Ja dat vraag ik me dus ook af.. Mijn vriendje beweert binnenkort, maar waar hij dat vandaan haalt weet ik ook nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:10 schreef Merkie het volgende:
Speaking of T-Mobile, wanneer zou die exclusiviteitsdeal nou eens aflopen?
Pas dan, zal de iPhone doorbreken op alle vlakken. Nu passen veel bedrijven nog, aangezien ze geen T-Mobile willen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:10 schreef Merkie het volgende:
In that case kan je eigenlijk het beste een 1-jarig Hi-abonnement nemen met bijv de Galaxy Spica of HTC Legend en wachten totdat de iPhone bij Hi komt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus ook af.. Mijn vriendje beweert binnenkort, maar waar hij dat vandaan haalt weet ik ook niet..
Geeft niks, TT is alweer een stuk beter. (hoewel MBP ook een optie was geweestquote:
Ik heb weinig vertrouwen in jouw vriendjequote:Op zaterdag 10 april 2010 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus ook af.. Mijn vriendje beweert binnenkort, maar waar hij dat vandaan haalt weet ik ook niet..
Hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik heb weinig vertrouwen in jouw vriendje
Iemand ervaring in Leeuwarden?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb geen last van T-mobile storingen. Ietwat tragere verbinding in bijvoorbeeld hartje Amsterdam, maar in Groningen nergens last van.
en nu? wat ga je doen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:19 schreef Renesite het volgende:
Potverdikkie! Met die nieuwe updates wil ik ECHT ECHT ECHT graag een iPhone!!! Die OS is zoooo ontzetttttend veranderd
http://www.kpn.com/prive/mobiel/aanbiedingen/iphone.htmquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:10 schreef Merkie het volgende:
Ja, zo kun je wel blijven huilen...quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:39 schreef .Luidspreker het volgende:
En deze 3G bezitter is alvast genaaid, gezien de 3GS 2 weken na mijn aanschaf uitkwam.
Dan ben je ook dom als je je niet heel even inleest.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:39 schreef .Luidspreker het volgende:
En deze 3G bezitter is alvast genaaid, gezien de 3GS 2 weken na mijn aanschaf uitkwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |