quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:26 schreef MiVer het volgende:
voetballen en bitchen, hahaha, dan beter...
Story of Ricky (Lik wong) (1991)
ja ja ja, zucht, maar ook
hahaha
[ afbeelding ]
Aids in je NEK zekerquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:25 schreef gers het volgende:
[..]
liever aids aan mijn zak dan supporter van nac
Hou jij hier geen morbide gedachtes aan over?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:26 schreef MiVer het volgende:
hahaha
[ afbeelding ]
Alternatieve liposuctie?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:26 schreef MiVer het volgende:
hahaha
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk niet neequote:Op zaterdag 10 april 2010 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja gelukkig voor jou want je had me niet aangekund!
Is z'n debuut he, geef die man wat creditsquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:27 schreef WillFerrell het volgende:
Wat een vieze neprooie scheids ook weer.
ik denk iedere dag aan geweldquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hou jij hier geen morbide gedachtes aan over?
Die kan ie krijgen door z'n plaats af te staan aan Luinge.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is z'n debuut he, geef die man wat credits
NEINquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is z'n debuut he, geef die man wat credits
Tof jong.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:29 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik denk iedere dag aan geweld
heeft met leven en verleden en ik te maken
maar ben gewoon lief
je kunt met me thee-drinken en dan bak ik de koekjes
maar we zoeken allemaal onze kicks, en momenteel ik geen sex
dus......
begrijp je?
Mijn vriend lacht me altijd uit als we 'vechten'quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Denk je niet?
M'n vriendje vindt me te sterk geloof ik, haha!
Hahahaquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mijn vriend lacht me altijd uit als we 'vechten'
Die van mij ook.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook niet vechten, hooguit krabben of slaan onder de gordel wat niet heel prettig isquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Das waarquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha! Ah zo hoort het ook
mijn vriendje is ook nog altijd het sterkst, en dat moet ook niet anders zijn vind ik.
je vriendje is dan een grote pussyquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Denk je niet?
M'n vriendje vindt me te sterk geloof ik, haha!
Maar dan benne ze er wel meteen uut.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook niet vechten, hooguit krabben of slaan onder de gordel wat niet heel prettig is
Hoe moet dat dan later met die gestylede bruine mooiboys, die gebruiken de haarlak van hun vriendin ipv bescherming te biedenquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Das waarEen man moet sterk zijn, mijn grote beschermer
Die mot ik nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan later met die gestylede bruine mooiboys, die gebruiken de haarlak van hun vriendin ipv bescherming te bieden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |