1 keer in het half jaar/jaar is meer dan genoegquote:Op zondag 11 april 2010 01:15 schreef Neelix het volgende:
[..]
Inderdaad...in Utrecht is dat elke 2 weken in de engelse pub
Dat was niet oeps!quote:
Maar de mijne was wel oepsquote:Op zondag 11 april 2010 01:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was niet oeps!
En mijn oeh was omdat BIJNA lapo
Als je op mijn nr. 300 reageert met : dat was niet de Lapo?quote:
Ik had wel verwacht dat iemand anders de lapo zou hebbenquote:Op zondag 11 april 2010 01:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je op mijn nr. 300 reageert met : dat was niet de Lapo?
Hmhm. Ik geloof je.
Goedemorgen.quote:Op zondag 11 april 2010 01:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat iemand anders de lapo zou hebben
Jaa ookquote:Op zondag 11 april 2010 01:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een beetje moe maar voor de rest wel goed ja en daar?
Ik zag je in active topics staanquote:
Welke film heb je dan gezien?quote:Op zondag 11 april 2010 01:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaa ooknet met oude vrienden een film gekeken, we zijn om 00:15 naar huis gegaan en heb nog met mijn vriend en moeder Aspe gekeken. En nu is vriendlief naar huis
Jij ook alvast morgequote:Op zondag 11 april 2010 01:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zag je in active topics staanMoest je gewoon even een goedemorgen wensen alvast
Slaap lekker mensjes.
Truste!quote:
Slaap zequote:Op zondag 11 april 2010 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ga slapen want om 9 uur gaat de wekker.
Bis morgen
omdat ik dat al 10 minuten dachtquote:
Oké, ik vermaak me wel.quote:Op zondag 11 april 2010 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben mij even aan het verdiepen in de grote arcana hoor, kus stoepje
Ik kan niet beter zo op de vroege ochtend.quote:
Misschien moet je het met de FA's overleggen.quote:Op zondag 11 april 2010 09:52 schreef timmmmm het volgende:
Zou het misschien een mogelijkheid zijn stoep dagelijks tot 2 uur te bannen?
Campina.quote:Op zondag 11 april 2010 10:00 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes![]()
Jullie zijn allemaal heel slim he![]()
Weten jullie welk melkwegstelsel dit is?
[ afbeelding ]
quote:
ohquote:
Er is maar 1 melkweg.quote:De Melkweg of het galactisch stelsel (van het Griekse: gala, melk; kyklos, cirkel) is de naam voor het spiraalvormige sterrenstelsel van gemiddelde grootte, waarin ons zonnestelsel zich bevindt.
Daar heb ik voornamelijk mezelf meequote:
dat maakt niet uitquote:Op zondag 11 april 2010 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik voornamelijk mezelf mee
Dit is de vraag die bij het plaatje hoort maar ik weet het antwoord niet.quote:Op zondag 11 april 2010 10:20 schreef 8108139dpths het volgende:
Maar dit weet ik dan weer wel:
[..]
Er is maar 1 melkweg.
http://melkweg.nl/voorpagina.jsp?language=nederlands&disciplineid=muziekquote:Op zondag 11 april 2010 10:20 schreef 8108139dpths het volgende:
Maar dit weet ik dan weer wel:
[..]
Er is maar 1 melkweg.
quote:Op zondag 11 april 2010 10:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
http://melkweg.nl/voorpagina.jsp?language=nederlands&disciplineid=muziek
Nee hoor
quote:Op zondag 11 april 2010 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ga je me nu elke keer quoten murp, zonder er een reactie onder te plaatsen
quote:Op zondag 11 april 2010 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ga je me nu elke keer quoten murp, zonder er een reactie onder te plaatsen
Ik klikte alleen maar op tettenquote:Je speelt vals! (of er ging iets mis natuurlijk)
andromeda stelsel?quote:Op zondag 11 april 2010 10:00 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes![]()
Jullie zijn allemaal heel slim he![]()
Weten jullie welk melkwegstelsel dit is?
[ afbeelding ]
Boh gek dat mag heul nietquote:
Mag jij daar wel kijken danquote:
Wauw.quote:
Al mijn nieuwe foto;s komen in KPD dus.quote:
Alleen Ez heeft een compleet beeld.quote:Op zondag 11 april 2010 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
We krijgen nu langzamerhand wel een completer beeld, DW
Ja en huppel, want samen badderenquote:Op zondag 11 april 2010 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen Ez heeft een compleet beeld.
Houd eens op over mijn foto;s.quote:
Lui op de bank, straks lui in bad.quote:
Again !!quote:Op zondag 11 april 2010 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja en huppel, want samen badderen
Ik nu lui hangent bij mijn pc, maar dat lui in bad klinkt wel lekkerquote:Op zondag 11 april 2010 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lui op de bank, straks lui in bad.
En ik danquote:Op zondag 11 april 2010 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
We krijgen nu langzamerhand wel een completer beeld, DW
Ze staan op fok, ofwel op het internet, daarmee neem je het risico dat zelfs je paps en mams ze zienquote:
Nee.quote:
Ik ga zo zwitsalscrubben, ga je mee?quote:
Een lekker warm badquote:Op zondag 11 april 2010 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik nu lui hangent bij mijn pc, maar dat lui in bad klinkt wel lekker
En de tweede fotosessie was donkerquote:Op zondag 11 april 2010 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bij jou zat er iets te veel schuim voor
quote:Op zondag 11 april 2010 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze staan op fok, ofwel op het internet, daarmee neem je het risico dat zelfs je paps en mams ze zien
Dat wil niet betekenen dat je ;t er overal over moet hebben. Anders verwijder ik ;m wel weer.quote:Op zondag 11 april 2010 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze staan op fok, ofwel op het internet, daarmee neem je het risico dat zelfs je paps en mams ze zien
Hell yeah!!!quote:Op zondag 11 april 2010 13:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga zo zwitsalscrubben, ga je mee?
Je kijkt gewoon niet verder dan je neus lang isquote:Op zondag 11 april 2010 13:05 schreef Trevland het volgende:
En waarom mis ik nou de hele tijd die foto's
Ik denk dat de meeste personen al een printscreen hebben genomenquote:Op zondag 11 april 2010 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wil niet betekenen dat je ;t er overal over moet hebben. Anders verwijder ik ;m wel weer.
quote:
Doe ik wel, maar ik kan gewoon niet zoekenquote:Op zondag 11 april 2010 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kijkt gewoon niet verder dan je neus lang is
Probably.quote:Op zondag 11 april 2010 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste personen al een printscreen hebben genomen
Hij ziet de letters door elkaar, denkt ie dat er M ipv V staatquote:Op zondag 11 april 2010 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kijkt gewoon niet verder dan je neus lang is
Nu is het niet zo moeilijk zoeken meerquote:Op zondag 11 april 2010 13:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe ik wel, maar ik kan gewoon niet zoeken
De halve SC heeft het V S&G topic in de actieve topics lijst staan en jij kan het niet vindenquote:Op zondag 11 april 2010 13:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe ik wel, maar ik kan gewoon niet zoeken
Nu niet meer neequote:Op zondag 11 april 2010 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu is het niet zo moeilijk zoeken meer
Ik kijk er op een of andere manier er over heenquote:Op zondag 11 april 2010 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De halve SC heeft het V S&G topic in de actieve topics lijst staan en jij kan het niet vinden
Dan gebruik je ctrl+fquote:Op zondag 11 april 2010 13:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kijk er op een of andere manier er over heenheb ze al een paar keer door zocht
Hoe kan je nou over ons heenkijken?quote:Op zondag 11 april 2010 13:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kijk er op een of andere manier er over heenheb ze al een paar keer door zocht
Dat krijg je van bierquote:Op zondag 11 april 2010 13:11 schreef porsche1 het volgende:
DW heeft een dikke pens met lelijke neger tietjes.
Hihi.Groetjes porsche1.
En toch droom je erover om naast DW te mogen liggenquote:Op zondag 11 april 2010 13:11 schreef porsche1 het volgende:
DW heeft een dikke pens met lelijke neger tietjes.
Hihi.Groetjes porsche1.
Nee ik doe F3 is minder werkquote:
Geen idee, maar nu heb ik ze wel gevondenquote:Op zondag 11 april 2010 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe kan je nou over ons heenkijken?
Ik rekende er gewoon op, als DW niet beet. Deed jij het wel.quote:Op zondag 11 april 2010 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch droom je erover om naast DW te mogen liggen
Jij ook weer gelukkigquote:Op zondag 11 april 2010 13:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee ik doe F3 is minder werk![]()
[..]
Geen idee, maar nu heb ik ze wel gevonden
Kom maar hier, dan bijt ik jequote:Op zondag 11 april 2010 13:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik rekende er gewoon op, als DW niet beet. Deed jij het wel.
Voor een biertje.quote:
Dan krijg je een dikke pensquote:
Nou en, dan behoor ik tot jouw soort.quote:
Samen kunnen we de wereld aanquote:Op zondag 11 april 2010 13:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nou en, dan behoor ik tot jouw soort.En tot die van Paul.
Paul, klein lief dikzakje.
Dat kan ik ook alleen hoor, ik als sterke man met moed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |