver Duitsland inrijden hoor
Hebben ze gvd niet meer bij de markkaufquote:
Alleen diesel? Dat scheelt dan dus niet zo gek veelquote:Op zondag 11 april 2010 15:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel alleen diesel hoor, maar tochWat een chaos.
FFFUUUUUCCCCCK ik ga binnenkort naar Leer denk ik, kijken wat ze daar hebbenquote:Op zondag 11 april 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze gvd niet meer bij de markkauf![]()
Daar hebben ze nu dezelfde flessen als hier
Lekker wijf!quote:Op zondag 11 april 2010 15:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
middagjes!! pff ben gebroken van het werk en nu nog 90 minuten niets doen
mevr wiens foto's op netvlies gebrand staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op zondag 11 april 2010 15:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mevr wiens foto's op netvlies gebrand staan
like I mindquote:
Jaquote:
enige wat ik hooguit mind is de slakkespoor die ik overal achter laat als ik die MI weer hebquote:
Nouja, dat was ook al 1,05/1,10. Dus als je dan kan tanken vor 85ct, scheelt al gauw 20ct per liter.quote:Op zondag 11 april 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen diesel? Dat scheelt dan dus niet zo gek veel
Maar dat komt niet alleen door mij.quote:Op zondag 11 april 2010 15:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
enige wat ik hooguit mind is de slakkespoor die ik overal achter laat als ik die MI weer heb
Meer dat ik stom sta te kijken dat deze nog niet dicht is en op een normale dag die om 11 uur al vol zitquote:
je helpt wel meequote:Op zondag 11 april 2010 15:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar dat komt niet alleen door mij.
Zondag he, iedereen brakquote:Op zondag 11 april 2010 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer dat ik stom sta te kijken dat deze nog niet dicht is en op een normale dag die om 11 uur al vol zit
Mijn favoriete fossiel!quote:
Hier heb je al snel 10 cent verschilquote:Op zondag 11 april 2010 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm. Je snapt me niet.
Ik woon ook heel dicht tegen de Duitse grens aan, minuut of 10 rijden is dat. Maar om echt goedkoop te gaan tanken moet ik nog heel ver Duitsland inrijden hoor
Idd, nou, de muziek kan al aan want mijn broertje en moeder zijn naar het tankstation toe.quote:
Ik ook niet, wonderbaarlijk genoeg. 4 uur slaap en dan werken.quote:Op zondag 11 april 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke niet, maar dan had die nog wel vol kunnen zijn
Rijdt ze ook diesel?quote:Op zondag 11 april 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke zou om 1 uur bij mij zijn...en toen ging ze eerst nog even tanken bij de Tango
Hey poppekontje!quote:Op zondag 11 april 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke zou om 1 uur bij mij zijn...en toen ging ze eerst nog even tanken bij de Tango
quote:Op zondag 11 april 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, benzine, maar die is ook in de uitverkoop vandaagquote:
STquote:Op zondag 11 april 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
Niet eens aan de drank geweest?quote:Op zondag 11 april 2010 15:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet, wonderbaarlijk genoeg. 4 uur slaap en dan werken.
Ik kon PUB niet meer volgenquote:Op zondag 11 april 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zit nu in PUB en jij nu hier, ik weet het ook niet meer
Da's waarquote:Op zondag 11 april 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, benzine, maar die is ook in de uitverkoop vandaag
De actie begon wel pas om 2 uur hoor, maar dan nogquote:
naaaaaatje?quote:Op zondag 11 april 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zit nu in PUB en jij nu hier, ik weet het ook niet meer
Dan weet ik wat jij dan gaat doenquote:Op zondag 11 april 2010 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
naaaaaatje?
Caro komt in Zwolle op 5 mei!![]()
![]()
Omdat Tango 10 jaar bestaat heben ze vandaag een actie waar ze terug gaan naar de prijzen van 10 jaar geleden. Dus 85ct voor diesel en 1,16 voor bezine geloof ik.quote:Op zondag 11 april 2010 15:43 schreef Trevland het volgende:
Maar hoezo is het daar in de aanbieding?
Alleen een punt dat de meeste mensen niet op zondag werkenquote:Op zondag 11 april 2010 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom 3 a 4 uur wachten op benzine ?
In die tijd kun je juist meer geld verdienen en heb je dus meer
Ze bestaan 10 jaar en bieden nu brandstof aan voor de prijs van 10 jaar geledenquote:Op zondag 11 april 2010 15:43 schreef Trevland het volgende:
Maar hoezo is het daar in de aanbieding?
Nee de Warsteiner is op en nu is er stom huismerk bierquote:
Dan kan het ook de moeite waard zijnquote:Op zondag 11 april 2010 15:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat Tango 10 jaar bestaat heben ze vandaag een actie waar ze terug gaan naar de prijzen van 10 jaar geleden. Dus 85ct voor diesel en 1,16 voor bezine geloof ik.
Er is altijd werk te doen !quote:Op zondag 11 april 2010 15:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen een punt dat de meeste mensen niet op zondag werken
Aha, veel plezier met gezellig doenquote:Op zondag 11 april 2010 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee de Warsteiner is op en nu is er stom huismerk bier
En nu ga ik gezellig doen want m;n zus is hier.
Ik bedoelde voor een baasquote:Op zondag 11 april 2010 15:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er is altijd werk te doen !
Alleen zien de meeste mensen dat niet.
Dan zal er wel een flinke rij staan?quote:Op zondag 11 april 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze bestaan 10 jaar en bieden nu brandstof aan voor de prijs van 10 jaar geleden![]()
Benzine 1,16 en diesel 0,85
Ik dus ook nietquote:Op zondag 11 april 2010 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oke, maar in ieder geval, ik ga niet 3 uur wachten op wat benzine
En op 17 en 24 april en 1 mei hebben ze 20 cent korting op alle brandstoffenquote:Op zondag 11 april 2010 15:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan het ook de moeite waard zijn
Uhuh, ze hadden ook verkeersregelaars ingezetquote:
Toevallig is onze tank bijna leeg, en vinden mijn moeder en broertje dat nog leuk ookquote:Op zondag 11 april 2010 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oke, maar in ieder geval, ik ga niet 3 uur wachten op wat benzine
Kan je haast beter dan gaanquote:Op zondag 11 april 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En op 17 en 24 april en 1 mei hebben ze 20 cent korting op alle brandstoffen
quote:Op zondag 11 april 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh, ze hadden ook verkeersregelaars ingezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |