iets met een paard en niet in de bek kijkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:15 schreef WillFerrell het volgende:
Ik kreeg zowaar een tientjen van mijn ouders voor het bier van vanavond.Daarmee haal ik de eerste etappe nog niet.
ja bruut, maar hij had verdiend en dus wraakquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vrij sadistisch, maar je staat wel in de schaduw
Lowlands missen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oeh, je kan het slechter treffen. Ik heb nu al zin in MGMT.
Ja, haal dan een tank benzine voor me.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:16 schreef gers het volgende:
[..]
iets met een paard en niet in de bek kijken
festini ijsjes zijn veel lekkerderquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
Hmmm ik at een raketje. Raketjes zijn lekker.
Ik kreeg vroeger tien gulden, had je 5 biertjes voorquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:15 schreef WillFerrell het volgende:
Ik kreeg zowaar een tientjen van mijn ouders voor het bier van vanavond.Daarmee haal ik de eerste etappe nog niet.
wat is erquote:
Ja! Daar hadden jullie het toch over? Ik kreeg een mailtje van Paradiso, maar het is heul geen ¤50! Kon ik me eigenlijk ook al niet voorstellen.quote:
good old timesquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger tien gulden, had je 5 biertjes voor
Oh, daar ga ik wel heen.quote:
Ja klopt, maar dat bleek een doorverkoopwebsite te zijn, of zo. Via de Paradiso site waren ze 26 euro, dacht ik.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja! Daar hadden jullie het toch over? Ik kreeg een mailtje van Paradiso, maar het is heul geen ¤50! Kon ik me eigenlijk ook al niet voorstellen.
Nee, ¤33,kleinbeetje. Ik heb mijn kaartje thuis.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja! Daar hadden jullie het toch over? Ik kreeg een mailtje van Paradiso, maar het is heul geen ¤50! Kon ik me eigenlijk ook al niet voorstellen.
Ja, maar niet van bier. Een fles CB of jonge jenever lukt het wel mee, maar lekker is andersquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:19 schreef gers het volgende:
[..]
good old times
en voor 10 knakker kan ik zat worden hoor
ook van bierquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar niet van bier. Een fles CB of jonge jenever lukt het wel mee, maar lekker is anders
huh waaromquote:
Kate Blanchett speelt dat toch?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
Hee! Marie-Antoinette morgenavond op tv.
Ja zoiets. En nog servicekosten en lidmaatschap en troep natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, daar ga ik wel heen.![]()
[..]
Ja klopt, maar dat bleek een doorverkoopwebsite te zijn, of zo. Via de Paradiso site waren ze 26 euro, dacht ik.
Kijken hoe Twente nog op hun flikker krijgt en punten verspilt en hoe Heracles zo 3 punten in R'dam haalt.quote:
NAC-RODA zekerquote:
oplichtersquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja zoiets. En nog servicekosten en lidmaatschap en troep natuurlijk.
Is me zeker 10 euro per maand waardquote:
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WAT IK WIL DOEN!?
Niks, ik ben heel vredelievend.
Twente 1-0.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kijken hoe Twente nog op hun flikker krijgt en punten verspilt en hoe Heracles zo 3 punten in R'dam haalt.
liever aids aan mijn zak dan supporter van nacquote:
twentequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |