Ja, maar wij kunnen terugprikkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gewoon gebruik maken van zijn zwakke plekjes. Mijn vriend raakt helemaal in paniek als ik hem in zijn zij prik.
Dat zijn geen vrouwen meer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh echt wel hoor.Laatst op station Nijmegen nog gezien.
![]()
En ik kijk ook weleens die gevangenisprogramma's op nat geo, dan weet je ook niet wat je ziet.
Je woont in Hengeloooooooquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef WillFerrell het volgende:
Ik schaam mij voor plaatsgenoten die nu zo staan de juichen voor die paupers.
KWOOTEH FOR THA TRUTHquote:
Pfft, ik wilde eigenlijk naar het stadion gaan, uitverkochtquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:43 schreef reetveter het volgende:
Kut ik mis morgen Ajax, godsnondeju helemaal vergeten
Jij kan het tenminste nog zienquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Pfft, ik wilde eigenlijk naar het stadion gaan, uitverkocht
support your local teamquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:44 schreef gers het volgende:
[..]
support your local team
FUCKING GLORYHUNTER
MET JE KANKERABONEMENT OP DE KANKERVOETBALINTERNATIONAL
KANKERLUL
Leeeeuuukkkquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij kan het tenminste nog zienIk zie het laatste half uurtje in een kantine vol kampers
![]()
FCT is mijn lokale teamquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:44 schreef gers het volgende:
[..]
support your local team
FUCKING GLORYHUNTER
KANKERLUL
gers.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:44 schreef gers het volgende:
[..]
support your local team
FUCKING GLORYHUNTER
KANKERLUL
Zulke dingen doe ik zelden. Ik heb daar zelf namelijk echt een grafhekel aanquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gewoon gebruik maken van zijn zwakke plekjes. Mijn vriend raakt helemaal in paniek als ik hem in zijn zij prik.
Je woont niet eens in Twente.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:46 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wat, moet ik voor de Graafschap zijn? Die zitten verder weg dan FCT
Gewoon je username invullen!quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oké, maar hoe log je daar in zonder twitter of facebook?
Ik woon in Arnhem, mag ik ook voor de Graafschap zijn?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:46 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wat, moet ik voor de Graafschap zijn? Die zitten verder weg dan FCT
Slechte troll is slecht.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet meer nee, maar mijn hart wel.
http://tinychat.com/klbscquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:48 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is trouwens de link van tinychat?
Tinychat.comquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:48 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is trouwens de link van tinychat?
nee jij moet voor vitesse zijnquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik woon in Arnhem, mag ik ook voor de Graafschap zijn?
Mijn vriend heeft er ook een hekel aan en kan niet tegen kietelen. Wanneer ik in zijn zij prik begint hij heel hard te gillen en rare sprongen te maken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zulke dingen doe ik zelden. Ik heb daar zelf namelijk echt een grafhekel aanik kan best wel goed tegen kietelen, maar als je de juiste plekjes weet dan word ik heeeeelemaal gek, en dan niet positief, ik haat het gewoon, ik krijg er geen adem meer door
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |