iets met een paard en niet in de bek kijkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:15 schreef WillFerrell het volgende:
Ik kreeg zowaar een tientjen van mijn ouders voor het bier van vanavond.Daarmee haal ik de eerste etappe nog niet.
ja bruut, maar hij had verdiend en dus wraakquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vrij sadistisch, maar je staat wel in de schaduw
Lowlands missen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oeh, je kan het slechter treffen. Ik heb nu al zin in MGMT.
Ja, haal dan een tank benzine voor me.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:16 schreef gers het volgende:
[..]
iets met een paard en niet in de bek kijken
festini ijsjes zijn veel lekkerderquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
Hmmm ik at een raketje. Raketjes zijn lekker.
Ik kreeg vroeger tien gulden, had je 5 biertjes voorquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:15 schreef WillFerrell het volgende:
Ik kreeg zowaar een tientjen van mijn ouders voor het bier van vanavond.Daarmee haal ik de eerste etappe nog niet.
wat is erquote:
Ja! Daar hadden jullie het toch over? Ik kreeg een mailtje van Paradiso, maar het is heul geen ¤50! Kon ik me eigenlijk ook al niet voorstellen.quote:
good old timesquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger tien gulden, had je 5 biertjes voor
Oh, daar ga ik wel heen.quote:
Ja klopt, maar dat bleek een doorverkoopwebsite te zijn, of zo. Via de Paradiso site waren ze 26 euro, dacht ik.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja! Daar hadden jullie het toch over? Ik kreeg een mailtje van Paradiso, maar het is heul geen ¤50! Kon ik me eigenlijk ook al niet voorstellen.
Nee, ¤33,kleinbeetje. Ik heb mijn kaartje thuis.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja! Daar hadden jullie het toch over? Ik kreeg een mailtje van Paradiso, maar het is heul geen ¤50! Kon ik me eigenlijk ook al niet voorstellen.
Ja, maar niet van bier. Een fles CB of jonge jenever lukt het wel mee, maar lekker is andersquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:19 schreef gers het volgende:
[..]
good old times
en voor 10 knakker kan ik zat worden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |