Hij mist een dikke penis bij zijn vrouw, de homoquote:Was inderdaad nogal genant gedrag, dat van Nicolas (Volgens mij is hun sexleven niet zo geweldig. Hij klaagt er vaker over, al jaren).
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:29 schreef Pugg het volgende:
[..]
Hij mist een dikke penis bij zijn vrouw, de homo
quote:
Ik zeg gewoon "Hoiquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel er nog een stuk of 20 aankomen dit weekend, voortaan verwachten we verplicht commentaar over de afleveringen
Why?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel er nog een stuk of 20 aankomen dit weekend, voortaan verwachten we verplicht commentaar over de afleveringen
quote:
Dat komt door dat kutte XFactor. De show loopt altijd uit, en dan hebben ze elke week nog een optreden van een celeb. Je kunt denk ik gerust pas om 23.30 gaan kijken, eerder is er toch nog geen Pfaff te zien.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:35 schreef Cyan het volgende:
Ik vind de tijd dat het uitgezonden wordt wel steeds later worden.
Nou, we hadden laatst nog een jammerende snotterende huilie Lyndsey tochquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:07 schreef Zana het volgende:
wat mij opvalt is dat ze alleen maar de "mooie" dingen laten zien, alsof ze nooit echte problemen hebben
het is wel leuk om te zien hoe te kinderen groter worden en dat ze het altijd gezellig samen hebben bij familieuitjes
Keiharde TVP (als het je niet bevalt eet je je pantoffel maar opquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |