Ja dat vraag ik me dus ook af.. Mijn vriendje beweert binnenkort, maar waar hij dat vandaan haalt weet ik ook nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:10 schreef Merkie het volgende:
Speaking of T-Mobile, wanneer zou die exclusiviteitsdeal nou eens aflopen?
Pas dan, zal de iPhone doorbreken op alle vlakken. Nu passen veel bedrijven nog, aangezien ze geen T-Mobile willen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:10 schreef Merkie het volgende:
In that case kan je eigenlijk het beste een 1-jarig Hi-abonnement nemen met bijv de Galaxy Spica of HTC Legend en wachten totdat de iPhone bij Hi komt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus ook af.. Mijn vriendje beweert binnenkort, maar waar hij dat vandaan haalt weet ik ook niet..
Geeft niks, TT is alweer een stuk beter. (hoewel MBP ook een optie was geweestquote:
Ik heb weinig vertrouwen in jouw vriendjequote:Op zaterdag 10 april 2010 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus ook af.. Mijn vriendje beweert binnenkort, maar waar hij dat vandaan haalt weet ik ook niet..
Hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik heb weinig vertrouwen in jouw vriendje
Iemand ervaring in Leeuwarden?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb geen last van T-mobile storingen. Ietwat tragere verbinding in bijvoorbeeld hartje Amsterdam, maar in Groningen nergens last van.
en nu? wat ga je doen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:19 schreef Renesite het volgende:
Potverdikkie! Met die nieuwe updates wil ik ECHT ECHT ECHT graag een iPhone!!! Die OS is zoooo ontzetttttend veranderd
http://www.kpn.com/prive/mobiel/aanbiedingen/iphone.htmquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:10 schreef Merkie het volgende:
Ja, zo kun je wel blijven huilen...quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:39 schreef .Luidspreker het volgende:
En deze 3G bezitter is alvast genaaid, gezien de 3GS 2 weken na mijn aanschaf uitkwam.
Dan ben je ook dom als je je niet heel even inleest.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:39 schreef .Luidspreker het volgende:
En deze 3G bezitter is alvast genaaid, gezien de 3GS 2 weken na mijn aanschaf uitkwam.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:47 schreef gazpach het volgende:
[ afbeelding ]
Trees Near You Helps You Find Trees in NYC
![]()
![]()
![]()
nouja ander merk is wat anders dan hetzelfde merk en model, maar als je een beetje uitzoekt zie je het nieuwe model van Apple ook wel uitkomen toch?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, zo kun je wel blijven huilen...
Toen ik in 2002 een auto kocht, kwam er een paar dagen later weer een beter uit. Boehoe.....
Dat is dan dom van jezelf.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:39 schreef .Luidspreker het volgende:
Ik ben stikgelukkig met mijn Desire in aantocht. Het viel me wel tegen zeg, die nieuwe OS veranderingen. No offence.quote:
Daarom moet je _informeren_quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, zo kun je wel blijven huilen...
Toen ik in 2002 een auto kocht, kwam er een paar dagen later weer een beter uit. Boehoe.....
iPad en de iPhone nano waar al jaarrreeen geruchten over zijn :pquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:15 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Je bedoelt de iPad en de iPod touch?
Ooh je reactie dat je er graag eentje wilde hebben was niet zo bedoeldquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben stikgelukkig met mijn Desire in aantocht. Het viel me wel tegen zeg, die nieuwe OS veranderingen. No offence.
Goede tip man. Vooral bij apple weet je namelijk prima wanneer alles uitkomt door je eventjes in te lezen. En bovendien roept men ook vooral bij apple niet overal het hele jaar lang dat er een nieuwe telefoon/laptop/magischproduct op de markt zal komen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan ben je ook dom als je je niet heel even inleest.
Zeker bij een apple product.
Deze geruchten onderstrepen mijn betoog.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:17 schreef WSquater het volgende:
[..]
iPad en de iPhone nano waar al jaarrreeen geruchten over zijn :p
Die eerste link raakt kant noch wal, staat alleen een uitleg hoe een iPhone werkt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:45 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.kpn.com/prive/mobiel/aanbiedingen/iphone.htm
http://www.phoneshop.nl/a(...)A136D2O419/?ref=7901
Vliegtuigmodus?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Bron: http://www.iphoneclub.nl/(...)aliteiten-in-os-4-0/![]()
Als dit inhoudt dat je uit kan schakelen dat je telefoon en sms ontvangt.. Eindelijk hardlopen met Runkeeper zonder constant te moeten stoppen omdat mensen me bellen en ik de app weer opnieuw moet opstarten.
Enigszins een heeeeel klein beeeeetje sarcastischquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ooh je reactie dat je er graag eentje wilde hebben was niet zo bedoeld
Daarom durf ik nu ook nog geen Macbook te kopenquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:09 schreef .Luidspreker het volgende:
[..]
Goede tip man. Vooral bij apple weet je namelijk prima wanneer alles uitkomt door je eventjes in te lezen. En bovendien roept men ook vooral bij apple niet overal het hele jaar lang dat er een nieuwe telefoon/laptop/magischproduct op de markt zal komen.
En je hoort mij verder niet enorm afgeven op apple of op dit beleid ofzo, maar het blijft balen.
Denk dat runkeeper verbinding maakt met internet voor statistieken etc.quote:Op zondag 11 april 2010 00:17 schreef gohan16 het volgende:
Vodafone supersim is echt goedkoop en super!
Mijn abo loopt nog tot november bij T-Mobile, maar ik heb de opvolger al gevonden. Hoop dat de aanbieding dan nog steeds loopt.
BTW:
[..]
Vliegtuigmodus?
Aan één kant snap ik je wel, maar tis niet anders. In die tijd was al wel bekent dat er een 3gs uit zou komen. Een beetje onderzoek heb jij dus niet echt gedaan in die tijd. Daarnaast heb je bewust gekozen voor een 2 jarig contract met de 3G telefoon en je hebt nog steeds die functionaliteit.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:39 schreef .Luidspreker het volgende:
Ik had zo wel mijn vermoedens dat er een nieuwe iPhone aan zat te komen, maar voor hetzelfde geld zou dat nog minimaal een half jaar kunnen duren. Ik had op dat moment een nieuwe telefoon nodig, dus heb gewoon dat abonnement afgesloten. Achteraf geen spijt van mijn keuze, maar het blijft jammer als je telefoon na 2 weken al verouderd blijkt te zijn.quote:Op zondag 11 april 2010 10:28 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Aan één kant snap ik je wel, maar tis niet anders. In die tijd was al wel bekent dat er een 3gs uit zou komen. Een beetje onderzoek heb jij dus niet echt gedaan in die tijd. Daarnaast heb je bewust gekozen voor een 2 jarig contract met de 3G telefoon en je hebt nog steeds die functionaliteit.
Maar troost, volgend jaar zul jij wel de 5G kunnen kopen, terwijl ik nog een jaar met mij 4G moet
Je kan ook een 1-jarig abonnement nemen. En als-ie 3Gs had gekozen kon-ie ook de 5G pakken ;pquote:Op zondag 11 april 2010 10:28 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Aan één kant snap ik je wel, maar tis niet anders. In die tijd was al wel bekent dat er een 3gs uit zou komen. Een beetje onderzoek heb jij dus niet echt gedaan in die tijd. Daarnaast heb je bewust gekozen voor een 2 jarig contract met de 3G telefoon en je hebt nog steeds die functionaliteit.
Maar troost, volgend jaar zul jij wel de 5G kunnen kopen, terwijl ik nog een jaar met mij 4G moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |