B Cup... oh eeh... ik geloof dat ik 45/46 had, ik had ooit klein uitgevallen gympen, 48, kisten 47... dus dit zal wel 46 zijn ofzoquote:
Papieren van simkaart van vriendin omdat pukcode nodig... ik had dat touchscreen kreng in mijn broekzak in de veronderstelling dat ze hem op toetsenblock had staan... niet dus dus dat ding is aan/uit gegaan en 3 keer een pin in getoetst in mijn broekzakquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol, wat moet je dan zoeken en waarom?
Als de juiste papieren in huis zijn en een +18 persoon lijkt het me niet dat ze moeilijk doenquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:01 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
B Cup... oh eeh... ik geloof dat ik 45/46 had, ik had ooit klein uitgevallen gympen, 48, kisten 47... dus dit zal wel 46 zijn ofzo
Laat ik een gemiddelde aanhouden van maar 36
[..]
Papieren van simkaart van vriendin omdat pukcode nodig... ik had dat touchscreen kreng in mijn broekzak in de veronderstelling dat ze hem op toetsenblock had staan... niet dus dus dat ding is aan/uit gegaan en 3 keer een pin in getoetst in mijn broekzak
Maargoed er is een nioeuwe onderweg met een nieuw abbo/nieuw nummer, maar die moet ze persoonlijk in ontvangst nemen wat moeilijk gaat als je nooit thuis bentDus we proberen het maar uit te leggen zodra er geleverd word.... Hopelijk maken ze er geen punt van want we hebben id+bankpas bij de hand
dat dacht ik ook ja... maar zullen zienquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als de juiste papieren in huis zijn en een +18 persoon lijkt het me niet dat ze moeilijk doen
Oke. Qua kisten heb ik maat 255quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:01 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
B Cup... oh eeh... ik geloof dat ik 45/46 had, ik had ooit klein uitgevallen gympen, 48, kisten 47... dus dit zal wel 46 zijn ofzo
Laat ik een gemiddelde aanhouden van maat 36
[..]
Papieren van simkaart van vriendin omdat pukcode nodig... ik had dat touchscreen kreng in mijn broekzak in de veronderstelling dat ze hem op toetsenblock had staan... niet dus dus dat ding is aan/uit gegaan en 3 keer een pin in getoetst in mijn broekzak
Maargoed er is een nioeuwe onderweg met een nieuw abbo/nieuw nummer, maar die moet ze persoonlijk in ontvangst nemen wat moeilijk gaat als je nooit thuis bentDus we proberen het maar uit te leggen zodra er geleverd word.... Hopelijk maken ze er geen punt van want we hebben id+bankpas bij de hand
clownkisten?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Qua kisten heb ik maat 255
Neeeeeeee. dat staat onder mijn kisten. Is gewoon maat 40quote:
oooh dat is je gevangenennummerquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neeeeeeee. dat staat onder mijn kisten. Is gewoon maat 40
Wat ji jwilt, mario.quote:
En dat weet jij omdat....?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:11 schreef timmmmm het volgende:
Da's in ieder geval groter dan zijn piem0l
Ja. Heeft hij je bruut verkracht?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet ik hier nou nog steeds op antwoorden?
Komt nogquote:
Moet ik ;m wel mijn hakken aantrekken.quote:
Nee, dat wilde ik bij hem doen. Maar na het zien van zijn ondermaatse lid, kon ik alleen nog lachen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Heeft hij je bruut verkracht?
En terecht, dat doet hij wel!quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik ;m wel mijn hakken aantrekken.
Jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat wil zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |