Gewoon gebruik maken van zijn zwakke plekjes. Mijn vriend raakt helemaal in paniek als ik hem in zijn zij prik.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Das waarEen man moet sterk zijn, mijn grote beschermer
Oh echt wel hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook niet vechten, hooguit krabben of slaan onder de gordel wat niet heel prettig is
Ja, maar wij kunnen terugprikkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gewoon gebruik maken van zijn zwakke plekjes. Mijn vriend raakt helemaal in paniek als ik hem in zijn zij prik.
Dat zijn geen vrouwen meer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh echt wel hoor.Laatst op station Nijmegen nog gezien.
![]()
En ik kijk ook weleens die gevangenisprogramma's op nat geo, dan weet je ook niet wat je ziet.
Je woont in Hengeloooooooquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef WillFerrell het volgende:
Ik schaam mij voor plaatsgenoten die nu zo staan de juichen voor die paupers.
KWOOTEH FOR THA TRUTHquote:
Pfft, ik wilde eigenlijk naar het stadion gaan, uitverkochtquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:43 schreef reetveter het volgende:
Kut ik mis morgen Ajax, godsnondeju helemaal vergeten
Jij kan het tenminste nog zienquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Pfft, ik wilde eigenlijk naar het stadion gaan, uitverkocht
support your local teamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |