Dan is het wel lekker als je je eigen auto mee hebtquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
minicruise met dagtrip, maar dan een dag extra er aan vast geplakteindelijk eens naar engeland
Dat ken ik niet, Rain-X, maar qua prijs staat dat vast niet in verhouding tot de waarde van m'n gebakjequote:Op zaterdag 10 april 2010 12:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb Rain-X op m'n ruiten zitten, dus met een beetje regen loopt 't vuil er zo af.
En ik was mijn auto om de paar weken, dus dan worden ze toch niet zo heel vies.
Dat was voor Windigo ook de reden naar Engeland te willen, ingredienten kopen voor haar kookkunstenquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is het wel lekker als je je eigen auto mee hebtKun je ook wat van de omgeving zien
Maar York is echt mooi, je kunt daar prachtig wandelen, de stad is deels op een oever gebouwd, dus veel hoogteverschil richting de rivier. En ze hebben een Chinatown, die is ook best tof!
Vlakbij zit een supermarkt, is altijd leuk in het buitenland
(ik heb een tik, ik vind in het buitenland boodschappen doen te leuk
![]()
)
Ik ken het Vikingmuseum, daar tegenover zit namelijk een starbucksquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat was voor Windigo ook de reden naar Engeland te willen, ingredienten kopen voor haar kookkunstenDe reden voor mij is uiteraard het afwijkende wagenpark, ik hoop nog wat oude meuk te treffen
![]()
We gaan oa naar het Vikingmuseumlijkt me ook erg gaaf
op mn facebook staat een linkje
Ik weet het ook niet,maar ze hadden het iig niet bij de Sligro en Makroquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken het Vikingmuseum, daar tegenover zit namelijk een starbucks![]()
En die ingrediënten die ze daar verkopen kun je hier vaak ook gewoon krijgenDus ik weet niet wat ze zoekt? Alleen is het Chinese servies goedkoper in de toko's daar
En ze verkopen er andere soorten chocola en de Bailey's is daar spot goedkoop
![]()
Ik haal gewoon mijn stedentrips door elkaarquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet,maar ze hadden het iig niet bij de Sligro en MakroEn het daar kopen is ook gewoon leuker
![]()
Ik zit tegenwoordig aan de B12injecties, heb mijn bloed laten onderzoeken, ernstig tekortHopelijk binnekort na bijna 10 jaar eindleijk van mn vermoeidheid af!
Kost 7 euro en elke cent waard. Je kan je auto er zeker 3x rondom mee doen (de ruiten + spiegels). Spul is echt ideaal. Je hebt véél minder last van regen, je ruiten worden minder snel vies en het kost nauwelijks moeite om aan te brengen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, Rain-X, maar qua prijs staat dat vast niet in verhouding tot de waarde van m'n gebakje
Ja, ik tot nu toe ook welMaar ik denk dat ik daar als ik 'r wat langer heb geen zin meer in heb, ik ken mezelf wel een beetje
ritje bandenboer en laat je wielen eens uitlijnen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:10 schreef Hetiszover het volgende:
Ik heb mijn nieuwe Alfa 145 binnen![]()
Wat rijdt dat ding lekker zeg
Hij maakt alleen wel een beetje herrie boven de 140 en het stuur gaat ook trillen. Is dat een probleem denken jullie
Maar kan voorlopig geen kwaad of welquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:59 schreef lipje het volgende:
[..]
ritje bandenboer en laat je wielen eens uitlijnen.
Verder veel plezier met je Itailaantje
Rain-X is briljantquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, Rain-X, maar qua prijs staat dat vast niet in verhouding tot de waarde van m'n gebakje
Ja, ik tot nu toe ook welMaar ik denk dat ik daar als ik 'r wat langer heb geen zin meer in heb, ik ken mezelf wel een beetje
Wel goed voorliegen he, als je dan toch wat wilt zeggenquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:59 schreef lipje het volgende:
[..]
ritje bandenboer en laat je wielen eens uitlijnenbalanceren.
Verder veel plezier met je Itailaantje
Bedenk jezelf: die trillingen worden veroorzaakt door één of meerdere wielen die onbalans hebben/niet mooi rond meer zijn, tussen het wiel en jou zit nog aardig wat techniek die die trillingen op dient te vangen normaliter. Het fiet dat jij het voelt, betekent dus dat er meer ellende zit als je onderstel kan wegpoetsen, dus wat jij voelt is alleen maar het laatste beetje, de rest verdwijnt in je wiellagers, draagarm- en stabilisatorrubbers, fusees, schokbrekers, stuurhuis enz...quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:16 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Maar kan voorlopig geen kwaad of wel
Fatsoenlijke ruitenwissers ook; dan kan die rainX troep weer in de klikoquote:
Vooral die ruitenwissers op m'n zijramen zijn heel handigquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fatsoenlijke ruitenwissers ook; dan kan die rainX troep weer in de kliko
Klinkt goed, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik haal gewoon mijn stedentrips door elkaarIk dacht al, Vikingmuseum, ik ken het dus wel maar niet van vorig jaar en dat klopt want toen waren we in Newcastle
In York hebben ze dus geen Chinatown (of inmiddels wel, ik was er ruim 2 jaar geleden
) en de supermarkt die ik daar gevonden had was inimini, dus ik zou het niet in het centrum zoeken
Ook is die stad niet zozeer schuin gebouwd
Maar ze hebben daar een prachtige stadsmuur, die helemaal rond de stad loopt en waar je op kunt wandelen
Dat is echt een aanrader! Vlakbij het treinstation begint die muur al. Winkelen in York is daarentegen wel leuker dan in Newcastle, maar qua sfeer vond ik Newcastle leuker. Die stad is net iets anders qua gebouwen enzo. Toen wij er waren was het hartje winter, en was de rivier/ het kanaal wat door de stad liep helemaal overstroomd, dat was wel tof om te zien.
Hoe dan ook, York is ook tof! Oeh en ze hebben daar de York Dungeon
![]()
![]()
Tof! Dat zou fijn zijn!En als gezonder eet voel je je ook fitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |