abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80252785
Nou dat was weer wat. vanaf kwart over een tot half drie wakker en helemaal overstuur. Uiteindelijk Seb even mee naar beneden genomen om te kalmeren en na tien minuten ging hij rustig slapen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_80252909
Sterkte met alle kindjes die zich in van die heftige sprongetjes bevinden.

Bij ons was het vannacht ook weer feest. Tegen drie uur de kleine bij ons gehaald. Hij strekte zich, huilde en trok zijn speen er constant uit. Zoals meestal als hij dan bij ons in bed ligt en niet wil gaan slapen kruipt hij naar het hoofdeind van het bed, dat zo'n houten rechtopstaande constructie heeft. Daar trekt hij zich graag aan op. Manlief heeft gelijk de lamp en dimmer uit de weg geschoven naar het uiteinde toe, zodat hij er niet bij kon. Met de dimmer speelt hij dan ook heel graag namelijk. Tegen vier/ kwart over vier pas weer gaan slapen en voor half zeven weer klaarwakker. Brengen naar het kdv was ook een klein drama nadat hij twee weken niet is geweest. Hopelijk haalt hij daar wat slaap in en gaat het wegbrengen morgen beter.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_80253052
Ook al een slechte nacht Tinu

Seb slaapt op het kdv altijd slecht, 1,5 uur meestal. Thuis trekt hij makkelijk drie uur achter elkaar door.
pi_80253142
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 08:53 schreef Estrys het volgende:
Ook al een slechte nacht Tinu

Seb slaapt op het kdv altijd slecht, 1,5 uur meestal. Thuis trekt hij makkelijk drie uur achter elkaar door.
Ja ons zoontje slaapt dacht ik thuis ook beter dan op het kdv maar daar slaapt hij ook met meerdere kindjes in een kamer. Zeker in een tijd dat die dan niet helemaal lekker is, sprongetje/ tandjes of iets dergelijks wordt die daar dan ook veel sneller wakker denk ik
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_80253215
Ja, die 17 maanden sprong ken ik..was hier iets later, maar klinkt erg bekent...enorm irritant!

Ow en nu hebben we iets nieuws..22 maanden sprong? bestaat dat? Heel hard gaan huilen als je niet direct je zin krijgt! Aan de andere kant is het mischien de nasleep van de waterpokken of ze mist dr papa die voor zn werk weg is. Hoe dan ook soms word je daar echt gek van, zeker als het de hele dag door zo gaat.

Ow en Tyler die gewone koemelk mag, fijn!
pi_80253468
Pfff, niet slapen is echt stom! Succes met je dag jullie!
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:19:00 #57
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_80253597
De kindjes hier zitten bijna allemaal in een lastige periode...

Lennon was gisterenavond ook al eventje ontroostbaar en heeft ruim een half uur beneden gezeten om even rustig te worden. Vannacht gelukkig wel goed doorgeslapen en vanmorgen moest ik hem wakker maken en was hij toch wel vrolijk...
Make love, not war ☮
pi_80254114
Hier niet! Goede periode hier Er is hoop rond 20 maanden

Alleen wel gevallen en ziet er zielig uit
pi_80254354
hier bonkt mevrouw tegenwoordig r hoofd tegen de vloer als ze haar zin niet krijgt. En dat doet pijn en dan gaat ze huilen.
Niet ritmisch bonken, gewoon 1 keer loeihard

eerst troostte ik haar.. nu ben ik het zat en staat ze op negeer met r gebonk
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:51:26 #60
114177 Diaan73
pi_80254409
Lennon is overdag op zich ook wel lief, maar ontzettend ondeugend... zit steeds aan de cd's/dvd's en op kdv trekt hij alle kasten en lades open... samen met zn "vriendje" Gijs. 2 grote kleine boeven...
Make love, not war ☮
pi_80279018
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:40 schreef freecell het volgende:

Fijn dat het bij jullie goed gaat Free

Oh dat gaat bij ons nog even duren. Daarvoor moeten wij nog twee sprongetjes door zien te komen.

2 grote kleine boeven
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_80279334
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:40 schreef freecell het volgende:

Hier 20 maanden en dagen last van driftbuien en 'smiddags niet willen slapen.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_80293713
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:44 schreef Kaarr het volgende:

[..]

Hier 20 maanden en dagen last van driftbuien en 'smiddags niet willen slapen.
Driftbuien héél af en toe hier inderdaad.
En slapen is hier nu net even geen probleem Al was hij vannacht wel wat onrustig en vanmorgen heel vroeg
pi_80293855
* LovelyLady leest weer even mee(verkapte teeveepee)
pi_80294034
Het slapen 's nachts gaat hier heel goed. Alleen vanacht om 3 uur en half 4 even wakker geweest. Maar dat gebeurt zelden.
Hij kon al driftig reageren als hij iets niet mocht maar de afgelopen dagen zijn het echt driftbuien waar hij moeilijk uit kan komen.
Maar verder gaat het lekker met Sten hoor. Hij loopt eindelijk! Maar kruipen blijft favoriet, want zo is ie sneller.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_80294838
een doorslaper vannacht
pi_80298026
Zo Seb uitgeschreven op het KDV vanaf 17 juni zouden we bij mijn ouders gaan wonen tot 1 september. En dan wil mijn moeder graag op Seb passen, drie dagen in de week Nou ja voor 6 weken vond ik dat wel kunnen. Nou blijkt Seb per 1 juni over te gaan naar een andere groep. Dus nou maar besloten hem uit te schrijven tot 1 september. Dan gaat hij naar een andere vestiging van het kdv. In de nieuwe wijk waar we begin volgend jaar komen te wonen. Het leek me voor Seb beter om maar meteen daar naar het kdv te gaan, anders moet hij twee keer aan een andere groep wennen. Ook al moet ik er behoorlijk voor omrijden.
pi_80299931
Elin is vet gezellig vandaag
pi_80300508
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:21 schreef Lelijkerd het volgende:
Leuk is dat hè Mila was gisteren ook zo'n lieverd, ze ging me een kus geven dus ze pakt met twee handjes mijn hoofd en drukt vervolgens een kus op mn mond. Zo lief
pi_80300754
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:21 schreef Lelijkerd het volgende:
yay
PM

Leander is een draak vandaag
Slaapt nu, ik hoop dat hij beter wakker wordt dan vanmorgen

En vanmorgen bij CB geweest met Florian en Leander ook maar even op de weegschaal gekwakt voor de statistieken Vorige keer hebben ze de lengte wrs iets te optimistisch gemeten en was hij net ziek geweest. Maar dit ziet er goed uit vind ik

Maar het blijft een kleintje En in het groene boekje zit hij nog net niet tussen de lijntjes
pi_80301415
Oh kusjes krijgen is

Hier is er eentje ook een klein beetje eenkennig. Dus dat soort dingen zijn vooral voor mama en papa. En zijn ene oom vind hij ook geweldig!
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 14 april 2010 @ 13:20:07 #72
114177 Diaan73
pi_80301954
Dat is een mooi lijntje van Leander

Lennon doet niet echt aan kusjes geven, alleen Twan krijgt een "kusje" -> mond open en tong erbij op Twans mond. Wel heel schattig om te zien.

Lennon heeft vannacht weer goed geslapen, hij lijkt geen last te hebben van zn tanden maar van kiezen die al te voelen zijn. Hij ligt nu alweer 3 uur te slapen, beetje bijkomen, denk ik. Vanmiddag lekker naar buiten.

ow vanaf morgen zijn de zand/waterschelpen in de opruiming bij Bart Smit, dan maar ¤ 11,= ik ga er even eentje kopen, Lennon is erg graag buiten.
Make love, not war ☮
  woensdag 14 april 2010 @ 13:26:35 #73
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_80302191
Is dat in iedere Bart Smit? Wij willen er ook eentje voor Annicka, ook zij is erg graag buiten.

Hier trouwens protest bij het verlaten van het zwembad vandaag, ze zou er zo weer inspringen als het aan haar had gelegen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_80302240
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is een mooi lijntje van Leander

Lennon doet niet echt aan kusjes geven, alleen Twan krijgt een "kusje" -> mond open en tong erbij op Twans mond. Wel heel schattig om te zien.

Lennon heeft vannacht weer goed geslapen, hij lijkt geen last te hebben van zn tanden maar van kiezen die al te voelen zijn. Hij ligt nu alweer 3 uur te slapen, beetje bijkomen, denk ik. Vanmiddag lekker naar buiten.

ow vanaf morgen zijn de zand/waterschelpen in de opruiming bij Bart Smit, dan maar ¤ 11,= ik ga er even eentje kopen, Lennon is erg graag buiten.
Hoe duur waren die dingen eerst?
pi_80302281
Ja, leuk he dat buiten spelen! Wij hebben zo'n schelp van Intertoys, waren vorige week van 25 voor 15 euro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')