Waaaah! dan al weer?quote:
Wat een eikel! Je bent er toch bij als je kind tv kijkt? Ik heb zelfs graag dat mijnkinderen dit soort dingen zien.Wij zijn in beginsel christen maar wil graag dat mijn kinderen kennis hebben van andere geloven. Ikheb soms het idee dat het juist de mensen die zelf geen geloof hebben bang zijn voor bvb de islam.quote:Op woensdag 21 april 2010 07:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Waaaah! dan al weer?
Lotte, wat knap
Leander doet wel pogingen, maar als de ene trapper boevn is en de andere beneden duwt hij niet goed door en zit hij vast
Hebben jullie dit al gezien?
Ik ben fundamentalistisch christenen de aflevering zou ik niet gemaakt hebben misschien, maar Leander mag het gewoon kijken hoor
Wat een onzin!
Ja zo hard gaat t dus.... JIhaa voor Lennon!! Kan je patatjes eten! En vermoorde schoenen klinkt vrij heftig idd.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
Leander![]()
Mikoxx, wat gaat dat snel zeg..... wij hebben een driewieler gekocht voor Lennon, maar ik denk dat ze meer hebben aan een loopauto.
Lennon heeft zn 3e! tand door, de eerste boventandEindelijk......ik hoop dat de rest snel volgt. Ow en hij heeft dit weekend 2 paar schoenen vermoord... omdat hij nog niet echt loopt, kruipt hij buiten over de tegels.... dat vinden die schoentjes niet fijn en ik kan hem natuurlijk ook niet binnen houden. HIj vindt het buiten geweldig. Ik heb nu bij de Hema goedkope gympies gekocht met "plastic" neuzen, erg handig voor buiten....
Patatjes eten kon hij al, ondanks zn twee tanden kan hij bijna alles eten, verbazingwekkend.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:08 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ja zo hard gaat t dus.... JIhaa voor Lennon!! Kan je patatjes eten! En vermoorde schoenen klinkt vrij heftig idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |