abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80548090
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:05 schreef mikoxx het volgende:
zoiets.... (8 weekjes)
Waaaah! dan al weer?

Lotte, wat knap
Leander doet wel pogingen, maar als de ene trapper boevn is en de andere beneden duwt hij niet goed door en zit hij vast

Hebben jullie dit al gezien?

Ik ben fundamentalistisch christen en de aflevering zou ik niet gemaakt hebben misschien, maar Leander mag het gewoon kijken hoor Wat een onzin!
  woensdag 21 april 2010 @ 09:24:07 #152
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_80549655
Leander

Mikoxx, wat gaat dat snel zeg..... wij hebben een driewieler gekocht voor Lennon, maar ik denk dat ze meer hebben aan een loopauto.

Lennon heeft zn 3e! tand door, de eerste boventand Eindelijk......ik hoop dat de rest snel volgt. Ow en hij heeft dit weekend 2 paar schoenen vermoord... omdat hij nog niet echt loopt, kruipt hij buiten over de tegels.... dat vinden die schoentjes niet fijn en ik kan hem natuurlijk ook niet binnen houden. HIj vindt het buiten geweldig. Ik heb nu bij de Hema goedkope gympies gekocht met "plastic" neuzen, erg handig voor buiten....
Make love, not war ☮
pi_80550743
Seb heeft in een week tijd al 5 nachten doorgeslapen Wat is dat fijn zeg
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_80551747
Ghehe Leander

En Seb wat goed!!
  woensdag 21 april 2010 @ 11:03:06 #155
62233 Jelief
ikke lief!
pi_80552498
quote:
Op woensdag 21 april 2010 07:38 schreef freecell het volgende:

[..]

Waaaah! dan al weer?

Lotte, wat knap
Leander doet wel pogingen, maar als de ene trapper boevn is en de andere beneden duwt hij niet goed door en zit hij vast

Hebben jullie dit al gezien?

Ik ben fundamentalistisch christen en de aflevering zou ik niet gemaakt hebben misschien, maar Leander mag het gewoon kijken hoor Wat een onzin!
Wat een eikel! Je bent er toch bij als je kind tv kijkt? Ik heb zelfs graag dat mijnkinderen dit soort dingen zien.Wij zijn in beginsel christen maar wil graag dat mijn kinderen kennis hebben van andere geloven. Ikheb soms het idee dat het juist de mensen die zelf geen geloof hebben bang zijn voor bvb de islam.

Ruben is inmiddels een homo erectus kruipen doet hij alleen als hij laag ergens bij wil. Hij beheerst minstens 20 gebaren en begint ook een paar woordjes te zeggen (uit, kom,buiten) Ikvind dit zo'n leuke periode omdat de communicatie nu zo'n sprong neemt. Ruben doet ook echt zijn best om duidelijk temaken wat hij wil, en danniet alleen met uh uh of die. Over doorslapen praat ik niet Het slapenover het algemeen gaat wel beter, hij kan zelf inslapenen maakt ook meer uren achter elkaar.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:08:12 #156
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80552640
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
Leander

Mikoxx, wat gaat dat snel zeg..... wij hebben een driewieler gekocht voor Lennon, maar ik denk dat ze meer hebben aan een loopauto.

Lennon heeft zn 3e! tand door, de eerste boventand Eindelijk......ik hoop dat de rest snel volgt. Ow en hij heeft dit weekend 2 paar schoenen vermoord... omdat hij nog niet echt loopt, kruipt hij buiten over de tegels.... dat vinden die schoentjes niet fijn en ik kan hem natuurlijk ook niet binnen houden. HIj vindt het buiten geweldig. Ik heb nu bij de Hema goedkope gympies gekocht met "plastic" neuzen, erg handig voor buiten....
Ja zo hard gaat t dus.... JIhaa voor Lennon!! Kan je patatjes eten! En vermoorde schoenen klinkt vrij heftig idd.
pi_80552669
Wat goed van Ruben Seb zegt alleen nog maar: dag (met bijhorende gebaar) en mmmmammaamama

Vanmorgen bracht ik hem naar het kdv maar hij keek even binnen bij de baby's en ging toen als een haas naar de BSO. De grote kindjes is meer zijn ding
pi_80554855
Ik las net het 0-6 maanden babytjes topic en zag daar dat er al iemand bezig was met zindelijkheidstraining. Nu besefte ik me dat ik al in het dreumestopic zit en ik vroeg me af of er hier al mensen mee bezig zijn en hoe dan?
pi_80555002
Van de zomer, als het mooi weer is zet ik wel een potje in de tuin en zet ik hem er af en toe eens op, spelenderwijs wennen. Maar volgend jaar zomer lijkt me reeeler om er echt wat schot in te zien.
Kind 'moet' al zoveel
  woensdag 21 april 2010 @ 12:19:48 #160
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_80555153
We hebben een potje gekocht en daar loopt Annicka af en toe mee te slepen. Ze weet dat ze erop moet zitten en af en toe als ze overduidelijk aan het poepen is zet ik haar er met kleding en al op. Voor de rest lijkt ze zich nog niet echt bewust dat er daar wat gaande is, dus het zal nog wel niet echt helpen, denk ik.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_80555173
Seb heeft wel een enorme hekel aan luiers verschonen dus misschien dat ik daar voordeel uit kan halen
pi_80555286
Wij hebben een potje en brilverkleiner gekocht en daar zetten we haar soms op. Ze vind het in elk geval interessant en legt de link dat wat zij in dr luier doet, wij op de wc doen en ze komt ook wel melden als ze gepoept heeft...maar verder zijn we nog niet.

In de zomer mag ze fijn in de tuin rondlopen met blote billen en dan gaan we er wel echt mee aan de slag
pi_80555590
Ik heb hier het potje uit gehaald en daar zet ik haar af en toen eens op zodat ze er niet bang van is.
Bij haar broer hadden we opgemerkt dat hij zindelijk was, maar het duurde dan nog een paar maandjes eer hij op dat potje wou gaan zitten.
pi_80555776
Leander liep laatst in zijn blootje richting douche om te gaan douchen en begon te plassen. Keek verbaasd naar beneden...
Toen hij klaar was zei hij: 'ogge kee? Die? Aan?'
Volgens mij wacht ik minimaal tot de zomer
  woensdag 21 april 2010 @ 12:42:33 #165
114177 Diaan73
pi_80555857
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:08 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Ja zo hard gaat t dus.... JIhaa voor Lennon!! Kan je patatjes eten! En vermoorde schoenen klinkt vrij heftig idd.
Patatjes eten kon hij al, ondanks zn twee tanden kan hij bijna alles eten, verbazingwekkend.

Zo zonde ook, hij had hele gave witte leren allstars.. nou ja... hoort er een beetje bij. Ik hoop dat hij snel meer gaat lopen.
Make love, not war ☮
pi_80556015
ow en hier hetzelfde probleem met schoenen en kruipen.. en dat terwijl mevrouw goed kan lopen..maar het gewoon weigert 9 van de 10 keer

Ochja..je doet er niks aan.
  woensdag 21 april 2010 @ 12:49:59 #167
114177 Diaan73
pi_80556056
nee, precies. En ik vind het ook zo sneu voor hem om hem niet naar buiten te laten gaan, hij vindt het geweldig buiten en begint driftig tegen te spartelen als ik hem oppak om naar binnen te gaan.
Make love, not war ☮
  woensdag 21 april 2010 @ 13:27:22 #168
62233 Jelief
ikke lief!
pi_80557317
Wij zetten Ruben af en toe op de wc voordat hij in bad gaat. Niet zozeer om een plas te doen maar wel om te wennen aan dat gat onder zijn kont

Als het warm genoeg is gaat hij inzijn blote billen naar buiten en een potje mee. Ik hoop dat ik binnen geen potje hoef te gebruiken. Dat hij dus meteen op de wc kan en durft.
Ik heb eindelijk ontdekt wat Ruben lekker vindt op brood: vegetarische smeerworst Hij heeft net een hele boteham op, zelf gegeten met een vork Tot nu toe at hij niet meer dan een halve droge boterham.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_80561037
Goedzo Ruben!

Tyler wil alleen droog brood. Soms delen ze een broodje, Tyler de korstjes en Kim de rest.
Maandag moest hij bloedprikken oa op geelzucht. Dat heeft hij niet. Er was wel een ontstekingswaarde te zien, maar niet megahoog. Zn billen zijn nog steeds flink kapot (zielig!) spugen is een stuk minder door domperidon zetpillen. Hij heeft de afgelopen dagen veel ors gehad en dat ging er goed in. Vandaar voor het eerst weer melk. Wat hij gelukkig wel wil nu.
Gisteren dacht ik dat zn oortje weer vies werd en ja hoor vanmorgen alweer een loopoor. Hij had gisteren weer een korte kuur ab gekregen. Ik hoop dat het snel helpt, want het is maar een zielig hoopje zo. Weet niet wat hij met zichzelf aan moet. Alleen maar huilen en hangen, slapen , drinken en veel poepen. En nu hoor ik hem alweer. Hopelijk met alleen dorst!
  woensdag 21 april 2010 @ 15:43:10 #170
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_80562111
Hier is vegetarische filet americain een populaire. En hagelslag, maar dat is natuurlijk niet zo verantwoord enzo...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_80563559
Maar er is zooooveeel keus voor op brood. kan toch niet zo zijn dat ze dan niks lusten

Dana lust bijn alles, alleen ham is ze geen voorstander van. Wij zelf ook niet dus dat hebben we ook niet vaak in huis.
Wel heeft ze natuurlijk voorkeuren..zo is stroop of kaas hier volgens mij favoriet ..en hageslag natuurlijk, maar dat probeer ik toch een beetje te beperken.
pi_80566335
Pindakaas en kaas zijn hier favoriet. Chocopasta alleen bij speciale gelegenheden
pi_80566404
Mila is gek op tomaat op brood. Of pindakaas. Of appelstroop Eigenlijk lust ze een heleboel maar ze heeft niet altijd zin in sommige dingen. Kaas wil ze de ene dag wel en de andere dag smijt ze het op de grond
pi_80566531
Hier is rozebotteljam de bom momenteel. Vorige week at hij zes boterhammen met dat smeerseltje. Ik ben vanmiddag na vier boterhammen gestopt. Hagelslag vindt hij ook geweldig, net als pindakaas, kaas en worst.

Hij begint nu echt een beetje te kletsen. Hij gebruikt de volgende woorden: ja, nee, kijken, koken, auw (miauw/poes), oe (boe/koe), hiiii (paard) grrrr (de rest), nijn (nijntje), drinken, mamma, pappa, mjam mjam, ai, lekker. En hij biedt kopjes thee aan met zijn theeservies. Aan ons, aan de plastic diertjes of aan zijn knuffel. Of ze krijgen een stukje peer. Het gaat steeds meer op echt spelen lijken.
pi_80566560
6?
Zoveel krijg ik er zelf nog niet eens op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')