Ah, je bent dus zo'n ultra-rechtse intolerante nationalistische Wilders-stemmer die tegen homosuelen is?quote:Op zondag 11 april 2010 00:57 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben vrouw hoor![]()
Dus als ik op mannen val kom ik toch heul niet uit de kast?
quote:Op zondag 11 april 2010 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, je bent dus zo'n ultra-rechtse intolerante nationalistische Wilders-stemmer die tegen homosuelen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee, zoals ik al zei ik ben vrouw...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Slaap lekker Greys!quote:
Same here!quote:
Wat doe je dan in een ESC-topic?quote:Op zondag 11 april 2010 01:03 schreef tombolafan het volgende:
En nee, zoals ik al zei ik ben vrouw...
quote:Op zondag 11 april 2010 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Wat doe je dan in een ESC-topic?
Dit is toch homosueel only?
Dan ga ik maar effe een andere slow chat zoeken om nog een geile kerel aan de haak te slaan.quote:Op zondag 11 april 2010 01:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zitten hier meer hetero's dan homo's heur
Good Luck!quote:Op zondag 11 april 2010 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ga ik maar effe een andere slow chat zoeken om nog een geile kerel aan de haak te slaan.
Hoiquote:Op zondag 11 april 2010 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ga ik maar effe een andere slow chat zoeken om nog een geile kerel aan de haak te slaan.
Goedemorgen!quote:
Bah. Ben ik eens sociaal, mis ik weer vanalles.quote:Op zondag 11 april 2010 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Heb je vannacht mooi een zoekende homo gemist!
Sociaal zijn is ook heul niet slimquote:Op zondag 11 april 2010 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bah. Ben ik eens sociaal, mis ik weer vanalles.
Oeh leuk! Ik heb gister de bakken van standje winterviooltjes naar soon to be lente afrikaantjes gebracht met round up.quote:Op zondag 11 april 2010 10:25 schreef Goodbye het volgende:
Morning. De tuin moet vandaag even van standje winter naar standje lente/zomer gewijzigd wordenGeen zin innnnn
Stoer hoorquote:Op zondag 11 april 2010 10:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oeh leuk! Ik heb gister de bakken van standje winterviooltjes naar soon to be lente afrikaantjes gebracht met round up.
Stoere tuinman dat ik d'r ben!
quote:Op zondag 11 april 2010 10:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oeh leuk! Ik heb gister de bakken van standje winterviooltjes naar soon to be lente afrikaantjes gebracht met round up.
Stoere tuinman dat ik d'r ben!
Slotje?quote:
Ik wist niet dat Dirk lesbo wasquote:Op zondag 11 april 2010 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik visualiseer nu een Dirk in tuinbroek, klopt niet hè?
Je zegt het zo, alsof het klinkt dat JIJ het in ieder geval niet gaat doen, maar geheel iemand anders en jij moreel support.quote:Op zondag 11 april 2010 10:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Stoer hoorHier moet vooral even heel veel onkruid verwijderd worden
En nieuwe plantjes plaatsen
Nee, nee, nee! Ik doe het onkruid verwijderen en Mr Gb gaat nieuwe grond in die border flikkeren en plantjes plaatsen. En ik ga nog even vegen ofzoquote:Op zondag 11 april 2010 10:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zegt het zo, alsof het klinkt dat JIJ het in ieder geval niet gaat doen, maar geheel iemand anders en jij moreel support.
Nou, nadat we gister weer een hoop ESF historie bekeken hebben, heb ik toch wederom weer wat aantekeningen moeten plaatsen.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik visualiseer nu een Dirk in tuinbroek, klopt niet hè?
quote:Op zondag 11 april 2010 10:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, nee, nee! Ik doe het onkruid verwijderen en Mr Gb gaat nieuwe grond in die border flikkeren en plantjes plaatsen. En ik ga nog even vegen ofzo![]()
Ik had gehoopt op een zonnetje er bij, maar dat zit er niet in
Hier is het bewolkt. Toen ik vanochtend om half acht even wakker werd zag ik wel blauwe luchtquote:Op zondag 11 april 2010 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen zon?Hier is er al bijna 4 uur een stralend zonnetje, wel erg fris maar dat trekt nog wel bij.
Lekker heel de dag scharen.quote:
Oh wacht, nee, want dan hebben jullie allebei constant hoofdpijn.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 10:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik snap het niet... tuinbroeken. WTF, het werk in de tuin vereist nog wel eens wat buk werk, dat is het toch verdomde onhandig dat bij de minste geringste buiging er een broek in je hol wordt gehesen.
quote:Op zondag 11 april 2010 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh wacht, nee, want dan hebben jullie allebei constant hoofdpijn.
Nee, regenoveral. Ook zo iets. Als je dan bukt, schieten je pijpen uit de laars. En probeer dat maar eens rechtstandig terug te duwen.quote:Op zondag 11 april 2010 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ervaring met strakke catsuitsachtigetuinbroeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |