GWS hoe lang had Annicka dan gistermiddag geslapen?quote:Op donderdag 15 april 2010 07:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier wordt nog één keer per dag geslapen, al denk ik dat dit slaapje er ook vrij snel uit zal gaan of korter zal worden(al of niet gestuurd). Annicka sliep gisteravond pas om 21:15, dat zijn we niet gewend...Misschien moet ik haar maar na een uurtje slapen 's middags wakker gaan maken als dit vaker gaat gebeuren.
Dat komt me bekend voor, daar had ik zelf ook last van als baby vertelde mijn moeder en volgens het consultatiebureau kon dat niet en werd dat afgedaan als onzin. Maar de eerste 2 keer dat ik mijn zoontje bloemkool gaf had hij ook direct rode opgezette plekken op zijn billen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler kan ineens niet meer tegen bloemkool. 100x gepoept billen knalrood met rare pukkeltjes en een enorm zure adem. Of een combi van dat en 2,5 kiezen die doorkomen.
Erg zielig, we hebben hem goed ingesmeerd en een zetpil gegeven en hopelijk slaapt hij er goed op en is het morgen wat beter.
Jawel, het lijkt erger te zijn geworden. Heel sneu. Het lijkt nu echt tandjes-kiesjes poep te zijn geworden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:24 schreef Marie79 het volgende:
Dat klinkt naar Ingrid, zijn zijn billen nu niet meer (zo erg) rood?
Wij hebben een ouderwets nachtje doorslapen gehad!![]()
![]()
Dat doet een mens echt even goed, hij ging ook weer heel makkelijk slapen gisteravond en vannacht dus helemaal niet gehoordKwart over 7 was hij wakker (iets eerder wel, maar toen ging ik hem halen), omdat het nog vroeg was, nog even terug en om kwart voor 9 uiteindelijk uit bed, wat een luxe
Hier is het standaard slapen vanaf 7 uur, heel soms even wakker midden in de nacht (eens per week is veel) dan even een aai en verder tukken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:34 schreef Tinuviel het volgende:
Lekker hoor Marie. Hier slaapt ons zoontje ook nog weleens door maar van wakker wordt tijden als 9 uur s'ochtends kunnen wij maar dromen.
Free dat zijn ongeveer de tijden dat bij ons het alarm van de interne klok van ons zoontke gaat. Meestal zo rond 7 uur, weleens 7.30 uur.quote:Op zondag 18 april 2010 09:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier is het standaard slapen vanaf 7 uur, heel soms even wakker midden in de nacht (eens per week is veel) dan even een aai en verder tukken.
Maar 's morgens is het 6:30 of 7:00
Daar gaat het mis, ik kan niet op commando dingen in mijn hoofd krijgenquote:Op maandag 19 april 2010 08:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Probeer eens het wijsje van 'slaap, kindje, slaap' in je hoofd te krijgen, en dat te neuriën. Misschien trapt hij erin...
Neh, de Oleander staat in de tuin hierquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:01 schreef Marie79 het volgende:
O Leander![]()
![]()
Fietsen is heerlijk met kleintje, ik ga donderdag bij de Lidl voor een moederfiets. Het schijnt een goede fiets te zijn (W. heeft een herenfiets van de Lidl, is er zeer tevreden over). Dan met koninginnedag een voorstoeltje scoren (hoop ik) en dan kunnen wij ook fietsen! (fietsen doen we al met de bakfiets, maar dat fietst wel redelijk zwaar en voor een (wat langere) tocht is die niet zo geschikt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |