abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:25:18 #1
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_80153310
Vervolg op: Het grote babietjestopic deel 15 (6-12 maanden)

De grote baby's:

29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 16-04-2010 15:38:39 ]
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:27:18 #2
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_80153354
Aahgrrrr dit is de eerste keer dus vergeef als er iets mis gaat

Met de laatste posts:
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 23:26 schreef tessie het volgende:
Graeme heeft een hele tijd overdag nauwelijks geslapen, maar sinds hij aan het kruipen en staan is, slaapt hij 2, en soms wel 3 keer per dag. En dan zo'n 1.5 uur per keer. En gewoon in zn eigen bedje Dat vind ik nog steeds zó fijn!
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 10:14 schreef miss_sly het volgende:
Senna slaapt nu ook wel regelmatig overdag, beter dan een tijdje terug. Ze heeft wel het schema dat ze in de ochtend vaak twee slaapjes doet en dan in de middag niet meer wil.

Wat ik zo jammer vind aan het slapen van Senna is dat ze altijd even huilt. Ik weet wel dat veel kindjes het huilen nodig hebben om in slaap te vallen, maar het doet zo naar aan. Alsof het vreselijk is om in bed gelegd te worden. Ik zou het zo fijn vinden als ze het in bed gelegd worden/liggen wat prettiger zou vinden.
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 10:24 schreef Takkembah het volgende:
Dat is hier ook miss_sly geweest een tijd....

Ik voel me dan altijd zooooo kut. De babyfoon stond dan met het geluid uit, en ik stond dan altijd twintig keer halverwege de trap. Alexa heeft maar twee standen, stil of KRIJSEN. Dus dat krijsen ging hier altijd door merg en been.

Maar heb mezelf aangewend om het iedere keer hetzelfde te doen (neerleggen, kus op de kop, weltrusten Alexa) en toevallig sinds deze week lijkt het weer weg te trekken. Dan hoor ik haar wel nog ouwehoeren tegen zichzelf maar niet meer krijsen...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_80153670
Ja Takkembah, dat is hier dus ook. ZE huilt ook niet even zachtjes, maar echt hard en heftig. Heel naar. Het duurt gelukkig maar kort (soms haalt ze de minuut niet eens, is het een luide krijs vna ongenoegen) om dan meteen stil te zijn en 1,5 uur te slapen

Slapen gaat verder heel goed op het moment, ook 's nachts. Ik hoop niet dat de fokwet me nu gaat vervelen, want ik ben vanaf morgen weer alleen tot donderdag, maar ze heeft 2 nachten volledig doorgeslapen en 2 nachten kwam ze pas rond 5 uur voor het eerst. De eerste nacht dat ze doorsliep werd ze wel twee keer wakker en huilde even. Toen ze de tweede keer huilde, rond 4 uur, stond ik al naast mijn bed om te gaan voeden, maar ineens was ze weer stil en sliep toen tot 7 uur de volgende dag door!

Ach, eingelik doet ze het gewoon echt ontzettend goed

Ik kijk zo eens naar de OP; is marlieske nog wel eens gesingaleerd? En Julian van nummer_zoveel is intussen ook een jaar sinds gisteren! Het gaat echt hard; kindjes van moeders waarmee ik tegelijk zwanger was worden gewoon al 1
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80154066
Iris trok zich vanmorgen even op tot staan... ze gaat zo hard...
Overigens kan ze vaak 2,5 uur nadat ze uit bed is gekomen er ook weer in, blijkbaar is dat ontdekken allemaal erg vermoeiend.

Hoeveel brood mogen ze eigenlijk met 8 maanden, want ze stopt 1 boterham zo in haar holle kies lijkt wel...
Fake it till you make it...
pi_80154300
Volgens de vpk hier : jij bepaalt wanneer ze eet, zij bepaalt hoeveel. En 2 mag hoor!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_80154373
Esmee staat niet in de OP, of was dat altijd al?
Lotte!
Noah!
  zaterdag 10 april 2010 @ 12:00:17 #7
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80155289
Hier gaat er 's morgens 1 broodje in en tussen de middag 1,5 soms 2. En 2 slaapjes, 's morgens vaak 1,5 uur en 's middags 45 min. Ik vind het soms wel lastig met weggaan, maar goed, so be it. We plannen er wel iets omheen

Iris woeiii wat ga je hard ineens!
pi_80157778
Miss dat doet Timo tegenwoordig ook, even huilen voordat hij gaat slapen.. Ik vind dat zó vreselijk naar, kan er echt niet tegen, maar telkens teruglopen naar hem heeft ook geen zin want dan duurt het alleen maar langer..

Iris wat knap! En Rocka jouw mannetje gaat ook al zo hard!

Wij hebben vannacht weer een heeerlijke nacht gehad maar vannacht kon ik om 4 uur tegen lief zeggen dat het vanaf dan zijn beurt was om zich met Timo bezig te houden dus ik heb toch nog best redelijk geslapen

Wat eten betreft gaat het hier eigenlijk erg goed. 's ochtends krijgt hij fruit in stukjes en als hij het niet zelf opeet dan doe ik het in stukjes op een vorkje en dat gaat dan eigenlijk ook heel goed. 's middags een boterham, gaat meestal 2/3 op ongeveer, ongeacht wat er op zit, hij vindt tot nu toe alles lekker. 's avonds krijgt hij rijstwafel en groente. De rijstwafel gaat schoon op, ook zonder hulp, dat vind hij echt super lekker. Met groente heeft hij wat meer moeite, maar we hebben inmiddels wel wat dingen gevonden die hij lekker vindt Maar de eerste maand kreeg hij eigenlijk ook helemaal niks binnen van alles dat we aanboden, en ineens ging het wel heel goed, dus gewoon volhouden

Oh en Innepin kan het niet zijn dat ze het gewoon te druk heeft met andere dingen waardoor ze met dat eten gewoon wat langzamer is? Want ze gaat zó razend snel met alle andere dingen..
pi_80158739
Iris wat goed!
Ik denk elke keer hier: Het kan niet lang meer duren voor ze het doorheeft... maar dat denk ik al een maand Net als kruipen, ze zit dan heel enthousiast te rupsen, al een paar weken, maar als ze dan vooruit wil laat ze zich op d'r buik vallen en gaat ze buikschuivend de kamer door

Sly Wat fijn dat ze het gewoon goed doet!

CHan Gelukkig heb je toch nog even lekker kunnen slapen...
En wb je vraag, ik verwacht ook heus niet dat ze overal snel mee is hoor Hoewel de turbo er volgens mij wel een klein beetje af is ondertussen (zie hierboven over kruipen en optrekken). Maar goed, vanmiddag toch een héle pot fruit erin gekregen (zonder stukjes natuurlijk, dat wel ) dus geen fles gegeven die ze om 13u had moeten hebben. Eens kijken hoe lang dat goed gaat...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_80159311
Ohja vorige week toen ze zo ziek was heb ik een superleuk filmpje van d'r gemaakt dat ik jullie niet wil onthouden.

Bekijk deze YouTube-video

Bij oma op schoot lol hebben met een stuk inpakpapier

[ Bericht 0% gewijzigd door innepin op 10-04-2010 14:58:18 ]
pi_80159410
Ins Wat is ze toch leuk is dat dat stiekem veel te dure jurkje? staat leuk
Lotte!
Noah!
pi_80159447
Ja dat is 'm, leuk is ie he Geen spijt van
En natuurlijk is ze leuk
pi_80159534
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:21 schreef Linda2205 het volgende:
Esmee staat niet in de OP, of was dat altijd al?

Kan een modje mijn uk toevoegen? 17 september 2009 - Esmee
pi_80159857
Maar dan verpest je de leuke L-namen-reeks
pi_80160383
Innepin wat een heerlijk filmpje!!! Je gaat zelf gewoon ook lachen als je haar zo hoort.

De eerste worteltjes zitten erin!
Ze vond het fantastisch, ze slikte het direct door en zat al weer met haar mondje open voor het volgende hapje. Volgens mij is ze blij dat ze eindelijk wat anders mag dan die vieze neocate. En nu hopen dat ze geen allergische reactie krijgt.
Karin, bedankt voor de post Een super duidelijk stuk, veel beter dan wat ik heb.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_80160395
En mag mijn minisproetje van 8 oktober er ook in?
pi_80160734
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:59 schreef innepin het volgende:
Maar dan verpest je de leuke L-namen-reeks
Kan een modje mijn uk toevoegen? 17 september 2009 - Lesmee
pi_80161141
Sproetje, misschien heb ik het ooit geweten hoor, maar hoe heet minisproetje? (PM mag ook)
  Moderator zaterdag 10 april 2010 @ 16:05:25 #19
5428 crew  miss_sly
pi_80161580
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 15:37 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Kan een modje mijn uk toevoegen? 17 september 2009 - Lesmee
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80161651
Mag je zeker weten, ik gooi haar naam hier even neer. Ze heet.... en weg

Ben een beetje paranoide wat betreft mijn werk dus de naam gaat straks weer weg!

[ Bericht 4% gewijzigd door sproet-je op 10-04-2010 17:41:12 ]
pi_80162241
Oooh ja! Dat heb ik inderdaad wel eens geweten ja. Leuke naam!

Stiemie
  zaterdag 10 april 2010 @ 16:49:03 #22
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80162640
Nou Stiemie, beter laat dan nooit maar ze staat er prima tussen, hoor!

Ins
En wat een laag stemmetje, klinkt het. Wel heel helder maar lager dan B's gegiechel
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_80162706
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou Stiemie, beter laat dan nooit maar ze staat er prima tussen, hoor!
Dankjewel!
  zaterdag 10 april 2010 @ 19:02:18 #24
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80166073
Esmee, welkom in t lijstje!

Heeft iemand ervaring met baby zonnebrillen? Is dat wat?
pi_80166733
Wij hebben er 1 maar Linde wilde 'm nooit op Gillen als dat ding op moest. Bij Esmee nog nooit opgedaan, dus geen idee...
pi_80167320
Graeme had vorige zomer zo'n baby banz. Toen vond hij het nog prima. Binnenkort (als ik hem weer heb gevonden ) gaan we het weer eens proberen of ie het nu nog steeds goed vind. Hij vind het in elk geval heel vervelend als het te licht is buiten, dus ik hoop dat ie die bril wel weer goed vind.

...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80179083
McLaura, ik denk dat ik maar gewoon kijken of ze er nog een half/heel boterhammetje bij wil.
's Morgens krijgt ze een papfles.

Chan, die nachten . Wel fijn dat het met eten zo goed gaat!

Innepin, dat met kruipen is wel herkenbaar. Iris gaat op haar knieën zitten en als ze dan vooruit wil gaat ze op haar buik...
Dat filmpje zo lekker dat gelach!

Minisproetje zo lekker aan het smullen van worteltjes . Hopelijk zonder allergische reacties!

Mikoxx, wij hadden voor Mirte zo'n babybanz, maar haar wimpers waren wat lang en dat leek mij dan niet zo lekker zitten.
Evengoed hield ze hem redelijk op. Inmiddels heeft ze een gewoon zonnebrilletje en ze vindt het wel fijn om het op te hebben.
Bij Iris heb ik de babybanz nog niet geprobeerd.
pi_80179597
Innepin, dat filmpje Wat lief! Ik moest ook hardop meelachen

Graeme ziet er supercool uit met zonnebril

Ik heb ook een babybanz maar de eerste pogingen hem op te zetten zijn jammerlijk gefaald. Xeentje vond het geen goed plan. Daarna niet meer geprobeerd, maar ik vrees dat het een miskoop was. Vind het jammer dat dat bandje niet gewoon makkelijk los kan aan de achterkant ofzo, dan zou die veel makkelijker op te zetten zijn. Maar misschien is er wel een makkelijke manier die ik nog niet heb gevonden?
  zondag 11 april 2010 @ 12:40:01 #29
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80182148
Ik ga eens even op zoek naar een babybanz, al zijn de ervaringen wel wisselend hier. Ik zou ook niet zo goed weten wat ik anders zou kunnen aanschaffen op dat gebied, want een 'los' brilletje lijkt me helemaaal niet handig. Thanx!

Coole Graeme idd
pi_80186135
Even niet bijgelezen,
Finn is net behoorlijk hard gevallen. Hij wilde van staan aan de bank overstappen naar de tafel en dat ging mis. Eerst met zijn koppie tegen de tafel en toen op de grond. Een klein gaatje in zijn voorhoofd, een behoorlijke blauwe bult en heel hard gekrijs is het resultaat
Het gaat vast nog veel vaker gebeuren maar ik schok me echt een ongeluk toen ik ook nog eens bloed zag.
pi_80186444
Och Finn. Moest ie lang huilen, FTA, of was een kusje voldoende?
pi_80186568
Hij bleef behoorlijk lang door huilen, zelfs na een slokje water en een knuffel. Nu ligt hij te slapen bij zijn papa, hij moest eigenlijk naar bed maar dat vond ik nu dan weer niet zo'n prettig idee.
pi_80186617
Arm ventje. Het zal idd nog wel vaker gebeuren, maar het blijft sneu.
pi_80190748
Arme Finn en FTA een voor de schrik...
pi_80191380
Och Finn!!

Pff gisteravond wilde mevrouw echt niet slapen. Hebben d'r in ons bed genomen en toen ging ze me toch een partij liggen keten... Maar slapen.. ECHT NIET!!
Uiteindelijk was ik het zat en toen heb ik haar in haar eigen bed gelegd en binnen 5 minuten sliep ze
Ik snap echt niks meer van dat kind van mij..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 11 april 2010 @ 19:12:38 #36
100412 mefke79
komt goed!
pi_80196087
Oe, FTA dan schrik je je een ongeluk! Kusje erop voor Finn, ik hoop dat het meevalt.
Vicky, is snap jouw kind ook niet meer. Misschien moe-gekeet?
We hebben hier geen zonnebril, op vakantie deden we het met een hoedje zodat zijn oogjes uit de zon waren. Dat hielp ook prima. Maar goed, hij liet het hoedje niet altijd zitten, dus dat was weer niet handig.

Wij hebben ons hongerlapje terug! Ineens is ie weer helemaal beter, geen diarree meer en een eetlust waar je u tegen zegt. Flessen worden weer aangevallen en fruit en groente verslonden. We maken dit pak nr 1 voeding nog op en dan over naar 2, ben benieuwd.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_80197987
Mefke wat fijn dat driekus weer helemaal beter is!

Vicky lekker eigenwijs meisje heb je! Hier is het ook altijd dolle pret bij ons in bed.

Finn is de hele dag al uit zijn hum, ik denk door het vallen. Heel veel huilen en wil alleen maar bij ons zitten en niks eten.
pi_80198615
Vanvaond was ht weer drama. Mevrouw was naar haar buik gedraaid maar de mouwen van haar slaapzak zitten nog steeds vast. Hebben ze al een paar keer los gedaan maar dan is het drama met slapen. Ennieweej, ze kon dus niet meer terug en was zwaar over de zeik. M heeft een kwartier naast haar gezeten en uiteindelijk is ze dan toch in slaap gevallen.

Ik snap er alleen geen bal van. Overdag gaat inslapen goed maar 's avonds is het drama.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80198980
FTA, misshcien dan toch de dokter eens bellen? Misschien heeft ie een lichte hersenshcudding en is ie daar misselijk van, omdat ie niet wil eten.
pi_80199171
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:09 schreef Vicky het volgende:
Vanvaond was ht weer drama. Mevrouw was naar haar buik gedraaid maar de mouwen van haar slaapzak zitten nog steeds vast. Hebben ze al een paar keer los gedaan maar dan is het drama met slapen. Ennieweej, ze kon dus niet meer terug en was zwaar over de zeik. M heeft een kwartier naast haar gezeten en uiteindelijk is ze dan toch in slaap gevallen.

Ik snap er alleen geen bal van. Overdag gaat inslapen goed maar 's avonds is het drama.
Als je dr eerder of later naar bed doet, merk je dan verschil? Misschien is ze niet moe genoeg of juist al te moe. Dan gaat slapen hier ook slechter.

Finn, manneke, wat doe je nu?! op je bolletje en ook eentje voor je mama, vreselijk schrikken lijkt me dat...
Lotte!
Noah!
pi_80199291
Linda, dat maakt geen verschil. Vandaag heeft ze 1 uur en 1 uur en 45 minuten geslapen, gister twee keer een uurtje. Ze is wel onwijs moe want zit maar in haar oogjes te wrijven.
Gister hadden we haar om 20.00 uur in bed gelegd maar toen viel ze pas rond 21.15 in slaap. En toen was ze om 5.00 uur gewoon weer wakker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80199336
Ik bedoel meer of je verschil merkt tussen om 18:00, 19:00 of 20:00u naar bed doen (bijv)
Lotte!
Noah!
pi_80199413
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:23 schreef Linda2205 het volgende:
Ik bedoel meer of je verschil merkt tussen om 18:00, 19:00 of 20:00u naar bed doen (bijv)
nee ook niet echt.
Eergister ging ze om 19.45 en toen was ze gelijk in slaap. Gister ging ze later en was het drama.
Om 18.00 uur naar bed doen gaat neit want dat zijn we net aan het eten en daarna moet ze nog een fles, die krijgt ze rond 19.00 uur.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80199478
Dan weet ik het ook niet Maar vervelend is het wel
Lotte!
Noah!
pi_80199846
hetzal wel weer een faaaaaaaaaaaaaase zijn!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80200123
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:32 schreef Vicky het volgende:
hetzal wel weer een faaaaaaaaaaaaaase zijn!
Dat maakt het er niet leuker op
Lotte!
Noah!
pi_80200311
nee dat is waar.
Misschien dat de vakantie wel ineens een ommekeer gaat geven. Andere omgeving, ander bed... wie weet helpt het!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80200372
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef Vicky het volgende:
nee dat is waar.
Misschien dat de vakantie wel ineens een ommekeer gaat geven. Andere omgeving, ander bed... wie weet helpt het!
Kan ze niet een nachtje gaan logeren? Misschien scheelt dat al
Lotte!
Noah!
pi_80200496
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Kan ze niet een nachtje gaan logeren? Misschien scheelt dat al
misschien komend weekend. Ik ga het iig aan mijn ouders vragen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80202273
Vicky Het blijft toch ellende hè... Ik hoop echt voor je dat het een fase is!

Niet om je heel jaloers te maken maar wij schrokken vanmorgen om kwart over tien wakker Had ze van kwart over 8 's avonds tot kwart over tien 's ochtends geslapen, gek kind. Helaas wel de hele dag chagrijnig, maar goed.

Willow gaat volgende week vrijdag voor het eerst uit logeren. Ik vind het spannend En ook wel lekker, een avond, nacht en ochtend met z'n tweetjes. </ontaarde moeder>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')