quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:26 schreef tessie het volgende:
Graeme heeft een hele tijd overdag nauwelijks geslapen, maar sinds hij aan het kruipen en staan is, slaapt hij 2, en soms wel 3 keer per dag. En dan zo'n 1.5 uur per keer. En gewoon in zn eigen bedjeDat vind ik nog steeds zó fijn!
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:14 schreef miss_sly het volgende:
Senna slaapt nu ook wel regelmatig overdag, beter dan een tijdje terug. Ze heeft wel het schema dat ze in de ochtend vaak twee slaapjes doet en dan in de middag niet meer wil.
Wat ik zo jammer vind aan het slapen van Senna is dat ze altijd even huilt. Ik weet wel dat veel kindjes het huilen nodig hebben om in slaap te vallen, maar het doet zo naar aan. Alsof het vreselijk is om in bed gelegd te worden. Ik zou het zo fijn vinden als ze het in bed gelegd worden/liggen wat prettiger zou vinden.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:24 schreef Takkembah het volgende:
Dat is hier ook miss_sly geweest een tijd....
Ik voel me dan altijd zooooo kut. De babyfoon stond dan met het geluid uit, en ik stond dan altijd twintig keer halverwege de trap. Alexa heeft maar twee standen, stil of KRIJSEN. Dus dat krijsen ging hier altijd door merg en been.
Maar heb mezelf aangewend om het iedere keer hetzelfde te doen (neerleggen, kus op de kop, weltrusten Alexa) en toevallig sinds deze week lijkt het weer weg te trekken. Dan hoor ik haar wel nog ouwehoeren tegen zichzelf maar niet meer krijsen...
quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:21 schreef Linda2205 het volgende:
Esmee staat niet in de OP, of was dat altijd al?
Kan een modje mijn uk toevoegen? 17 september 2009 - Lesmeequote:Op zaterdag 10 april 2010 14:59 schreef innepin het volgende:
Maar dan verpest je de leuke L-namen-reeks
quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:37 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Kan een modje mijn uk toevoegen? 17 september 2009 - Lesmee
Dankjewel!quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou Stiemie, beter laat dan nooit maar ze staat er prima tussen, hoor!
Als je dr eerder of later naar bed doet, merk je dan verschil? Misschien is ze niet moe genoeg of juist al te moe. Dan gaat slapen hier ook slechter.quote:Op zondag 11 april 2010 20:09 schreef Vicky het volgende:
Vanvaond was ht weer drama. Mevrouw was naar haar buik gedraaid maar de mouwen van haar slaapzak zitten nog steeds vast. Hebben ze al een paar keer los gedaan maar dan is het drama met slapen. Ennieweej, ze kon dus niet meer terug en was zwaar over de zeik. M heeft een kwartier naast haar gezeten en uiteindelijk is ze dan toch in slaap gevallen.
Ik snap er alleen geen bal van. Overdag gaat inslapen goed maar 's avonds is het drama.
nee ook niet echt.quote:Op zondag 11 april 2010 20:23 schreef Linda2205 het volgende:
Ik bedoel meer of je verschil merkt tussen om 18:00, 19:00 of 20:00u naar bed doen (bijv)
Dat maakt het er niet leuker opquote:Op zondag 11 april 2010 20:32 schreef Vicky het volgende:
hetzal wel weer een faaaaaaaaaaaaaase zijn!
Kan ze niet een nachtje gaan logeren? Misschien scheelt dat alquote:Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef Vicky het volgende:
nee dat is waar.
Misschien dat de vakantie wel ineens een ommekeer gaat geven. Andere omgeving, ander bed... wie weet helpt het!
misschien komend weekend. Ik ga het iig aan mijn ouders vragen.quote:Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Kan ze niet een nachtje gaan logeren? Misschien scheelt dat al
Zo kijk ik elk weekend weer uit naar de maandag omdat Amber dan weer naar school magquote:Op zondag 11 april 2010 21:20 schreef innepin het volgende:
Ik vind mezelf geen ontaarde moeder dat ik haar uit logeren doe hoor. Wel omdat ik er zo naar uitkijk
Arme Lente!Oorpijn is zo vervelend en zielig...
lijkt me supergezellig!quote:
nee eigenlijk helemaal niet. Ze vond het wel prima op 1 plek op haar buik. Soms stak ze haar handje uit naar een speeltje een stukje verderop maar als ze er dan niet bij kon dan had ze zoiets van oh okay dan nietquote:Op zondag 11 april 2010 22:35 schreef innepin het volgende:
Go Amélie
Was ze al lang aan het buikschuiven huup? Dat ze nu wil kruipen?
tja ik heb altijd geleerd: maak van je hart geen moordkuilquote:Op maandag 12 april 2010 08:51 schreef Takkembah het volgende:
Vicky, wat heerlijk eerlijk! En het klopt. Ik heb op maandag ook altijd zoiets van: "ff los". Het grappige is dat Alexa ook altijd helemaal enthousiast terugkom van het KDV en dat ik dan supersuperextra geniet van die tijd zdat ze er wel is... Maar ik vind jou tof, omdat je het zo lekker opschrijft....![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 10:18 schreef Sorbootje het volgende:
Mocht 't shirtje d'r weer hangen Huup, dan zou ik een maatje groter nemen, want deze is mt 74 en Isabeau nog niet![]()
Ik wil overigens best voor je in LWD kijken hoor. Prop ik em in een flop.
psies! jong geleerdquote:Op maandag 12 april 2010 10:30 schreef Nijna het volgende:
Huup, eigenlijk kon het ook niet anders dan dat ze ook nomnomnom zegthihi.
Och dat wangetje.. hopelijk heeft zequote:Op maandag 12 april 2010 14:56 schreef huuphuup het volgende:
Tess
volgens mij is er weer een tandje op komst hierer wordt weer lustig op los gekwijld en ze heeft een enorme rode wang aan een kant.
Je moet ze ook niet in het gezicht slaan, dat zien mensen.quote:Op maandag 12 april 2010 14:56 schreef huuphuup het volgende:
Tess
volgens mij is er weer een tandje op komst hierer wordt weer lustig op los gekwijld en ze heeft een enorme rode wang aan een kant.
Agossiequote:Op maandag 12 april 2010 14:56 schreef huuphuup het volgende:
Tess
jeetje das ook laatquote:Op maandag 12 april 2010 21:35 schreef Stiemie het volgende:
[..]
AgossieHeeft ze er verder ook last van? Wat staat dat jurkje haar trouwens leuk huup!
Hier nog geen spoor van een tand. Maar ja bij Linde kwamen haar eerste 2 tandjes ook pas door op haar 1e verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou dat ook met tandjes zijn? Dat zou wel verklaren dat Timo nog niet los kan zitten, tijgeren of zich ergens aan optrekken.. Nou ja, met rollen was hij ook wat laat, dus het zal nog wel komen, maar het is altijd zo leuk te lezen wat jullie baby's allemaal al kunnen, ik ben zo benieuwd wanneer Timo dat ook allemaal gaat doen!quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:19 schreef Nijna het volgende:
Tandjes... pfff. Hier nog altijd niks te bekennen... Maar ze heeft het volgens mij gewoon te druk om ook nog tandjes te krijgen hahaha. Ze probeerde bijna uit de winkelwagen te klimmen vanmorgen...
ja dat schijnt wel zo te zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:07 schreef Chan het volgende:
[..]
Zou dat ook met tandjes zijn? Dat zou wel verklaren dat Timo nog niet los kan zitten, tijgeren of zich ergens aan optrekken.. Nou ja, met rollen was hij ook wat laat, dus het zal nog wel komen, maar het is altijd zo leuk te lezen wat jullie baby's allemaal al kunnen, ik ben zo benieuwd wanneer Timo dat ook allemaal gaat doen!
Ik heb vaak als ik die Tess updates lees dat mijn aapie dat 2 maanden later (of hoeveel schelen ze...) ook gaat doen...quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Tjonge, Iris ook al zo'n klimaap, zou een komisch duo zijn met Tess!![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:03 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik heb vaak als ik die Tess updates lees dat mijn aapie dat 2 maanden later (of hoeveel schelen ze...) ook gaat doen...![]()
Ze ging vanmiddag zelf bij de tafel staan, vergat even dat ze zich vast moest houden, die onderzetters zijn ook zo machtig interessant, en viel naar achter. Gelukkig zag ik het al aankomen en zat ik in de vang-houding. Het is me er eentje...
Dat van die tandjes zei ik ook maar omdat ze vaak met 1 ding tegelijk bezig zijn, ik had alleen geen idee of dat voor tandjes ook zo werkt...
McLaura, doen ze daar ook wat mee dan zo'n omhooggeschoten balletje?
Ja, opereren....quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:03 schreef Nijna het volgende:
McLaura, doen ze daar ook wat mee dan zo'n omhooggeschoten balletje?
Ik hoop dat ik met je mee kan juichen morgenochtend en dat het dus niet bij 1 nacht blijft!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:03 schreef Kersjes het volgende:
Vergeet ik helemaal nog te juichen voor de nachten van Timo![]()
Hier gaat het van kwaad tot erger lijkt wel, 's nachts is hij vaker wakker/aan het drinken dan dat hij slaapt. Volgens mij ligt het aan mijn waardeloze productie en de laatste tijd nogal dramatische kolfopbrengst, hij krijgt overdag te weinig dus haalt hij 's nachts in
Waarschijnlijk komt het niet meer zelf goed, dan had ik het balletje op zijn minst al eens moeten zien... en ik zie er altijd maar 1!quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:27 schreef innepin het volgende:
McLaura, wat vervelend van dat balletje. Hoop dat t uit zichzelf goedkomt en dat ie niet onder het mes hoeft![]()
Chan, wat balen![]()
Mijn kind doet rare dingen
[ afbeelding ]
ik persoonlijk vind diksap niet zoveel toevoegen. Als het echt om de vocht-intake gaat zou ik denk ik gewoon water aanbieden, kijken of ze dat wil.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:04 schreef sproet-je het volgende:
Ik heb nog een vraag!
Vanaf hoeveel maanden zijn jullie ander drinken aan gaan bieden?
Omdat minisproetje de melk vies vind krijgt ze erg weinig vocht binnen en nu zei het kdv dat we misschien water met een klein beetje diksap kunnen proberen. Maar geen idee of dat met 6 maanden wel een goed idee is.
Vraag of ze het niet te zoet maken. Verder kunnen ze roosvissee ofzo proberen.. Gewoon een beetje dat het net niet helemaal water is.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:04 schreef sproet-je het volgende:
Ik heb nog een vraag!
Vanaf hoeveel maanden zijn jullie ander drinken aan gaan bieden?
Omdat minisproetje de melk vies vind krijgt ze erg weinig vocht binnen en nu zei het kdv dat we misschien water met een klein beetje diksap kunnen proberen. Maar geen idee of dat met 6 maanden wel een goed idee is.
Ben acuut gestopt met de bv toen minisproetje in het ziekenhuis opgenomen werd i.v.m. niet meer drinken. Toen kwamen ze erachter dat ze ernstige koemelkallergie heeft. Ze drinkt nu neocate, en dat is ook gewoon heel smerig. We krijgen er nu ongeveer 600 ml in. Maar poepen gaat echt zeer moeilijk ondanks elke dag lactulose, dus wat meer vocht zou niet slecht zijn. Dorst heeft ze ook niet het is puur om er wat meer vocht in te krijgen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vraag of ze het niet te zoet maken. Verder kunnen ze roosvissee ofzo proberen.. Gewoon een beetje dat het net niet helemaal water is.
Maar welke melk vindt ze nu eigenlijk vies? Zijn jullie overgestapt naar andere voeding? Pikt ze geen borstvoeding uit de fles? Die kleintjes groeien echt nog van melk, dus het is niet zo dat ze al hun dorst maar moeten lessen met sapjes, melk is gewoon nodig.
even nieuwsgierig sorryquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:42 schreef seilram het volgende:
Willow![]()
![]()
Mefke, ik zou het niet weten... ik heb nooit 210 gegeven, zoveel wilde Joep nooit eten. Misschien 180 met een beetje pap er doorheen als laatste fles? Zodat het wat dikker is en hij er wat langer op kan teren? Ik maak nu nog om 19.30 een flesje van 180 met 6 scheppen melk en 3 scheppen pap en daar slaapt Joep heerlijk mee. Om 07.30/08.00 zit hij dan weer volop van zijn ontbijt te genieten.
Sproetje, hier ook gewoon water of wat lauwe groene thee, ookal vanaf 6 maanden.
Gaat vast lukken... in augustus zat hij in het lieskanaal, en daar zal hij nog steeds wel zitten. Mijn baby is maar een halve ventquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ai Thijs zijn balletje spoorloos? ik hoop dat ze hem zo kunnen vinden op de echo.
Sterkte ermee, want zo'n ukje echo-en zal ook nog wel niet zo makkelijk zijn.
Ach en chickies scoren lukt het tot nu toe nog prima...quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef McLaura het volgende:
[..]
Gaat vast lukken... in augustus zat hij in het lieskanaal, en daar zal hij nog steeds wel zitten. Mijn baby is maar een halve vent
Ik bleef dan altijd hardop praten.. Dan zag ze me wel niet, maar hoorde me wel.. En een geweldig moment om kiekeboe te spelen. Gewoon om er een spel van te maken dat je altijd terugkomt.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:29 schreef miss_sly het volgende:
Willow![]()
die blik ook!
McLaura, niet leuk voor je mannetje, maar ik vind hem nog steeds een echte, mooie vent
Sorbootje, je hoeft ook niet objectief te zijn, hoor! Ik vind ook alles van Senna helemaal geweldig. Onze kinders zijn gewoon meer dan fantastische en stoer en allesIk had jullie toch al verwelkomd, he? Ben het even een beetje kwijt
Anders alsnog: welkome met je mooie Isabeautje
![]()
Vanochtend was een bewerkelijke ochtendIk ben alleen, en dat ging de vorige keren best prima. Vanochtend wilde Senna me echter de hele tijd blijven zien. Als ik even uit beeld verdween (de badkamer of slaapkamer in, ik moet me ook douchen, aankleden, opmaken, etc) begon ze meteen te huilen. Echt heel zielig en ontroostbaar, tot ze me weer zag, en dan was het goed
Vreemd genoeg was er dan weer neits aan de hand toen ik haar op het kdv achterliet. Misschien wilde ze gewoon liever niet alleen zijn, maar het was wel even lastig om op tijd klaar te zijn voor kdv en werk
jeutje..... dat is ff klote!!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:58 schreef innepin het volgende:
*binnenvalt*
D. is vanmorgen met dochterlief naar het zkh gegaan. "Ter geruststelling" enzo. Dus ik ben gewoon gaan werken. Maar de kinderarts wil toch dat we terugkomen om een hersenfilmpje (!) te laten maken van d'r omdat hij vermoedt dat ze misschien wel epilepsie heeft![]()
Omdat er geen caffeïne inzit en ik die zelf ook vaak drinkquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
even nieuwsgierig sorrywaarom per se groene thee?
Willow![]()
dat dacht ik al haha daarom vroeg ik het.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:23 schreef seilram het volgende:
[..]
Omdat er geen caffeïne inzit en ik die zelf ook vaak drink
ze zal ws. theine bedoelen.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat dacht ik al haha daarom vroeg ik het.
T is een heel groot misverstand maar in groene thee zit ook cafeïne. Net zoveel als in gewone thee.
Is dat echt waar? Ik heb biologische thee van Senza en daar staat heel groot op "caffeine free".quote:Op woensdag 14 april 2010 13:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat dacht ik al haha daarom vroeg ik het.
T is een heel groot misverstand maar in groene thee zit ook cafeïne. Net zoveel als in gewone thee.
cafeïne en theïne zijn hetzelfde. Theine heet zo omdat het in thee zit en niet in koffie.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thee_(drank)quote:Een kop thee bevat gemiddeld 30 milligram cafeïne, een kop koffie bevat gemiddeld 75 milligram cafeïne. Naast cafeïne bevat thee ook theanine en fluoride.
Ja maar dat gaat over thee in t algemeen, maar ik kom dat heel vaak tegen, dat mensen denken dat groene thee geen cafeïne (of theïnequote:Op woensdag 14 april 2010 13:39 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thee_(drank)
jawel zal best wel hoor. Je hebt ook van die cola die cafeïnevrij is en decaf-koffie dus als ze het er zo groot op zetten dan zal het wel loslopenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:50 schreef seilram het volgende:
Goh, ik wist dat echt niet. Maar goed, voor 3 euro per pakje thee mag ik toch hopen dat het bij deze thee wel zo is
Ik moest teruglezen, maar jeetje wat een schrik!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:56 schreef innepin het volgende:
Dank voor de lieve woorden dames. Ik zit helemaal te rillen op werk met tranen in m'n ogen![]()
We moeten 7 mei terug voor het hersenfilmpje. Vandaag heeft ze een hartfilmpje gehad. Een paar dagen na het hersenfilmpje horen we hoe of wat.![]()
Huup, ziet er leuk uit op de fiets!
Ik heb even gegoogled en je zou het kunnen zien als een dun vliesje met blauwige gloed of doordat de opening van de vagina niet goed te zien is. Hebben ze bij Senna nooit in de luier gekeken dan, op het CB? Hier deed ze alleen even de buitenste schaamlippen uit elkaar en toen zag ze het. Bij Lotte loopt het ongeveer tot hoogte van dr plasbuis. Ziet eruit alsof dr schaamlippen pas halverwege beginnen zeg maar.. snap je?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:55 schreef miss_sly het volgende:
Wat leuk he, fietsen![]()
Linda, is dat goed te zien, of moet dat echt gecontroleerd? Ik kan me niet herinneren dat ze ooit bij Senna daarnaar gekeken hebben.
Ok ik zou hier een hele flauwe opmerking kunnen geven over rekken en scheuren enzo...quote:Op woensdag 14 april 2010 14:01 schreef Linda2205 het volgende:
Er stond trouwens ook op verschillende sites dat kinderen er geen last van hebben en dat het niet behandeld hoeft te worden. Kan ook na een aantal jaar vanzelf nog openen, desnoods onder invloed van hormonen tijdens de puberteit. Maargoed, ik wacht de afspraak wel af, denk dat we inderdaad zo'n oestrogeen-creme krijgen
Doe maar niet, het gaat over mijn kleine baby en ik hoef er niet zo nodig bij na te denken op die manierquote:Op woensdag 14 april 2010 14:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ok ik zou hier een hele flauwe opmerking kunnen geven over rekken en scheuren enzo...
Desnoods volgende keer even vragen. Of gewoon zelf even kijkenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:04 schreef miss_sly het volgende:
Ow ze is na de geboorte wel goed gecontroleerd door de ka, dus dan zal het er wel goed uit hebben geziendus dan zal het cb er idd nooit naar gekeken hebben, neem ik dan maar aan
.
7 mei is best snel, innepin, hoewel het ook nog ver weg is. Lijkt me echt nogal wat om te horen. Ik ga heel hard duimen dat het niet zo is
Kleine babies worden grootquote:Op woensdag 14 april 2010 14:07 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Doe maar niet, het gaat over mijn kleine baby en ik hoef er niet zo nodig bij na te denken op die manier
Ko nooit alleen laten met de honden en als hij bij ze in de buurt is goed in de gaten blijven houden of erbij blijven, samen aaien...quote:Op woensdag 14 april 2010 14:14 schreef oeke het volgende:
Oh Innepin, dat is heftig. Hopelijk komt het helemaal goed en is er niets bijzonders te zien.![]()
Huup, wat een heerlijk fietstochtje zo zonnig met lieverheersbel.![]()
Fijn dat Lotte weer goedgekeurd is Linda!, Hopelijk is die verkleving met een zalfje snel verholpen.
Hier zijn we gister bij oma blijven slapen. Ko wordt steeds ondeugender. Hij wil alle aandacht in de trein en bus en sjanst met iedereen.
Hij gaat steeds staan en trekt zich overal aan op.
Waar ik wel moeite mee heb is dat mijn zus er gister ook was met haar 2 grote herders en ik vind het helemaal lastig om daarmee om te gaan nu Ko kruipt en van alles wat beweegt gecharmeerd is.
Ik hou niet van honden en vertrouw ze ook niet. Mijn zus roept steeds het cliche: ze doen niets hoor, echt niet!
Ik weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan.
Dat is niet alleen laten.. Ik bedoel kind en hond alleen in 1 ruimte, zonder toezicht.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:38 schreef oeke het volgende:
Ik heb het al eens eerder hierover gehad, op het bankje geloof ik, maar het blijft me dwarszitten.
Het is moeilijk omdat mijn zus natuurlijk van haar honden net zoveel houdt als ik van Ko. Dus een gesprek is lastig.
En ik pak het ook niet handig aan eerlijk gezegd. Ik vind ze zo onaangenaam, dat heb ik al die jaren wel kunnen maskeren. Maar ik knuffel ze echt nooit.![]()
En nu moet ik er iets mee. Vanwege Ko. En dat is echt zoeken.
Gister heb ik Ko dus wel alleen gelaten, ik zou mijn moeder helpen in de keuken en mijn zus en vriend waren bij Ko en de honden. Als ik erbij zit, maak ik het niet leuker, voor niemand. Dan haal ik Ko steeds weg etc.
En opmerkingen van mijn moeder: je moet je erover heen zetten. Als baby sliep je ook bij onze hond en we moeten een foto maken, kijk hoe grappig, dat kleintje met die grote honden.![]()
Dat mijn vriend ook nog eens rete-allergisch voor honden is helpt trouwens ook niet mee.
Als je biologisch fruit hebt kun je het ongeschild geven.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:44 schreef mefke79 het volgende:
InnepinTuurlijk schrik je je dood. Ik ga heel hard duimen dat het allemaal erg meevalt!
Mijn zwager heeft een teckel. Leuk beest hoor, maar ik moet em niet in de buurt hebben van Driekus. Gelukkig vindt teckel Driekus niet leuk, scheelt een heleboel. Laatst moest en zou schoonvader die hond dus bij Driekus hebben. Toen ging Driekus dus bang piepen. Maar goed, Driekus was ook niet lekker toen.
Wel leer ik Driekus om lief te doen. Ons domste konijn met bijna geen tanden zet ik dan op het blad van de kinderstoel en die mag ie dan aaien. En dan moet ie dus aaien want als het richting knijpen gaat dan grijp ik in.
Vraagje, als jullie appel geven of peer, schil je die dan? Ik was net wat fruithapjes aan het maken voor in de vriezer en ik heb de peer maar geschild, maar geen idee of dat moet.
Ik weet dat je dat bedoelde, maar voor mijn gevoel liet ik hem wel alleen.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:55 schreef Ticootje het volgende:
Dat is niet alleen laten.. Ik bedoel kind en hond alleen in 1 ruimte, zonder toezicht.
http://www.babyinfo.nl/pe(...)ntwikkeling_mnd8.aspquote:Dromen en ontwaken
Sliep je baby eerst prima, vanaf nu kun je merken dat hij soms heel angstig wakker kan worden. Hij begint te dromen en dat is voor veel kinderen even schrikken.
Even rustig troosten helpt het best, dan slaapt hij zo weer verder. Als het even kan, kun je hem het best in zijn bedje laten liggen en hem over zijn bolletje aaien en zachtjes toespreken. Zo went hij eraan dat hij 's nachts lekker in zijn eigen bedje slaapt en niet tussen papa en mama in.
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:41 schreef oeke het volgende:
Hehe, het is gelukt:
[ link | afbeelding ]
Ko staat de godganse dag, als het maar kan!
heerlijk!!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:44 schreef oeke het volgende:
Ja, hij vind het af en toe heerlijk om lekker te rommelen in de box. Fijn he?
Gisteren toen we begonnen met eten pakte Senna een stukje broccoli, draaide het een beetje om en om in haar hand en deed ondertussen smaksmaksmakquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:20 schreef Vicky het volgende:
wow wat knap Oeks!!
Tess had gisteravond d'r groente al gegeten. Wij aten pannenkoeken. Tess heeft dus na d'r eten nog bijna een hele pannenkoek weggwerkt!
oh ja het zal idd wel een snijtandje zijn. Maar het staat zo stom haha, in het midden niets en dan wel aan de zijkant zo'n tandjequote:Op zondag 18 april 2010 09:51 schreef mikoxx het volgende:
Innepin hoe is het vannacht gegaan?
Dat dracula-tandje kennen we hier ook Huup. Volgens mij zit naast de snijtanden (zowel boven als onder), de laterale snijtand en daarnaast pas de hoektand. Die laterale snijtanden kwamen hier ook door, voordat ze bovenin doorkwamen. Hoektanden hier nog niet gesignaleerd. Wel tandjesleed, dus ben benieuwd....
Timo....
Ik zoek met je mee...quote:Op zondag 18 april 2010 20:26 schreef Nijna het volgende:
Mikoxx, ik vind ze in maat M ook zo groot ineens.
Heb nu een paar aapie slofjes, maar die zijn ook zo breed/groot (wel stuk goedkoper), dus als je iets vindt... Ik heb zitten denken om anders van die slofjes van oxxy te kopen, die lijken smaller... weet iemand dat?
Ik vind het zelf inderdaad ook onder een deken fijn, maar ik heb het twee keer geprobeerd met Finn en toen lag het dekentje aan de andere kant van zijn ledikant. Geen succes dusquote:Op zondag 18 april 2010 22:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Alleen in een slaapzak lijkt me niet fijn, maar dat is meer omdat ik het zelf altijd zo fijn vind onder een deken, ik trek hem echt tot mijn neus omhoog ook. Lars moet ook echt wel een deken over, en strak ingestopt, anders gaat hij zich omdraaien. En zelfs dan presteert hij het nog om on tour te gaan blijkbaar.
![]()
Goed van Finn, lopen langs de tafel!Dat wordt nu dus oppassen met kopjes thee enzo!
Rocks, gelukkig geef je BV dan, dat komt toch niet uit een flesje.
Alleen beetje lastig als je aan het werk bent....hoe doet L het dan?
Drinkstaking?
Ik ben nog niet aan het werk maar oefen dus al wel een beetje met de fles...Zal nl niet heel lang meer duren voor ik weer gaquote:Op zondag 18 april 2010 22:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Alleen in een slaapzak lijkt me niet fijn, maar dat is meer omdat ik het zelf altijd zo fijn vind onder een deken, ik trek hem echt tot mijn neus omhoog ook. Lars moet ook echt wel een deken over, en strak ingestopt, anders gaat hij zich omdraaien. En zelfs dan presteert hij het nog om on tour te gaan blijkbaar.
![]()
Goed van Finn, lopen langs de tafel!Dat wordt nu dus oppassen met kopjes thee enzo!
Rocks, gelukkig geef je BV dan, dat komt toch niet uit een flesje.
Alleen beetje lastig als je aan het werk bent....hoe doet L het dan?
Drinkstaking?
Als mijn ouders op komen passen, dan is dat overdag, eten we met z'n allen en dan als ze tijd hebben doet mijn moeder haar in bad, maar omdat ik na de papfles vaak nog even aanleg, leggen schaap of ik haar altijd in ed. Vaker schaap nog dan ik, eigenlijk.quote:Op maandag 19 april 2010 09:35 schreef Stiemie het volgende:
Miss hoe doe je het anders als je ouders op komen passen? Misschien dat een beetje aanhouden? Dat is wel vertrouwd voor haar. Of dat je ouders haar in bed leggen en jij wacht tot ze slaapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |