Er zit geen timer/klokje op de wasmachine, dus ik heb geen flauw idee hoe lang andermans was er al in zit.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:34 schreef Pakspul het volgende:
Niet ons probleem dat je geen klok kunt kijken
Wieso?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:38 schreef Mendeljev het volgende:
Foto's van het aanrecht please!
Woah vet eng als het samen schoon word inderdaadquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:16 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat ik m'n kleren met die van m'n huisgenoten moet wassen?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:16 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat ik m'n kleren met die van m'n huisgenoten moet wassen?
Nou, met gescheiden wassen is de helft van m'n was telkens al pleite. Als ik dan samen met andere kleren ga wassen zie ik helemaal niets meer terug.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Woah vet eng als het samen schoon word inderdaad
Dump je was voor de wasmachine, subtiel genoeg lijkt me.
Heb je al eens geprobeerd dit probleem aan te kaarten bij je huisgenoten?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nou, met gescheiden wassen is de helft van m'n was telkens al pleite. Als ik dan samen met andere kleren ga wassen zie ik helemaal niets meer terug.
Was stond voor de wasmachine, maar hier geldt blijkbaar gewoon een wie het eerst komt... principe
Nee, want die hebben schijt aan 'm.quote:Op zondag 11 april 2010 01:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je al eens geprobeerd dit probleem aan te kaarten bij je huisgenoten?
Is TS een gast?quote:Op zondag 11 april 2010 01:18 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Nee, want die hebben schijt aan 'm.
Bij mij staat 'm voor madam, wist je dat niet?quote:Op zondag 11 april 2010 01:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is TS een gast?![]()
* Trashcanman checkt fobo TS nog eens
Ziet er wel wat androgyn uit dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |