Ja ons zoontje slaapt dacht ik thuis ook beter dan op het kdv maar daar slaapt hij ook met meerdere kindjes in een kamer. Zeker in een tijd dat die dan niet helemaal lekker is, sprongetje/ tandjes of iets dergelijks wordt die daar dan ook veel sneller wakker denk ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:53 schreef Estrys het volgende:
Ook al een slechte nacht Tinu![]()
Seb slaapt op het kdv altijd slecht, 1,5 uur meestal. Thuis trekt hij makkelijk drie uur achter elkaar door.
Fijn dat het bij jullie goed gaat Freequote:Op dinsdag 13 april 2010 09:40 schreef freecell het volgende:
Hier niet! Goede periode hierEr is hoop rond 20 maanden
Alleen wel gevallen en ziet er zielig uit
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:40 schreef freecell het volgende:
Hier niet! Goede periode hierEr is hoop rond 20 maanden
Alleen wel gevallen en ziet er zielig uit
Driftbuien héél af en toe hier inderdaad.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:44 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Hier 20 maanden en dagen last van driftbuien en 'smiddags niet willen slapen.
Leuk is dat hèquote:
yayquote:
Hoe duur waren die dingen eerst?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is een mooi lijntje van Leander![]()
Lennon doet niet echt aan kusjes geven, alleen Twan krijgt een "kusje" -> mond open en tong erbij op Twans mond.Wel heel schattig om te zien.
Lennon heeft vannacht weer goed geslapen, hij lijkt geen last te hebben van zn tanden maar van kiezen die al te voelen zijn.![]()
Hij ligt nu alweer 3 uur te slapen, beetje bijkomen, denk ik. Vanmiddag lekker naar buiten.
ow vanaf morgen zijn de zand/waterschelpen in de opruiming bij Bart Smit, dan maar ¤ 11,= ik ga er even eentje kopen, Lennon is erg graag buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |