Heb jij nu al voor die 4 kenkerharde euri's al een cam gehaald?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
We hadden op 1 avond Crack, Smart_ass, WD, Chai en Fas tegelijk op de cam.
MUST NOT FAPquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
BROEK UIT TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOERENquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:58 schreef WillFerrell het volgende:
BROEK UIT TIETEN MET JE BROEK UIT TIETEN.
Le Le.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:59 schreef gers het volgende:
[..]
BROEK UIT TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heb jij nu al voor die 4 kenkerharde euri's al een cam gehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gisteren nog tot 3.00u ofzo met Fas gecamt. En we gingen de backstreetboys luisteren.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
CHIEL. OTTINK.quote:
boh ik krijg een stijfjequote:Op zaterdag 10 april 2010 20:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog tot 3.00u ofzo met Fas gecamt. En we gingen de backstreetboys luisteren.
En dat mis ik dan weer!quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog tot 3.00u ofzo met Fas gecamt. En we gingen de backstreetboys luisteren.
Hahahha. Episch.quote:
Mag het iets minder hier?quote:
EN DANquote:
inderdaad het is een mens met mogelijkhedenquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's mijn lach als ik a) teveel bier op heb b) Dr. Evil impressies doe.
quote:
Ban aanvragen = ban krijgen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:08 schreef TheKC het volgende:
[..]
Geef die knul een ban, hij verdient het.
KONINGquote:
Je solliciteert er echt naar hé.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik vroeg geen ban aan, ik suggereer alleen dat een ban op zijn plaats is.
ook al zo'n heldquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja en van het zomer Frans Duijts.Ik moet nog een groene broek regelen voor zondag.
En in oktober MGMT.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja en van het zomer Frans Duijts.Ik moet nog een groene broek regelen voor zondag.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
Wait, WHAT!?
Pa komt zowaar een soort van sorry zeggen voor het gezeik en bied me aan om gewoon maar wat anders te eten as usual.
Het Obama effect is neergestreken in huize Bp? Change. That this can in the Netherlands.
Die ga ik ook zien. Hoe staat het met je ringbaard?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
wie ?quote:
Vrij sadistisch, maar je staat wel in de schaduwquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:10 schreef MiVer het volgende:
hoi allemaal!![]()
je zal maar vastgeketend aan een cactus zitten...
Bone Dry (2007)
[ afbeelding ]
Wow, ouders die excuses maken, unicumquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
Wait, WHAT!?
Pa komt zowaar een soort van sorry zeggen voor het gezeik en bied me aan om gewoon maar wat anders te eten as usual.
Het Obama effect is neergestreken in huize Bp? Change. That this can in the Netherlands.
Ook nog. En Faithless en in mei ook nog iets.quote:
Ik heb baardgroei, die laat ik nu nog niet staan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:12 schreef TheKC het volgende:
[..]
Die ga ik ook zien. Hoe staat het met je ringbaard?
Oeh, je kan het slechter treffen. Ik heb nu al zin in MGMT.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ook nog. En Faithless en in mei ook nog iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |